LeWaR Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 I znów wraca temat, że dobrze skonfigurowana baza to podstawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Jeden wynik na szybko. Sterowniki i ustawienia fabryczne.Spoiler-------------------------- X3 - Terran Conflict--------------------------Game Version: 1.2.0.0Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_rtm.040803-215B)DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)Graphics Card Info: ATI Radeon HD 5700 Series [1024 MB] Driver: 6.14.0010.7050CPU Info: AMD Phenom(tm) II X6 1055T Processor, MMX, 3DNow (6 CPUs), ~3.4GHzUsable System Memory: 3326 MBVideo Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1280 x 1024 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 8x Anisotropic Mode: 16xGraphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 28 bytesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 45.6 average fps 16.0 minimum fps 86.0 maximum fps Scene "Fight" 85.2 average fps 30.0 minimum fps 209.0 maximum fps Scene "Build" 108.8 average fps 65.0 minimum fps 144.0 maximum fps Scene "Think" 44.6 average fps 27.0 minimum fps 76.0 maximum fpsOverall average framerate: 71 fps(c)2008 EGOSOFTFor more information visit http://www.egosoft.comW ramach ciekawostek, max. rozdzielczość na jaką stać mój monitor:Spoiler-------------------------- X3 - Terran Conflict--------------------------Game Version: 1.2.0.0Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_rtm.040803-215B)DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)Graphics Card Info: ATI Radeon HD 5700 Series [1024 MB] Driver: 6.14.0010.7050CPU Info: AMD Phenom(tm) II X6 1055T Processor, MMX, 3DNow (6 CPUs), ~3.4GHzUsable System Memory: 3326 MBVideo Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1920 x 1200 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 8x Anisotropic Mode: 16xGraphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 28 bytesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 36.4 average fps 13.0 minimum fps 81.0 maximum fps Scene "Fight" 72.3 average fps 28.0 minimum fps 140.0 maximum fps Scene "Build" 89.8 average fps 62.0 minimum fps 123.0 maximum fps Scene "Think" 38.5 average fps 26.0 minimum fps 73.0 maximum fpsOverall average framerate: 59.2 fps(c)2008 EGOSOFTFor more information visit http://www.egosoft.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 yyy no nie wiem co powiedzieć strasznie słabe te wyniki. Na pewno wszystko dobrze masz skonfigurowane? Ja na swoim i7 2.8 GHz na rozdzilace 1680x1050 mam około 90 fps. (zobacz test na poprzedniej stronie)Przekopiowane z poprzedniej stronySpoiler--------------------------X3 - Terran Conflict--------------------------Game Version: 1.2.0.0Operating System: Windows 7 Professional 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255)DirectX Version: DirectX 11Graphics Card Info: ATI Radeon HD 4800 Series [2292 MB] Driver:CPU Info: Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860 @ 2.80GHz (8 CPUs), ~2.8GHzUsable System Memory: 4096 MBVideo Settings During Benchmark:Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreenUsing Shader Profile: 3.0Antialias Mode: NONEAnisotropic Mode: NONEGraphics & Shader Settings:Texture Quality: highShader Quality: highHigh Quality Bumpmaps: enabledEnvironment Mapping: enabledGlow Filter: enabledShip Color Variations: enabledMore Dynamic Lights: enabledUsed Vertexsize: 28 bytesFramerates--------------------------------------------------------------------------------Scene "Trade" 54.0 average fps 21.0 minimum fps 123.0 maximum fpsScene "Fight" 111.5 average fps 41.0 minimum fps 232.0 maximum fpsScene "Build" 135.6 average fps 87.0 minimum fps 185.0 maximum fpsScene "Think" 65.8 average fps 36.0 minimum fps 106.0 maximum fpsOverall average framerate: 91.7 fps(c)2008 EGOSOFTFor more information visit http://www.egosoft.comz tym 3.4Ghz powinieneś mieć tu jakieś 100 do 110 minimum...PS ja przed poprawnym ustawieniem u siebie biosu miałem ponad 10 fps mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Pamiętaj, że to AMD. Wyniki powinienem mieć porównywalne z Phenomem II X4 965, z najwolniejszym i7 powalczy może 1090T. No i Turbo Core działa podobno dopiero w Windows 7, a w przypadku 1055T to +500MHz.Sprawdzę później jeszcze bez AA, ciekawe czy będzie różnica.P.S.Ty masz chyba 2 karty w CrossFire ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 CytatSprawdzę później jeszcze bez AA, ciekawe czy będzie różnica.no zamieść wyniki jestem ciekaw.CytatTy masz chyba 2 karty w CrossFire ?miałem, przechodząc na i7 musiałem z jednej zrezygnować. ale teraz te wszystkie radeony typu 5850 i wzwyż to prawie jak 4850 w Crossfire ^^ wiec szkoda miejsca w komputerze tylko trzeba kupić jedna a porządną. Sam bym kupił ale na razie wszystko chodzi na jednym R4850 i kasy brak.... 1000zł za 5850 to trochę za dużo.PS ja AA i AF u siebie mam ciągle wyłączone z prostego powodu.... nigdy aż tak blisko nie przyglądam się statkom.. to raz a dwa gdy już jestem tak blisko żeby to dojrzeć to już jest za późno i BUM w kadłub Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Rozdzielczość chyba najbliższa tej jaką Ty miałeś w tamtych testach:Spoiler-------------------------- X3 - Terran Conflict--------------------------Game Version: 1.2.0.0Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_rtm.040803-215B)DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)Graphics Card Info: ATI Radeon HD 5700 Series [1024 MB] Driver: 6.14.0010.7082CPU Info: AMD Phenom(tm) II X6 1055T Processor, MMX, 3DNow (6 CPUs), ~3.4GHzUsable System Memory: 3326 MBVideo Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1600 x 1200 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: NONE Anisotropic Mode: NONEGraphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 28 bytesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 46.6 average fps 16.0 minimum fps 88.0 maximum fps Scene "Fight" 86.7 average fps 30.0 minimum fps 206.0 maximum fps Scene "Build" 116.0 average fps 65.0 minimum fps 206.0 maximum fps Scene "Think" 51.3 average fps 27.0 minimum fps 77.0 maximum fpsOverall average framerate: 75.1 fps(c)2008 EGOSOFTFor more information visit http://www.egosoft.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seboo210 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Na wstepie chcialbym sie przywitac ze wszystkimi.Co do Waszych winikow zastanawia mnie fakt znaczacej roznicy w testach z antyaliasingiem i anizo wlaczonym a wylaczonym.U mnie ten dystans jest prawie niewidoczny:Spoiler-------------------------- X3 - Terran Conflict--------------------------Game Version: 1.2.0.0Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255)DirectX Version: DirectX 11Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 280 [4069 MB] Driver: 8.17.0012.5896CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz (4 CPUs), ~2.8GHzUsable System Memory: 8192 MBVideo Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 8x Anisotropic Mode: 16x Nvidia 3dvision: disabledGraphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 40 bytesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 38.1 average fps 13.0 minimum fps 85.0 maximum fps Scene "Fight" 81.5 average fps 22.0 minimum fps 197.0 maximum fps Scene "Build" 105.8 average fps 62.0 minimum fps 158.0 maximum fps Scene "Think" 47.2 average fps 26.0 minimum fps 80.0 maximum fpsOverall average framerate: 68.1 fps(c)2008 EGOSOFTFor more information visit http://www.egosoft.comSpoiler-------------------------- X3 - Terran Conflict--------------------------Game Version: 1.2.0.0Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255)DirectX Version: DirectX 11Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 280 [4069 MB] Driver: 8.17.0012.5896CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz (4 CPUs), ~2.8GHzUsable System Memory: 8192 MBVideo Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: NONE Anisotropic Mode: NONEGraphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 40 bytesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 38.7 average fps 13.0 minimum fps 87.0 maximum fps Scene "Fight" 84.6 average fps 30.0 minimum fps 205.0 maximum fps Scene "Build" 110.4 average fps 63.0 minimum fps 193.0 maximum fps Scene "Think" 50.2 average fps 26.0 minimum fps 91.0 maximum fpsOverall average framerate: 71.0 fps(c)2008 EGOSOFTFor more information visit http://www.egosoft.comA oto testy przeprowadzone z systemem nvidi 3dvision w ktorym gra wyglada naprawde porazajaco inaczej.Dla nieco zamoznieszych graczy posiadajacych karty Nvidia bardzo polecam.Spoiler-------------------------- X3 - Terran Conflict--------------------------Game Version: 1.2.0.0Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255)DirectX Version: DirectX 11Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 280 [4069 MB] Driver: 8.17.0012.5896CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz (4 CPUs), ~2.8GHzUsable System Memory: 8192 MBVideo Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 8x Anisotropic Mode: 16x Nvidia 3dvision: 120HzGraphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 40 bytesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 35.6 average fps 14.0 minimum fps 61.0 maximum fps Scene "Fight" 53.6 average fps 29.0 minimum fps 63.0 maximum fps Scene "Build" 58.5 average fps 44.0 minimum fps 61.0 maximum fps Scene "Think" 31.2 average fps 21.0 minimum fps 55.0 maximum fpsOverall average framerate: 44.7 fps(c)2008 EGOSOFTFor more information visit http://www.egosoft.com Jak mozna szybko sie zorietowac spadek jest znaczny ale to sa ustawienia MAX jak na ten komputer.po obcieciu AA i Anizo roznicy raczej nie bedzie wielkiej ale to co widzimy na ekranie jest warte zmiany ustawien na srednie (chyba ze ktos akceptuje gre 44 FPS)Dla bardziej zainteresowanych moge przeprowadzic testy w innych ustawieniach.http://www.nvidia.pl/object/3d-vision-main-pl.htmlPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Cytat(chyba ze ktos akceptuje gre 44 FPS)Zapewne jakieś 99% osób tak. W końcu 44 fps to nie tak malo, a gra jest calkowicie płynna. Np. większość gier na konsole jest robiona w 30 fps.A ja jeszcze dodam od siebie testy w 1080p:Spoiler-------------------------- X3 - Terran Conflict--------------------------Game Version: 1.2.0.0Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.100216-1514)DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 275 [896 MB] Driver: 6.14.0011.9745CPU Info: AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor, MMX, 3DNow (4 CPUs), ~3.4GHzUsable System Memory: 2048 MBVideo Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1920 x 1080 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 1.1 Antialias Mode: NONE Anisotropic Mode: NONEGraphics & Shader Settings: Texture Quality: low Shader Quality: low High Quality Bumpmaps: disabled Environment Mapping: disabled Glow Filter: disabled Ship Color Variations: disabled More Dynamic Lights: disabled Used Vertexsize: 40 bytesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 38.7 average fps 13.0 minimum fps 86.0 maximum fps Scene "Fight" 84.1 average fps 30.0 minimum fps 195.0 maximum fps Scene "Build" 133.0 average fps 77.0 minimum fps 284.0 maximum fps Scene "Think" 61.7 average fps 33.0 minimum fps 116.0 maximum fpsOverall average framerate: 79.4 fps(c)2008 EGOSOFTFor more information visit http://www.egosoft.comSpoiler-------------------------- X3 - Terran Conflict--------------------------Game Version: 1.2.0.0Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.100216-1514)DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 275 [896 MB] Driver: 6.14.0011.9745CPU Info: AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor, MMX, 3DNow (4 CPUs), ~3.4GHzUsable System Memory: 2048 MBVideo Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1920 x 1080 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: NONE Anisotropic Mode: NONEGraphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: disabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 40 bytesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 33.2 average fps 12.0 minimum fps 76.0 maximum fps Scene "Fight" 75.6 average fps 26.0 minimum fps 180.0 maximum fps Scene "Build" 110.1 average fps 63.0 minimum fps 201.0 maximum fps Scene "Think" 48.2 average fps 26.0 minimum fps 88.0 maximum fpsOverall average framerate: 66.7 fps(c)2008 EGOSOFTFor more information visit http://www.egosoft.comSpoiler-------------------------- X3 - Terran Conflict--------------------------Game Version: 1.2.0.0Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.100216-1514)DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 275 [896 MB] Driver: 6.14.0011.9745CPU Info: AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor, MMX, 3DNow (4 CPUs), ~3.4GHzUsable System Memory: 2048 MBVideo Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1920 x 1080 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 8x Anisotropic Mode: 16xGraphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: disabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 40 bytesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 32.8 average fps 10.0 minimum fps 75.0 maximum fps Scene "Fight" 74.5 average fps 26.0 minimum fps 178.0 maximum fps Scene "Build" 105.2 average fps 62.0 minimum fps 163.0 maximum fps Scene "Think" 44.0 average fps 25.0 minimum fps 76.0 maximum fpsOverall average framerate: 64.1 fps(c)2008 EGOSOFTFor more information visit http://www.egosoft.comHmmm ciekawe, AA i ATF spowodowały znikomy spadek wydajności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seboo210 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Ciekawa sprawa z tym full HD u mnie wydajnosc spadla strasznie a bebechy mam porownywalne do Ciebie, no moze poza iloscia ramu.Chyba ze to wina systemu ale ja mam swiezaka i chyba w DX9 nie powinno byc takiej roznicy.Spoiler-------------------------- X3 - Terran Conflict--------------------------Game Version: 1.2.0.0Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255)DirectX Version: DirectX 11Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 280 [4069 MB] Driver: 8.17.0012.5896CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz (4 CPUs), ~2.8GHzUsable System Memory: 8192 MBVideo Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1920 x 1080 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 8x Anisotropic Mode: 16xGraphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 40 bytesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 34.3 average fps 13.0 minimum fps 61.0 maximum fps Scene "Fight" 53.6 average fps 30.0 minimum fps 63.0 maximum fps Scene "Build" 59.9 average fps 58.0 minimum fps 60.0 maximum fps Scene "Think" 44.2 average fps 26.0 minimum fps 61.0 maximum fpsOverall average framerate: 48.0 fps(c)2008 EGOSOFTFor more information visit http://www.egosoft.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 U mnie też sporo spadła wydajność po przejściu na Full HD. Co do AA i ATF to u mnie powodują spadek wydajności zaledwie o ~ 2-3 fps (widoczne też w poprzednich testach). Ale w Reunion nie jest już tak słodko. Tak różnica sięga 15 fps. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Oto test porownawczy. Pachnacy nowoscia Sony Vaio VPCEB2Z1E w porownaniu z poprzednim Lenovo Ideapad Y550. W TC roznica jest spora, mimo to Lenovo z GF130GT calkiem niezle i tak sie spisuje w grach. Sony z radeonem 5650 i ci5 daje rady -------------------------- X3 - Terran Conflict--------------------------Game Version: 1.2.0.0Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255)DirectX Version: DirectX 11Graphics Card Info: ATI Mobility Radeon HD 5650 [2733 MB] Driver: 8.14.0010.0708CPU Info: Intel(R) Core(TM) i5 CPU M 430 @ 2.27GHz (4 CPUs), ~2.3GHzUsable System Memory: 4096 MBVideo Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1366 x 768 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 4x Anisotropic Mode: 4xGraphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 28 bytesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 35.1 average fps 12.0 minimum fps 73.0 maximum fps Scene "Fight" 56.7 average fps 25.0 minimum fps 88.0 maximum fps Scene "Build" 56.7 average fps 38.0 minimum fps 83.0 maximum fps Scene "Think" 24.1 average fps 17.0 minimum fps 45.0 maximum fpsOverall average framerate: 43.2 fps(c)2008 EGOSOFTFor more information visit http://www.egosoft.com CytatCytat-------------------------- X3 - Terran Conflict--------------------------Game Version: 1.2.0.0Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.090302-1506)DirectX Version: DirectX 10Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GT 130M [1777 MB] Driver: 7.15.0011.7930CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T6400 @ 2.00GHz (2 CPUs), ~2.0GHzUsable System Memory: 3066 MBVideo Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1366 x 768 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 4x Anisotropic Mode: 4xGraphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 40 bytesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 25.2 average fps 7.0 minimum fps 53.0 maximum fps Scene "Fight" 46.9 average fps 19.0 minimum fps 91.0 maximum fps Scene "Build" 44.0 average fps 25.0 minimum fps 66.0 maximum fps Scene "Think" 23.3 average fps 16.0 minimum fps 42.0 maximum fpsOverall average framerate: 34.9 fps(c)2008 EGOSOFTFor more information visit http://www.egosoft.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Miałem dzisiaj wolną chwilkę, to postanowiłem sobie przypomnieć jak wygląda benchmark X3TC a przy okazji nagrałem filmik z tego na mój kanał. Myślicie, że prezentuje się to w miarę ok z podłożoną muzyką z gry i jakimiś przeróbkami z sieci? PS. W rozdziałce 1280x720 z AAx4 i AFx8 kompik wyciąga mi 77.7 fpsów. Nie jest źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.