Skocz do zawartości


- - - - -

Puste forum


49 odpowiedzi w tym temacie

#21 Mani

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 233 postów

Napisano 19 czerwiec 2008 - 22:14

Sau, ale istnieje TELEPORTER, i jak chcesz się "transferować" do innego statku, to to samo. Wiesz, są niby badania rozwijające sci-fic idee teleportacji, może w latach X już tą metodę ładnie poznali i wdrożyli w życie :P.

#22 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 19 czerwiec 2008 - 23:09

Sau w XBTF wlatywałeś do stacji a tam kontrole przejmował autopilot, nawet jak go nie miałeś w statku. Całość oglądałeś z perespektywy kamer ochrony. Aczkolwiek fajnie się obserwowało statek zmierzający na platformę lądowniczą. Wyglądało to bardziej realnie. W X2 sam często dokowałem manualnie dla samej przyjemności dokowania :P

#23 Sorkvild

    Kapitan

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1384 postów
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 20 czerwiec 2008 - 07:37

Powiedzcie mi w jakim dodatku do xbtf mozna zmieniac statek ? Gold czy Xtension ?
Chyba zaraz sobie zainstaluje to wszystko jeszcze raz :P

#24 S11

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 151 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 20 czerwiec 2008 - 08:00

Dzięki, już sobie przypomniałem te lądowania w XBTF :P.

Imho Gold to nie był dodatek ale zestawik "XBTF+X-Tension".
X-Tension to dodatek do XBTF i tam właśnie były te inne statki :P.

Podobała mi się kiedyś ta surowa grafika XBTF, supermiodne intro z porywającą serce muzyką, fajne modele stacji, to dokowanie właśnie i fakt, że na Promie można było bodaj zainstalować WMP Gamma i kosić wszystkich równo w całym wszchświecie. Fajnie też były zrobione statki Zenków, szczególnie L-ka i mothership. Wprawdzie mothershipa łatwo było zniszczyć (czego niestety nie można było powiedzieć o stoczni), ale jego widok podnosił na duchu serce spragnione widoku wielkich okrętów w przestrzeni :P.

#25 OSSI

    Admirał

  • Admiralicja
  • 55 postów

Napisano 22 czerwiec 2008 - 18:43

Moim zdaniem ta część posiada najlepszą grywalność z serii do x2 (w x3 nie grałem) i najlepszą fabułe. Latamy sobie na trningu a tu bach! i jesteśmy w wszechświecie X no i możliwość kupowania ulepszeń bez limitu, chodż ja raz przesadziłem ze sterami i jednym naciśnieciem strałki statek robił obrót o ponad 180 stopni :P
Jeżeli xudb powstanie znowu napewno nie zabrakne też tej części.

#26 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 24 czerwiec 2008 - 17:29

X-BTF był prostszy niz X2 czy X3. Nie można było kupić transportowca ot tak sobie. W ogóle człowiek nie kupił statku jeśli nie posiadał jakiejś fabryki. Nie trzeba było się martwić o polecenia handlowe MK 1 czy MK2.

#27 Stalovy

    Komandor

  • Gwardia
  • 78 postów

Napisano 25 czerwiec 2008 - 06:02

Może... zmieńcie tytuł wątka... :P

#28 BQB

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 13 postów

Napisano 01 lipiec 2008 - 08:30

Trening był fajny, lubiłem sobie przelatywać przez obręcze z coraz większą prędkością :P

#29 S11

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 151 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 01 lipiec 2008 - 09:07

A mi się podobało, że można było być :P w małym stateczku z wypasionymi WMP Gamma i rządzić się nad niszczycielami i wszelkim innym metalowym stworzeniem :P .

#30 BQB

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 13 postów

Napisano 01 lipiec 2008 - 10:28

A najfajniejsze co mnie zaskoczyło, to że sejwa normalnie nie można było zrobić, tylko trzeba było go kupić na stacji :-P na początku trzeba było uważać bardzo, bo miało się bodaj 100 kr a sejw kosztował 10 kr.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych