Skocz do zawartości

Skrypt Community Configuration Menu


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Skrypt Community Configuration Menu, jeden z najważniejszych skryptów. Wszystkie skrypty konfigurowalne będą go wymagały. Skrypt CCM służy do zarządzania konfiguracjami pozostałych skryptów.

Po instalacji skryptu, przechodzimy do Sterowania/ zakładka Interfejs i na samym dole powinniśmy mieć pozycję: "Plugin Configurations". Przypisujemy jakiś dowolny wolny klawisz do tej opcji i zapisujemy zmiany w profilu.

Teraz będąc w przestrzeni naciskamy przypisany wcześniej klawisz. Otworzy się okno z listą zainstalowanych skryptów, których konfigurację możemy zmieniać. Wybieramy skrypt, który chcemy skonfigurować i potwierdzamy wybór Enterem, otwiera się okno z konfiguracją wybranego skryptu.

Spolszczenia skryptu szukaj tutaj: X3TC - spolszczenia do skryptów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cycrow cały czas pracuje nad nową wersją Intalatora/Menagera.

Zobaczyć możesz w tym linku: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... e1ba350729

Ja nie korzystałem na razie z tej nowej wersji, skrypty ręcznie podkładam, nawet jeśli są w formacie .spk to najpierw starym Managerem wypakowuję, a potem ręcznie wrzucam do gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Tak ja w temacie mam problem z skryptem Community Configuration Menu a dokładniej wgrałem go do gry i niby wszystko ok przechodzę do Sterowania next zakładka Interfejs jak na razie wszystko ok znajduje Plugin Configurations w moim przypadku tekst po polsku ustawiam przycisk zapisuje i wychodzę. Niestety gdy chce uruchomić go w grze za pomocą przycisku nic się nie dzieje wie ktoś co zrobiłem źle ?? Wersja pliku Polska wersja - 7000-L048.xml która wgrałem prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Pojawiła się właśnie nowa wersja skryptu oznaczona numerem 1.50.

Zmian wizualnych nie ma, więcej zmian dotyczy obsługi trzecich skryptów korzystających z CCM.

Spolszczenie dostępne na Mamucie nadal aktualne, zmian w pliku tekstowym nie ma.

Szkoda tylko że tak mało autorów skryptu korzysta z niego przy tworzeniu własnych skryptów. Zamiast kilku, kilkunastu skrótów, które musimy przypisać i zapamiętać, dostęp do wszystkich konfiguratorów skryptów mielibyśmy w jednym, przejrzystym menu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam

Ja również mam pewien problem z tym skryptem.

Usilnie chcę skonfigurować NPC balling addon. zamiast comunity configurations w menu ,,interface" było readtext. Dałem sobie z tym radę, wystarczyło odpalić grę po angielsku (lub zainstalować spolszczenie co zrobię w najbliższym czasie). Problem polega na tym że menu otwiera się jak trzeba, jest w nim pozycja NPC balling... , ale po jej wybraniu ukazuje się puste okienko 🙁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.11.2011 o 00:21, littlekiller napisał:

. Problem polega na tym że menu otwiera się jak trzeba, jest w nim pozycja NPC balling... , ale po jej wybraniu ukazuje się puste okienko 🙁

To już problem z NPC Bail, więc znów nie w temacie.

Polecam przeczytanie dokładnie opisu instalacji skryptu NPC Bail Addon, szczególnie odnośnie wymaganej przez niego biblioteki (dodatkowego skryptu) JSON parser liblary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam mały problem z tym skryptem, a w największym skrócie kompletnie nie działa. Przez ok 5h próbowałem sam sobie poradzić ale nie mam już żadnego pomysłu co robię nie tak.

Od początku

Nigdy wcześniej nie używałem skryptów X3 TC.(mam wersje 3.1)

Skorzystałem z porad w FAQ

Cytat

2. Drugi sposób to ręczny:

Trzeba tylko wiedzieć które pliki są skryptami, a które plikami z tekstem. jedne i drugie są w formacie .xml. Pliki z tekstem mają nazwy typu 8888-L048.xml gdzie 8888 to numer strony kodowej tekstu, a L048 to wersji językowej (L044 to wersja angielska). Takie pliki wrzucamy do katalogu t w katalogu gry, czyli do podkatalogu t w katalogu głównym gry.

Pozostałe pliki .xml wrzucamy do katalogu script w katalogu gry.

Większość skryptów w formacie .zip po wypakowaniu zawiera w sobie odpowiednie podkatalogi:

script

T

wystarczy wtedy całe katalogi przekopiować do katalogu gry, pliki znajda się w odpowiednich miejscach.

Do tego w opisach skryptów, opisanych przeze mnie masz opisy instalacji.

Z tego co zrozumiałem pliki na .xml należy skopiować do folderu C:\....\X3 Terran Conflict\scripts a te z numerami do katalogu C:\......\X3 Terran Conflict\T. Przy czym kopiujemy pliki a nie folder zawierający je.

Najpierw zainstalowałem angielska wersje potem polską ( o dziwo już podczas pierwszego kopiowania plików wyświetliła mi się opcja aby je podmienić, co też uczyniłem)

Następnie zainstalowałem 2 skrypty (Marine Repairs oraz skrypt umożliwiający porównanie 2 statków) i postanowiłem przetestować jak to działa. Odpaliłem grę wczytuję zapis->wchodzę w opcje sterowania->w edytor skryptów -> Opcja uruchom edytor skryptów ma domyślnie przypisany klawisz "s", zmieniłem go na ";"-> kliknąłem na zastosuj potem zapisz zmiany i NIC! nic się nie otwiera

Następnie próbowałem instalacji przez Pugin menagera (wersje 1.40 oraz następnie 2.12) oraz skryptem NPC Bailing Addon i nadal nic. uruchamiałem grę ręcznie przez PM, wycinałem pliki zastępowałem nowymi próbowałem rozpocząc grę od początku i nadal nic.

Czy ktoś mógłby mi pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edytor skryptów do niczego ci nie potrzebny.

Skrypt CCM potrzebny jest tylko do nielicznych skryptów, które wymagają go do własnej konfiguracji.

Takim wyjątkiem jest NPC BAil Addon.

Instalujesz NPC Bail Addon (nie ważne jak - czy przez PM czy ręcznie kopiując pliki wypakowane z .spk)

Instalujesz wymaganą przez NPC BA bibliotekę JSON.

Instalujesz CCM.

Przypisujesz dla CCM klawisz skrótu w Sterowanie/Interfejs

Lecąc przez sektor (nie możesz być zadokowany) naciskasz przypisany klawisz skrótu, pojawia się okno CCM, a w nim opcja do konfiguracji NPC BA.

I tyle.

Jak pisałem na Mamucie, CCM sam w sobie nic nie daje. Dopiero w połączeniu ze skryptem wymagającym go do własnej konfiguracji będzie działał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.01.2012 o 21:11, alex napisał:

Dzięki wszystko już działa. Szkoda tylko ,że wyszukiwarka forum nie znajduje nic o ISON, musiałem sobie wygooglać

Bo może trzeba było szukać JSON?

A informacja o tym że ta biblioteka jest wymaga przez skrypt NPC BA jest zarówno w temacie o skrypcie NPC na forum Egosoftu, jak i na naszym forum w opisie skrypty NPC BA. Trzeba tylko czytać uważnie i do końca opisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...