Skocz do zawartości


- - - - -

X3TC - spolszczenia do skryptów


200 odpowiedzi w tym temacie

#21 Mani

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 233 postów

Napisano 04 maj 2009 - 21:53

Do tego, co Yacek napisał, mogę dodać też moje doświadczenia z weapon's changerem. Pewnie w TC jest taki sam babol, jak w Reunion.
Mianowicie, zainstalowałem skrypt (skopiowałem do t i scripts, albo przez instalator *.spk - nie pamiętam, mniejsza z tym), zanim zdążyłem spolszczyć. Okazało się, że są readtexty... Potem chciałem spolszczyć, i kupa, albo miałem readtexy dalej, albo zostały angielskie nazwy... Wkurzyłem się, odinstalowałem weapon's changera (czy to przez manager skryptów, czy poprzez ręczne usunięcie plików) i co się okazało? Hot keye zostały tam gdzie były...
Żeby ich się pozbyć, musiałem odpalić nową grę. Zapewne ze spolszczeniem jest podobnie, jeżeli ktoś wpierw zainstalował skrypt, a potem go spolszczył, to pozostaje mu już tylko grać od nowa (jeśli oczywiście chce używać funkcji dodanych przez skrypt, jak nie, może oczywiście grać dalej :blink: ).

//EDIT

Cytat


Poza tym w Plugin Managerze mam ustawione, aby przy instalacji skryptow tworzylo mi pliki dla polskiego jezyka, wiec gre uruchomilem majac juz ten plik, tylko ze z ang. tekstem.



Ta opcja nie zawsze mi działała. Musiałem często samemu poprawiać pliki językowe, tak, by móc cieszyć się nowymi "ficzerami".

#22 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 04 maj 2009 - 22:19

Muszę was zmartwić, ale rozpoczęcie nowej gry tez nie pomoże. Mapa Scorpa dodaje dwa skróty: jeden do wyszukiwania statków, drugi do wyciągania danych dla samej mapy. Kiedy pojawiła się poprawka mapy pod TC przerobiłem plik tekstowy na Pl bez tłumaczenia, więc wyszukiwanie obiektów dla mapy mam po angielsku. Po ukazaniu się nowej wersji mapy zrobiłem pełne tłumaczenie pliku tekstowego i wyszukiwanie statków mam po polsku. Jednak jak rozpocznę nową grę to wcale nie mam obu skrótów po polsku, wszystko zostaje po staremu, czyli szukanie obiektów po angielsku, szukanie statków po polsku. Pomóc może tylko reinstalacja gry. Nie wiem czemu skrypt do usuwania HotKey nie działa, nie sprawdzałem go nigdy bo nie miałem potrzeby.

PS. Chyba wiem dlaczego ci nie działa. Skrypt usuwa tylko HotKey do których są przypisane "czyste" skróty alfanumeryczne, czyli a, b, c... i 1, 2...
Jaki masz przypisany skrót do tych readtextów? Może żaden? A spróbuj przypisać jakieś wolne litery i dopiero zobacz HotKey-em czy będzie widział skrót do usunięcia.
PS2. Wiesz że Hotkey tez ma plik tekstowy i trzeba go spolszczyć? :blink:

#23 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 05 maj 2009 - 06:52

Sprawdziłem skrypt remove HotKeys i też nic pozytywnego.
W pierwszej opcji HotKey Remover nic mi nie pokazał. Użyłem więc drugiej opcji Emergency Hotkey Remover. I to zadziałało, prawie bo pozostały nadal skróty z dwóch skryptów: Weapons QuickSwap i AutoAim, ale pozostałe zostały usunięte. Po wyłączeniu gry ponownym uruchomieniu, wszystkie pozycje zostały przywrócone, musiałem tylko przypisac ponownie im odpowiednie skróty. Jednak tekst przy pozycji wyszukiwania obiektów nadal mam po angielsku, czyli nic to nie dało.

#24 starjacker0

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 152 postów
  • Lokalizacjainna galaktyka, inna planeta
  • Rasa: Nieznana

Napisano 05 maj 2009 - 08:21

Wlasnie. Takze zmiana skrotu na tylko litere lub cyfre. Nadal nie widzi ich; widzi tylko Marine Training Manager, ktoremu przypisalem Shift+3.
Z kolei to Emergency usuwa mi prawie wszystkie skroty, ale nie te od Wing Hotkeys.

#25 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 05 maj 2009 - 08:25

Czyli pozostaje reinstalka gry :blink:
Dobra rada na przyszłość: przed instalacją jakiegokolwiek skryptu zrób sobie backup całego katalogu gry i backup save. W razie problemów ze skryptem przywracasz wszystko z backupu i masz problem z głowy.

#26 starjacker0

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 152 postów
  • Lokalizacjainna galaktyka, inna planeta
  • Rasa: Nieznana

Napisano 05 maj 2009 - 08:55

W sumie tak, ale na razie pozostawie tak, jak jest, czyli te ReadTexty z przypisanymi skrotami - kiedys w przyszlosci zrbie reinstal.

#27 hanss

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 46 postów

Napisano 12 maj 2009 - 10:49

Panowie a jak wygląda kompatybilnośc skryptów względem siebie oraz patchem 2.0a...i czy mogą byc jakieś problemy wynikające z instalacji oraz używania nowszej wersji Plugin Instalatora...w tej chwili mam starszą z kilkoma skryptami dla XTM?

#28 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 12 maj 2009 - 10:56

Gram na wersji 2.0a, wszystkie opisane i przetłumaczone przeze mnie skrypty mam zainstalowane. Brak niekompatybilności między nimi i wersją 2.0a.
Natomiast po odinstalowaniu starszej wersji Instalatora i zainstalowaniu nowszej nie widzi ona instalowanych wcześniej skryptów dla X3:XTM. Ale skrypty pod X3:XTM działały normalnie. Nie testowałem instalowania skryptów nowym Instalatorem do X3:XTM, nie miałem potrzeby dodawać nic nowego.

#29 hanss

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 46 postów

Napisano 12 maj 2009 - 11:39

Czyli lepiej nie używac dwóch wersji instalatora?

#30 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 22 czerwiec 2009 - 22:14

Dodane spolszczenie Commercial Agent i poprawione dwa spolszczenia.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych