Skocz do zawartości

Mapa Scorpa wersja pod TC


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 8 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 132
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • 7 miesięcy temu...

Witam. Mam takie pytanko, ponieważ po pewnym czyszczeniu dysku C, "zniknął" mi plik log00001.txt. I mam takie pytanie dotyczące czy muszę instalować od nowa całą grę (skrypty,mod...)by zdobyć plik czy da się to zrobić w inny sposób? Powiem szczerze że nie chcę mi się od nowa instalacji tego wszystkiego itp. a sam nie pamiętam dokładnie jakie to skrypty muszę poinstalować (instalowałem je pół roku temu 😁 )...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Znalazłem tu post #68 . i ....... mogę napisać dokładnie taki sam. 😮 Przyczyną jest złe kodowaniu przez mape scorpa pliku - log00001.txt

Przykładowe pierwsze linie tekstu z wygenerowanego w czasie gry pliku (Moje Dokumenty\Egosoft\X3TC). [i tego pliku z tymi X , KG MP nie otworzy fiksując w sposób opisany w #68 !! ]

Log-file version: 1.1

==========

KGKingdom EndX

0

0

Boroni

1

2

27720; -4550; -16450; 1; 0; 3; EAPD-53; WEPD-27

11900; 0; -27020; 0; 1; 1; SOPD-54; NOLD-35

-----Stocznia

GKrólewska Stocznia Boronówx(KGKingdom EndX); 406; 4977; -22550

👽 👽 👽 👽 👽 👽 👽 👽

Te same linie z oryginalnego pliku log00001.txt (domyślnie C:\Program Files\X3 map bu Scorp)

Log-file version: 1.1

==========

Kingdom End

0

0

Boron

0

2

27720; -4550; -16450; 1; 0; 3; EAPD-13; WEOD-87

11900; 0; -27020; 0; 1; 1; SOPD-14; NOKD-95

-----Shipyard

Royal Boron Shipyard(Kingdom End); 406; 4977; -22550

Dlaczego mapa nagle zaczęła zapisywać w innym formacie.....? skąd ta zmiana.

Przyznam się , że coś mi odbiło !!!

/ cały czas miałem zainstalowaną, działającą bez zarzutu mapę Scorp-a.!/ i postanowiłem przeinstalować/zaktualizować ją do ostatniej wersji v1.2.3.9. Z widocznym rezultatem 😉

Przy okazji wrzuciłem [ zaktualizowałem !! ] także kilka innych skryptów a to :

- CMOD4.16

- ATF Shipyard for X3TC_v1.4

- Marauder Shipyard-v0.5

- Menagerie Shipyard V2.3

- Yalamandis Shipyard v_0.70

- Chem String Functions Library-2.97

- Befehlsbibliothek_X3TC_V3804

- Personaltransporter_X3TC_V3401

- CODEA_X3TC_V3311

- Militaertransport_X3TC_V3302

- MEFOS_X3TC_V3208

- RealspaceVisualEnhancementMod_1.01

- X3 TC Universe Colored Map 3.0

Znalaz ktoś rozwiązanie tej zagadki ?

Z góry dzięki za zainteresowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.09.2013 o 20:47, sunairam napisał:

/ cały czas miałem zainstalowaną, działającą bez zarzutu mapę Scorp-a.!/ i postanowiłem przeinstalować/zaktualizować ją do ostatniej wersji v1.2.3.9. Z widocznym rezultatem 😉

Nie bardzo rozumiem, to jaką wersję wcześniej miałeś? Bo wersja 1.2.3.9 jest wersją dla TC i dostępna jest października 2008 roku. Wersja 1.2.3.8 to wersja dla X# Reunion i nie działa z TC.

W dniu 29.09.2013 o 20:47, sunairam napisał:

- X3 TC Universe Colored Map 3.0

Ten skrypt ci namieszał. Kolorowe nazwy sektorów w grze tworzy on poprzez zmianę w pliku 0001 poprzez dopisanie kodów kolorów do nazw sektorów.

Skrypt Mapy Scorpa generujący plik loga oraz sama mapa nie rozpoznają tego kodowania i dlatego masz takie efekty: KGKingdom EndX

Albo używaj skryptu, albo mapy Scorpa, obu na raz nie można.

PS. Jeśli odinstalujesz skrypt to musisz albo wczytać save sprzed jego instalacji, albo zacząć nową grę, aby mapa galaktyki znów była monochromatyczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, wersja 1.2.3.9 jest wersją dla TC tyle, że onegdaj [2008] nie miała w nazwie tego v1.2.3.9 na stronie http://www.suu-design.com/downloads.html i takie wtedy ściągnąłem. Stronka wyglądała troszkę 'inaczej' 😀 Stąd te moje rozterki.

X3 TC Universe Colored Map 3.0 [ 9960.xml ] - usunięcie tego skryptu + na nowo wgrany 0001-L048.xml

plus wczytanie save sprzed jego instalacji /z roku 2012!/ lub nowa gra nie wniosły pożądanego efektu. Czyli zonk.

Nadal plik - log00001.txt " Moje Dokumenty\Egosoft\X3TC " daje efekt znany z postu #68

ps.

Kolejnym skryptem powodującym kolizję ! 😉 okazał się być Sectormap Revamped [ 9920.xml ]

Nasuwa się pytanie, które skrypty-mody nadpisują 0001-L048 ???

Czy ustawienie 0001 "Tylko do odczytu" nie zapobiegnie temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.10.2013 o 11:17, sunairam napisał:

Zgadza się, wersja 1.2.3.9 jest wersją dla TC tyle, że onegdaj [2008] nie miała w nazwie tego v1.2.3.9 na stronie http://www.suu-design.com/downloads.html i takie wtedy ściągnąłem. Stronka wyglądała troszkę 'inaczej' 😀 Stąd te moje rozterki.

Własnie o tym pisałem. W 2008 roku była dostępna jedna wersja mapy Scorpa, bez numeru. Po wydaniu TC i pojawieniu się wersji mapy dla TC, pojawiły się również przy obu wersjach numery.

W dniu 6.10.2013 o 11:17, sunairam napisał:

Nasuwa się pytanie, które skrypty-mody nadpisują 0001-L048 ???

Czy ustawienie 0001 "Tylko do odczytu" nie zapobiegnie temu.

Nic to nie da. Żadne skrypty lub mody nie nadpisują tego pliku w takim sensie. Posiadają tylko np. jego zmienioną wersje, a poprzez kolejność odczytywania tych samych plików otrzymywany jest efekt zmian.

W przypadku skryptu Sectormap Revamped nie zmienia on pliku 0001, tylko we własnym pliku tekstowym (9920) ma zmienioną wersje Page ID=17 z nazwami sektorów. Więc twój sposób kompletnie odpada.

Jak pisałem, chcesz używać mapy Scorpa, zapomnij o skryptach zmieniających kolory nazwa sektorów i stacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam. Mam problem dotyczący moda rebalance i skryptów, mam zainstalowane rebalance, backgrounds, scs i mapę scorpa. Problem dotyczy dostępności zasobów, otóż po zeskanowaniu wszechświata na scorpie pokazuje mi np dostępność satelity zaawansowanego w stacji w ilości sztuk 10 a w grze jest 0, ponadto nie wiem dlaczego pkazuje/nie pokazuje również inne rzeczy w mapie w danym doku a w rzeczywistości w grze są inne ??? Wie ktoś o co kaman?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem, jak jaką mapę? Ponadto ścieżka w mapie jest ok ale coś mi nie abla z modem i ze skryptami najprawdopodobniej i nie wiem jak to naprawić bo zaczynać grę od początku to bez sensu stracić tyle czasu na darmo, nie wiem co nie gra ale np wogóle nie mam w grze statków na złom, nie mam opuszczonych statków, wszystkiego brakuje od rakiet przez osłony a na broni kończąc latam z jednego końca mapy na drugi żeby kupić jakąś pierdółkę bo wszystkiego brakuje a mapa mi wczytuje jakby było, nie działają mi Handlarze bronią terracorp, wogóle nic nie można kupić/sprzedać tylko same stacje są i tyle, poza tym czy ktoś zna jakiś mod, który dałby dostępność artykułów w x świecie bo ciągle mam zero (no prawie ciągle, czasami coś się pojawi na drugi dzień albo za dwa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.11.2013 o 16:14, adwokat9 napisał:

Nie rozumiem, jak jaką mapę?.

To przeczytaj opis działania mapy Scorpa dostępny w FAQ#1: http://xudb.pl/topic/36-faq-x3-xtm-tc-komentarze/page__view__findpost__p__4439

A potem opis dotyczący TC i mapy: http://xudb.pl/topic/339-mapa-scorpa-wersja-pod-tc/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.11.2013 o 16:40, adwokat9 napisał:

To zamykaj tylko odpowiedz czy mam przekopiować ten plik 0001 czy nie.

Nie. To jest standardowy plik. Aktualny musisz sobie sam utworzyć. Przeczytaj dokładnie tematy, które linkowałem w poprzednim poście, ta masz wszystko opisane i podane jak na tacy. Nikt nie będzie specjalnie dla ciebie pisał jeszcze raz tego samego, skoro tobie nie chce się czytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdura i tyle, dalej to badziewie nie działa, nie mam na scorpie nawet niektórch sektorów z gry, które mam odkryte (np Apollox, Credits Denied itd), w większości sektorów pokazuje na scorpie co innego niż jest w rzeczywistości, bzura do kwadratu, szukałem na forum ale jest taki bajzel, że nic nie znalazłem tracąc tylko czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.11.2013 o 15:57, adwokat9 napisał:

Bzdura i tyle, dalej to badziewie nie działa, nie mam na scorpie nawet niektórch sektorów z gry, które mam odkryte (np Apollox, Credits Denied itd), w większości sektorów pokazuje na scorpie co innego niż jest w rzeczywistości, bzura do kwadratu, szukałem na forum ale jest taki bajzel, że nic nie znalazłem tracąc tylko czas.

Cały problem w tym, że nie chce ci się dokładnie i ze zrozumieniem przeczytać postów z linków, które ci podałem. Tam jest opisany sposób instalacji i sposób tworzenia aktualnej dla twojej gry mapy. Ale twoja sprawa, nie chcesz przeczytać, zrobić tak jak jest opisane i używać jak każdy popranie mapy, nie musisz, twoja strata Tylko nie pisz że to badziewie. Mapy używam od kilku lat, w różnych grach (X3:R, TC, AP) z różnymi modami dodającymi sektory, stacje itp. I nigdy nie zawiodłem się na mapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego "nie chce mi się"? Przecież zrobiłem tak jak było opisane i dalej nie działa. 1. Ściągnięcie mapy (oczywiście pod TC), 2. Instalacja mapy, 3. Skopiowanie plików z kat. scripts oraz bonus scripts do kat w grze Scripts oraz spolszczenia do kat "t", 3. Uruchomienie gry, przypisanie klawsza w interfejsie, wyszukanie w grze, minimalizacja gry do paska, uruchomienie mapy i podanie przez F2 ścieżki do utworzonego przez mapę pliku 00001, F5 odświeżenie mapy i... dalej lipa. Co zrobiłem nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.12.2013 o 08:09, adwokat9 napisał:

w mapie scorpa przez F2 wybrałem tam gdzie jest gra zaistalowana czyli akurat u mnie na E:/ i plik 0001.txt

To teraz przeczytaj w linkach, które podawałem, gdzie skrypt tworzy nowe, aktualne pliki 00001.txt

I zmień w konfiguracji mapy (F2) ścieżkę na poprawną, do aktualnego pliku zawierającego najnowsze dane z gry.

Pisałem ci już, że plik 00001.txt w katalogu instalacyjnym mapy jest standardowy plikiem, nie aktualnym.

PS. Na przyszłość pisz w odpowiednim dziale, w odpowiednim temacie. Ten temat zostanie przeniesiony do działu "Skrypty i mody" oraz połączony z temat o mapie Scorpa dla TC, gdzie od samego początku powinien się znajdować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...