Skocz do zawartości


- - - - -

XTM 0.7.5 już jest.


65 odpowiedzi w tym temacie

#11 stareprawo

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 16 postów
  • LokalizacjaŁódź

Napisano 31 październik 2008 - 16:48

Hej. Witajcie.
Zainstalowałem od nowa grę z XTM 0.7.5 i niestety po dograniu skryptów ze statkami (np Galactica) nie ma ich w grze mimo, iż instalator pokazuje, że są zainstalowane. To mnie smuci bo przyzwyczaiłem się do niektórych. Ponadto, błąd znany jako "jeden smok za dużo" mogę nazwać " tylko jeden chrząszcz" bowiem po zestrzeleniu jednego miałem 96 skorup i gdy sprzedałem je w zdobytym Mako na koncie pokazało się ponad 739 000 000 kr. W tej sytuacji myślę o zakupie TC choć moja angielszczyzna jest skromna nad wyraz. Warto nie znając dobrze języka??? Co radzicie?
Pozdrawiam

#12 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 31 październik 2008 - 19:53

Po pierwsze: przed instalowanie statków do gry dodaj im "Przyjacielska rasa" na pierwszej zakładce Ships kreatora, wtedy pojawią się w stoczni XTM-a. Ja tak zrobiłem z kilkoma dodatkowymi statkami. Mimo że miały przypisane dwie rasy np. Argonów i "Przyjacielską rasę" to w stoczniach Argonów ich nie było, a w stoczni XTM-a od razu po instalacji się pojawiały.
Po drugie: TC - warto, wg. mnie jak najbardziej.

#13 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 31 październik 2008 - 21:01

Na PayPala już nie trzeba mieć karty kredytowej! Można normalnie za granicą kupić gre, jeśli obsługuje PayPala.

#14 Cerber

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 676 postów
  • LokalizacjaCerber's Prime
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 15 listopad 2008 - 16:47

1. Czy naprawiono przchodzenie zdobytych mantisów i innych statków (Bazyliszek, Scylla, Incubus) do sonenów?
2. Czy da się zniszczyć Scylle i Bazyliszka z nieznanego przy Yakurazi przed wykanniem misji?

#15 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 15 listopad 2008 - 17:39

Cerber napisał:

1. Czy naprawiono przchodzenie zdobytych mantisów i innych statków (Bazyliszek, Scylla, Incubus) do sonenów?

Nie naprawiono, bo to nie był błąd tylko celowe działanie twórców MOD-a. Uznali że te statki są zbyt mocne i psują grę jeśli należą do gracza, dlatego zabezpieczyli ich zdobywanie. Teraz służą one tylko do zniszczenia w misjach.

#16 ZERO

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 219 postów

Napisano 16 listopad 2008 - 02:45

Co do pktu. nr 2: nie sprawdzałem jeszcze, ale nie sądzę, żeby były jakieś przeciwwskazania. Zarówno w poprzedniej wersji, jak i w tej nie ma blokady w skryptach, która by sprawdzała istnienie tego 'konwoju". Krótko mówiąc: feel free :unsure:

#17 Cerber

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 676 postów
  • LokalizacjaCerber's Prime
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 16 listopad 2008 - 14:56

2. Czy jak zostaną zniszczone to znaczy że nie będe mógł wykonać misji? Troche się o nie martwie, bo sektor najechali Kh'ak. Na jakiej pozycji powinni się znajdować??

#18 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 16 listopad 2008 - 15:54

Cerber napisał:

Troche się o nie martwie, bo sektor najechali Kh'ak. Na jakiej pozycji powinni się znajdować??


Nie martw się, Khaaki nie dadzą rady Sohnenom :wacko: Jeśli Ty zniszczysz Scyllę i Bazylego to raczej misji nie ukończych z tego względu, iż są one integralnym elementem misji. Bez nich misja się nie zakończy. W wersji 0.7.3 był bug w tej misji polegający na tym, iż Scylla i Bazyli tkwili w miejscu nie włączając się do akcji. W związku z tym misja się nie zakończyła, gdyż "czekała" na Sohnenów.

#19 ZERO

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 219 postów

Napisano 17 listopad 2008 - 14:54

Scylla i Bazyliszek wchodzą w zasadzie pod koniec misji i są stworzeni dla graczy hardcorowych pod kątem przejmowania statków (tak pisali twórcy XTMa na forum Ego).
Nic nie stoi na przeszkodzie, aby ich zniszczyć (zresztą zniszczyć nie problem, ale przejąć to już inna bajka). Wiadomo, że bezpieczniej dokończyć ostatnią misję gonerską, a potem brać się za Sonenów, ale nie jest to konieczne.

#20 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 29 listopad 2008 - 21:03

Spolszczenie jest już dostępne. Dzięki dobromirowi sprawa została dopchnięta do końca.
link





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych