Skocz do zawartości

Poradnik stoczniowca amatora - czyli zrób sobie statek


Vrihedd
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A udało się komuś wrzucić dodatkowy statek do X3 TC z modem TOOT lub XMR ?

W TC nie ma problemu, w TOOT - komunikat w stoczni "handel niemozliwy" choc kasa znika to statku nie dostajesz, w XMR - problem polega na tym że nie możesz dokować do stacji z wyjatkiem Stoczni, Placówek handlowych i tz.baz obronnych, - nie dość ze handel odpada to co gorsze nie dostaniesz zgody na wjazd do Doku Zaopatrzrniowego i problem z zakupami do statków. (to dotyczy wszystkich posiadanych statków)

wrzucałem w plikach .xsp - z cat/dat hmm nie bawiłem się bo nie wiem czy je się ładuje do katalody MODS czy gdzieś indziej.

Tak, latadeł tam pełno, ale mi się zachciało na M3 z Privatera latać i... 🙁

XSP z PlugiMenagera raczej odpada - może dodanie przed instalacją moda, nie próbowałem

Jakiś inny pomysł macie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Projektując sobie statek, lub modyfikując istniejący, chciałbym osiągnąć jak najlepszy stosunek wyglądu zewnętrznego do mocy obliczeniowej potrzebnej do jego wyświetlenia. Wiadomo że obcinając ilość wielokątów zmniejszamy zapotrzebowanie na moc obliczeniową, a poprawę wyglądu po tej operacji, można uzyskać przez odpowiednio podniesioną szczegółowość tektur. Tylko czy w tym przypadku nie okaże się że przekroczymy ilość pamięci karty graficznej i podejrzewam że gra zwolni?. Czy jest w 3DSie (niestety nie znam go, siedziałem na cinema4d) lub w którejś z tych aplikacji używanych przy edycji opcja potrafiąca pokazać ilość wielokątów + ilość zajętej pamięci, przy wczytanym całym obiekcie ?. Wielokąty pewnie będą łatwe do sprawdzenia, teoretycznie można by sprawdzić ile ma sama tekstura w pliku, ale to nie do końca będzie to samo. Może jest jakiś darmowy tester obiektów ? pokazujący np. wielokąty, zajęty ram, obciążenie grafiki itp. Wiem że masło maślane, ale zastanawiam się jak najlepiej kontrolować obiekt w czasie projektowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...