Skocz do zawarto艣ci

Modowanie


Thorc
 Udost臋pnij

Rekomendowane odpowiedzi

馃お

Je偶eli masz folder z danymi, plik lub link i chcesz podzieli膰 si臋 z innymi to wklej tutaj lub skorzystaj z dysku google.

Download&Upload https://drive.google.com/drive/folders/13_zZZo7o0xe-SSaRMxI3AxG3lDYYCwuH?usp=sharing

Witajcie,

Siedz臋 dzisiaj ju偶 p贸艂 nocy, p贸艂 dnia i szlagg mnie trafia bo nie mog臋 znale藕膰 informacji jak zainstalowa膰 moda 馃挘

Z informacji kt贸re ju偶 znalaz艂em nic na razie nie dzia艂a 馃ぎ

Prosi艂bym o jakie艣 kr贸tkie info gdzie wpakowa膰 powiedzmy 3 mody st膮d ( https://apocalypse.moy.su/forum/309-1310-1) czyli jaka ma by膰 struktura folder贸w dla plik贸w dat i cat (content.xml), o jakiej nazwie folder itp. 馃尭

gdzie moda aktywowa膰 lub deaktywowa膰 bo po uruchomieniu gry mam pasek szary nieaktywny "wybierz pakiet modyfikacji" 馃槧

Pr贸bowa艂em wszystkiego i albo co艣 藕le robi臋 albo czego艣 jeszcze nie wiem 馃懡

Je偶eli temat by艂 poruszany milion razy to wybaczcie mi ale na razie nic mi nie dzia艂a, bo na przyk艂ad Plugin manager to chyba jest jaka艣 fikcja literacka 馃檨 v1.60 https://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=436988

info :

W X4 Foundations nie ma z modowaniem 偶adnego problemu (wreszcie) W katalogu g艂贸wnym wsypuje mody do folderu extensions, aktywuje w managerze w grze i pefekcyjnie wszystko dzia艂a 馃グ

J臋zyk polski w X3 Farnhams ustawiamy zmieniaj膮c w 3 plikach ! lang.dat na warto艣膰 48 馃槢 z domy艣lnego angielskiego 44

pozdrawiam

Thorc 馃槅

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

X X3 zasada jest prosta. Skrypty do folderu scripts, t艂umaczenia do folderu t, a plikom dat i cat nadajesz kolejny numer, po tym jaki masz w folderze z gr膮 i kopiujesz do g艂贸wnego folderu.

Tylko to wszystko kopiujesz do folderu danego dodatku. Dla TC to g艂贸wny folder gry, dla AP by艂 to folder addon, nie pamietam jak jest dla FL.

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

W dniu 16.09.2021 o 12:51, Adrian_Wir napisa艂:

X X3 zasada jest prosta. Skrypty do folderu scripts, t艂umaczenia do folderu t, a plikom dat i cat nadajesz kolejny numer, po tym jaki masz w folderze z gr膮 i kopiujesz do g艂贸wnego folderu.

Tylko to wszystko kopiujesz do folderu danego dodatku. Dla TC to g艂贸wny folder gry, dla AP by艂 to folder addon, nie pamietam jak jest dla FL.

... A dla FL addon2

Poniewa偶 u偶ywam AP to w addon (nie folder g艂贸wny, nie addon2) kolejne numery po 04 to 05.cat i 05.dat ale niestety Error opening SystemBase 馃え gdy skasuje spowrotem moda (te 05) to wszystko wraca do normy.

Mod to crystalfinder pierwszy z brzegu do test贸w https://apocalypse.moy.su/forum/309-1310-1?s=crystal

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OK, mam co艣 wi臋cej. Gdy cat i dat by艂y 05 po ostatnim numerze 04 wywala艂o b艂膮d przy starcie /Error opening SystemBase/ .

Zmieni艂em cat i dat na 15.cat i 15.dat Trzeba poczekac troch臋 d艂u偶ej ale gra odpala, w tej chwili sprawdzam czy mod dzia艂a.

Przypuszczam 偶e kolejne numery b臋d膮 ju偶 dzia艂a膰 bez problem贸w po kolei, sprawdzam 馃懡

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W tej chwili zmieni艂em nazwy na crystalfinder.cat i crystalfinder.dat i odpala

sprawdzam czy mod dzia艂a

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

W dniu 16.09.2021 o 13:29, arto napisa艂:

Pytanie do tych co juz to robili.

Jak tlumaczyc mody/gre?

Jak mowie z checia sie za to wezme.

Gry nie trzeba t艂umaczy膰, wystarczy zamieni膰 w 3 plikach ! lang.dat warto艣膰 44 (domy艣lneENG) na 48 (PL) Pliki lang.dat otwieramy notatnikiem przez polecenie /otw贸rz za pomoc膮/

R贸wnie偶 mody notatnikiem content.xml i mo偶esz edytowa膰 parametry, r贸wnie偶 przet艂umaczy膰 na PL je偶eli radziecki 馃槈

p.s. warto pr贸bowa膰 otwiera膰 dziwne rozszerzenia plik贸w notatnikiem lub rarem, aby m贸c modyfikowa膰 na w艂asne potrzeby.

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

W dniu 16.09.2021 o 15:06, Unseen napisa艂:

Na GOG i Steam pisze, 偶e wersji PL nie ma. Jeste艣 tego pewny na 100%?

I confirm ! ca艂y X3 Farnhams Legacy z maja tego roku ma j臋zyk polski L048 w folderach /t/ dla AC, AP i FL

Uruchomi艂em FL specjalnie dla Ciebie bo nie u偶ywam - jest ! nooo, duchy s膮 ale cud贸w nie ma, s膮 tylko ludzie b艂膮kaj膮cy si臋 po ulicach.

Nie martw si臋, ja te偶 we mgle,

mo偶e w ko艅cu dojd臋 do tego jak kilkana艣cie mod贸w odpali膰, wierz臋 偶e z wasz膮 pomoc膮, a w zasadzie my艣la艂em 偶e macie wiedz臋, ADRIAN bardzo pom贸g艂, posuwa艂 mnie do przodu 馃槅

Na steamie powinni bra膰 po艂ow臋 dawki, a Gogowi si臋 nie dziwi臋 bo tam zawsze bior膮.

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

FL przet艂umaczony nie jest, chyba 偶e LeWaR si臋 uwin膮艂 i podrzuci艂 pliki do Egosoftu.

FL u偶ywa plik贸w z TC i AP, na ko艅cu pliku dodanych jest sporo nowych linijek po angielsku. To znaczy 偶e po przestawieniu j臋zyka gra b臋dzie w wi臋kszo艣ci po polsku, ale dodana przez DCL zawarto艣膰 b臋dzie po angielsku. Dop贸ki kto艣 si臋 nie zlituje u tego nie przet艂umaczy...

P.S. Nie znam rosyjskiego, mog臋 si臋 myli膰. Ale wydaje mi si臋, 偶e strona z modami, kt贸r膮 podlinkowa艂e艣, zawiera mody do X4, nie X3... St膮d mo偶e gra wyzwala艂a ci b艂膮d. Te mody z X3 dzia艂a膰 nie b臋d膮. Skrypty i mody do X3 nie zawiera艂y pliku content.xml, wi臋c to raczej nie s膮 mody do FL. W zasadzie to przy tego typu zmianach w grze w X3 m贸wili艣my raczej o skryptach ni偶 o modach.

Og贸lnie danych na temat skrypt贸w do FL mo偶esz szuka膰 tutaj: https://forum.egosoft.com/viewforum.php?f=201

Do TC i AP w odpowiednich dzia艂ach na stronie Egosoftu lub na tym forum. Kilka os贸b wrzuci艂o spolszczone mody, kt贸re mia艂o na dysku, reszt臋 trzeba pobiera膰 po angielsku i modyfikowa膰 pliki j臋zykowe, 偶eby dzia艂a艂y z polsk膮 wersj膮. By艂a 艂adna baza danych spolszczonych mod贸w, niestety, pad艂 serwer je hostuj膮cy i zosta艂o tylko to, co u偶ytkownicy forum maj膮 u siebie.

Og贸lnie skrypty do TC czy AP, kt贸re nie modyfikuj膮 wszech艣wiata, a tylko dodaj膮 jakie艣 funkcje, powinny dzia艂a膰 z FL. Przynajmniej w wi臋kszo艣ci.

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

W dniu 16.09.2021 o 15:44, Adrian_Wir napisa艂:

FL przet艂umaczony nie jest, chyba 偶e LeWaR si臋 uwin膮艂 i podrzuci艂 pliki do Egosoftu.

FL u偶ywa plik贸w z TC i AP, na ko艅cu pliku dodanych jest sporo nowych linijek po angielsku. To znaczy 偶e po przestawieniu j臋zyka gra b臋dzie w wi臋kszo艣ci po polsku, ale dodana przez DCL zawarto艣膰 b臋dzie po angielsku. Dop贸ki kto艣 si臋 nie zlituje u tego nie przet艂umaczy...

P.S. Nie znam rosyjskiego, mog臋 si臋 myli膰. Ale wydaje mi si臋, 偶e strona z modami, kt贸r膮 podlinkowa艂e艣, zawiera mody do X4, nie X3... St膮d mo偶e gra wyzwala艂a ci b艂膮d. Te mody z X3 dzia艂a膰 nie b臋d膮. Skrypty i mody do X3 nie zawiera艂y pliku content.xml, wi臋c to raczej nie s膮 mody do FL. W zasadzie to przy tego typu zmianach w grze w X3 m贸wili艣my raczej o skryptach ni偶 o modach.

Og贸lnie danych na temat skrypt贸w do FL mo偶esz szuka膰 tutaj: https://forum.egosoft.com/viewforum.php?f=201

Do TC i AP w odpowiednich dzia艂ach na stronie Egosoftu lub na tym forum. Kilka os贸b wrzuci艂o spolszczone mody, kt贸re mia艂o na dysku, reszt臋 trzeba pobiera膰 po angielsku i modyfikowa膰 pliki j臋zykowe, 偶eby dzia艂a艂y z polsk膮 wersj膮. By艂a 艂adna baza danych spolszczonych mod贸w, niestety, pad艂 serwer je hostuj膮cy i zosta艂o tylko to, co u偶ytkownicy forum maj膮 u siebie.

Og贸lnie skrypty do TC czy AP, kt贸re nie modyfikuj膮 wszech艣wiata, a tylko dodaj膮 jakie艣 funkcje, powinny dzia艂a膰 z FL. Przynajmniej w wi臋kszo艣ci.

Teraz to mnie dopiero dupa boli, ale do rzeczy :

Oczywi艣cie 偶e jest przet艂umaczony ze starych wersji ale niekompletny bo rzeczywi艣cie co艣 tam lata po angielsku, tragedii nie ma, wiesz,

dla pocz膮tkuj膮cych nie ma prawie 偶adnego znaczenia bo jest tego niewiele do t艂umaczenia a podstawowe rzeczy s膮 przet艂umaczone, tak偶e mo偶na gra膰, jajek z b贸l贸贸 nie urywa.

Strona z modami kt贸r膮 poda艂em ma oko艂o 8% mod贸w pod X4. Pisze tam jak byk, 偶e ten w艂a艣nie mod kt贸ry do test贸w wybra艂em - jest tak stary i tak prosty (Crystal Finderhttps://apocalypse.moy.su/forum/309-1310-1?s=crystal) 偶e dzia艂a na wersjach 1.50+ a o niekompatybilno艣ci nie ma by膰 mowy.

Nikt mnie nie pyta艂 czy calusie艅ki jest przet艂umaczony (by艂em przekonany 偶e ca艂y) ale OK ju偶 wiem o co chodzi.

Do wszystkiego dojdziemy, mody b臋d膮 艣miga膰 jak mi艂o 馃お

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

W dniu 16.09.2021 o 17:33, Adrian_Wir napisa艂:

Czyli fabu艂y FL b臋d膮 po angielsku.

Crystal Finder to zdecydowanie mod do X4. Jak pisa艂em, rosyjskiego nie znam, z regu艂y mod贸w szukam na oficjalnym forum Egosoftu albo tutaj.

Tak pod X4 ale swoje dzia艂anie zaczyna od wersji 1.5

Zrozum odwrotnie, napisa艂em 偶e TYLKO pod X4 to oko艂o 8% mod贸w dzia艂a wi臋c zdecydowana ilo艣膰 reszty pasuje pod X3 jak ula艂, pisze przy ka偶dym modzie numer wersji, wszystko tam jest, opisy te偶.

Mody interesuj膮ce bo mnie w zasadzie zale偶y na dobrym zarz膮dzaniu a nie na fabule czy 艣ciganiu si臋 przez p贸艂 galaktyki, wystarczy mi g贸ra kilkana艣cie drobnych mod贸w i zdecydowanie mi wystraczy.

W zasadzie wybra艂em i przerobi艂em je pod X4 to i przerobi臋 pod X3 tylko niech mi te kilka za艂apie a reszta to ju偶 poleci. Na razie m臋cz臋 si臋 z jednym 馃槇 kur艂a skk.zzzzzz

Mo偶e w Plugin Managerze 2.12 Cycrow jest jeszcze nadzieja w http://modsreloaded.com/plugin-manager bo 1.60 jak ju偶 pisa艂em to fikcja literacka https://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=436988

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Ale mody z X4 nie zadzia艂aj膮 ci na X3. Nie ma szans, chyba 偶e napiszesz od podstaw skrypt, kt贸ry b臋dzie mia艂 takie samo dzia艂anie. X4 to zupe艂nie nowa gra, na nowym silniku. To tak jakby艣 pr贸bowa艂 odpali膰 mody do Skyrima w Oblivionie. Jedyne co osi膮gniesz to crash gry.

A to z 8% to mog艂o chodzi膰 o to, 偶e tylko tyle mod贸w z tamtej strony dzia艂a na aktualnej wersji X4. X4 przesz艂o wiele zmian i starsze mody, nie aktualizowane, mog膮 na nowej wersji nie dzia艂a膰. A mo偶e chodzi艂o o to, 偶e pozosta艂em opr贸cz podstawki potrzebuj膮 oficjalnych DCL, chocia偶 to by艂oby dziwne. Jak pisa艂em, rosyjskiego nie znam. Ale jedno wiem na pewno, na X3 tego nie odpalisz.

Tu masz list臋 skrypt贸w pod X3, nie wszystkie mog膮 dzia艂a膰 z FL: https://forum.egosoft.com/viewtopic.php?f=94&t=216690

Opisy poszczeg贸lnych skrypt贸w pod linkami konkretnych skrypt贸w.

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

W dniu 16.09.2021 o 18:30, Adrian_Wir napisa艂:

Ale mody z X4 nie zadzia艂aj膮 ci na X3. Nie ma szans, chyba 偶e napiszesz od podstaw skrypt, kt贸ry b臋dzie mia艂 takie samo dzia艂anie. X4 to zupe艂nie nowa gra, na nowym silniku. To tak jakby艣 pr贸bowa艂 odpali膰 mody do Skyrima w Oblivionie. Jedyne co osi膮gniesz to crash gry.

A to z 8% to mog艂o chodzi膰 o to, 偶e tylko tyle mod贸w z tamtej strony dzia艂a na aktualnej wersji X4. X4 przesz艂o wiele zmian i starsze mody, nie aktualizowane, mog膮 na nowej wersji nie dzia艂a膰. A mo偶e chodzi艂o o to, 偶e pozosta艂em opr贸cz podstawki potrzebuj膮 oficjalnych DCL, chocia偶 to by艂oby dziwne. Jak pisa艂em, rosyjskiego nie znam. Ale jedno wiem na pewno, na X3 tego nie odpalisz.

Tu masz list臋 skrypt贸w pod X3, nie wszystkie mog膮 dzia艂a膰 z FL: https://forum.egosoft.com/viewtopic.php?f=94&t=216690

Opisy poszczeg贸lnych skrypt贸w pod linkami konkretnych skrypt贸w.

OK, dzi臋ki Adrian 馃お jeah jeah

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Jak w X3 wygl膮da sprawa w艂asnego soundtracku? Lubie muzyk臋 z eve-online i 偶eby j膮 doda膰 musz臋 podmieni膰 nazwy plik贸w mp3 oryginalnej 艣cie偶ki d藕wi臋kowej (bo jest przypisana do sektora), czy mo偶na j膮 doda膰 do aktualnej (jest odtwarzana losowo)?

Pisa艂em, 偶e powsta艂 XMR do FL, ale nie obs艂uguje najnowszego uaktualnienia. Autor pisa艂, 偶e obecnie pracuje nad czym艣 do X4 o ile pami臋tam i mo偶e kiedy艣..

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

W dniu 16.09.2021 o 18:41, SG1_John napisa艂:

OK, dzi臋ki Adrian 馃お jeah jeah

Tak, Dx9.0c ma jeszcze Rebirth i rzeczywi艣cie w X4 jest ju偶 nowy silnik OK, ale graficzny na Dx11 - tnie si臋 jak m贸j wujek jak spad艂 z hu艣tawki 馃槧

Nie polecam odpala膰 Foundations Cradle of Humanity, niewypa艂 g艂贸wnie przez spadek FPS 馃槇 mo偶na wywo艂a膰 niechc膮cy wojn臋 wlatuj膮c komu艣 w ty艂ek 馃槅

Przerobi艂em i odpali艂em na X4 Foundations Cradle of Humanity kilkana艣cie mod贸w od strza艂u, nawet nie patrzy艂em na wersje, zrobi艂em robote od r臋ki i odpali艂em.

Wszystkie zadzia艂a艂y, nic si臋 nie pogryz艂o a modyfikowa艂em z lekka notatnikiem.

My艣lenie i struktura plik贸w jest ta sama wi臋c prawie wszystkie ! stare dzia艂aj膮 馃お (najnowsze w stecz nie dzia艂aj膮 na X3 a jest ich jak wspomnia艂em z 8%)

Wiecie jak jest z modami, mo偶na dok艂ada膰 po jednym eksperymentalnie, albo tak jak ja to robi臋 czyli hurtem 馃槅 i ogl膮da膰 efekty.

Foundations Cradle ma dodatki i ulepszenia takie jak naprzyk艂ad menad偶er mod贸w porz膮dny wreszcie w grze, ale co z tego jak bez p艂ynno艣ci jajka bol膮 馃サ

zanim si臋 dotrze temat lub nie to p贸艂 roku minie albo i wi臋cej, bez sensu 馃檮

A wi臋c X3 Farnhams Legacy to bardzo dobra alternatywa poniewa偶 jak wida膰 wszystko co nowe musi si臋 jeszcze dotrze膰 馃槕 a dotarte jest najlepsze, i nie musi by膰 koniecznie najnowsze i jajka nie bol膮 ! 馃懡

Tak偶e, p贸艂 dawki, prysznic, och艂o艅 i pokochasz nowy X3 Farnhams Legacy z maja 馃グ wida膰 i czu膰 lepsz膮 wydajno艣膰 i p艂ynno艣膰.

Ja wiem, 偶e na teraz, to najlepszy wyb贸r 馃槑

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

OK, wszystko jasne, nie wiem dlaczego mi nie dzia艂a艂 od razu 馃槅 (pewnie namieszane by艂o cosik w sysytemie)

Okazuje si臋, 偶e program X-Universe Plugin Manager Lite V1.60 https://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=265915 robi perfekcyjnie swoj膮 robot臋 dla X3 Farnhams Legacy.

Wpierw trzeba zrobi膰 paczki *.spk lub *.zip z plik贸w *.cat/dat/hml za pomoc膮 Package Creator, potem paczk臋 zainstalowa膰 Plugin Menagerem 馃槅 Wszystko hula i buczy.

X3 Farnhams Legacy z maja tego roku to najlepsze wydanie jakie widzia艂em ze starym smaczkiem 馃榾 i na razie przy nim pozostan臋.

wpadn臋 zn贸w 馃お

indeed

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

SG1_John Shepard

Skoro masz spadki FPS w Cradle of Humanity (czego ja osobiscie nie uswiadczylem) to trzeba sie najpierw przyjrzec jakie masz ustawienia w grze i jakie podzespo艂y masz w blaszaku.

Zalecane wymagania gry odnosnie karty graficznej i API masz wypisane.

Trzeba tez wiedziec ktore ustawienia najbardziej obciazaja karte graficzna.

U mnie to chodzi ze sredni膮,55-60 FPS.

Piszesz ze to niewypa艂 bo Ci sie gra tnie,chyba ze grasz na czyms pokroju GTX1050 ...

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

W dniu 17.09.2021 o 09:40, Aldaran napisa艂:

SG1_John Shepard

Skoro masz spadki FPS w Cradle of Humanity (czego ja osobiscie nie uswiadczylem) to trzeba sie najpierw przyjrzec jakie masz ustawienia w grze i jakie podzespo艂y masz w blaszaku.

Zalecane wymagania gry odnosnie karty graficznej i API masz wypisane.

Trzeba tez wiedziec ktore ustawienia najbardziej obciazaja karte graficzna.

U mnie to chodzi ze sredni膮,55-60 FPS.

Piszesz ze to niewypa艂 bo Ci sie gra tnie,chyba ze grasz na czyms pokroju GTX1050 ...

Zwracam uwag臋, 偶e niekt贸re gry s膮 napisane w taki spos贸b, 偶e nawet przy pokazanych 60 FPS klatkuj膮, dlaczego tak si臋 dzieje ?

poniewa偶 FPS nie jest jedynym wyznacznikiem p艂ynno艣ci, sk艂ada si臋 na to wiele czynnik贸w takich jak na przyk艂ad silnik graficzny, w jaki spos贸b zosta艂a napisana przede wszystkim, generalnie ca艂a konstrukcja.

POdkre艣lam 偶e OpiNiE wybrednych internaut贸w dla X4 s膮 takie, 偶e nawet procek 4x4,5 i GTX2060 podobno nie daj膮 satysfakcji bo nie ma p艂ynno艣ci takiej jak powinna by膰 poniewa偶 s膮 b艂臋dy.

Po drugie, nie ka偶dy 艣redniolatek wyda 2000z艂 na kart臋 graficzn臋 i procesor. Procesor ma znaczenie bo nap臋dza kart臋 graficzn膮 i musi by膰 jako pierwszy i najwa偶niejszy w systemie, potem w膮skie gard艂o pami臋膰, ostatnia grafika i SSD czasem pomaga.

艢rednio 4x3.6 i GTX1060 dla X4 spokojnie powinno wystarczy膰 gdyby by艂a bezb艂臋dnie napisana,

ale poniewa偶 to nowy projekt wi臋c nie jest i wida膰 to go艂ym okiem, wystarczy przej艣膰 si臋 po stacji i zwr贸膰i膰 uwag臋 na szczeg贸艂y, tak偶e patche wydajno艣ciowe i inne na pewno b臋d膮.

Tak, mam jeszcze 2x,3.2 i GTX1050Ti ale wiadomo, 偶e miedzy 9.0c a Dx11 jest du偶a r贸偶nica w wydajno艣ci, dlatego mi臋dzy X3 a X4 to prawie przepa艣膰 bo jeszcze XRebirth ma 9.0c.

Oko艂o 85% gier chodzi mi bardzo 艂adnie, w najnowsze te偶 zagra ale ju偶 nie na ultra.

M贸g艂bym gra膰 w X4 ale co to za przyjemno艣膰 jak w oddali zmywaj膮 si臋 gwiazdy na zakr臋cie, a na stacji nie widz臋 dok艂adnie kogo mijam w kiblu, wysra膰 si臋 spokojnie nie mo偶na a interes w innej galaktyce si臋 sypie.

W艂a艣nie wersja X3 Farnhams Legacy z maja tego roku dok艂adnie pokazuje jak mo偶na projekt gry dopie艣ci膰 graficznie i konstrukcyjnie. Wygl膮da bardzo dobrze a przecie偶 to wci膮偶 Dx9.0c

Rzeczywi艣cie, nie ma na przyk艂ad mg艂y wolumetrycznej (dx11) ale czy niezb臋dnie musi by膰 ?

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Do艂膮cz do dyskusji

Mo偶esz doda膰 zawarto艣膰 ju偶 teraz a zarejestrowa膰 si臋 p贸藕niej. Je艣li posiadasz ju偶 konto, zaloguj si臋 aby doda膰 zawarto艣膰 za jego pomoc膮.

Go艣膰
Dodaj odpowied藕 do tematu...

×   Wklejono zawarto艣膰 z formatowaniem.   Usu艅 formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odno艣nik zosta艂 automatycznie osadzony.   Przywr贸膰 wy艣wietlanie jako odno艣nik

×   Przywr贸cono poprzedni膮 zawarto艣膰.   Wyczy艣膰 edytor

×   Nie mo偶esz bezpo艣rednio wklei膰 grafiki. Dodaj lub za艂膮cz grafiki z adresu URL.

 Udost臋pnij

×
×
  • Dodaj now膮 pozycj臋...