Skocz do zawartości


Spolszczenie modów X4: Foundations


8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adrian327d

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 103 postów

Napisano 26 maj 2020 - 15:29

Spolszczenia modów X4: Foundations
(Przynajmniej tych, które nam się nagle nie przestawią na "Steam Workshop" i zacznie pobierać .cat / .dat)

Link do całego folderu: https://drive.google..._c2wdOYf7Jb1YFF

Lista (Nie wszystkie mody wymieniam, a po nazwach folderów można dojść co jest do jakiego moda):


XR Ship Pack - https://drive.google...X-LI05MCoAlIa7-



Wszelkie propozycje co przetłumaczyć/co poprawić proszę pisać w tym temacie.

#2 Candar

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 30 maj 2020 - 19:22

Witam.Dzięki za spolszczenie modów. Używam mod TaterTrade ,niestety po dodaniu spolszczenia do gry pojawiły mi się " krzaczki" i nie można praktycznie go używać :(. Dałoby radę go spolszczyć ? Albo napisz jakiego używasz innego moda do handlu to może zmienię.

#3 Adrian327d

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 103 postów

Napisano 31 maj 2020 - 15:51

Używałem TaterTrade ale Steam się wtrącił i pobrał wersję z plikami ".cat" i nie ma tam folderu "t" z plikami językowymi :/

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka



#4 sunairam

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 87 postów
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 03 lipiec 2020 - 19:21

Cytat

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

<!-- English ~~ English -->

-<language>


-<page voice="no" id="8888888">

<!-- JP_SatelliteDropper -->


<t id="1030">Dodać tag polecenia?</t>

<t id="1031">Zaawansowane satelity?</t>

<t id="1032">Uzupełnić satelity?</t>

<t id="1033">Ilość do uzupełnienia?</t>


To z wersji twojego pliku 0001-L048.xml moda -- JP_SatelliteDropper..........

Cytat

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

<!-- English ~~ English -->

-<language>


-<page voice="no" id="8888888">

<!-- JP_SatelliteDropper -->


<t id="1400">Advanced Satellites?</t>

<t id="1401">Restock Satellites?</t>

<t id="1402">Restock Amount</t>

<t id="1410">Own Sectors?</t>


a to oryginał 0001-L044.xml. tego moda.

WTF ???

ps.

Sprawdziłem inne "tłumaczenia" i to samo.
Jak ty to robisz ?

#5 sunairam

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 87 postów
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 04 lipiec 2020 - 11:47

Moje tłumaczenie moda
"_SatelliteDropper" https://www.nexusmod...ations/mods/437

tak wygląda. -- > ( katalog ' t ' 0001-L048.xml )

Załączone pliki



#6 Adrian327d

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 103 postów

Napisano 07 lipiec 2020 - 09:33

@sunairam być może był update, ja mody pobierałem z Nexus i lekko koło tygodnia przed postem go tłumaczyłem. Mogło się coś zmienić.

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka



#7 marko22

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 170 postów

Napisano 29 sierpień 2020 - 00:31

Czasami nie wystarczy samo tłumaczenie pliku z katalogu t. Część tekstu "siedzi" w skrypcie i to już nie jest uwzględnione. Np. mod do eksploracji sektora:
<param name="fs_usecore" default="true" type="bool" text="Center around sector core"/>
   <param name="fs_skiphexagon" default="false" type="bool" text="Skip the hexagon pattern"/>
   <param name="fs_lockbox" default="false" type="bool" text="Scan also for lockboxes"/>
   <param name="fs_continue" default="false" type="bool" text="Continue to next sector"/>
   <param name="fs_globalbl" default="false" type="bool" text="Use Global Blacklist"/>
   <param name="fs_blacklist" default="[]" type="list" text="Blacklist" comment="Do not explore blacklisted sectors.">


I właśnie to trzeba też tłumaczyć. Czyli:
<param name="fs_usecore" default="true" type="bool" text="Centrum wokół rdzenia sektora"/>
   <param name="fs_skiphexagon" default="false" type="bool" text="Pomiń wzór sześciokąta"/>
   <param name="fs_lockbox" default="false" type="bool" text="Skanuj również skrytki"/>
   <param name="fs_continue" default="false" type="bool" text="Przejdź do następnego sektora"/>
   <param name="fs_globalbl" default="false" type="bool" text="Użyj Globalnej czarnej listy"/>
   <param name="fs_blacklist" default="[]" type="list" text="Blacklist" comment="Nie eksploruj sektorów z czarnej listy.">

I wtedy mamy tekst po polsku w grze w menu moda.

#8 Adrian327d

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 103 postów

Napisano 29 sierpień 2020 - 11:56

No niestety, w X4 jest to lekko skomplikowane... Nie wiem czy to wina samych twórców X4, czy też twórców modów :/

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka



#9 sunairam

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 87 postów
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 19 wrzesień 2020 - 18:02

Konsekwentnie blacklist także tłumaczymy

Wyświetl postUżytkownik marko22 dnia 29 sierpień 2020 - 00:31 napisał

Czasami nie wystarczy samo tłumaczenie pliku z katalogu t. Część tekstu "siedzi" w skrypcie i to już nie jest uwzględnione. Np. mod do eksploracji sektora:
<param name="fs_usecore" default="true" type="bool" text="Center around sector core"/>
   <param name="fs_skiphexagon" default="false" type="bool" text="Skip the hexagon pattern"/>
   <param name="fs_lockbox" default="false" type="bool" text="Scan also for lockboxes"/>
   <param name="fs_continue" default="false" type="bool" text="Continue to next sector"/>
   <param name="fs_globalbl" default="false" type="bool" text="Use Global Blacklist"/>
   <param name="fs_blacklist" default="[]" type="list" text="Blacklist" comment="Do not explore blacklisted sectors.">


I właśnie to trzeba też tłumaczyć. Czyli:
<param name="fs_usecore" default="true" type="bool" text="Centrum wokół rdzenia sektora"/>
   <param name="fs_skiphexagon" default="false" type="bool" text="Pomiń wzór sześciokąta"/>
   <param name="fs_lockbox" default="false" type="bool" text="Skanuj również skrytki"/>
   <param name="fs_continue" default="false" type="bool" text="Przejdź do następnego sektora"/>
   <param name="fs_globalbl" default="false" type="bool" text="Użyj Globalnej czarnej listy"/>
   <param name="fs_blacklist" default="[]" type="list" text="Czarna lista" comment="Nie eksploruj sektorów z czarnej listy.">


Konsekwentnie blacklist także tłumaczymy.
I wtedy mamy tekst po polsku w grze w menu moda.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych