Skocz do zawartości


X4 - pierwsze wrażenia


236 odpowiedzi w tym temacie

#21 NightWatchoo

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 01 grudzień 2018 - 14:56

Gra działa świetnie. Nie mam ścinek (może poza delikatnymi podczas wychodzenia z autostrad), grafika wygląda super. No i najważniejsze. System walki. Jak dla mnie bomba. Wciskasz F2 i przełączasz się na widok "zza pleców". Przeciwnicy może troszkę leniwi ale dają radę. Fajna opcja boostera (co prawda zjada osłonę) jak chcesz szybko "doskoczyć" do przeciwnika.
Czuć klimat Xów. Jest kilka drobnych błędów ale z pewnością zostaną naprawione.

#22 glouver

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 116 postów
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 01 grudzień 2018 - 15:05

i5 2500k@4,5GHz
gtx 1060/6GB deflaut
16GB RAM @1600
HDD~~100MB transfer rete

Na ultra z mssa 2 i vsynh na 1920-1080 mam 60fps.
Na stacji 40fps

Nawet nieźle.

#23 Kruzyd

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 58 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 01 grudzień 2018 - 18:01

Działa Wam poprawnie "Long range scanner" ? Zatrzymuje się w miejscu i odpalam ten tryb. Na YT widzę, że gościom się pojawiają znaki zapytania na mapie czyli nieodkryte sygnały, a niestety u mnie nic się nie dzieje :D Komuś to działa jak należy?

#24 glouver

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 116 postów
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 01 grudzień 2018 - 20:22

Wyświetl postUżytkownik Kruzyd dnia 01 grudzień 2018 - 18:01 napisał

Działa Wam poprawnie "Long range scanner" ? Zatrzymuje się w miejscu i odpalam ten tryb. Na YT widzę, że gościom się pojawiają znaki zapytania na mapie czyli nieodkryte sygnały, a niestety u mnie nic się nie dzieje :D Komuś to działa jak należy?


Działa. Ale widocznie Twój skaner pudłuje.
On działa w 3D.. obracaj statkiem i może coś ustrzelisz. ;p
A jak nie to zmień miejscówkę.

#25 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1491 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 01 grudzień 2018 - 20:33

Pograłem z 1.5 godziny i jak na razie próbuję się odnaleźć w interfejsie ;) ale całość wygląda i "czuje" bardzo fajnie.


i7 4790K, GTX 1080, 16GB RAM, rozdzielczość 2560x1440, detale na ultra, triple buffering vsync on:
-na stacjach 50-60FPS
-w przestrzeni: 45-60FPS (spadki do 45FPS przy samych stacjach).


Sama gry przy tych detalach i rozdzielczości wygląda super miodnie. Modele statków argońskich i teladiańskich bardziej w stylu Rebirth niż poprzednich odsłon. Na żywo wyglądają dużo lepiej niż na filmikach :)

#26 Kruzyd

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 58 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 01 grudzień 2018 - 20:51

Wyświetl postUżytkownik glouver dnia 01 grudzień 2018 - 20:22 napisał

Działa. Ale widocznie Twój skaner pudłuje.
On działa w 3D.. obracaj statkiem i może coś ustrzelisz. ;p
A jak nie to zmień miejscówkę.


Być może masz rację. Gra jest chyba za łatwa bo w podstawowym statku poradzić sobie z Xeonon P to lekka przesada.

Najgorsze że mi piraci wyskakują ze statków i nie mam co z nimi robić bo jeszcze nie ogarnąłem jak wydawać inne polecenia dla innych zimków poza tym bycia skrzydłowym..

Jest kolejna łatka do pobrania.

#27 glouver

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 116 postów
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 01 grudzień 2018 - 22:07

Kolejna niespodzianka...

Latając po sektorach na początku gry była wielka pustka.
Teraz widzę, że jednak frakcje przejmują sektory i się rozbudowują.

Chyba zrobili tak iż npc startuje z minimalnego poziomu i wraz z wpływem gracza na ekonomie szybciej lub wolniej rozwijają się.
W zależności z kim handlujemy.

Naprawdę, ta gra "żyje" i duży wpływ ma to z kim handlujemy..

#28 Kruzyd

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 58 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 01 grudzień 2018 - 22:22

Zgadza się ja miałem problem ze znalezieniem "ruchliwych" sektorów ale trafiłem na jakąś autostradę aż w końcu doleciałem do Argon Prime aby podbić poziom repy u jakiejś Pani. Jednak autostrada sprawiła, że poznałem 11 nowych sektorów. Jakby co jej wlot można znaleźć na Pn-Zach od Black Hole Sun IV w sektorze Second Contact II Flashpoint :) To te wrota które prowadzą na południe.

#29 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1491 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 01 grudzień 2018 - 22:24

Super. A czy w innych sektorach spotykaliście NPCków z wyższymi poziomami umiejętności i czy wszystkie skille są widoczne w menu rozmowy? Na razie kręcę się w początkowych okolicach i widziałem tylko takich z morale/engineering (0 lub 1). Przy próbie przypisania ich do jakiejś roli na moim statku w każdej mieli 0 gwiazdek.

#30 Kruzyd

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 58 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 01 grudzień 2018 - 22:30

Jakby co duże statki XL i L kupuje się w shipyardach, zaś te małe S i M w Wharf-ach :)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych