housik Opublikowano 19 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 MI osobiście grafika w X3 wystarcza, ale ile można grać w to samo:). Więc jak zrobią tylko szlif tego co jest w XR (graficznie), to dla mnie będzie ok. Ważne, żeby była minimum tak grywalna jak seria x3 plus dodatkowe elementy, nawet płatne.Zresztą jak nie zepsują podstawki to jest szansa, że będą potem zarabiać na dlc.Nie śledzę historii samego Egosoftu, ale jeżeli to jest ten sam sztab ludzi co robił x3 i XR, to ja myślę, że potrafią się cofnąć, przyznać do błędu i wrócić do korzeni. No chyba, że to jest skok na resztkę kasy jaką da się wyciągnąć z serii X, a potem zamkną całe Egosoft . Takie rzeczy się już zdarzały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
facemob Opublikowano 19 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 W dniu 19.10.2018 o 08:37, Adrian327d napisał:Mass effect to inna gra zupełnie, tu nie musi być duży ruch, ja bym wolał większe zagęszczenie w samych sektorach, więcej statków, więcej inteligentnych statków oczywiście, bo jak ma latać sobie z punktu do punktu i tak do końca życia to bez sensu, niech latają kupują handlują wykonują misje realnymi środkami, a będzie kosmos! Mam nadzieję, że będzie to na bazie surowców zbudowane od nowa jak Litcube, które zacząłem ale jakoś rok nie używam komputera, bo nie mam kiedyWysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu TapatalkaNie no oczywiście, jak dla mnie to w ogóle chodzenia po stacjach mogłoby nie być, ale jak już się za to biorą to niech to jakoś wygląda.@housi - A grafika no cóż, wiem, że liczy się grywalność, ale od X3 minęło chyba z 11 lat, tak więc wiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vrozaksen Opublikowano 19 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 Wiem co masz na myśli, aczkolwiek stacje to głównie produkcja, rozumiem w stoczni duży ruch czy w doku, to masz rację, ale na zwykłej produkcji personel i kilku "nabywców" Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
facemob Opublikowano 19 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 Spoko, w takim razie zostawiam w spokoju na razie ruch na stacji i czekam na oficjalną recenzję Premiera kiedy? 30 listopada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 19 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 Gdyby tylko X3 pracowało jak należy na kilku rdzeniach (AP jak kojarzę też ma tą przypadłość) to i grafikę na spokojnie dałoby się podkręcić teksturami i tłami hd i wciąż wyglądałaby lepiej niż wiele nowszych gier space 4x czy tych z lataniem okrętami kosmicznymi. Przynajmniej jak dla mnie, ale wiadomo, jeżeli chodzi o aspekt zniszczeń w walce i eksplozji statków to było wciąż wiele do zrobienia.Też najpierw skojarzyłem ruch na stacji ze statkami, a nie "tłem" w postaci npc-ów. Nie wiem na ile ważne i budujące świat byłoby tworzenie tłumów na stacjach, które tak czy inaczej byłby tylko nic nie wnoszącym tłem bo to ani rpg, ani gra o chodzeniu po stacjach, a w ważniejszym aspektem jest aby w kosmosie dalej podtrzymali fakt, że większość statków lata z jakiś określonym celem to jest świetnie. Marzeniem było jeszcze to co próbowano zrobić w modzie do X;R czyli pozbycie się możliwie jak najwięcej generowanych z niczego statków, zastępując wszystko przepływem finansów ingame. Z tego co kojarzę. to twórcy powiedzieli, że to jest do zrobienia, ale gdyby mieli zrobić to jako oni to musiałoby być zrobione na poważnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
facemob Opublikowano 19 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 Nie no tak jak już pisałem, ruch NPC na stacjach jest mało ważny, ale jak już się za to biorą to fajnie, żeby to jakoś wyglądało a nie pustki jak w grach z przed 20 lat. Oczywiście nie mówię, też by były tłumy jak w galeriach handlowych.A SC, ED, i No Mans SKy dodały smaczku takiego jak lądowanie na planetach. O ile w ED to padaka o tyle w SC zapowiada się spoko. No ale wiem wiem, to całkiem innym budżet. Dlatego też modlę się by X4 nie zostałspaprany Ja cały czas żyję czasami Privateera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Athelion Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Jak mówił jeden z przedmówców... poczekam na pierwsze opinie. X:rebirth kupiłem jako preorder... został ściągnięty wcześniej i czekałem na dzień premiery. To co otrzymałem spowodowało, że nie mogłem sobie wybaczyć, że dałem się tak wrobić Ps. nie wiedziałem, że jeszcze mam tu konto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Tak ogółem to ktoś z xudb będzie kupował na dzień premiery czy trzeba będzie szukać dobrej recki gdzie indziej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczekan Opublikowano 25 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 Na 99,9% się zdecyduję i w takim wypadku postaram się podzielić wrażeniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
housik Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 Ja już kupiłem, bo miałem na nie akurat kieszonkowe, a kto wie czy będę miał za miesiąc. Przedpremierowo kupiłem ED i też uważam że się zawiodłem no tak to bywa kto nie ryzykuje te nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARMUR243 Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 Nowa gra i nowe problemy. Zastanawia mnie tylko dlaczego gra będzie wydana, bez polskiej wersji językowej. Kocham całe uniwersum X, ale w polskiej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
housik Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 Ja na początku jakoś wytrzymam po angielsku, ale jak się okaże warta zachodu to mam nadzieje że koledzy znajdą chwilę na tłumaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glouver Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Chyba będzie lądowanie na planetach https://youtu.be/VWS0ZY_H2No?t=997 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
housik Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Rozumiem, że gonią konkurencje, ale osobiście nie widzę w tym sensu. Co za przyjemność lądować na pustym globie . Żeby było ciekawie, to muszą być bazy, miasta na planetach, możliwość robienia własnej fabryki na takowej. Jeżeli mieliby to gotowe, to nie pokazali by pustej planety, a jak nie mają to miesiąc przed premierą pokazują co chcą zrobić w dodatku ? Niech lepiej się zajmą dopieszczaniem szczegółów. Żeby gra nie wyszła gorzej niż X3 Jeszcze jedno, kto robi filmiki na Youtube w 720p, gra musi faktycznie mieć problem z wydajności , po testach Rebirtha stwierdziłem że będę grał prawie w 4K a tu mam wątpliwość czy to się uda Przez dobę film miał 133 wyświetlenia i 6 polubień wow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 W dniu 6.11.2018 o 21:38, glouver napisał:Chyba będzie lądowanie na planetach https://youtu.be/VWS0ZY_H2No?t=997Ale przecież to gameplay ze Star Citizen w tle. xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
housik Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 a nie załapałem. TO pewnie przez to że zawsze mam wyłączone głośniki i nie nigdy nie grałem w SC No i nie spojrzałem, że to nie film z Egosftu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glouver Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 To taka bieda jest w SC?No to klops. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
housik Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 Bieda jest wszędzie , w każdej z nowych gier brakuje czegoś co było już w X3. Mogę pofantazjować, gdyby połączyć siły ekipy Brabena i Egosoftu to by było coś . Elite ma świetną podstawę, ale kompletnie nie wiedzą, co z tym zrobić (albo przyjęli zły model biznesowy i brak im kasy). Egosoft w X3 mimo ograniczonego świata potrafił zatrzymać stałych graczy na lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 Wielką wadą Elite, jest jej wielki świat. Ani to symulować, ani to teraz skurczyć, wszystko oparte na RNG i bardzo sztywnej mechanice, bo przy takiej ilości układów gwiezdnych i to licząc same zamieszkane ze stacjami to nawet najlepszy superkomputer nie pomógłby panować nad grą gdyby miała ona luźniejsze mechaniki pozwalające graczom na więcej interakcji oraz wpływania na sam świat. Kończy się to tym, że w strefie konfliktu grupa graczy niszczy siły zbrojne danej frakcji na masową skalę, a jedyne co się zmienia to tylko % wpływów, a jak frakcje graczy nie ustalą między sobą zasad wojny to kończy się to tym, że każda grupa siedzi na własnym prywatnym serwerze i nigdy nie spotkasz przeciwnych graczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
housik Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 Świat może być ogromy, ale nie koniecznie musi być zamieszkany. Jak w serii X3 zliczy się zamieszkane sektory i uzna się je np. za układy słoneczne to na każdą z ras przypadnie, może z kilkanaście układów. Galaktyka jest ogromna, a znalezienie nowej rasy może nie być takie proste, kontakt wcale nie musi oznaczać wymiany handlowej. Natomiast nie przesadzajmy z brakiem mocy komputerów w przypadku gry sieciowej z centralnym serwerem. Nie gram w Eve Online, ale wydaje mi się, że jak się chcę to da się ekonomie dobrze zrobić. Wszystko jest kwestią finansów i osobiście myślę że z tym problem ma Braben. Miał za mało gotówki na start, a atrakcji w grze było za mało żeby uzbierać multum graczy, która by sponsorowała bieżąca działalność.Tu egosoft nie ma z tym problemu to nie online Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
housik Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Na gry online napisali " Poznaliśmy też wstępne wymagania sprzętowe, aczkolwiek zastrzeżono, że mogą one jeszcze ulec zmianie. Co ciekawe, X4: Foundations będzie wymagać kart grafiki wspierających technologię Vulkan..."Oczywiście nie wieżę w to że "wymagać", ale ciekawe czy prawdą jest obsługa Vulcana. Rebirth go chyba nie obsługuję, sam Vulcan ma pozytywne opinie, macie jakieś swoje zdanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 Ciężko powiedzieć jak to będzie. Rebirth był bardzo słabo zoptymalizowany, zaś wersja VR działała całkowicie na Vulcanie i ponoć było już lepiej.Podejrzewam że tak dość wysokie wymagania dali właśnie ze względu na Vulcan, który jest stosunkowo nową technologią i działa mniej-więcej na kartach od GTX 7xx.Jeszcze dwa tygodnie i dowiemy się jak ta gra działa na sprzętach ludzi. Sam ostatnio byłem zmuszony do kupna nowej grafiki (bo stary GTX 780 spalił się ) i postawiłem na GTX 1060 6GB.Wierzę że w 1080p zapewni mi wystarczająco dobre doznania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczekan Opublikowano 18 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 Moskit a wiesz coś może na temat polskiej wersji językowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldaran Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 WitamDłuugo nie zaglądałem tutaj,a widze ze kroi się coś ciekawego...Osobiscie chcialbym zobaczyc X3 w DX11,Remaster,z nowymi dodatkami - byłby sukces.A tutaj znowu bedzie porażka,tak jak przeczuwałem to z X- Rebirth ... Szkoda ze zaczął sie u Nich regres. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 W dniu 18.11.2018 o 09:36, szczekan napisał:Moskit a wiesz coś może na temat polskiej wersji językowej?Niestety, ale nie mam czasu teraz pomóc naszym niemieckim kolegom, więc nic nie wiem. :/Ale jakby co, to planuję na premierę zaopatrzyć się w kopię i ewentualnie rozpocząć wstępne tłumaczenia fanowskie. Btw. nie mogę się doczekać tej gry. Niech oni tego nie skopią! Oglądam sobie właśnie ostatni gameplay i to naprawdę wygląda konkretnie. O wiele konkretniej od Rebirtha, więc staram się być dobrej myśli.Przy Rebirth miałem spore obawy, które okazały się niestety prawdziwe. A tymczasem tutaj mam jedynie niewielkie obawy z uwagi na poprzednią grę a poza tym wygląda to bardzo spoko.https://www.youtube.com/watch?v=N6s9sXjqCME Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.