Skocz do zawartości

No to mamy datę wydania X4!


szczekan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 106
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Trailery

https://www.youtube.com/watch?v=dUcXYxILnF8

https://www.youtube.com/watch?v=N6s9sXjqCME

Zobaczymy jak to będzie, ale coś czuję, że wydajnościowo to z tym nie będzie najlepiej. Już w samym trailerze widać niezłe ścinki, ale miejmy nadzieję że do wydania nieco to poprawią. Osobiście się na to bardzo nie napalam, gdyż bardziej wsiąkłem w Elite Dangerous no i nie ma Boronów 😉 aczkolwiek skuszę na się X4 przy jakiejś pierwszej obniżce. Jeśli miałbym jakieś obiekcje, to moim zdaniem tytuł za bardzo trzyma się Rebirtha, bo w gruncie rzeczy to nie jest kontynuator X3 tylko bardziej Rebirth 2. Z tym, że pod koniec cyklu życia Rebirtha Egosoft sporo poprawił i dodał, więc myślę, że jakieś 2 lata po wydaniu X4 może nam się zrobić już całkiem niezła gra, gdy wyjdą dodatki z brakującymi rasami jak boroni i Splici.

W dniu 2.10.2018 o 07:20, Moskit napisał:

Kurde, też mam nadzieję że dowiozą, bo wygląda to mega dobrze!

Widziałem, że na forum Ego zgłosiłeś się do Bernda by robić wersję polską. I co z tego wyszło? Działasz coś w tej sprawie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten czas szybko leci, dopiero dzisiaj się zorientowałem, że prawie dwa late temu dowiedzieliśmy się oficjalnie o pracach nad X4.

Z jednej stront to przebudowany i dopracowany Rebirth z większą funkcjonalnością, z drugiej lepsze to niż mieli by zrobić kolejną klapę tylko tym razem na nowym silniku. Jeżeli faktycznie udało im się zrealizować to co zamierzali, a premiera gdy nie była specjalnie przyspieszana to powinna wyjść im dobra gra (jak na 1.0). A przynajmniej taką mam nadzieję. Tylko ehhh. Jak zobaczyłem te myśliwce w walce, w totalnie prostoliniowym i powolnym locie to trochę zrzedłą mi mina, ale pożyjemy zobaczymy, ciężko zrobić walkę gorszą niż w Rebirth 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.10.2018 o 13:56, Peroox napisał:

Jak zobaczyłem te myśliwce w walce, w totalnie prostoliniowym i powolnym locie to trochę zrzedłą mi mina, ale pożyjemy zobaczymy, ciężko zrobić walkę gorszą niż w Rebirth 😉

Ten model; lotu to niestety słabizna świata X. W XBTF byla jeszcze zachowana jakaś inercja, potem mieli już na to wywalone. Co ciekawe zapowiedzieli, że X4 będzie posiadał także tryb niewspomagany, gdzie obiekt będzie poruszał wedle praw newtonowskich. Brzmit o całkiem spoko, ale jak na razie nigdzie tego nie pokazali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to wina modów do X3 TC, ale nic mnie tak nie irytowało jak strzelanie do ostatniego M5. Moim skromnym zdaniem X3 i wcześniejsze miały lepszą mechanikę lotu niż cegła z Rebirtha.

Jeżeli ten model lotu będzie podobny do tego w Elite to tragedia, chociaż szczerze to może z HOTASem albo padem latałoby się lepiej. Jedynie gdzie wykorzystałem ten niewspomagany model lotu to walka zwłaszcza PVP bo nic tak nie pomaga jak lot niewspomagany, zwłaszcza przy unikach i zwrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rebirth nie podobał mi się po żadnej aktualizacji, x4 kupie, tak jak kupiłem Elite w przedsprzedaży (i się zawiodłem). Ale jeżeli i tym razem się zawiodę to dla mnie będzie koniec tej serii. Dla mnie zaleta X to off-line. Każdy ma swój świat swoje tempo rozgrywki. Do X można powrócić po 3 miesiącach i będzie tam gdzie się skończyło. Oczywiście nie mam nic przeciw aktualizacjami nawet płatnymi ale jednak off-line.

Oczywiście liczę też na polską wersje, w ten czy w inny sposób 😀, po części przez nie dotrzymaną obietnice polskiej wersji w Elite, przestałem w nie grać.

Fajnie by było jakby do x4 zrobili demko technologiczne jak do poprzednich części. Ciągle lubię patrzeć na te z X3, są świetne i zachęcały do gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie, ja do dzisiaj gram w X3 AP i ciągle mi się grafika podoba. Ale w X4 skok jest widoczny. Design jest ok, Argońskie statki różnią się od paranidiańskich. a na początku nie będzie przecież kilku ras. Zastanawiam się jak sobie poradzi mój komp w obecnej konfiguracji z Vulkanem. Ale pewnie się niebawem przekonam, bo chyba nie wytrzymam i kupię. Moskit napisz jak się ma sprawa z polską wersją 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z streamów i trailerów jakie widziałem to niektóre designy statków wydaja się naprawdę dobre, ale część była fatalna. Fakt jednak taki, że mam pewne wątpliwości co do styli. W Rebirthu z wyłączeniem fatalnych statków Xenonów (aczkolwiek dobrym motywem było uzasadnienie zmian iteracjami danej "rodziny" xenonów) to większość była nawet nawet, część dobra, a część jak te z Omicrol Lyrea ocierały się już o granicę gustu. Też o wiele bardziej podobał mi się klasyczny wygląd z poprzednich X-ów, w tym surowym kształcie był jednak urok i łatwo było rozróżnić styl konstrukcyjny.

Oby tym razem nie robili okrętów tak, aby miał więcej martwych stref niż pokrycia ogniem, bo to było żałosne jak łatwo z bliska robiło się większość okrętów liniowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie z tym "value" to trochę problem, bo dla każdego ma to inne znaczenie. A przypomnę tylko, że czasy się zmieniły. Kiedyś to twórcy ryzykowali, wykładając kasę na produkt i drżeli, żeby ktoś to kupił. Dzisiaj ogłasza się zbiórkę na pomysł i jest spora szansa, że kasa popłynie wartkim strumieniem. Kiedyś studia płaciły betatesterom za wynajdowanie błędów w grze, Dzisiaj potencjalni betatesterzy nawet nie robią tego za darmo - płacą za to twórcom. Kiedyś utyskiwało się, że całkiem porządne dodatki czy rozszerzenia śmią być płatne. Dzisiaj? Gra ktoś w World od Tanks albo w World of Warships? 15 euro kosztuje jeden model czołgu czy statku premium, bardzo przeciętny, a ludzie są zachwyceni. Wiem, iXy to specyfika, oferta nie dla szerokiej rzeszy, nie multiplayer. Ale i tak, z tej perspektywy, gdyby społeczność opracowała dobre mody a firma by je pobłogosławiła i włączyła do gry - byłbym zachwycony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tu tak nie będzie. To niszowa gra, offline, za pogoń w rozwoju (żeby prześcignąć innych, żeby szybciej dorwać lepszy statek itp) nikt nie będzie płacić. Przypuszczam, że DLC to właśnie będzie dodanie kolejnych ras, fabuły, oczywiście poprawki bugów, i może jeszcze implementacja wybranych przeróbek społeczności. Będzie ich pewnie kilka. Reasumując, jeśli X4 będzie mieć więcej wspólnego z X3 niż XR to szykują się dłuuuugie godziny naprawdę fajnej rozrywki za taniochę - nawet uwzględniając DLC. Bardziej po kieszeni pociągnie mnie upgrade sprzętu - muszę kupić lepszą kartę graficzną.Łamię się nad tym: klik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście, nie jestem zadowolony wydajnością XR. MI tam graficznie X3 wystarczało 😉 dodali by obsługę wielu rdzeni i gra by leciała ok. Niestety jestem też świadom, że rozwój kart graficznych to nie tylko poodnoszenie ilości renderowanych wielokątów 😉. Często na starych grach można się zdziwić że wydajność nowej grafy nie wiele się różni od starej. Potencjał nowych kart może być wykorzystany przeważnie tylko na nowych Directx itp.

teraz mam radeona 480 i podoba mi się że x3 mogę odpalić w 4k i grafa nawet się nie rozkręca 😉. Jak odpalę XR to od razu mam suszarkę w domu 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejsze gry bywają coraz bardziej skomplikowane pod względem ogółem złożoności. Począwszy od konstrukcji teoretycznej świata gry, budowy samego świata, wszelkich modeli, implementacji fizyki oraz wielu nowych technologii. Egosoft to małe studio i myślę, że oni chcieliby dać nam wszystko ale ze względu na ograniczenie zasobów nie mogą nam dać tego w terminie, bo inaczej premiera przeciągnęłaby się o kolejne lata, a wiadomo - studio musi na siebie zarabiać. Nie mam nic przeciw pakietom nowych ras i generalnego contentu w stopniowo ukazujących się dlc. Poza jakimiś produkcjami typu indie, dziś już mało co ukazuje się "kompletne". Jeśli sama gra dobrze się przyjmie to przyjmą się też dodatki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że, że nie całkiem pozbierali się po XR. Nie wierzę że uzbieraliby datki na nową grę po tym jak dali tak ciała z poprzednią grą tego typu. Chyba żaden marketingowiec nie byłby wstanie przekonać świata że się uda 😉.

Z drugiej strony zdecydowałem się na zakup X4 patrząc na to co zrobili przed XR, ale jakoś nie wierzę że gracz z ulicy kupi w przedsprzedaży nową wersje patrząc na opinie XR na Steam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadł mi w oko oficjalny gameplay z yt - nie powiem, zakup kusi, ale po tym co odwalili z poprzednią częścią raczej zaczekam na recenzje. W odróżnieniu od przedmówcy właśnie z powodu Rebirtha boję się kupić kota w worku.

Z resztą obawiam się też jak będzie wyglądać ostateczny build - na owym filmiku widać pop-in niektórych elementów, słabe detale innych... Wiadomo że w poziom szczegółowości Star Citizena nie celują, budżet też inny (no i tu w ciągu 5 lat od premiery poprzedniej części jest zrobiona kolejna 😀) - z kolei w odróżnieniu od Elite tu wygląda na to, że coś się będzie na tych stacjach dziać no i można pochodzić samodzielnie po statku. Trzymam kciuki że nie spieprzą, ale kredytu zaufania nie daję.

@szczekan - SC trafiło w idealny moment praktycznie totalnej posuchy pewnego typu spacesima, sprzedało się również dzięki zahaczeniu wizją wyrazistej fabuły na kształt darzonych ogromnym sentymentem Wing Commanderów, Privateera i Freelancera. Do tego temat "sprzedał" Chris Roberts, któremu umiejętności marketingowych i wizji nie sposób odmówić. Na dokładkę zrobił się viralowy hype, dzięki któremu projekt ma się dobrze nawet 6 lat później.

Tutaj obawiam się że zagrałby właśnie przypadek "ale ostatnią grę zrobili słabą", "skończyli się" - co wcale nie musi być prawdą, ale przy generowaniu hype potrzebnego przy crowdfundingu mogłoby się okazać zabójcze dla projektu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że to filmik z alphy (dziwne że pokazują alfę miesiąc przed premiera) ale graficznie nie odbiega zbytnio od X3 niestety. Ruch na stacjach, wygląda słabiej niż ten z Mass Effect 1, czyli 8 lat temu. Nie wróże tej grze sukcesu, aczkolwiek chciałbym by była fajna. Ale także, poczekam z recenzjami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mass effect to inna gra zupełnie, tu nie musi być duży ruch, ja bym wolał większe zagęszczenie w samych sektorach, więcej statków, więcej inteligentnych statków oczywiście, bo jak ma latać sobie z punktu do punktu i tak do końca życia to bez sensu, niech latają kupują handlują wykonują misje realnymi środkami, a będzie kosmos! Mam nadzieję, że będzie to na bazie surowców zbudowane od nowa jak Litcube, które zacząłem ale jakoś rok nie używam komputera, bo nie mam kiedy

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...