Skocz do zawartości


No to mamy datę wydania X4!


106 odpowiedzi w tym temacie

#21 szczekan

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 210 postów
  • LokalizacjaPodbeskidzie
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 17 październik 2018 - 00:06

Wiadomo, kasa musi być bo za darmo nikt nie będzie pracować. Lekki oftop, ale zapytaniem-sugestią czemu Ego nie poszło w tę stronę? Nie mówię, że mają zarabiać tak jak Star Citizen, ale ułamek tego wystarczyłby na wykreowanie solidnych nowych treści.

#22 housik

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 82 postów
  • LokalizacjaJaworzno
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 17 październik 2018 - 17:48

Wydaje mi się że, że nie całkiem pozbierali się po XR. Nie wierzę że uzbieraliby datki na nową grę po tym jak dali tak ciała z poprzednią grą tego typu. Chyba żaden marketingowiec nie byłby wstanie przekonać świata że się uda ;).
Z drugiej strony zdecydowałem się na zakup X4 patrząc na to co zrobili przed XR, ale jakoś nie wierzę że gracz z ulicy kupi w przedsprzedaży nową wersje patrząc na opinie XR na Steam.

#23 Nebthtet

    Draco Magnus ;)

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 21 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Rasa: Ziemianin

Napisano 17 październik 2018 - 21:09

Wpadł mi w oko oficjalny gameplay z yt - nie powiem, zakup kusi, ale po tym co odwalili z poprzednią częścią raczej zaczekam na recenzje. W odróżnieniu od przedmówcy właśnie z powodu Rebirtha boję się kupić kota w worku.

Z resztą obawiam się też jak będzie wyglądać ostateczny build - na owym filmiku widać pop-in niektórych elementów, słabe detale innych... Wiadomo że w poziom szczegółowości Star Citizena nie celują, budżet też inny (no i tu w ciągu 5 lat od premiery poprzedniej części jest zrobiona kolejna :)) - z kolei w odróżnieniu od Elite tu wygląda na to, że coś się będzie na tych stacjach dziać no i można pochodzić samodzielnie po statku. Trzymam kciuki że nie spieprzą, ale kredytu zaufania nie daję.


@szczekan - SC trafiło w idealny moment praktycznie totalnej posuchy pewnego typu spacesima, sprzedało się również dzięki zahaczeniu wizją wyrazistej fabuły na kształt darzonych ogromnym sentymentem Wing Commanderów, Privateera i Freelancera. Do tego temat "sprzedał" Chris Roberts, któremu umiejętności marketingowych i wizji nie sposób odmówić. Na dokładkę zrobił się viralowy hype, dzięki któremu projekt ma się dobrze nawet 6 lat później.

Tutaj obawiam się że zagrałby właśnie przypadek "ale ostatnią grę zrobili słabą", "skończyli się" - co wcale nie musi być prawdą, ale przy generowaniu hype potrzebnego przy crowdfundingu mogłoby się okazać zabójcze dla projektu.

#24 facemob

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 117 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X3: Reunion

Napisano 19 październik 2018 - 07:20

Wiem, że to filmik z alphy (dziwne że pokazują alfę miesiąc przed premiera) ale graficznie nie odbiega zbytnio od X3 niestety. Ruch na stacjach, wygląda słabiej niż ten z Mass Effect 1, czyli 8 lat temu. Nie wróże tej grze sukcesu, aczkolwiek chciałbym by była fajna. Ale także, poczekam z recenzjami.

#25 Adrian327d

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 77 postów

Napisano 19 październik 2018 - 08:37

Mass effect to inna gra zupełnie, tu nie musi być duży ruch, ja bym wolał większe zagęszczenie w samych sektorach, więcej statków, więcej inteligentnych statków oczywiście, bo jak ma latać sobie z punktu do punktu i tak do końca życia to bez sensu, niech latają kupują handlują wykonują misje realnymi środkami, a będzie kosmos! Mam nadzieję, że będzie to na bazie surowców zbudowane od nowa jak Litcube, które zacząłem ale jakoś rok nie używam komputera, bo nie mam kiedy

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka



#26 housik

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 82 postów
  • LokalizacjaJaworzno
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 19 październik 2018 - 08:50

MI osobiście grafika w X3 wystarcza, ale ile można grać w to samo:). Więc jak zrobią tylko szlif tego co jest w XR (graficznie), to dla mnie będzie ok. Ważne, żeby była minimum tak grywalna jak seria x3 plus dodatkowe elementy, nawet płatne.Zresztą jak nie zepsują podstawki to jest szansa, że będą potem zarabiać na dlc.
Nie śledzę historii samego Egosoftu, ale jeżeli to jest ten sam sztab ludzi co robił x3 i XR, to ja myślę, że potrafią się cofnąć, przyznać do błędu i wrócić do korzeni. No chyba, że to jest skok na resztkę kasy jaką da się wyciągnąć z serii X, a potem zamkną całe Egosoft ;). Takie rzeczy się już zdarzały.

#27 facemob

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 117 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X3: Reunion

Napisano 19 październik 2018 - 09:02

Wyświetl postUżytkownik Adrian327d dnia 19 październik 2018 - 08:37 napisał

Mass effect to inna gra zupełnie, tu nie musi być duży ruch, ja bym wolał większe zagęszczenie w samych sektorach, więcej statków, więcej inteligentnych statków oczywiście, bo jak ma latać sobie z punktu do punktu i tak do końca życia to bez sensu, niech latają kupują handlują wykonują misje realnymi środkami, a będzie kosmos! Mam nadzieję, że będzie to na bazie surowców zbudowane od nowa jak Litcube, które zacząłem ale jakoś rok nie używam komputera, bo nie mam kiedy

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka


Nie no oczywiście, jak dla mnie to w ogóle chodzenia po stacjach mogłoby nie być, ale jak już się za to biorą to niech to jakoś wygląda.


@housi - A grafika no cóż, wiem, że liczy się grywalność, ale od X3 minęło chyba z 11 lat, tak więc wiesz.

#28 Adrian327d

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 77 postów

Napisano 19 październik 2018 - 09:44

Wiem co masz na myśli, aczkolwiek stacje to głównie produkcja, rozumiem w stoczni duży ruch czy w doku, to masz rację, ale na zwykłej produkcji personel i kilku "nabywców" :)

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka



#29 facemob

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 117 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X3: Reunion

Napisano 19 październik 2018 - 10:42

Spoko, w takim razie zostawiam w spokoju na razie ruch na stacji i czekam na oficjalną recenzję :) Premiera kiedy? 30 listopada?

#30 Peroox

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 379 postów

Napisano 19 październik 2018 - 11:28

Gdyby tylko X3 pracowało jak należy na kilku rdzeniach (AP jak kojarzę też ma tą przypadłość) to i grafikę na spokojnie dałoby się podkręcić teksturami i tłami hd i wciąż wyglądałaby lepiej niż wiele nowszych gier space 4x czy tych z lataniem okrętami kosmicznymi. Przynajmniej jak dla mnie, ale wiadomo, jeżeli chodzi o aspekt zniszczeń w walce i eksplozji statków to było wciąż wiele do zrobienia.

Też najpierw skojarzyłem ruch na stacji ze statkami, a nie "tłem" w postaci npc-ów. Nie wiem na ile ważne i budujące świat byłoby tworzenie tłumów na stacjach, które tak czy inaczej byłby tylko nic nie wnoszącym tłem bo to ani rpg, ani gra o chodzeniu po stacjach, a w ważniejszym aspektem jest aby w kosmosie dalej podtrzymali fakt, że większość statków lata z jakiś określonym celem to jest świetnie. Marzeniem było jeszcze to co próbowano zrobić w modzie do X;R czyli pozbycie się możliwie jak najwięcej generowanych z niczego statków, zastępując wszystko przepływem finansów ingame. Z tego co kojarzę. to twórcy powiedzieli, że to jest do zrobienia, ale gdyby mieli zrobić to jako oni to musiałoby być zrobione na poważnie ;)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych