Skocz do zawartości


No to mamy datę wydania X4!


106 odpowiedzi w tym temacie

#11 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1481 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 04 październik 2018 - 18:16

Zupełnie mi umknął fakt, że do premiery już tak blisko...


Wyświetl postUżytkownik szczekan dnia 04 październik 2018 - 14:35 napisał

Argońskie statki różnią się od paranidiańskich. a na początku nie będzie przecież kilku ras.


Kolejne rasy zostaną dodane jako płatne dlc?

#12 Peroox

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 379 postów

Napisano 04 październik 2018 - 18:34

Z streamów i trailerów jakie widziałem to niektóre designy statków wydaja się naprawdę dobre, ale część była fatalna. Fakt jednak taki, że mam pewne wątpliwości co do styli. W Rebirthu z wyłączeniem fatalnych statków Xenonów (aczkolwiek dobrym motywem było uzasadnienie zmian iteracjami danej "rodziny" xenonów) to większość była nawet nawet, część dobra, a część jak te z Omicrol Lyrea ocierały się już o granicę gustu. Też o wiele bardziej podobał mi się klasyczny wygląd z poprzednich X-ów, w tym surowym kształcie był jednak urok i łatwo było rozróżnić styl konstrukcyjny.

Oby tym razem nie robili okrętów tak, aby miał więcej martwych stref niż pokrycia ogniem, bo to było żałosne jak łatwo z bliska robiło się większość okrętów liniowych.

#13 szczekan

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 210 postów
  • LokalizacjaPodbeskidzie
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 06 październik 2018 - 23:30

Wyświetl postUżytkownik Prowler dnia 04 październik 2018 - 18:16 napisał

...Kolejne rasy zostaną dodane jako płatne dlc?


Jest to mocno prawdopodobne.

#14 housik

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 82 postów
  • LokalizacjaJaworzno
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 07 październik 2018 - 10:12

Nie przeszkadzają mi DLC, dwie czy trzy rasy, bez różnicy. Jak gra okaże się chłamem i tak nikt nie kupi DLC.

#15 Riess

    Admirał Floty

  • Admiralicja
  • 211 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion

Napisano 07 październik 2018 - 16:13

Mi również DLC za kasę nie będzie przeszkadzać, ale muszą oferować konkretny value. Jeśli będzie to manewr pod tytułem "15EUR bo zrobiliśmy model Borona po czym dorzuciliśmy modele statków które wcześniej zrobiło community w darmowych modach" to będzie afera.

#16 szczekan

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 210 postów
  • LokalizacjaPodbeskidzie
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 09 październik 2018 - 00:03

No właśnie z tym "value" to trochę problem, bo dla każdego ma to inne znaczenie. A przypomnę tylko, że czasy się zmieniły. Kiedyś to twórcy ryzykowali, wykładając kasę na produkt i drżeli, żeby ktoś to kupił. Dzisiaj ogłasza się zbiórkę na pomysł i jest spora szansa, że kasa popłynie wartkim strumieniem. Kiedyś studia płaciły betatesterom za wynajdowanie błędów w grze, Dzisiaj potencjalni betatesterzy nawet nie robią tego za darmo - płacą za to twórcom. Kiedyś utyskiwało się, że całkiem porządne dodatki czy rozszerzenia śmią być płatne. Dzisiaj? Gra ktoś w World od Tanks albo w World of Warships? 15 euro kosztuje jeden model czołgu czy statku premium, bardzo przeciętny, a ludzie są zachwyceni. Wiem, iXy to specyfika, oferta nie dla szerokiej rzeszy, nie multiplayer. Ale i tak, z tej perspektywy, gdyby społeczność opracowała dobre mody a firma by je pobłogosławiła i włączyła do gry - byłbym zachwycony.

#17 housik

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 82 postów
  • LokalizacjaJaworzno
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 09 październik 2018 - 12:46

Oczywiście że za płatnym DLC musi iść jego wartościowa zawartość. Ja osobiście gram dużo na androidzie, tam to już poszło mocno w mikropłatności w samych grach (czyli kup pan sobie za złotówki - złoto, żeby szybciej się rozwinąć).
Po czymś takim DLC nie przeraża :).

#18 szczekan

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 210 postów
  • LokalizacjaPodbeskidzie
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 09 październik 2018 - 19:10

Ale tu tak nie będzie. To niszowa gra, offline, za pogoń w rozwoju (żeby prześcignąć innych, żeby szybciej dorwać lepszy statek itp) nikt nie będzie płacić. Przypuszczam, że DLC to właśnie będzie dodanie kolejnych ras, fabuły, oczywiście poprawki bugów, i może jeszcze implementacja wybranych przeróbek społeczności. Będzie ich pewnie kilka. Reasumując, jeśli X4 będzie mieć więcej wspólnego z X3 niż XR to szykują się dłuuuugie godziny naprawdę fajnej rozrywki za taniochę - nawet uwzględniając DLC. Bardziej po kieszeni pociągnie mnie upgrade sprzętu - muszę kupić lepszą kartę graficzną.Łamię się nad tym: klik.

#19 housik

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 82 postów
  • LokalizacjaJaworzno
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 13 październik 2018 - 08:42

Osobiście, nie jestem zadowolony wydajnością XR. MI tam graficznie X3 wystarczało ;) dodali by obsługę wielu rdzeni i gra by leciała ok. Niestety jestem też świadom, że rozwój kart graficznych to nie tylko poodnoszenie ilości renderowanych wielokątów ;). Często na starych grach można się zdziwić że wydajność nowej grafy nie wiele się różni od starej. Potencjał nowych kart może być wykorzystany przeważnie tylko na nowych Directx itp.
teraz mam radeona 480 i podoba mi się że x3 mogę odpalić w 4k i grafa nawet się nie rozkręca ;). Jak odpalę XR to od razu mam suszarkę w domu :)

#20 Sorkvild

    Kapitan

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1387 postów
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 14 październik 2018 - 13:32

Dzisiejsze gry bywają coraz bardziej skomplikowane pod względem ogółem złożoności. Począwszy od konstrukcji teoretycznej świata gry, budowy samego świata, wszelkich modeli, implementacji fizyki oraz wielu nowych technologii. Egosoft to małe studio i myślę, że oni chcieliby dać nam wszystko ale ze względu na ograniczenie zasobów nie mogą nam dać tego w terminie, bo inaczej premiera przeciągnęłaby się o kolejne lata, a wiadomo - studio musi na siebie zarabiać. Nie mam nic przeciw pakietom nowych ras i generalnego contentu w stopniowo ukazujących się dlc. Poza jakimiś produkcjami typu indie, dziś już mało co ukazuje się "kompletne". Jeśli sama gra dobrze się przyjmie to przyjmą się też dodatki





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych