Skocz do zawartości


Kosmos żyje! Ale handel już nie ... (W poszukiwaniu usprawnień handlu z NPC)


17 odpowiedzi w tym temacie

#11 Peroox

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 353 postów

Napisano 12 kwiecień 2016 - 17:45

Jeżeli grasz na czystej grze to polecam produkcję moskitów w regionie Black Hole Sun. Zbyt na rakiety u mnie był duży, a jedyna wada to energii, a na tą najlepiej zaradzić budując własną elektrownię słoneczną bo produkcja kryształów powinna być w Nathan Voyage. Przy okazji z łatwością będziesz sprzedawał energię bo w okolicy nie ma większej elektrowni, w BHS i Wasteland jest dużo przemysłu. Co prawda duża elektrownia jest w M148, ale tam lata drobnica kha.

Przy okazji jak korzystasz z skryptu na ochronę przeciwrakietową to masz stały magazyn zaopatrzeniowy dla floty.

#12 Adrian327d

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 68 postów

Napisano 16 kwiecień 2016 - 10:31

Tak jak mówiłem gram na XRM + IR2.0 + Random Sectors + Phanom Corp + kilka małych skryptów

Wystukane z
OnePlus One




#13 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 25 maj 2016 - 15:29

Masz zestaw modów przystosowany do stylu walki, chcesz grać z naciskiem na handel to zmień zestaw modów.
Przy tym zestawie są inne sposoby na zdobywanie kredytów: nagrody za misje, za inwazję, złomowanie itp. Handel nie będzie tu funkcjonalny w 100% nigdy.

Wyskrobane Tapatalkiem na desce do krojenia.

#14 Adrian327d

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 68 postów

Napisano 25 maj 2016 - 17:27

Tylko jaki inny zestaw modów? Nie wiem gdzie takowy znaleźć :/ ogólnie o x3 dawno nic nie słyszałem nowego, nawet na xudb nie ma żadnych nowych modów skryptów itp.

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka



#15 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 25 maj 2016 - 19:21

Bo czasy świetności już dawno minęły, kilka lat temu to ciągle coś nowego powstawało. Co nie znaczy, że masz szukać nowości. Chodzi o to, że jeśli dobrałeś sobie taki zestaw modów, to graj w stylu, który jest preferowany dla takiego zestawu. Natomiast jeśli chcesz zająć się handlem, to graj na czystej grze i dobierz do niej skrypty pomagające w handlu. Znajdziesz takich sporo, część z nich jest opisana na naszym forum. Jest temat o tłumaczeniach skryptów w dziale TC, tam są linki do tematów danych skryptów i linki do plików. To czy znajdziesz jeszcze skrypty, to inna bajka, ale jest też temat z linkiem do bazy starych skryptów.
Twój problem w skrócie wygląda tak, jakbyś kupił czołg i narzekał że nie możesz się nim ścigać z porhe. :)

Wyskrobane Tapatalkiem na desce do krojenia.



#16 Szynszyl

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 392 postów

Napisano 01 czerwiec 2016 - 00:02

To ja dołączę się do dyskusji, ale z pytaniem. Jeśli chciałbym coś pomiędzy handlem a walką to co byście poradzili jeśli chodzi o skrypty? Mniej więcej opisze co bym chciał, mianowicie zależało by mi na handlu nie opierającym się nie tylko na moich transportowcach ale jednocześnie chciałbym by było jakieś konkretne zagrożenie. Jednym słowem żeby z jednej strony były cześć mapy obfite w wymianę towarów a z drugiej część sektorów gdzie lepiej się nie zapuszczać bez solidnej obstawy. A najlepiej gdyby to było jeszcze okraszone randomowymi atakami xenków i piratów (ewentualnie czasami Khaków). Czyli takie wszystko w jednym, choć jednak z większym naciskiem na handel. Najbliższy temu jest wydaje mi się xrm, ale chciałbym poznać wasze opinie.

Czuje że dostane w odpowiedzi "a może frytki do tego?", ale co mi tam :P

#17 Sorkvild

    Kapitan

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1371 postów
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 05 czerwiec 2016 - 18:31

Wyświetl postUżytkownik Szynszyl dnia 01 czerwiec 2016 - 00:02 napisał

To ja dołączę się do dyskusji, ale z pytaniem. Jeśli chciałbym coś pomiędzy handlem a walką to co byście poradzili jeśli chodzi o skrypty? Mniej więcej opisze co bym chciał, mianowicie zależało by mi na handlu nie opierającym się nie tylko na moich transportowcach ale jednocześnie chciałbym by było jakieś konkretne zagrożenie. Jednym słowem żeby z jednej strony były cześć mapy obfite w wymianę towarów a z drugiej część sektorów gdzie lepiej się nie zapuszczać bez solidnej obstawy. A najlepiej gdyby to było jeszcze okraszone randomowymi atakami xenków i piratów (ewentualnie czasami Khaków). Czyli takie wszystko w jednym, choć jednak z większym naciskiem na handel. Najbliższy temu jest wydaje mi się xrm, ale chciałbym poznać wasze opinie.

Czuje że dostane w odpowiedzi "a może frytki do tego?", ale co mi tam :P


XRM opiera się na bezmyślnym spawnie Xenonów w sektorach przygranicznych z nimi. Bez jakiejkolwiek logiki, zasobów, bo tak. Można z nimi toczyć nieuczciwą walkę do usranej śmierci. Nie pokonasz ich w żaden sposób, bo skryptu wywołującego ich statki nie da się wytłumić, wciąż będą się pojawić nawet jak jakimś cudem zdominujesz ich sektory. Mnie się to zwyczajnie przestało podobać, bo na domiar złego dochodzi fatalna kalkulacja walki OOS, która mocno zniechęca do toczenia zdalnych wojen i jakikolwiek operacji, bo co to za frajda jak kilka M4 ogarnia twojego M7, cóz w AP jest lepiej, ale w zamian mamy bezmyślna wojnę (polecam plugin No War) i wcześniej wspominane spawny xenońskie. Coś za coś, zawsze można wspomóc się addonoem no war for xrm ap i jedyne z czym pozostaje nam się użerać to irracjonalna i niekończąca się wojna z xenonami.

Wracając do tematu, jasne są skrypty typu Improved races 2.0 inne, ale ich właściwe ustawienie wedle potrzeb zajmuje wiele czasu i nie do końca odzwierciedla to czego chcemy, a na dodatek mocno obciąża procesor. XRM, świetny mod. Wyważenie broni, piękne statki, dobry do gry na luzie, bez spiny. Polecam lekturę ostatnich stron tego tematu, gdzie Pshemozz http://xudb.pl/topic.../page__st__1340 opisuje swoje zmagania z XRM podkreślając tym samym to czym ten jest trapiony. Ja zaś z uporem maniaka będą polecał Litcube Universe mod http://xudb.pl/topic...niverse__st__20 To gra napisana na nowo. Wszystko jest logiczne i opiera się o zasoby. Każda rasa ma pule zasobów, z jakiej buduje statki. Będziesz miał okazję sprawdzić się z xenońską pożogą, która postępuje ze wschodu i domaga się krwi (są do zatrzymania oczywiście, ale nie jest to łatwe zadanie) oraz wrogą graczowi korporacją Phanon. To właśnie ten mod cieszy się na forum Egosoftu niesłabnącą popularnością.

#18 Adrian327d

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 68 postów

Napisano 11 czerwiec 2016 - 13:14

Gdyby tylko LU było spolszczone :( nie lubię grać po angielsku jeśli można po polsku w podstawke

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka







Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych