Skocz do zawartości

Beta testy patcha 1.1


nezumi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli ktos jeszcze nie widzial informacji na temat tego co ma sie znalezc w nowym patchu ktory zostanie udostepniony ludzia nie majacych dostepu alfa ani beta za podobno tydzien

https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=108887

Jest sporo fajnych rzeczy na ktore czekalem najwazniejsze z nich to:

- friendly fire, wreszcie bedzie mozna uzywac wiezyczek w zaludnionych teranach bez obawy ze jakis npc zahaczy o wiazke lasera i automatycznie wszyscy sie na nas rzuca, ( zalezy jeszcze z jakiej broni ) 😀

- naprawione wiezyczki, beda one nadal walic do celu jak wybierzemy jakis podsystem.

- skoncza sie czasy kiedy goscie w eaglach beda walili do statkow jak do kaczek za pomoca rakiet niekierowanych patrzac jak stacja je dobija, znerfiono dmg rakiet w przypadku oslon, obrona antyrakietowa bedzie w stanie takie rakiety niszczyc, oraz podobno pociski z obrony antyrakietowej maja byc neutralne dla stacji jesli w nia trafia.

- znerfiono shield cell banki, teraz zamiast np 0.86MW pobieraja one az 3MW energii (A6), posiadaja mniejsza ilosc ladunkow i uzupelnienie amunicji ma byc drozsze

- wreszcie modul naprawczy bedzie w stanie naprawic moduly krytyczne np silniki ktorych wczesniej nie dalo sie naprawic w przestrzeni kosmicznej

- zmieniono ilosc ciepla generowana przez bron co w polaczeniu ze znerfionymi regeneratorami tarcz walka bedzie trudniejsza.

I pojawyly sie tez pierwsze jeki zawodu z powodu niektorych zmian mnie osobiscie dotknela informacja na temat statku Pythona ktory zostal tak strasznie znerfiony ze stal sie kolejnym statkiem ktory bedzie kompletnie nieprzydatny w obecnej formie ( chociaz trzeba bedzie poczekac na jakies informacje ludzi ktorzy go przetestuja z nowa mechanika walki )

zmniejszono pojemnosc tarcz z 390 do 260

zmniejszono predkosc z 250 / 280 boost na 220 / 250 boost

zmianie ma ulec tez predkosc obrotu na wszystkich osiach

zmiany te powoduja to ze statek z niezlego statku bojowego konczy jako statek towarowy z duza sila ognia ktora tak naprawde nic nie daje bo albo ktos llata i strzela, albo handluje dajac jakiekolwiek oslony tak by wymaksowac ilosc miejsca w ladowni i jak tylko zostanie zaatakowany to robi wszystko by uciec a nie walczyc.

Po tym widac ze FD albo nie wie co maja robic, czy kogo sluchac bo przy takiej ilosci statkow jesli chcemy walczyc to spokojnie mozemy zbierac kase na Vipera i na tym poprzestac, jest mega tani i zniszczy wszystko od statkow za 32k po statki warte setki mln cr.

W ogole balans statkow w tej grze jest conajmniej szmieszny... sytuacja ma miejsce jak np w serii X gdzie mysliwcem klasy M3 spokojnie mozna bylo niszczyc M2 i M1, chociaz w elitce jest to jeszcze prostsze( przynajmniej do tej pory). Gdzie ja latajac Anakonda boje sie pojedynczego Vipera....

znerfione zostaly tez RESy - skoncza sie czasy nieskonczonych inwazji piratow, wiec o ile byla to jakas alternatywa dla handlu to juz nie jest.

Seeking Luxuries tak samo, ma byc ich sporo mniej niz do tej pory ( o ile juz to nie weszlo w zycie wraz z updatetem serwera i lunchera gry )

Byc moze czesc z tych zmian bedzie inna zanim opusci status beta testow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...