Skocz do zawartości


Litcube's Universe


30 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aldaran

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 146 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 12 czerwiec 2014 - 19:46

Witam

Szukalem jakichs wzmianek odnosnie tego moda,ale nic nie znalazlem na tutejszym forum.
Czy ktos moglby sie wypowiedziec na ten temat,kto gral w ta modyfikacje, i ocenic ja ?
Chcialbym zaczac gre od nowa ale zastanawiam sie nad starym , dobrym XRM (nie aktualizowanym juz od pol roku) a LU.
Na stronie http://code.google.c...erse/wiki/Index jest kilka informacji ale zadnych screenow.
A zanim zaczne sciagac ponad 3 GB , to chcialbym sie upewnic czy warto.


Faktycznie mod ma ponad 2 GB (chinski błąd,z mojej strony) .
Oczywiscie nie spodziewalem sie szczegolowego opisu tego moda,jedynie wrzucilem temat w eter,a moze z tego
"urodzi" sie cos interesujacego i wartego uwagi graczy :)

#2 sunairam

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 83 postów
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 16 czerwiec 2014 - 23:41

 Użytkownik Aldaran dnia 12 czerwiec 2014 - 19:46 napisał

Witam

(.... )Szukalem nic nie znalazłem na tutejszym forum.
....zacznę sciagac ponad 3 GB.



Tue, 22. Apr 14,
Litcube's Universe Released Mod

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Patch
Version 1.0.0
May, 11, 2014
  • Release
Version 1.1.6
June 6, 2014
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Po 2 msc od narodzin spodziewasz się , że wszyscy już o TYM słyszeli, grali i mają wyrobiony pogląd ??!
Gratuluję optymizmu.

/ ponad 3 GB ? mnie pokazało 2.2 GB :) /

#3 piotr111

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 164 postów
  • Lokalizacja
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 17 czerwiec 2014 - 19:39

Zapodałem moda i przeczytałem faq Litcube i powiem szczerze; bardzo ciekawa alternatywa dla istniejących modów. Gra wykorzystuje niektóre modele statków z xtc, tott, xrm dodaje nowe korporacje (jestem w trakcie rozgryzania tematu). Dodaje Drenoty i sprawia że capitala juz nie rozwali m6. Warto przeczytac na zapodanym linku w 1 poscie założenia moda.
Pozdrawiam

#4 secoh

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 30 postów
  • LokalizacjaBiałystok
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 22 czerwiec 2014 - 18:57

Mod zapowiada się naprawdę ciekawie... a tak przy okazji... jest szansa na spolszczenie ? ;) U mnie po instalacji (dokładnie wg. instrukcji Litecube'a) jest trochę redtextów.

#5 piotr111

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 164 postów
  • Lokalizacja
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 25 czerwiec 2014 - 20:38

Jak Yacek zapoda sobie moda to jest jakaś szansa na spolszczenie :D . Dodam że autor osiągnął fajną rzecz; zmniejszył rate of fire każdej broni ale przyspieszył sam pocisk walki stały się dłuższe i ciekawsze dodał nową korporacje która rozwija się w zależności od poczynań gracza i wirus ocv który ma przejmować statki innych ras ale za mało grałem żeby to zauważyć. Zwiększył liczbę towaru w cyklu produkcyjnym i praktycznie nie potrzeba używać "sztuczki z kopiowaniem" piratów też sporo się szwenda :D a Yackowi trzeba jakąś dobrą szkocką wysłać :D

#6 heimdall

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 55 postów
  • Lokalizacja1m od monitora
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 26 czerwiec 2014 - 07:51

Modzik wygląda fajnie.
Pierwsze wzmianki jego aktywności zaczynają się pojawiać po 4h gry (phanon corporation), a po następnych 30min następuje pierwsze uderzenie OCV.
Bardzo ciekawe ułatwienia dają te hotkeye
  • QLaser config get I: Saves config including installed lasers and turret commands to slot 1.
  • QLaser config get II: Saves config including installed lasers and turret commands to slot 2.
  • QLaser config set I: Sets the saved config slot 1.
  • QLaser config set II: Sets the saved config slot 2.
  • Target nearest enemy: Does what it says, instantly.
  • Target nearest flying ware: Does what it says. However, if you hit it again while you still have the nearest ware targeted, and you have a transporter device, you'll transport the ware to your cargohold
  • Target nearest unclaimed ship: Does what it says. As long as it's within player property scanner range.


#7 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 26 czerwiec 2014 - 17:13

 Użytkownik piotr111 dnia 25 czerwiec 2014 - 20:38 napisał

Jak Yacek zapoda sobie moda to jest jakaś szansa na spolszczenie :D .

Nie ma szansy. Ten mod mnie nie interesuje.
Po pierwsze, mało ostatnio gram, a na to co gram XRM w zupełności mi wystarcza.
Po drugie, nie podoba mi się w nim to: https://code.google....iki/Feature_GUI mało czytelne. Oczywiście, to subiektywna opinia, ale ma ona dla mnie kluczowe znaczenie.

Co do korporacji jakie dodaje ten mod, to dostępny od dawna jest skrypt tego samego autora: http://xudb.pl/topic...ion/#entry18895
Nie wiem czy w modzie skrypt ten jest poprawiony, rozwinięty, ale sam skrypt rewelacją nie był. Zagościł u mnie w grze stosunkowo krótko.

#8 sunairam

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 83 postów
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 26 czerwiec 2014 - 21:29

No i się skończyło ..... a masz ci babo placek :wacko:

ps

A https://code.google....iki/Feature_GUI faktycznie, odpychające jest.

#9 Szynszyl

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 392 postów

Napisano 20 wrzesień 2014 - 04:54

A ja chyba wypróbuje jak tylko dojdzie do mnie steam gift z AP. Mam natomiast pytanie, jak wyglada sprawa walk miedzyrasowych i ogólna konfiguracja pliku jobs? Bo pamietam że XRM nie miał sobie równych jak ostatnio grałem (czyli w chust czasu temu)

#10 gchojna1

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 125 postów

Napisano 16 październik 2014 - 13:48

No cóż troche czasu mineło od ostatniego posta w temacie ale co tam - napiszę bo gram juz w niego jakiś czas.
Mod jest ciągle rozwijany.

Najważniejsze założenie to znaleść powód do gry dla graczy którzy sie już dorobili (człowiek się dorabiał paru M2 i często tracił zainteresowanie) Jest to realizowane poprzez dodanie rozwijajacej się równolegle do nas korporacji oraz obcej rasy zajmójącej kolejne systemy którym musimy sie opierać. Żeby mozna było to robić trzeba mieć możliwoaść prowadzenia walk z udziałem wielkich flot. Aby to było mozliwe zmieniono bradzo wiele rzeczy pod kątem zwiększenia szybkości działania gry kosztem widowiskowości. Działa strzelają rzadziej, efekty strzałów mniej widowiskowe itd. rozwinięte zarządzanie wielkimi flotami, wprowadzone rozwiązanie dla wielkich nieobciazających silnika kompleksów - wiadomo jak było - człowiek postawił pareset fabryk, poustawiał paredziesiąt UT i stawało się cięzko.:)
Mod równomierni rozwija stronę handlową jak i walki (odwrotnie niz XRM)
Generalnie zmieniono chyba wszystko, statystyki statków, rakiet dział, nowe statki, masę uleprzeń i usprawnień, Nowe ceny i statystyki chyba wszystkigo - wszsytko zbalansowane.
Uleprzone zarządzanie handlem i produkcją.
Sporo rzeczy zmienionych nie wiem po co np nowy układ sektorów nowy interfejs (parę do wyboru)

Mod robi wrażenie nie na początku ale im dłużej się w niego gra. Mniej widowiskowy niz XRM i mniej rodzajów statków ale w zamian wielkie bitwy, wielkie imperium handlowe i długotrwały cel.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych