Skocz do zawartości

Skrypt Ship Browser


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Skrypt Ship Browser pozwala na szybkie porównanie statków wybranej np. klasy w celu wyboru przed kolejnym zakupem, statku. który będzie nam najbardziej odpowiadał pod względem uzbrojenia, osłon, prędkości lub możliwości zadokowania w nim innych statków.

Instalacja:

Skrypt dostępny jest w formacie .zip po pobraniu należy rozpakować archiwum i wypakować do katalogu Scripts w TC lub addon/scripts w AP. Tłumaczenie dostępne jest na Mamucie, link jak zwykle w temacie o spolsczeniach skryptów. Tłumaczenie (plik 8103-L048.xml) po wypakowaniu z archiwum kopiujemy do katalogu t (TC) lub addon/t (AP).

Uwaga, są dwie wersje skryptu, jedna dla AP druga dla TC. Skrypt działa z modem XRM.

Oczywiście ci co nie umieją wypakowywać i kopiować plików mogą go zainstalować przy pomocy PM i opcji Install package.

Po instalacji musimy w grze przypisać skrót do skryptu w zakładce Interfejs. Skrypt uruchamiamy tym skrótem będąc w przestrzeni kosmicznej. Skrypt zapamiętuje nasz wybór i przy następnym uruchomieniu pokazuje listę statków odpowiadającą naszemu poprzedniemu wyborowi.

Plik txt tłumaczenia zmieniłem już tak aby pokazywał wszystkie dostępne w grze statki. Jak to się robi opisuje autor skryptu w pierwszym poście w temacie skryptu.

Na pierwszej stronie browsera możemy porównać wybrane statki po rasie, która je sprzedaje, lokalizacji, gdzie możemy je kupić, rodzaju dokujących do nich statków i ich ilości, oraz kosztach zakupu.

Na drugiej stronie możemy porównać statki wg uzbrojenia głównego i w wieżyczkach, energii uzbrojenia oraz generatorowi osłon.

Skrypt pozwala na:

1. Kupno odpowiedniego statku do odpowiednich zadań.

2. Wybór naszego kolejnego statku jakim będziemy latać, przed zakupem w ciemno.

3. Sprawdzenie statystyk statków w grach z modami, gdy takie statystyki nie są dostępne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przydatny skrypt, używam od jakiegoś czasu 😀 Przy okazji jedna bardzo fajna funkcja- skrypt pokazuje jakie klasy statków zmieszczą się w hangarze danej jednostki. W vanilla nie przydaje się to zbytnio, ale np. w XRM gdy mamy multum statków z zewnętrznymi węzłami dokowania dla TS i/albo M6 można szybciej i sprawniej sprawdzić co i gdzie uda się upchnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.02.2014 o 18:52, Prowler napisał:

... w XRM gdy mamy multum statków z zewnętrznymi węzłami dokowania dla TS i/albo M6 można szybciej i sprawniej sprawdzić co i gdzie uda się upchnąć.

Ale należy pamiętać, że ogólna ilość dokujących statków, nie oznacza iż tyle statków TS/M6 zadokuje. Najczęściej do takich M7 może dokować 1-2 TS/M6, reszta to mniejsze statki. Są co prawda wyjątki (Rybitwa - 6xM6).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.02.2014 o 19:30, Yacek napisał:

Ale należy pamiętać, że ogólna ilość dokujących statków, nie oznacza iż tyle statków TS/M6 zadokuje. Najczęściej do takich M7 może dokować 1-2 TS/M6, reszta to mniejsze statki. Są co prawda wyjątki (Rybitwa - 6xM6).

O tym wie już chyba każdy kto trochę pograł z XRM 😀 Chodziło mi o te konkretne szczegóły, bo czasem jest to dosyć pokręcone i okazuje się, że np. do części M7 czy TL mogą zadokować zarówno TM, M6, TS i myśliwce, a do pozostałych jedynie TS i myśliwce. Ba, do niektórych M7 nie wejdą nawet M3, tylko M4 (np. Yokohama, Agamemnon, Thresher, większość M7M)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...