Skocz do zawartości


- - - - -

Wywiad z Berndem


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Premislaus

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 41 postów
  • LokalizacjaMałopolska
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 06 grudzień 2013 - 00:59

http://forum.egosoft...ic.php?t=357007

Cytat

(...)But the bigger problem are actually the small bugs, the small crashes. And that is the main reason for the bumpy start, we just didn't have enough testers there. I underestimated that a lot. With 150 people we had more testers than ever before but the game is very popular. We achieved our goal on one hand, to have more people play the game.

But that also meant that we were surprised by many technical problems that occurred especially on fast computers. We underestimated the amount of problems that would occur on high-end machines. We didn't even have a computer in our office that was as powerful as some of the systems Rebirth is played on now. We always assumed the game would also run well on these computers if it ran well on out midline computers.


Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Jeżeli chcieli mieć więcej testerów to trzeba było ogłosić zapisy na beta testy. Albo sprzedawać wczesny dostęp na Steamie.

A przyznanie się do nieposiadania chociaż jednej high endowej maszyny w firmie... Nie wiem na czym oni pracują... Ciekawe jakie maszynki mają w domach i czy zdarzyło się im zabierać pracę do domu? Nie jest normalne gdy gra działa gorzej na lepszym sprzęcie. Jest to raczej rzadka sytuacja na rynku gier?!

Podoba mi się, że redaktor wprost mówi o tym, że gra jest pełna bugów i miała kiepski start. Pyta się parę razy o X4.

#2 saradeus

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 95 postów
  • Rasa: Split
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 08 grudzień 2013 - 04:15

Powtórzę się. Bugi może naprawią ale nie grę,

#3 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 08 grudzień 2013 - 12:15

Wyświetl postUżytkownik Premislaus dnia 06 grudzień 2013 - 00:59 napisał

Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Jeżeli chcieli mieć więcej testerów to trzeba było ogłosić zapisy na beta testy.

Chcieli, ale późno udostępnili wersję beta do testów. A chętnych do testowania było tylu, że nie mogli wyrobić z przyznawaniem uprawnień do forum DevNetu. Pisał o tym CBJ jakieś dwa tygodnie przed wydanie XR.
Problem w tym, że większość betatestrów zapisała się na betatesty tylko po to by mieć wcześniej grę. Pobrali, zainstalowali, zagrali i tyle było ich wkładu. Taka sama sytuacja była przed wydaniem TC.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych