Skocz do zawartości

Dobór moda/ów


Derezady
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Wszystkie trailery, oraz zapowiedzi narobiły mi straszny apetyt na nowego X'a. Sądziłem że to będzie wspaniała otwarta gra tak jak poprzedznie, i miałem nadzieję że pomoże mi przetrwać długie zimowe noce. No bo nie oszukujmy się, kto tego nie lubi? Lecz niestety, lekko się zawiodłem na nowej produkcji. Chociaż, wiele już zostało powiedziane na ten temat. Do rzeczy. Mimo wszystko bardzo chciałbym zagrać w jakś przyjemny space sim w tą zimę. Chciałbym się dowiedzieć, jakie mody zmodyfikują mi grę z znaczącym stopniu, a mimo to nie będą się ze sobą gryzły. Jak dotąd, grałem tylko w AP vanilla i dobrze się bawiłem przez dłuższy czas. Ale który z tych powazniejszych konwersji, zmieni grę w odrobinę inną i tchnie w nią trochę życia? No bo nie oszukujmy się, momnetami nie działo się praktycznie nic na samej vanilli. Bardzo byłbym wdzięczny za jakąś odpowiedź, albo chociaż nakierowanie. Poczytałym o tych modach w podforach TC, ale nie wiem na co sie zdecydować. Nie musi być łatwo - chciałbym aby było inaczej. Nie chcę wracać do symulatora Babć kosmicznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Masz pytanie o skrypty i mody, pisz w odpowiednim dziale. temat został przeniesiony.

2. Dużych modów (XTC, DDTC, XRM, TOTT, NH, Roguey) nie można instalować równocześnie, gra na to nie pozwala. Można je łączyć, ale wymaga to wiedzy o modach i czasu.

Mody i skrypty można instalować razem, rzadko spotykane są konflikty, choć są one możliwe.

Trudno pisać o wszystkich, zastanów się co chcesz instalować i pytaj w konkretnym temacie skryptu lub moda o jego kompatybilność z innymi.

Ja polecam to co mam w stopce, czyli mod XRM i kilka skryptów, możesz też od razu dodać MSP i IR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie! Nowy użytkownik forum zgłasza się z prośbą o pomoc!

Jestem starym graczem space simów, zaczynałem jeszcze na Star Foxie i pierwszych Elite... serią X zainteresowałem się po wejściu X2 no i póżniej X3... najbardziej odpowiada mi pełna swoboda decydowania o swoich losach, ogrom przestrzeni do eksploracji no i możliwość wykonywania/rezygnacji z plotu...

Jak już pewnie większość zauważyła, Rebirth nie jest tym czego wszyscy się spodziewali, w związku z czym zmuszony zostałem do zakupu części którą dziwnym trafem ominąłem - czyli X3TC. Podstawka wyszła jakiś czas temu, miała czas na "dotarcie się" i wsparcie modów.

Ja osobiście jestem fanem swobody, eksploracji, handlu (w tym na dużą skalę) no i walk oczywiście.... a w związku z tym lubię trochę grę "dopalić" w skrypty i mody (tak robiłem w X2 i w X3:Reunion).

TC to dla mnie nowość..... Wiem że cycrow ma fajny program, wiem że DDTT jest fajnym modem, jak również X-Tended i parę innych....

Tu zatem pytania:

1. Jakie mody polecacie dla handlarza lubiącego czasem powalczyć?

2. Jakie skrypty do gry?

3. Jaka kolejność instalacji tego wszystkiego aby nic nie rozwalić?

Gubię się ciut w poprawnej kolejności działań (w sumie nie robiłem tego od Rebirth).

Z góry dziękuję za wszelką pomoc i porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.12.2013 o 17:22, Yacek napisał:

Skoro pytasz o skrypty i mody, to pisz w dziale o skryptach i modach (temat przeniesiony).

A zanim zapytasz, to przeczytaj forum, bo niedawno było podobne pytanie: http://xudb.pl/topic/2626-dobor-modaow/

Mogłeś się podpiąć pod tamten temat.

OOkies... sorry za sypanie nowymi i niepotrzebnymi jak się okazuje postami. Forum czytałem, większość postów 2009 i 2010. W sumie nie dziwne, gra trochę już ma latek. Sprawa jednakże nie jest w tym że posty stare - wiem jakie mody i mniej więcej jakie skrypty chciałbym użyc, pytałem głównie o poprawną kolejność instalacji bpo zawsze się w tym gubię... np czy po pełnym spatchowaniu do v3.1 instalować np program cycrova, potem mod i skrypty, czy też można cycrova odpuścić i tylko mod+skrypy? Który z modów tak naprawdę jest lepszy dla handlarza z zacięciem do walk - ToTT? DDTC? A może wystarczy XTC?

takie tam proste pytanka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki program Cycrova? Plugin manager? Instaluj, zawsze się przyda, nawet po to by wypakować skrypt w formacie .spk przed ręczna instalacją.

3.1? Więc AP. DDTC raczej odpada, to mod dla TC. Tłumaczenie jest dla starszej wersji, więc mogą być readtexty.

XTC również jest dla TC, wersja dla XTC jest w fazie beta, ciężko powiedzieć jak naprawdę działa pod AP. Z reszta XTC znudził mnie po miesiącu gry.

TOTT również dla TC, nie ma wersji dla AP.

Pozostaje więc tylko XTC dla AP.

Sprawa modów rozwiązana.

Skrypty, przeglądnij temat o spolszczeniach skryptów, poczytaj opisy skryptów, wybierz sobie te, które uważasz, że mogą ci się przydać. O każdym skrypcie poczytaj, czy jest kompatybilny z AP, czy jest aktualne tłumaczenie itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thnx Yacek!

Wiedziałem że coś skopałem... v3.1 😁

Dobrze że gra dopiero co wrzucona i nie pograłem sobie 😁.

Reinstalka TC i patchowanie full (nie chcę AP na razie, pobawię się samym TC). Spolszczenia tak naprawdę nie są mi potrzebne, nie lubię problemów z readtextami, a szukać i poprawiać mi się nie chce - na szczęście angielski nigdy nie sprawiał mi problemów więc zostawiam wersję ang (na wypadek znalezienia jakiegoś interesującego skryptu i instalacji "na szybko", bez spolszczenia).

No to pytanie wraca - jaki mod dla handlarza z LEKKIM zacięciem do walk? W Reunion miałem całą korporację fabryk i kopalni porozrzucaną po wielu sektorach (wielkie kompleksy jakoś mnie nie kręciły), każde ze swoimi statkami zaopatrzeniowymi i okrętami ochrony, plus flotkę handlarzy wszechświatowych. Do tego dobudowałem flotę ściśle bojową, do czyszczenia sektorów i dla zabawy.... W TC chciałbym spróbować czegoś podobnego, na jakimś dobrym modzie i z innymi niż podstawowe statkami.....

A propos: co z XRM? posiada wbudowane statki Cadiusa, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam AP + XRM. Ja też handlować głównie lubie, ale pusty AP miał tendencję do zajeżdżania nudą. Po wrzuceniu XRM pierwsza myśl "osz cholera!" - trzeba się mieć na baczności, pomyśleć dobrze gdzie fabrykę/kopalnię postawić, po jakich sektorach na początku latać, a których lepiej unikać. Musiałem się trochę przełamać na początku - przestawić na "trzymanie palca na spuście", ale jest świetnie.

Polecam BONUSPACKa! Po jego winstalowaniu nie potrzebuję na razie żadnych dodatkowych skryptów - ma wszystko czego potrzebuję.

Jestem po jakichś 2 miesiącach zmagań w AP + XRM. Wcześniej szukałem różnych opcji - sam TC, sam AP, i w końcu mam grę dla mnie idealną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dokładnie tak zrobiłem.... TC, Bonus Pack, XRM + XRM Monster Pack, parę skryptów cycrova i innych poprawiających wieżyczki, handel, zwiad.... coś dla marines, oczywiście mapa Scorpa.... od wczoraj zacząłem granie na poważnie 😁

martwi mnie ciut kokpit który ściągnąłem do XRM (pierwszy w opisie instalacji XRM na forum), ale jakoś mi nie leży :/

zapewne się go pozbędę za chwilę wogóle... no chyba że ktoś z Was ma coś godnego polecenia w tym zakresie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...