Skocz do zawartości


- - - - -

Dobór moda/ów

TC/AP ? X3TC mody skrypty pomoc

12 odpowiedzi w tym temacie

#11 Robin

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 11 postów

Napisano 06 grudzień 2013 - 16:58

Polecam AP + XRM. Ja też handlować głównie lubie, ale pusty AP miał tendencję do zajeżdżania nudą. Po wrzuceniu XRM pierwsza myśl "osz cholera!" - trzeba się mieć na baczności, pomyśleć dobrze gdzie fabrykę/kopalnię postawić, po jakich sektorach na początku latać, a których lepiej unikać. Musiałem się trochę przełamać na początku - przestawić na "trzymanie palca na spuście", ale jest świetnie.

Polecam BONUSPACKa! Po jego winstalowaniu nie potrzebuję na razie żadnych dodatkowych skryptów - ma wszystko czego potrzebuję.

Jestem po jakichś 2 miesiącach zmagań w AP + XRM. Wcześniej szukałem różnych opcji - sam TC, sam AP, i w końcu mam grę dla mnie idealną.

#12 Kane_Edain

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 43 postów
  • LokalizacjaMszczonów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 07 grudzień 2013 - 16:04

I dokładnie tak zrobiłem.... TC, Bonus Pack, XRM + XRM Monster Pack, parę skryptów cycrova i innych poprawiających wieżyczki, handel, zwiad.... coś dla marines, oczywiście mapa Scorpa.... od wczoraj zacząłem granie na poważnie :D
martwi mnie ciut kokpit który ściągnąłem do XRM (pierwszy w opisie instalacji XRM na forum), ale jakoś mi nie leży :/
zapewne się go pozbędę za chwilę wogóle... no chyba że ktoś z Was ma coś godnego polecenia w tym zakresie?

#13 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 07 grudzień 2013 - 16:36

Bonus packa nie polecam, część zawartych w nim skryptów (CAG, CLS) jest dostępna luzem w nowszych wersjach.
Dla XRM kokpit tylko ten, który jest w pierwszym poście tematu o XRM.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych