Skocz do zawartości


- - - - -

Aurora 4x


11 odpowiedzi w tym temacie

#11 Riess

    Admirał Floty

  • Admiralicja
  • 209 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion

Napisano 26 sierpień 2018 - 19:13

Recenzja od youtubera:



#12 Peroox

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 367 postów

Napisano 27 wrzesień 2018 - 12:43

Grałem kiedyś trochę i o ile początek był ciężki i nudny to później w ogniu bitwy czuło się moc gry. Gdy całą zaplanowana flota rusza do boju, salwy rakiet są złożone z uderzeniowych i celów pozornych, i prowadzisz ogień salwa za salwą, które dolecą do wroga dopiero za godzinę, więc pytanie kiedy przenieść ogień na kolejny okręt, bo do tego czasu to wystrzelasz cały zapas amunicji. Sam oczekujesz salwy wroga. Czy twoja obrona wytrzyma i okręt z aktywnym radarem nie zamieni się w złom? Albo skradanie się z wyłączonym sensorem i wypuszczanie specjalnych rakiet naprowadzanych pasywnie na źródło ciepła.

I ten smutek gdy nowo poznana rasa niszczy ci wysunięty posterunek obserwacyjny, wiesz że wróg jest 3 razy szybszy od ciebie. Wiesz, że w zwykłej walce nie masz szans, bo rakiety też będzie miał znacznie szybsze i musisz go zatrzymać na miejscu skokowym, a kolejna flota która może to zrobić to jest dopiero pod homeworldem. Wtedy przeciwnik wyskakuje przez punkt skokowy i po chwili szoku poskokowego jedną salwą z dużego okrętu dewastuje twojego eskortowca, w czasie gdy z tak samo krótkiego zasięgu tłuczesz go całą flotą i powoli to idzie.

Gdyby tylko przeliczanie "tury" w walce po 5s czasu gry zajmowało mniej czasu :P Ale nad tym podobno pracuje, że była na nowszym systemie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych