Skocz do zawartości

Legalne zarabianie kasy przez abordaz - poradnik


nezumi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jako ze niektorzy maja problem z kasa w grze napisze jak w bardzo prosty sposob stac mi milionerem ( nie edytujac sava ). Zarabianie bedzie polegalo na przywlaszczaniu sobie statkow komputera. Wiec co na bedzie potrzebne pomiajac czas i nasz statek :

1) kasa mysle ze ok 10 max 15mln cr na rozkrecenie biznesu albo sprzedaz niszczyciela ktorego przejelismy w kampanii a za kase kupujemy

a) marinsow w proporcji 5/15/30 elita/weterani/rekruci im wiecej wolnych kredytow tym lepiej wiecej elity oczywiscie ja zaczynalem bodajze z takimi proporcjami natomiast nie ma sensu kupowac elity za duzo na poczatku na obecna chwile mam 10/35/5 i kazdy statek przejmuje ( ale trzeba pomagac niszczac podsystemy)

😎 1 drona hakerska, (z powodu buga jest niesmiertelna)

c) ulepszamy statek zwlaszcza tarcze i jakas lepsza bron bo bedziemy chcieli w miare szybko niszczyc systemy wroga ( ja zaczynalem od tarcz mk2 i silnik mk2 + bron ktora dostajemy z misji o ile dobrze pamietam )

d) zapomnialem o najwazniejszym o marins oficer czy jakos tak bez niego nie da sie zrobic abordazu

Tak wypasionym statkiem mozemy udac sie na lowy pratycznie wszystko co lata moze zostac przejete z takimi marines np kazdy

http://roguey.co.uk/xrebirth/ships/taranis/ poszedl bez problemow ( pomijajac bugi i pomoc niszczac systemy) a jego cena w skupie zlomu to ~27mln cr

http://roguey.co.uk/xrebirth/ships/rahanas-container/ ~ ok 4-5mln

http://roguey.co.uk/xrebirth/ships/balor/ ( najczesciej w misjach przejalem 2) ~5mln

http://roguey.co.uk/xrebirth/ships/heavy-sul/ ~ 10mln

W sumie najgorsza do tej pory byla walka z bugami ktore wydluzaly caly proces z 2 na 5h a widziałem ich przynajmniej 4 rodzaje. Z tego powodu przynajmniej 2x musialem zrezygnowac bo szkoda mi bylo czasu bawic sie w to.

Co do samego procesu przejmowania to nie jest on skomplikowany, jesli przeszyliscie misje przejecia niszczyciela to roznica jest tylko taka ze inne statki sie bronia 😛 przed przejeciem stosujac taktyke zameczania psychicznie i fizycznie gracza bugowaniem sie ( ale to 1 na 3 statki) albo po prostu strzelaja.

No ale zeby bylo proces przejecia jest banalny, po znalezieniu ofiary

1) zajmujemy dobra pozycje nie za daleko ( bo drona bedziemy latac 30min, nie za blisko bo zostaniemy rozsmarowani przez dzialka).Jesli statek ma jakas obstawe to albo ja zostawiamy bo w wiekszosc zbija nam tarcze max 10-15% przy tarczach mk4 albo niszczymy najlepiej rakietami

2) kiedy juz jestemy sam na sam, badz mamy tylko upierdliwe muchy obok siebie i ofiare przed soba wysylamy drone po kolei wylaczajac wszystkie systemy, kiedy to zrobimy

3) statek jest wylaczony nie moze sie ruszac ( tylko teoretycznie) ale na pewno nie moze strzelac przez jakis czas wiec go go go, zaznaczamy go i wydajemy polecenie abordazu, nasza sexi co-pilot powie nam ze trzeba zniszczyc naped skokowy i silniki, kiedy nam sie to uda a czasami jest trudno bo maja takiego Scottiego ze Star Treka ktory silniki naprawia w 5sek a naped skokowy w 2sec raz chyba 10x musialem powtorzyc procedure zanim koles padl na zawal bo nienadazyl biegac w dwa rozne miejsca . Gdy nam sie to uda marinsi zostana automatycznie wystrzeleni

4) tutaj nastepuje modlitwa zeby statek nie zaczal wrecz uciekac przed marinsami ( bug) , bo jesli tak to save i load max 3-4 razy bo jesli efekt nadal wystepuje to trzeba raczej od nowa zaczac procedure.

5) kiedy marinsi sa juz na pokladzie ofiary nasz co-pilot znowu nam powie ze mozemy pomoc tym biedakom rozprawiajac sie z systemami na statku albo dostaniemy polecenie niszczyc albo hakowac. Jesli w tym czasie statek nie odzyska sprawnosci to dobrze a jesli odzyska too trzeba uwazac na ostrzal

6) jestemy wlascicielem nowego statku 😀 od patcha 1.14 te statki staja sie uzyteczne chociaz i tak wygodniej je sprzedac, osobiscie mialem taranisa uszkodzonego ktory z modem na dodatkowe rozkazy latal sobie i czyscial sektor z wrogow .. bardzo mile 😀

Uwagi ogolne:

1)na poczatku gdy bawilem sie abordazem mylnie sugerujac sie misja z kampani ( na co pozniej naprowadzil mnie Kolega Krutek)

gdzie wystarczylo 8 marinsow(rekrutow) do przejecia statku, zakupilem ich 50 i udalo sie przejac tylko jeden rodzaj statku http://roguey.co.uk/xrebirth/ships/fedhelm/ przy reszcie nawet nie dostawalem komunikatu ze wszyscy zgineli, wiec jesli nie masz zadnych informacji a nie dostaniesz tez dodatkowego celu do zniszczenia / hakowania po max 3minutach zmien cel albo zatrudnij wiecej marinsow z elity/weteran

2) nasi marines gina tylko i wylacznie ( przynajmniej na obecna chwile ) w czasie dolatywania do statku, gdy doleca wszyscy a statek zostnie przejety nie ponosimy zadnych strat

W sumie da sie przejac jakies 3 taranisy w ciagu powiedzmy 3h nie liczac czasu na bugi nie spieszac sie co daje prawie 90mln cr. Co jest w miare niezlym osiagnieciem na pewno jest bardziej wydajne od handlu, chociaz nie cieszy az tak bardzo jak w pozostalych grach kiedy abordaz duzych jednostek nie mial sensu bez zaplecza techniczego w postaci komplexu 10 fabryk rakiet do fregaty rakietowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.11.2013 o 00:09, nezumi napisał:

1) zajmujemy dobra pozycje nie za daleko ( bo drona bedziemy latac 30min, nie za blisko bo zostaniemy rozsmarowani przez dzialka).Jesli statek ma jakas obstawe to albo ja zostawiamy bo w wiekszosc zbija nam tarcze max 10-15% przy tarczach mk4 albo niszczymy najlepiej rakietami

2) kiedy juz jestemy sam na sam, badz mamy tylko upierdliwe muchy obok siebie i ofiare przed soba wysylamy drone po kolei wylaczajac wszystkie systemy, kiedy to zrobimy

Ja wole zniszczyć wszystko oprócz napędu skokowego i wtedy abordaż

W dniu 21.11.2013 o 00:09, nezumi napisał:

4) tutaj nastepuje modlitwa zeby statek nie zaczal wrecz uciekac przed marinsami ( bug) , bo jesli tak to save i load max 3-4 razy bo jesli efekt nadal wystepuje to trzeba raczej od nowa zaczac procedure.

Ten bug udało mi się oszukać a mianowicie taranuje moich marinsów a oni dzięki temu włażą na ofiarę

Dla mnie ciągle wyzwaniem jest znikanie ikonki od dokowania po abordażu albo w pewnym momencie nie mogę dostać się do opcji (abordaż, kontakt czy info). Mam już 1 taranisa dryfującego bo po abordażu okazało się że chyba razem z marins poleciał kapitan i nie trafił na taranisa tylko na coś innego albo wlazł na autostradę i go rozjechali. Po abordażu zabrałem marinsów ale jak wróciłem z nowym kapitanem okazało się że chyba wrócił rozjechany kapitan i zamkną dok bo znikła ikonka. W taki sposób lata sobie dymiące żelastwo z rozjechanym kapitanem trzymającym w łapach ikonkę doku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...