Skocz do zawartości


- - - - -

Czara goryczy


117 odpowiedzi w tym temacie

#21 heimdall

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 55 postów
  • Lokalizacja1m od monitora
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 22 listopad 2013 - 16:23

Wyświetl postUżytkownik nezumi dnia 22 listopad 2013 - 14:43 napisał

BUILD nie wiem nic jeszcze nie budowalem... boje sie.

Dobrze zrobiłeś bo to też jest genialnie rozwiązane. Coś jak twoja budowa arawna tylko że wiesz czego brak tylko że niektóre surowce są nie do kupienia lub ma je PMC - jedyne rozwiązanie to takie jakie wyczytałem gdzieś kradzież ale to wiąże się ze statkiem transportowym i dronami ale do jasnej ciasnej który dron może to robić. Gdzieś pisali o scoop collector ale dupa nie działa bo nie włącza się cargo skaner teoretycznie w encyklopedii jest logiczny dron cargolifter ale gdzie go kupić i jak go na transportowca wcisnąć. Zostaje mi tylko liczenie na farta i przechwytywanie frachtowców a może będzie w nim odpowiedni dron albo to co potrzeba do budowy.

#22 nezumi

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 107 postów
  • LokalizacjaS-c
  • Rasa: Nieznana

Napisano 22 listopad 2013 - 16:54

Wyświetl postUżytkownik heimdall dnia 22 listopad 2013 - 16:23 napisał

....teoretycznie w encyklopedii jest logiczny dron cargolifter ale gdzie go kupić i jak go na transportowca wcisnąć. Zostaje mi tylko liczenie na farta i przechwytywanie frachtowców a może będzie w nim odpowiedni dron albo to co potrzeba do budowy.


Jesli chodzi o uzupelnienie dronow na statkach to lecimy do stoczni tylko musi byc odpowiednia, (w zaleznosci ktora stocznia moze budowac dany statek) tam sie udajemy. tam w opcjach modyfikacji statkow jest uzupelnienie dronow, wybieramy statek i jakie drony tam maja sie znalezc i tyle. Dron cargolifter wystepuje tam, bo poczas budowania transportowca mozna sobie wybrac ile drownow ma zostac zapakowane na nasz statek

PS jesli w czasie kiedy rozmawiamy z NPC ze stoczni, nie mam opcji modyfikacji ani nic takiego to na 99,9% stocznia jest zawieszona przez budowany statek, jesli proces budowy stoi to trzeba wejsc do pliku z save i wywalic odpowiednie wpisy czekania na surowce

Wyświetl postUżytkownik heimdall dnia 22 listopad 2013 - 16:23 napisał

....jedyne rozwiązanie to takie jakie wyczytałem gdzieś kradzież....


Super... budujesz stacje i musisz krasc surowce nie skomentuje tego bo nawet nie potrafie.. BUILD tez mozna skreslic w takim wypadku.

Zamiast tracic czas na X-Reb lepiej zagrac we freelancera - tam chociaz handel dziala / freespacea bo tam chociaz misje walki wygladaja o niebo lepiej do czasu az nie naprawia 90% gry

#23 Reavenn

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 29 postów
  • Rasa: Paranid
  • Gram w: X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 22 listopad 2013 - 16:57

Wyświetl postUżytkownik nezumi dnia 22 listopad 2013 - 16:54 napisał

Jesli chodzi o uzupelnienie dronow na statkach to lecimy do stoczni tylko musi byc odpowiednia, (w zaleznosci ktora stocznia moze budowac dany statek) tam sie udajemy. tam w opcjach modyfikacji statkow jest uzupelnienie dronow, wybieramy statek i jakie drony tam maja sie znalezc i tyle. Dron cargolifter wystepuje tam, bo poczas budowania transportowca mozna sobie wybrac ile drownow ma zostac zapakowane na nasz statek



Nie każdy ma ten dron w stoczni. Ja na przykład nie mogę go kupić i żeby go zdobyć na chwilę obecną to muszę szukać statków do abordażu które mają ten gron :/ Bug albo coś bo powinien być :/

#24 nezumi

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 107 postów
  • LokalizacjaS-c
  • Rasa: Nieznana

Napisano 22 listopad 2013 - 17:09

Wyświetl postUżytkownik Reavenn dnia 22 listopad 2013 - 16:57 napisał

Nie każdy ma ten dron w stoczni. Ja na przykład nie mogę go kupić i żeby go zdobyć na chwilę obecną to muszę szukać statków do abordażu które mają ten gron :/ Bug albo coś bo powinien być :/


Coz.. ja jestem jeszcze przed budowa pierwszej stacji z fabuly, w tym systemie jest ta duza stocznia i tam mieli sporo tych dron, teoretycznie mozna sprobowac dokupic i uzupelnic drony transportowcem zeby sie pojawily w magazynie stoczni ( o ile w ogole to zadziala), ale tutaj radze zrobic save bo ja w ten sposob stracilem 20mln cr ( kase zabralo, a transportowiec stoi gdzies w polu od 2h), bo chcialem dowiezc jakies drony ktorych brakowalo, a wczesniejsze savy sie nie wczytuja nie wiem dlaczego.

Ty nie masz dronow a ja kazdy przejety statek jak chce sprzedac musze ingerowac w save bo stocznia buduje statki i nic nie mozna zrobic bo stacja co chwila jest zawieszona......

ps
Ogolnie wiele rzeczy z tego co widze robi sie z poziomu save... zbugowane transportowce - edytuj save i wywal kolejke rozkazow, zbugowane stocznie - tak samo, wiec pewnie wasze problemy trzeba zrobic tak samo bo inaczej sie nie da tego obejsc.

#25 Reavenn

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 29 postów
  • Rasa: Paranid
  • Gram w: X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 22 listopad 2013 - 17:12

Niestety w grze cięgle jest masa bugów :/ A w jaki sposób można dokupić i dowieźć drony do stoczni?

#26 nezumi

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 107 postów
  • LokalizacjaS-c
  • Rasa: Nieznana

Napisano 22 listopad 2013 - 17:24

Zaznaczam ze pisze tak jak mi podpowiada logika:
Szukasz miejsca gdzie sprzedaja drony ( to logiczne) wysylasz tam transportowiec kazesz mu kupic X dron, przelaczasz sie na oferty kupna szukasz tam docelowej stoczni ( o ile jest ) i sprzedajesz z zyskiem czy bez zysku. Jesli transportowiec sie nie zbuguje to powinien dostarczyc drony do stoczni. I teoretycznie te drony powinny byc widoczne w menu ich uzupelniania
Ja w podobny sposob chcialem dowiezc surowce na stacje zeby budowa mojego arana ruszyla, jedyne co udalo mi sie dostarczyc bez bugow to byly jakies wyrzutnie, ogniwa energetyczne ( 3 towary z ok 7 - 9) niestety nic sie nie zmienilo w pliku save.

Jesli chodzi o drony to moze sie to zmieni i pojawia sie w magazynie ale to moze byc zbyt proste i trzeba bedzie bardziej MYSLEC jak to obejsc zeby zadzialalo :P

Jesli nie ma oferty stoczni na kupno dronow to sorry, ale jedyne co pozostaje to modyfikacja pliku save albo zdobyc statek z dronami

#27 heimdall

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 55 postów
  • Lokalizacja1m od monitora
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 22 listopad 2013 - 17:50

Ja jak Reavenn nie mam w stoczni tych dronów. A żeby bez kantów popchnąć tą grę do przodu trzeba albo przejąć okręt lub coś tam ta siksa z prawej kiedyś nawijała o dronie do hakowania że może spowodować wywalenie towaru. Dodam że fusion reactory (sprzedawane tylko u PMC) i reinforced metal plating można jedynie zdobyć kradzieżą.

#28 henryk5pio

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 217 postów
  • LokalizacjaMłoszowa
  • Rasa: Split
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 22 listopad 2013 - 19:03

Ta gra miała jakiekolwiek beta testy? Były jakieś zapisy na nie czy coś? To nie jest pytanie retoryczne - serio się pytam...

#29 nezumi

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 107 postów
  • LokalizacjaS-c
  • Rasa: Nieznana

Napisano 22 listopad 2013 - 19:27

Ta gra nie miala zandych beta testow a nawet jesli miala to nie ma to zadnego znaczenia poniewaz
a ) ktos naciskal na ego zeby wypuscili gre jak najszybciej wiec nawet jesli wiedzieli o bledach to swiadomie wypusili tak niegrywalna wersje tej gry

b )ego wydoilo sie z kasy i po prostu zeby dalej moc cokolwiek robic musieli sprzedac pod przykrywka gry na ktora wszyscy czekali tego potwora zeby mogli dalej kontynuowac prace co widac po serii patchy i po tym ile rzeczy trzeba naprawic + drugie tyle o ktorych nie mowili.

Wybierz sobie dowolna opcje, ale ktora bys nie wybral tak czy siak wychodzi ze ego dokonale wie co robi, ze sprzedaje produkt ktory jest w poczatkowej wersji beta, gdzie 70% skyrptow odpowiedzialny za mechanike gry nie dziala, albo jest stworzona na odpier*ol sie skutecznie uniemozliwiajac normalna i przyjemna gre.

Ja nie wiem co oni robili przez 7 lat ale zalozmy ze wersja z konsola jest nie prawdziwa ( tylko na chwilke) i ze od samego poczatku tworzyli gre na PC wiec spokojnie mozna powiedziec ze przez 97% tego czasu pisali caly silnik graficzny + obsluge xml + modele + tekstury, reszta mechaniki gry zawarta w skryptach to max 3 miesiace klepania kodu przez jednego programiste ktory chcial cos stworzyc ale nie wiedzial jak.

I wzieli takie cos zabugowane tak ze cos strasznego i dali ludzia z premedytacja ktorzy wierzyli w to ze kupuja dobry produkt...

Nie wiem co oni chcieli osiagnac wydajac gre w takiej wersji? Chcieli trafic do nowych graczy, na rynek konsol? Spokojnie moge powiedziec ze zyskali (w proporcjach) kilku nowych graczy kosztem kilkunastu moze kilkudziesieciu starych ktorzy przynajmniej od X2 siedza w ich produktach.
Tak ze brawo ego tak trzymac :). Bo z tego co widze wiekszosc weteranow narzeka, tylko nielicznym sie ta gra podoba

#30 MacDyller

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 79 postów
  • LokalizacjaToruń
  • Rasa: Argon

Napisano 22 listopad 2013 - 20:52

Wyświetl postUżytkownik nezumi dnia 22 listopad 2013 - 14:43 napisał

(...)
statek automatycznie obraca sie do jakiegos globalnego punktu odniesiecia, jest to fajne w czasie wolnego latania i skanowania stacji ale w czasie walki to jakas makabra. Bo oprocz unikania ognia wiezyczek, i odbijania sie od statku celowania w przeciwnika trzeba walczyc z autopoziomowaniem co jest mega irytujace.
(...)
Na szczęście to można wyłączyć. To było największe miłe zaskoczenie dla mnie w tej grze. ;) Oczywiście najpierw się na to zirytowałem.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych