Skocz do zawartości


- - - - -

Czara goryczy


117 odpowiedzi w tym temacie

#11 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 19 listopad 2013 - 21:49

Wyświetl postUżytkownik MacDyller dnia 19 listopad 2013 - 21:04 napisał

BTW, szkoda, że gra nie pokazuje co w zasadzie dzieje się przy lądowaniu.

Kurzawa i tak zasłania cały widok. Nie ma co oglądac...

#12 <GM>

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 21 postów
  • LokalizacjaGdańsk
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 20 listopad 2013 - 23:52

Wyświetl postUżytkownik MacDyller dnia 19 listopad 2013 - 21:04 napisał

BTW, szkoda, że gra nie pokazuje co w zasadzie dzieje się przy lądowaniu.


Na stimowym forum pisali, że rozważą to i ewentualnie dodadzą, ale ma to niski priorytet.

#13 henryk5pio

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 217 postów
  • LokalizacjaMłoszowa
  • Rasa: Split
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 21 listopad 2013 - 12:33

Przeczytałem większosć tematów o nowym X... i stwierdziłem jedno, jeśli nie naprawią patchami tej gry i nie wysłuchają fanów, lub nie umożliwią dogłębnych zmian w grze (typu łażenie po stacjach out i dodanei drogowskazów w autostardach etc.) to ja tej gry nie kupię nawet za 30zł w Pomarańczowej Klasyce... Mieli 7 lat do cholery na zrobienie tej gry! Ja nie wiem jakie plany wydawnicze ma Egosoft, znam ich tylko z X3:TC bo tylko w tego X-a kiedykolwiek grałem i gram, ale to jest po prostu chucpa... Współczuję wszystkim, którzy wydali na tą grę 120 złotych i dostali (jak ktoś gdzieś tu pisał na forum): gówno.

A już zupełnie opadła mi kopara, gdy przeczytałem, że u Moskita na i7-4770K i GTX 780 (czyli jest to PC a nie laptop, więc karta graficzna jest gdzieś o ok 80% mocniejsza niż jej laptopowa imienniczka 780M) miał 10 FPS i dobił obniżając detale do 20 FPS... Kurde, ja na i5-2410M i HD 6770M miałem nadzieję na płynną grę, a tu wychodzi, iż nawet Alienware z i7-4700 i GTX 780M to za mało dla tego... "programu sadystycznego" :D Ale jaja...

#14 Moskit

    Mistrz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 200 postów
  • LokalizacjaSzczecin City
  • Rasa: Xenon
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 21 listopad 2013 - 12:47

Wyświetl postUżytkownik henryk5pio dnia 21 listopad 2013 - 12:33 napisał

A już zupełnie opadła mi kopara, gdy przeczytałem, że u Moskita na i7-4770K i GTX 780 (czyli jest to PC a nie laptop, więc karta graficzna jest gdzieś o ok 80% mocniejsza niż jej laptopowa imienniczka 780M) miał 10 FPS i dobił obniżając detale do 20 FPS... Kurde, ja na i5-2410M i HD 6770M miałem nadzieję na płynną grę, a tu wychodzi, iż nawet Alienware z i7-4700 i GTX 780M to za mało dla tego... "programu sadystycznego" :D Ale jaja...

Sprostujmy tylko jedną rzecz - 10fps miałem czasami (cholera wie czemu) w piewszych, głównych sektorach. Tak to zazwyczaj miałem 20-30fpsów (częściej mniej niż więcej) i dopiero gdy wleciałem do drugiego sektora, to mi nagle fpsy skoczyły do jakiś rozsądnych ilości. Ewidentnie gra jest po prostu tragicznie zoptymalizowana, bo nawet zmiana ustawień graficznych KOMPLETNIE nie ma u mnie wpływu na fps'y. To jest tragedia.

Zastanawiam się tylko jak gra działa u innych. Może na normalniejszych konfiguracjach gra działa ok, zaś na takich 'potforkach' jak moje gra ma problemy.

#15 Kajdorf

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 38 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Albion Prelude

Napisano 21 listopad 2013 - 13:12

Na moim sprzęcie działa bez problemu. Czasami zdarzają się skoki ale to ewidentnie wina gry. Nawet w tej misji gdzie jest abordaż grało mi się ma luzie. Nie wiem ile mam FPS, bo nie sprawdzałem. Gra zainstalowana na zwykłym dysku. Na SSD mam tylko system.
mój sprzęt:
Gigabyte GA-Z68X-UD3-B3 - Intel Core i5 2500K 3.3 GHz - Gigabyte GeForce GTX 570 Super OC 1.28GB DDR5 - Corsair DDR3 2x4096MB 1600MHz - OCZ Vertex3 VTX3-25SAT3-60G

#16 henryk5pio

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 217 postów
  • LokalizacjaMłoszowa
  • Rasa: Split
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 21 listopad 2013 - 15:03

@ Moskit, ale właśnie na potworkach powinna gra śmigać jak ta lala... W końcu masz obecnie najlepszą kartę graficzną od zielonych na rynku (jeśli się nie mylę)... Dla Mnie to śmieszne, chociaż X3:TC bardziej obciążał procesor niż kartę, ze względu na to, iż komp cały czas uaktualniał i trzymał w pamięci położenie wszystkich statków i stacji w grze. Co nie zmienia faktu, że na moim lapku TC potrafi mi robic ścinki przy leceniu SETA x1000, ale niepełne 20-30 FPS w nowej grze, na takim sprzęcie jaki ty masz, a której poprzedniczka ma 7 lat, to rzecz śmieszna.

#17 <GM>

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 21 postów
  • LokalizacjaGdańsk
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 21 listopad 2013 - 15:43

Wyświetl postUżytkownik henryk5pio dnia 21 listopad 2013 - 12:33 napisał

A już zupełnie opadła mi kopara, gdy przeczytałem, że u Moskita na i7-4770K i GTX 780 (czyli jest to PC a nie laptop, więc karta graficzna jest gdzieś o ok 80% mocniejsza niż jej laptopowa imienniczka 780M) miał 10 FPS i dobił obniżając detale do 20 FPS... Kurde, ja na i5-2410M i HD 6770M miałem nadzieję na płynną grę, a tu wychodzi, iż nawet Alienware z i7-4700 i GTX 780M to za mało dla tego... "programu sadystycznego" :D Ale jaja...


Na moim GTX 765M działa na około 20FPS w full HD z włączonym AA, ale bez SSAO i czego tam jeszcze.
I 780M ma moc porównywalną (czy odrobinę lepszą, nie pamiętam) jak 680, więc nie jestem pewien co do tych 80%.
Ale co racja to racja, optymalizacja leży. Ale obiecali to poprawić.

#18 henryk5pio

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 217 postów
  • LokalizacjaMłoszowa
  • Rasa: Split
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 21 listopad 2013 - 15:49

780M to lepiej fabrycznie podkręcony 680M o trochę lepszych parametrach :) Jak kogoś to interesuje, to tu może znaleźć o tym więcej: http://www.notebookc...gow.1174.0.html

Co do obiecanek, to jest takie przysłowie... "Obiecanki cacanki, a głupiemu radość". Pozostaje tylko liczyć, że Ego nas nie potraktuje per noga, jak w tym przysłowiu...

#19 Reavenn

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 29 postów
  • Rasa: Paranid
  • Gram w: X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 21 listopad 2013 - 16:13

Hmm, na moim sprzęcie działa bez problemu na full detalach i 1920x1080 . Czasami tylko mam spadki FPS, tak że widzę że klatkuje. Ale to naprawdę bardzo rzadko.. Ale fakt faktem optymalizacje muszą poprawic :).
A mam: FX-6350 , GTX 650 Ti Boost (2GB), 16 GB RAM

#20 nezumi

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 107 postów
  • LokalizacjaS-c
  • Rasa: Nieznana

Napisano 22 listopad 2013 - 14:43

Kolejny zawod spowodowany bugami ktore przelaly czare goryczy. Nie wiem jak wam to dziala ale

1) za cholere nie oplaca sie kupowac statkow militarnych w stoczniach, gdyz te statki praktycznie nie przydaja sie do niczego innego jak do roli latajacej sciany ktora chroni nas przed pociskami wrogow. Teoretycznie raz na jakis czas jak oberwia to potrafia cos zestrzelic ale szanse na to ze w ogole oficer zaareaguje wynosi jakies 10-20% po trafieniu w jego okret.

2) handel w tej grze nie istnieje tzn istnieje ale jest tak zbugowany ze udane transakcje to jak gra w lotka. Wczoraj chcialem zarobic cos na handlu a jedyne co udalo mi sie zrobic to stracic 20mln cr bo transportowiec skoczyl do zony zabralo mi kase z konta i nic. Transportowiec nie czeka w kolejce ani nic tylko wysi gdzies w przestrzeni jakies 50km od stacji okolo godziny i ma wszystko w dupie.

3) obsluga stoczni - lezy kwiczy i bez hakow w postaci edytowania savu mozna zapomniec o czymkolwiek. Przyklad budowa Arawna wszystko ladnie pieknie doszli do 50% i 5h nic sie nie dzieje. Okazuje sie ze zabraklo surowcow..? Jakich? a po co nam to wiedziec( a gdzie sie dowiedzialem ze brakuje surowcow? na forum a nie w grze..).... wycofania zamowienia nie ma, brak informacji czego nie stoczni brakuje, ale za to mamy zawieszona stocznie bo do czasu wybudowania statku nie da sie nic sprzedac, modyfikowac naprawiac. ponad 7h torturowalem sie probujac zaopatrzyc stocznie ale musialem niestety edytowac save zeby budowa poszla dalej.

Wersja 1.15 bardzo milo mi zaczela psuc savy.. wiec tez jest to ciekawa loteria czy save ktory wlasnie sie zrobilo sie zaladuje ( po 10minutach skonczyla sie cierpliwosc)

Podsumowujac ze slow TRADE FIGHT BUILD THINK, mozna spokojnie wykreslic TRADE a zmienic na cos ala hazard, BUILD nie wiem nic jeszcze nie budowalem... boje sie. THINK - nad czym tu myslec? A przepraszam co takiego znowu zrobilem albo czego mam nie zrobic zeby gra / save albo jeszcze cos innego sie zbugowalo. FIGHT coz... powiedzmy ze jakos dziala ( 40%) nie jest trudna nie trzeba myslec, jedyne co trzeba to cierpliwosc przy niszczeniu capitali. Walczylem ze wszystkim od dron po capitale jedynie z czym mialem problem to hmmm pinball mode odbijania sie od statkow i fakt ze statek automatycznie obraca sie do jakiegos globalnego punktu odniesiecia, jest to fajne w czasie wolnego latania i skanowania stacji ale w czasie walki to jakas makabra. Bo oprocz unikania ognia wiezyczek, i odbijania sie od statku celowania w przeciwnika trzeba walczyc z autopoziomowaniem co jest mega irytujace.

Takze jesli ktos lubi tylko latac,strzelac i zwiedzac to gra moze byc, reszta mechanizmow to alfa testy, szkoda czasu na walke z bugami ktore generuja. Gra bedzie grywalna chyba od wersji 2.0 nie wczesniej. ( i nie porownuje tutaj do X2 X3 tylko do tego co pisze w recenzjach, na plakacie, obietnicach)

Gra stala sie dla mnie totalnie niegrywalna bo jak bede chcial latac i strzelac to nie bawilbym sie w serie X tylko gre w ktorej sie tylko lata i strzela.
Dziekuje za uwage podzrawiam i zycze owocnej walki z tym czyms





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych