Skocz do zawartości


- - - - -

Czara goryczy


117 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 18 listopad 2013 - 18:57

Jestem ogromnie zawiedziony X-Rebirthem, choć szczerze muszę przyznać, że spodziewałem się tego. Dlatego przed wydaniem pisałem kilka razy, że nie jestem pewien czy kupię XR, bo z tego co widziałem na filmach i czytałem, ta gra nie zachwyca mnie po wieloma względami.
Niestety, kupiłem grę, aby samemu przekonać się jak to naprawdę jest. Tak przy okazji, to nie dziwię się, że nie wydali dema, bo nie sprzedaliby ani 100 kopii gry.
Gra okazała się, jak na razie bo cały czas próbuje dać jej kolejną szansę, jeszcze gorsza niż spodziewałem się w najgorszych przypuszczeniach.
Jak widać na forach, nie jestem osamotniony w tym podejściu do XR.
Tu link do tematu z forum Egosoftu: http://forum.egosoft...=349253&start=0
A to co mnie się nie podoba, jest wymienione w tym poście: http://forum.egosoft...4202862#4202862

#2 Piteropeter

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 203 postów
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 18 listopad 2013 - 19:47

Niech moje zdanie na ten temat podsumuje link do Metacritica:
http://www.metacriti...me/pc/x-rebirth

Pozdrawiam

#3 Xenon.Q

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 194 postów
  • LokalizacjaPiła
  • Rasa: Xenon
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 18 listopad 2013 - 20:17

Dokładnie to co napisał Yacek. Ego wtopiło tragicznie wydając X:Rebirth. Rozumiem, są nowi gracze lub też starsi wyjadacze którym X:R po prostu się podoba. Ja jednak oprócz grafiki (która powalająca i tak nie jest) w tej grze póki co nie widzę NICZEGO co mogłoby skusić mnie do pozostania przy tej grze na zimowe wieczory. Wiążę nadzieję z tym, że w kolejnych poprawkach, patch'ach gra zostanie poprawiona. Pewnie będą to długo robić bo mają sporo roboty i coraz to nowszych bugów do naprawiania. W takich okolicznościach pozostaję mi tylko odłożenie na razie X:Rebirth na półkę i dalsze kontynuowanie gry w X3:TC i AP, bo co jak co ale te obydwie gry biją X:Rebirth na głowę (przynajmniej na razie).

#4 braman

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 20 postów
  • Rasa: Split
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 19 listopad 2013 - 04:17

Oj tam bądzmy dobrej myśli. Chciali być innowacyjni, ale im nie wyszło zdecydowanie mnie jednak bardziej porywa EVE online jak Rebirith. Mam tylko nadzieję ,że w łatkach dodadzą coś co nas przyciągnie bo tymczasem jednak polatam w X3 AP i EVE.

Jacku nie ma co się rozczulać to było do przewidzenia. Jednak mnie te autostrady nie przerażają jak to któregoś z kolegów w innym temacie. LAtając w EVce 1000 sektorów przez 2 tygodnie człowiek uczy się cierpliwości ;p

#5 piotr111

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 164 postów
  • Lokalizacja
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 19 listopad 2013 - 10:08

grając w EVE od 2003 też :D

#6 wszystkienickisajuzzajete

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 5 postów
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Albion Prelude

Napisano 19 listopad 2013 - 11:31

Moja opinia o Rebirth jest taka, że dam sobie jeszcze parę tygodni na X AP :) Zaczekam na jakieś POWAŻNIEJSZE zmiany w nowym X. Może od czasu do czasu zajrzę jak się sprawy mają z nowym produktem. Mam tylko nadzieję, że instalacja tych zmian będzie dla mnie osiągalna gdyż szczytem moich możliwości techniczno-komputerowo-internetowych jest przeprowadzenie rejestracji i logowania na portalu internetowym :)

#7 MacDyller

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 79 postów
  • LokalizacjaToruń
  • Rasa: Argon

Napisano 19 listopad 2013 - 14:01

Miałem w zasadzie szerzej napisać o wrażeniach we właściwym temacie, ale niestety straciłem cierpliwość po ostatnim incydencie. Po spojrzeniu na nazwę tego tematu uznałem, że właśnie przepełniła się czara goryczy... Okazuje się, że zadokowanie statku do stacji nie chroni go. Zgroza i szok dla każdego fana X. A niby statek nie wisi na zewnątrz tylko wlatuje do jakiegoś hangaru.

Parę godzin kampanii, Plutach mnie goni gdzie tylko widzi (ale gdy próbuję odpowiedzieć ogniem straszy, że będą konsekwencje - to akurat możnaby uznać za plus gry, pełna obłuda naszych wrogów) i... będąc na stacji usłyszałem "shields critical" co mnie mocno zaniepokoiło, ale po sprawdzeniu nic się nie stało, więc uznałem to za jeden z pomniejszych bugów. Na innej stacji, kiedy akurat naprawiałem statek u inżyniera (co ciekawe taki sam zatrudniony na statku tylko dokonuje podstawowych napraw wyposażenia - do 75% - a kadłuba w ogóle), usłyszałem o awariach kolejnych sprzętów, następnie "hull critical". Zaraz potem... Gra się zawiesiła.

Wygląda na to, że de facto statek nadal wisi w przestrzeni tuż obok stacji, w tym miejscu gdzie go zostawiany i w tym do którego wracamy po powrocie ze stacji. Niestety to jest nie do zaakceptowania, podobnie jak pewne inne uciążliwości np. interfejs który nie ogarnia tematu i skazuje nas na błąkanie się po kosmosie.

Pozostaje czekać aż gra zostanie ogarnięta przez twórców oraz na sprzęt, który pozwoli cieszyć się lepszymi detalami i wyciągnie więcej niż 15 klatek w zatłoczonych miejscach. ;)

#8 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 19 listopad 2013 - 18:19

Wyświetl postUżytkownik MacDyller dnia 19 listopad 2013 - 14:01 napisał

Miałem w zasadzie szerzej napisać o wrażeniach we właściwym temacie, ale niestety straciłem cierpliwość po ostatnim incydencie. Po spojrzeniu na nazwę tego tematu uznałem, że właśnie przepełniła się czara goryczy... Okazuje się, że zadokowanie statku do stacji nie chroni go. Zgroza i szok dla każdego fana X. A niby statek nie wisi na zewnątrz tylko wlatuje do jakiegoś hangaru.
Przecież ląduje na platformach. Nie w stacjach.

#9 Reavenn

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 29 postów
  • Rasa: Paranid
  • Gram w: X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 19 listopad 2013 - 19:11

Wyświetl postUżytkownik Yacek dnia 19 listopad 2013 - 18:19 napisał

Przecież ląduje na platformach. Nie w stacjach.


Dokładnie. Czasem statek ląduje na platformach nie w stacjach. Wtedy jest ona narażony na ostrzał wroga tak samo jak podczas gdy siedzisz w kokpicie.
A to niebieskie tło to rodzaj pola (bańki) utrzymującej atmosferę na platformie :) Bynajmniej ja tak to odbieram :P

#10 MacDyller

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 79 postów
  • LokalizacjaToruń
  • Rasa: Argon

Napisano 19 listopad 2013 - 21:04

Wyświetl postUżytkownik Yacek dnia 19 listopad 2013 - 18:19 napisał

Przecież ląduje na platformach. Nie w stacjach.
Chodziło mi w zasadzie tylko o sam fakt braku ochrony. Nie chciałbym tu szukać uzasadnienia w stanie z X3, ale jak wiadomo tam statek wisiał niemalże w przestrzeni a i tak był chroniony. Z tego co pamiętam ta akcja którą opisałem miała miejsce w stacji (kompleks) w której nie widziałem nieba przy wysiadaniu. Obstawałbym za tym, że gra tylko fikcyjnie chowa statek no ale to pewnie kwestia wymagająca dokładniejszego zgłębienia.

Wyświetl postUżytkownik Reavenn dnia 19 listopad 2013 - 19:11 napisał

niebieskie tło to rodzaj pola (bańki) utrzymującej atmosferę na platformie :) Bynajmniej ja tak to odbieram :P

Ciekawy pomysł. ^_^ Jeśli tak to twórcy opracowali to powiedziałbym, że nowatorski i bardzo innowacyjny, takie utrzymywanie powietrza w ryzach bez fizycznej bariery pomiędzy nim a próźnią... Ja chyba bym preferował jednak (klasyczne?) platformy, które rozsuwają się i statek wlatuje do środka. BTW, szkoda, że gra nie pokazuje co w zasadzie dzieje się przy lądowaniu.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych