Skocz do zawartości


- - - - -

Mini poprawki XTC 2.0


1 odpowiedź w tym temacie

#1 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 28 grudzień 2012 - 11:59

Tradycyjnie już przygotowałem mini poprawki dla XTC 2.0.

Dostępne są oczywiście na Mamucie: XTC 2.0 mini poprawki

Archiwum zawiera katalog "types" w którym znajdują się trzy pliki:
Globals
IconData
Jobs

Można wypakować cały katalog "types" do katalogu głównego gry.
Można też wypakować do katalogu "types" (jeśli go nie ma, to najpierw taki założyć) tylko wybrane pliki.

Co zmieniają pliki:

Globals - zwiększa z 25 km do 75km zasięg naszej komunikacji ze stacjami w sektorze, dzięki czemu nie musimy latać po sektorze w celu sprawdzenia jakie misje są dostępne na stacjach.

IconData - usuwa ikony misji przy stacjach widoczne w widoku z kokpitu, ikony misji będą nadal widoczne przy stacjach w podglądzie sektora.

Jobs - z pliku usunięte zostały wszystkie statki cywilne. Jeśli komuś nie zależy na wałęsających się bez celu cywilach, a chce odciążyć trochę procesor, to polecam. Co prawda XTC posiada w ustawieniach SI opcję usuwania statków cywilnych, ale działa ona (to znaczy usuwa statki cywilne) tylko w sektorze gracza, w pozostałych sektorach cywile latają. Opcja przy każdej zmianie sektora przez gracza sprawdza istnienie w nim statków cywilnych i usuwa je. Moja wersja pliku Jobs z XTC 2.0 całkowicie usuwa wszystkie statki cywilne.

#2 Sorkvild

    Kapitan

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1380 postów
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 18 marzec 2018 - 15:29

Reupload. Działają z aktualną wersją moda.

Załączony plik  XTC+2.0+Mini+poprawki.zip (13,08 KB)
Ilość pobrań: 2





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych