Skocz do zawartości


Mod Lost Colony Expansion dla AP+XRM


14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 24 sierpień 2012 - 15:20

Mini mod Lost Colony Expansion jest głównie przeznaczony dla moda XRM.

Można go również również użyć w czystej grze.
Informacje o wersjach moda są w oryginalnym temacie moda (link powyżej).

Mod dodaje kilkanaście nowych sektorów, zarówno należących do różnych ras, jak i Nieznanych.

Dostęp do nowych sektorów możliwy jest z nowych bram skokowych jakie pojawiają się w sektorach:

Aldrin 2 - północna brama
Menelaus' Frontier - północna brama
Rhonkar's Might - północna brama
Megnir - wschodnia brama

Instalacja:

Mod dostępny jest w formacie archiwum .zip.
Po wypakowaniu otrzymamy dwa katalogi: director i t, oraz dwa pliki cat/dat
Mod instalujemy jako Fake Patch kopiując pliki cat/dat do katalogu addon i zmieniając i nazwę na kolejny numer plików cat/dat (pamiętamy aby numer był dwucyfrowy, czyli miał 0 na początku np. 06)
Plik LCEex.xml z katalogu director kopiujemy do katalogu addon/director
Z Mamuta pobieramy tłumaczenie moda, rozpakowujemy je i plik 9333-L048.xml kopiujemy do katalogu addon/t

W archiwum spolszczenia znajduje się również katalog types zawierający plik Jobs.txt. Ponieważ mod zmienia plik Jobs z moda XRM dodając do niego wiersze odpowiadające za respawny statków w nowo dodanych sektorach, a ja nie lubię statków cywilnych, w spolszczeniu dostępny jest zmodyfikowany plik Jobs moda LoCo, z usuniętymi statkami cywilnymi. Jeśli ktoś chciałby również nie mieć statków cywilnych to kopiuje plik (lub katalog types) do katalogu addon\types (lub cały katalog types do addon).

Mod jest kompatybilny z zapisami sav, więc nie ma potrzeby uruchamiania nowej gry po jego instalacji.

Link do tłumaczenia: http://www.mamuthq.n...ost-colony.html

Mapa galaktyki AP+XRM+LoCo 2.01:
Załączony plik  X3mapXRMLoCo.png (641,41 KB)
Ilość pobrań: 157

#2 zamek9

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 83 postów
  • LokalizacjaStargard
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Albion Prelude

Napisano 25 sierpień 2012 - 12:32

A czy jest gdzieś mapa z dodanymi nowymi sektorami ?

Pozdr.

#3 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 25 sierpień 2012 - 12:39

Wyświetl postUżytkownik zamek9 dnia 25 sierpień 2012 - 12:32 napisał

A czy jest gdzieś mapa z dodanymi nowymi sektorami ?

Jest, w mapie Scorpa.

Pojawiła się nowa wersja moda 1.01

Na Mamucie jest aktualizacja zawierająca nowy plik Jobs.

#4 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 27 wrzesień 2012 - 17:30

Pojawiła się mała aktualizacja skryptu: http://forum.egosoft...3960951#3960951
Zmiana dotyczy pliku Jobs, który został uaktualniony dla XRM w wersji 1.26
Na Mamucie jest dostępna nowa wersja, zawiera ona plik Jobs z usuniętymi statkami cywilnymi.

#5 zamek9

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 83 postów
  • LokalizacjaStargard
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Albion Prelude

Napisano 25 maj 2013 - 11:23

Pojawiła się wersja 1.03 i takie pytanko ponieważ nie wiem czy dobrze zrozumiełem, po aktualizacji na 1.03 save nie beda poprawnie dzialaly ?
Mam XRM 1.29+IEX 1.5a+LoCo 1.02 i teraz cos tam wyczytałem, że po instalacji LoCo 1.03 save nie bedą kompatybilne z wczesniejsza wersja... ale bez 1.03 nie darady grac w XRM 1.29 znowu. Wiec po instalacji XRM 1.29 i chcac miec loco trzeba rozpoczac gre od nowa :(

#6 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1491 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 25 maj 2013 - 11:55

Ja z innej beczki- ktoś gra(ł) z tym modem ? Warto instalować ? Lubię się bawić w przejmowanie i zasiedlanie pustych sektorów, a mod wygląda zachęcająco.

#7 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 25 maj 2013 - 13:55

Pojawiła się nowa wersja moda kompatybilna z XRM 1.29.

#8 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 25 maj 2013 - 14:01

Wyświetl postUżytkownik Prowler dnia 25 maj 2013 - 11:55 napisał

Ja z innej beczki- ktoś gra(ł) z tym modem ? Warto instalować ? Lubię się bawić w przejmowanie i zasiedlanie pustych sektorów, a mod wygląda zachęcająco.
Warto. Szczególnie w wersję w własnym plikiem Jobs, który jest zmodyfikowana wersję pliku Jobs z XRM. Modyfikacja powoduje generowanie statków NPC (w tym patroli Xenonów) w nowych sektorach dodanych przez LoCo.

#9 zamek9

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 83 postów
  • LokalizacjaStargard
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Albion Prelude

Napisano 25 maj 2013 - 14:04

Niestety gre i tak trzeba zaczynać odnowa z nowym patchem 1.03, poniewaz patch ten koliduje z wczesniejszymi wersjami.

#10 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 25 maj 2013 - 14:34

Dlatego warto było poczekać. Patch 3.0 wprowadził zmiany w mapie galaktyki, to wymusiło zmiany na modzie XRM, a w konsekwencji zmiany w modzie LoCo. Ja spokojnie poczekałem na wszystkie poprawki modów z którymi gram, teraz zaczynam nową grę z nimi. I jestem zadowolony.

Jeśli chcesz kontynuować grę, to nie instaluj tej wersji. Nie wprowadza ona nic po za kompatybilnością z XRM 1.29 i tylko dla tych którzy rozpoczynają nową grę. W XRM 1.29 też można grać bez rozpoczynania nowej gry, ale wtedy nie będzie się miało dostępu do wszystkich nowych fabuł patcha 3.0 AP.

Na Mamucie jest aktualizacja spolszczenia moda do wersji 1.03. Zawiera ona również plik Jobs z LoCo z usuniętymi statkami cywilnym. Kto chce może go użyć. Kto nie chce, niech wgra tylko plik z katalogu t.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych