Skocz do zawartości


- - - - -

Czy ktoś jeszcze gra w Reunion?


21 odpowiedzi w tym temacie

#11 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 20 listopad 2012 - 20:14

I ten piracki Reaper

#12 Cerber

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 676 postów
  • LokalizacjaCerber's Prime
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 21 listopad 2012 - 18:34

Ja tam polecam zagrać w Reunion, ale obowiązkowo z XTM. IMO klimat o wiele lepszy niż w TC no i fabuła bije tą z TC na głowe (o ile to coś w TC można nazwać fabułą, misje XTM są bardziej zróżnicowane i ciekawsze niż te z TC - no może poza terrańską, ale reszta to żart). A jeśli chodzi o grafikę to Reunion na high = TC na medium (mniejwięcej).

#13 facemob

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 116 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X3: Reunion

Napisano 23 listopad 2012 - 10:14

Ok .Wgrałem XTM chyba dobrze. NApisy są po polsku dialogi po angielsku :) JAki tryb gry polecacie dla początkującego? Rozumiem, że któryś z tych XTM tylko który? :)

#14 e0s888

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 11 postów

Napisano 23 listopad 2012 - 19:33

Hehe widzę, że nie ja jeden wróciłem do Reunion. UP^ Ja tam zawsze gram z fabułą, zawsze można obejrzeć swój statek w cut-scenkach :) Pograj na Xtream jak znasz dobrze mechanikę. Swoją drogą, czy może ktoś wie gdzie znajdę jakieś statki z Freespace 2 pod Reuniona? Kiedyś miałem paczkę z statkami z Blue Planet, kilkoma myśliwcami i nawet samym GTD Hecate ale nigdzie nie mogę już teraz znaleźć. A plik na mamucie z shivanami już z 2 lata nie działa ^^. Byłym wdzięczny jakby ktoś dał info jak coś wie.

#15 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 23 listopad 2012 - 19:37

Nie mam pliku, bo autor umieścił go na zewnętrznym serwerze...

#16 Cerber

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 676 postów
  • LokalizacjaCerber's Prime
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 25 listopad 2012 - 21:42

Pamiętaj tylko, że wybierając opcje startowe XTM'a nie możesz wykonać misji Bala Gi (czy jak się tam ona nazywała, ale nagrodami były między innymi:
Spoiler

Co do statów to w głównym dziale X3 Reunion jest temat, gdzie jest tego mnóstwo. Poszukaj.

#17 gulip

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 53 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 26 lipiec 2016 - 19:38

A ja jeszcze gram w X3 Reunion 2.5 z bonus package 3.1.07 (WIELKIE dzięki za spolszczenia i porady fanom Xów z tego forum i spoza, doceniam wasz wysiłek).
Skończyłem wszystkie fabuły z X3TC na modzie XRM i teraz nabijam max range bojową (mam 27lvl z 31 ) i pomyślałem, że zanim przejdę do AP to odpalę X3R.
No i po odpaleniu pozytywny szok. Ciężko jak cholera (gram bez skryptów) ale za to jaka radocha jak reputacja nie pozwala na kupienie nigdzie niczego ponad M4, a ja przejąłem piracką M3 Nova Raider.
Dodatkowo mam wrażenie, że grafika (przy tych samych ustawieniach) jest w X3R lepsza niż w X3TC XRM (może chodzi o wydajność do walki w XRM, którą może osiągnięto osłabiając grafę), w X3R jest więcej klatek i jest lepiej zoptymalizowana. Nawet tła sektorów są lepsze. Co ciekawe statki też wg mnie ładniej wyglądają nie tylko graficznie ale i koncepcyjnie.
W zasadzie odpaliłem X3R dla fabuły (wcześniej odbiłem się od X3R bo była dla mnie za trudna). No i w kwestii fabuły kolejne pozytywne zaskoczenia. Fabuła jest filmowa, widzimy siebie i jest mega klimat.
X3TC jest świetne i ma super fabuły ale ta z X3R dla mnie bije je na głowę.
Dodatkowa przewaga dla mnie (zaawansowanego gracza - ukończyłem wszystkie fabuły X3TC ze skryptem BA i X3TC z XRM na samym WWS) jest to, że X3R jest 10 razy trudniejsze od X3TC, kiedyś jako początkujący uznałem to za wadę teraz to mega zaleta. Ten zarąbisty klimat gdy latasz w M4 Buster i musisz głównie uciekać bo wszystko cię może rozwalić. Nie masz nawet dosyć miejsca w ładowni na ogniwa więc musisz uciekać na pieszo. I ten czas kiedy latasz myśliwcem (bo musisz) jest 10 razy dłuższy niż w X3TC.

Reasumując do tego stopnia wsiąkłem w X3R, że rozważam odpalenie X2, oczywiście po przejściu LEGENDARNEGO X3R XTM.

:).

#18 Sorkvild

    Kapitan

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1387 postów
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 29 lipiec 2016 - 20:58

Gorąco Polecam X2. Parę mcy temu zrobiłem w X2 całą fabułę. Zbudowałem firmę zatrudniającą około 10 UT i kilka pętli produkcyjnych fabryk. Ostatecznie latający czołg Rybołowa i ruszyłem na ostatnie misje. Łącznie pyknęło mi jakieś 40-50 godzin. Piękna zabawa i łyk dobrej nostalgii.
Kompletnie nie widziałem co się opłaca, jak ustawiać pętle i te komedy handlowe, gdzie inwestować - więc przekopywałem się na polskim forum ego przez tematy z 2003-2006 kiedy to trafiłem na to forum i kiedy to panowała tam super atmosfera która budowali sami zapaleńcy, piękne czasy. Ha, mało tego grałem na xtreme i tu między X2 i X3 nie ma co porównywać. Na X2 Xtreme jest mocny kop w dupę. W łupinie na głęboki kosmos, handel po parę ogniw i jakieś podkradanie kontenerów z rozbitych stransportów w sektorze pirackim, te emocje... W seriach X3 hajs już idzie łatwo zarobić, w X2 jest zdecydowanie trudniej. Grę zdecydowanie warto odświeżyć, zestarzała się bardzo dobrze, wciąż świetnie bawi, jak dla mnie to absolutny klasyk.Tłumaczenie PL bardzo klimatyczne, autorstwa szanownych kolegów Sauron11 i Marcybiskup. Chłopaki zrobili świetną robotę, szkoda tylko, że polonizacji nie doczekał się bonus pack, który wnosi bardzo dużo użytecznych skryptów, a który warto zainstalować.

Po tej robocie właśnie rozważam machnąć fabułę Reuniona + trochę rozruszać tematy handlowo-wojenne ;) Do tego oczywiście z modem XTM, ale czy XTM pozwalał na grę w oryginalną fabułę i misje Bala Gi???? Serio k***a nie pamiętam, ktoś mnie oświeci?
To też były świetne czasy, wystarczy poczytać także to forum :) Już nie mogę się doczekać tych dymów z Khaakami w sektorze Familia Khao. W tamtych latach (pre-TC) to grało się w aspekcie 4:3 więc dziś na panoramce fullhd to będzie miłe doświadczenie :)

#19 Kapitan

    Pilot bombowca

  • Przyjaciele
  • PipPipPip
  • 361 postów
  • LokalizacjaHeaven's Assertion
  • Rasa: Paranid
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 30 lipiec 2016 - 22:44

Sam cofnąłem się do tego swego czasu (ponad półtora roku temu). Reunion z XTM miało swoją magię. Tyle tylko, że doinstalowałem tak ze 25-30 skryptów, więc po pewnym czasie po prostu save mi wykipiał od tego :D najpierw raz, a potem drugi, tym razem w miejscu gdzie minęło dużo czasu od innego sprawnego zapisu. Więc zrezygnowałem, a po pewnym czasie padł dysk na którym była zainstalowana gra, więc choćbym chciał rozwiązać problem nie mogłem wrócić do tej rozgrywki. Grałem sobie Splitem próbując zbudować nową ichniejszą rodzinę, ale, świata nie zawojowali przez wcześniej wspomnianego buga, który wyskoczył tuż przed sporą akcją wydarcia Xenonom pewnej ilości sektorów.
Z tymi tłami sektorów rzeczywiście, szczególne w Reunion były chociażby klimatyczne systemy z po prostu czarnym rozgwieżdżonym niebem, na pograniczach znanej przestrzeni, w TC masowo do nich pododawali takie zielonkawo-nieciekawe mgławice. Poza tym zepsuli chociażby Nopileos Memorial, w Reunion czarne niebo i wielka lodowa planeta, w TC brązowawe maziaje i planeta mniejsza, położona dalej. Hm, Bala Gi pamiętam że robiłem, chyba to zależało od tego, czy gra się na profilu standardowym, czy może którymś z moda.

#20 gulip

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 53 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 06 luty 2017 - 20:49

 Użytkownik Sorkvild dnia 29 lipiec 2016 - 20:58 napisał

Gorąco Polecam X2. Parę mcy temu zrobiłem w X2 całą fabułę. Zbudowałem firmę zatrudniającą około 10 UT i kilka pętli produkcyjnych fabryk. Ostatecznie latający czołg Rybołowa i ruszyłem na ostatnie misje. Łącznie pyknęło mi jakieś 40-50 godzin. Piękna zabawa i łyk dobrej nostalgii.
Kompletnie nie widziałem co się opłaca, jak ustawiać pętle i te komedy handlowe, gdzie inwestować - więc przekopywałem się na polskim forum ego przez tematy z 2003-2006 kiedy to trafiłem na to forum i kiedy to panowała tam super atmosfera która budowali sami zapaleńcy, piękne czasy. Ha, mało tego grałem na xtreme i tu między X2 i X3 nie ma co porównywać. Na X2 Xtreme jest mocny kop w dupę. W łupinie na głęboki kosmos, handel po parę ogniw i jakieś podkradanie kontenerów z rozbitych stransportów w sektorze pirackim, te emocje... W seriach X3 hajs już idzie łatwo zarobić, w X2 jest zdecydowanie trudniej. Grę zdecydowanie warto odświeżyć, zestarzała się bardzo dobrze, wciąż świetnie bawi, jak dla mnie to absolutny klasyk.Tłumaczenie PL bardzo klimatyczne, autorstwa szanownych kolegów Sauron11 i Marcybiskup. Chłopaki zrobili świetną robotę, szkoda tylko, że polonizacji nie doczekał się bonus pack, który wnosi bardzo dużo użytecznych skryptów, a który warto zainstalować.

Po tej robocie właśnie rozważam machnąć fabułę Reuniona + trochę rozruszać tematy handlowo-wojenne ;) Do tego oczywiście z modem XTM, ale czy XTM pozwalał na grę w oryginalną fabułę i misje Bala Gi???? Serio k***a nie pamiętam, ktoś mnie oświeci?
To też były świetne czasy, wystarczy poczytać także to forum :) Już nie mogę się doczekać tych dymów z Khaakami w sektorze Familia Khao. W tamtych latach (pre-TC) to grało się w aspekcie 4:3 więc dziś na panoramce fullhd to będzie miłe doświadczenie :)

X2 pewnie zrobię dla fabuły.
Podobno można przejść fabułę w X3R XTM ale ja przeszedłem na czystym X3R a później odpaliłem X3R XTM. W zasadzie w X3R XTM są wszystkie statki i stacje (w tym Hyperion), także nie ma żadnych strat w stosunku do podstawki.
Polecam X3R XTM dla mnie lepsze od TC XRM, Soneni, lepsze statki, lepsza grafa i lepszy klimat.
Ze skryptów polecam ci do X3R XTM: bbsextras-v1.61-04.12.2006, bountyhuntersguild-v2.80-24.07.2007, mercenariesguild-v2.90-13.03.2007, x3_bonus_package_3.1.07, Deathmatch Arena redux, Salvage Claim Software. Chodzą bez ziechy. W skrypcie mercenaries już na 5 levelu pojawia się po 6 niszczycieli wroga - jest zabawa.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych