Skocz do zawartości

BSG Ship mod 1.3


Doromeza
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pobrałem dnia wczorajszego z forum Egosoftu Ship mod Battlestar Galactica w wersji 1.3, tutaj link do tematu http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=275679. Moda wgrałem poprawnie, w odpowiednie miejsca dodałem pliki XML, plikom CAT i DAT nadałem kolejne numery na mojej liście... Jednakże pojawił się problem. Statków jak nie było, tak nie ma. Chociaż w kilku sektorach pojawiły się Argońskie Stocznie z ReadText'ami w nazwie. A do Federalnej Stoczni Argońskiej w Argon Prime zostały dodane okręty, które o dziwo już dobrych kilka miesięcy temu dodałem do gry, lecz w żadnej stoczni ich nie było 😀 Po prostu nie wiem, co ja mam zrobić... Strasznie chciałbym sobie polatać statkami z serialu Battlestar Galactica, rozegrać wojnę z Cylonami, ale żaden z dziesiątek pobranych przeze mnie modów nie działa. Domyślam się jedynie, że może potrzebne jest spolszczenie, ale wątpię, by takowe istniało.

PS. Jeżeli ktoś wie, jak poprawnie instalować statki XSP, aby dodawane były do stoczni, proszę o napisanie tego w tym temacie, bo za długo już się z tym męczę 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczyłem pewną zależność. Te stocznie nie pojawiły się w wyniku działania BSG moda. W ustawieniach SI w opcjach rozgrywki mam jakieś dwa Readtexty do aktywacji. Po ich aktywowaniu pojawiają się puste stocznie Argonów. A do stoczni w Argon Prime dodawane są statki z serialu "Andromeda", czyli te dodane wcześniej. Co do moda BSG oraz statku Battlestar Galactica by Hawkbs, to żadne nowe opcje nigdzie się nie pojawiają, a statków nie ma do wyboru nawet w opcji "Create ship" w LV's cheats. Dziwne te wszystkie ship mody... Tak szczerze, to doszedłem do wniosku, że najlepiej będzie chyba się nauczyć samemu robić statki do X3 😀 Bo te wszystkie z sieci są jakieś wadliwe 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.04.2012 o 20:15, Doromeza napisał:

Tak szczerze, to doszedłem do wniosku, że najlepiej będzie chyba się nauczyć samemu robić statki do X3 😀 Bo te wszystkie z sieci są jakieś wadliwe 😀

Tak szczerze, to najpierw naucz się instalować mody, radzić z readtextami itp.

PS. zobacz w opisie moda, czy nie jest wymagane rozpoczęcie nowej gry do poprawnego działania moda. Bo w 90% przypadków

tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sytuacje opisane w FAQ nie pokrywają się z moją (Fakt, z katalogu "t" znalazłem kilka pliczków z innymi oznaczeniami języka [w pliku, nie w jego nazwie], pozmieniałem je na 48, co i tak niewiele dało, szczerze mówiąc). Nowy początek również nic nie dał. A stocznię mam już upchaną ReadTextami 😁 Dobrze, że jak statek kupuję, to przynajmniej da się nim latać 😀 Ale to wciąż nie to, czego oczekuję. Przeglądałem folder z grą kilkakrotnie i nie mogę znaleźć przyczyny... Wchodziłem w pliki XML skryptu dodającego statki z BSG do stoczni. Powinno się wszystko zgadzać. Ogólnie wszystko powinno być OK, a nie jest. Może zainstaluję X3: Reunion wersję angielską i zobaczę, czy na niej pójdzie 😁 Bo z tą naszą polską jest trochę zamieszania, kiedy chcemy instalować zagraniczne mody 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żadnego zamieszania. To tylko brak wiedzy, o którym pisałem.

Jak zobaczysz po tematach, to grałem już z wieloma dużymi modami (DDTC, XTC, NH, Roguey, XRM, TOTT, Transcend2) i nigdy nie miałem problemu, a wręcz przeciwnie, dla wszystkich z nich przygotowałem i udostępniłem polskie pliki txt (w większości przetłumaczone).

Oprócz plików w katalogu t, pliki tekstowe mogą znajdować się również w plikach cat/dat dodawanych przez dany mod. Należy je wypakować, zmienić na pliki polskie i umieścić w katalogu t w katalogu głównym gry.

PS.

W katalogu t masz następujące pliki:

7021-L044.xml

8917-L044.xml

8995-L044.xml

8996-L044.xml

8997-L044.xml

8999-L044.xml

Zapewne wszystkie zmieniłeś na pliki polskie.

Tymczasem w plikach cat/dat jest również zmieniony główny plik tekstowy 0001-L044.xml zawierający sporo zmian (dodane nazwy i opisy nowych sektorów, nazwy i opisy statków, nowe rozkazy i komendy itp).

Najnowszy plik znajdziesz w dodanym przez patch 4.3-4.4 pliku 19.cat/dat.

Jeśli zmienisz go plik PL, to będziesz miał efekt taki sam jakbyś zmienił wersję gry na EN.

Prościej więc zrobić nową instalkę TC, dodać moda, zmienić wersję gry na EN i zacząć nową grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.04.2012 o 07:16, Doromeza napisał:

Bo z tą naszą polską jest trochę zamieszania, kiedy chcemy instalować zagraniczne mody 😀

Guzik prawda. To, że nie umiesz jeździć na rowerze, nie znaczy, że rower jest do bani.

Zamieszanie robisz Ty sam, nie polska wersja (czy niemiecka, rosyjska itd...).

FAQ, FAQ i jeszcze raz FAQ!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój poprzedni post powinien znaleźć się w zasadzie w temacie http://xudb.pl/index.php?/topic/1907-multi-galaxy-mod-zapytanie/page__st__30 cóż, dwa podobne problemy w tym samym czasie, więc mi się pomieszały, ale jeśli go przeczytasz i zastosujesz się do ogólnych zasad, sprawdzisz pliki cat/dat moda czy nie ma plików tekstowych w nim, zmienisz wszystkie pliki zawarte w katalogu t na pliki PL (zgodnie tematem z FAQ, o którym pisze LeWaR), zaczniesz nową grę z modem, to nie powinieneś mieć readtextów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...