Skocz do zawartości


- - - - -

BSG Ship mod 1.3

battlestar galactica battlestar galactica ship mod

10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Doromeza

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 24 postów
  • LokalizacjaXenoński Sektor 347
  • Rasa: Xenon
  • Gram w: X3: Reunion

Napisano 02 kwiecień 2012 - 07:33

Witam. Pobrałem dnia wczorajszego z forum Egosoftu Ship mod Battlestar Galactica w wersji 1.3, tutaj link do tematu http://forum.egosoft...ic.php?t=275679. Moda wgrałem poprawnie, w odpowiednie miejsca dodałem pliki XML, plikom CAT i DAT nadałem kolejne numery na mojej liście... Jednakże pojawił się problem. Statków jak nie było, tak nie ma. Chociaż w kilku sektorach pojawiły się Argońskie Stocznie z ReadText'ami w nazwie. A do Federalnej Stoczni Argońskiej w Argon Prime zostały dodane okręty, które o dziwo już dobrych kilka miesięcy temu dodałem do gry, lecz w żadnej stoczni ich nie było :) Po prostu nie wiem, co ja mam zrobić... Strasznie chciałbym sobie polatać statkami z serialu Battlestar Galactica, rozegrać wojnę z Cylonami, ale żaden z dziesiątek pobranych przeze mnie modów nie działa. Domyślam się jedynie, że może potrzebne jest spolszczenie, ale wątpię, by takowe istniało.

PS. Jeżeli ktoś wie, jak poprawnie instalować statki XSP, aby dodawane były do stoczni, proszę o napisanie tego w tym temacie, bo za długo już się z tym męczę :)

#2 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1863 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 02 kwiecień 2012 - 20:04

Readtexty - zobacz do FAQ i wgraj save sprzed instalacji moda
X Rebirth | X3 AP + XRM + IR 2.0 | W skafandrze przez X Świat - opowiadania pilota | http://www.mamuthq.net.pl - galeria, video, download, skrypty, spolszczenia
CPU: i5-4670K@3,4GHz | RAM: 8GB@1600MHz Ram GSKILL CL 7 | GPU: GForce GTX 460 1GB | SYS: Win7 64bit | HDD: 1TB (4x500GB) RAID 0+1

#3 Doromeza

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 24 postów
  • LokalizacjaXenoński Sektor 347
  • Rasa: Xenon
  • Gram w: X3: Reunion

Napisano 02 kwiecień 2012 - 20:15

Zobaczyłem pewną zależność. Te stocznie nie pojawiły się w wyniku działania BSG moda. W ustawieniach SI w opcjach rozgrywki mam jakieś dwa Readtexty do aktywacji. Po ich aktywowaniu pojawiają się puste stocznie Argonów. A do stoczni w Argon Prime dodawane są statki z serialu "Andromeda", czyli te dodane wcześniej. Co do moda BSG oraz statku Battlestar Galactica by Hawkbs, to żadne nowe opcje nigdzie się nie pojawiają, a statków nie ma do wyboru nawet w opcji "Create ship" w LV's cheats. Dziwne te wszystkie ship mody... Tak szczerze, to doszedłem do wniosku, że najlepiej będzie chyba się nauczyć samemu robić statki do X3 :) Bo te wszystkie z sieci są jakieś wadliwe :)

#4 Tajemniczy94

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 37 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion

Napisano 02 kwiecień 2012 - 20:23

Aby pozbyć się readtextów przeczytaj w FQ tam masz info jak się pozbyć
(wiem że były wspominane o nich ale chyba nie do końca czytasz skoro dalej je masz)

#5 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9057 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Albion Prelude

Napisano 03 kwiecień 2012 - 03:06

Wyświetl postUżytkownik Doromeza dnia 02 kwiecień 2012 - 20:15 napisał

Tak szczerze, to doszedłem do wniosku, że najlepiej będzie chyba się nauczyć samemu robić statki do X3 :) Bo te wszystkie z sieci są jakieś wadliwe :)

Tak szczerze, to najpierw naucz się instalować mody, radzić z readtextami itp.
PS. zobacz w opisie moda, czy nie jest wymagane rozpoczęcie nowej gry do poprawnego działania moda. Bo w 90% przypadków
tak jest.
X3 AP+patch 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Używane skrypty i mody ; Mój dziennik pilota;

#6 Doromeza

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 24 postów
  • LokalizacjaXenoński Sektor 347
  • Rasa: Xenon
  • Gram w: X3: Reunion

Napisano 03 kwiecień 2012 - 07:16

Sytuacje opisane w FAQ nie pokrywają się z moją (Fakt, z katalogu "t" znalazłem kilka pliczków z innymi oznaczeniami języka [w pliku, nie w jego nazwie], pozmieniałem je na 48, co i tak niewiele dało, szczerze mówiąc). Nowy początek również nic nie dał. A stocznię mam już upchaną ReadTextami :D Dobrze, że jak statek kupuję, to przynajmniej da się nim latać :) Ale to wciąż nie to, czego oczekuję. Przeglądałem folder z grą kilkakrotnie i nie mogę znaleźć przyczyny... Wchodziłem w pliki XML skryptu dodającego statki z BSG do stoczni. Powinno się wszystko zgadzać. Ogólnie wszystko powinno być OK, a nie jest. Może zainstaluję X3: Reunion wersję angielską i zobaczę, czy na niej pójdzie :D Bo z tą naszą polską jest trochę zamieszania, kiedy chcemy instalować zagraniczne mody :)

#7 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9057 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Albion Prelude

Napisano 03 kwiecień 2012 - 15:33

Nie ma żadnego zamieszania. To tylko brak wiedzy, o którym pisałem.
Jak zobaczysz po tematach, to grałem już z wieloma dużymi modami (DDTC, XTC, NH, Roguey, XRM, TOTT, Transcend2) i nigdy nie miałem problemu, a wręcz przeciwnie, dla wszystkich z nich przygotowałem i udostępniłem polskie pliki txt (w większości przetłumaczone).
Oprócz plików w katalogu t, pliki tekstowe mogą znajdować się również w plikach cat/dat dodawanych przez dany mod. Należy je wypakować, zmienić na pliki polskie i umieścić w katalogu t w katalogu głównym gry.

PS.
W katalogu t masz następujące pliki:

7021-L044.xml
8917-L044.xml
8995-L044.xml
8996-L044.xml
8997-L044.xml
8999-L044.xml
Zapewne wszystkie zmieniłeś na pliki polskie.
Tymczasem w plikach cat/dat jest również zmieniony główny plik tekstowy 0001-L044.xml zawierający sporo zmian (dodane nazwy i opisy nowych sektorów, nazwy i opisy statków, nowe rozkazy i komendy itp).
Najnowszy plik znajdziesz w dodanym przez patch 4.3-4.4 pliku 19.cat/dat.
Jeśli zmienisz go plik PL, to będziesz miał efekt taki sam jakbyś zmienił wersję gry na EN.
Prościej więc zrobić nową instalkę TC, dodać moda, zmienić wersję gry na EN i zacząć nową grę.
X3 AP+patch 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Używane skrypty i mody ; Mój dziennik pilota;

#8 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1863 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 06 kwiecień 2012 - 15:15

Wyświetl postUżytkownik Doromeza dnia 03 kwiecień 2012 - 07:16 napisał

Bo z tą naszą polską jest trochę zamieszania, kiedy chcemy instalować zagraniczne mody :)

Guzik prawda. To, że nie umiesz jeździć na rowerze, nie znaczy, że rower jest do bani.
Zamieszanie robisz Ty sam, nie polska wersja (czy niemiecka, rosyjska itd...).
FAQ, FAQ i jeszcze raz FAQ!!!
X Rebirth | X3 AP + XRM + IR 2.0 | W skafandrze przez X Świat - opowiadania pilota | http://www.mamuthq.net.pl - galeria, video, download, skrypty, spolszczenia
CPU: i5-4670K@3,4GHz | RAM: 8GB@1600MHz Ram GSKILL CL 7 | GPU: GForce GTX 460 1GB | SYS: Win7 64bit | HDD: 1TB (4x500GB) RAID 0+1

#9 Doromeza

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 24 postów
  • LokalizacjaXenoński Sektor 347
  • Rasa: Xenon
  • Gram w: X3: Reunion

Napisano 09 kwiecień 2012 - 16:12

Mógłbym powiedzieć Ci to samo :) W dziale FAQ nie ma czegokolwiek, co by mi w tej sytuacji pomogło.

PS. Ten BSG mod jest na X3: Reunion.

#10 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1863 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 09 kwiecień 2012 - 19:06

http://xudb.pl/index...ndpost__p__4450 - przeczytaj ten post.

TC czy Reunion - ta sama zasada, tylko nazwa pliku z textem inna.
X Rebirth | X3 AP + XRM + IR 2.0 | W skafandrze przez X Świat - opowiadania pilota | http://www.mamuthq.net.pl - galeria, video, download, skrypty, spolszczenia
CPU: i5-4670K@3,4GHz | RAM: 8GB@1600MHz Ram GSKILL CL 7 | GPU: GForce GTX 460 1GB | SYS: Win7 64bit | HDD: 1TB (4x500GB) RAID 0+1





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych