Peroox Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Chyba trzeba by zapytać @Yacek czy nie ma u siebie gdzieś tych poprawek, co m.in usuwały cywili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Na razie niech Zwierzu się wypowie czy to na pewno cywilne statki u niego brużdżą W dniu 3.04.2018 o 22:07, Zwierzu napisał:.Opcja Clean Universe w IR 2.0 chyba nie działa (albo nie wiem dokładnie jak działa), bo nie zauważyłem żadnej zmiany w wydajności.Dopiero teraz zauważyłem, że grasz z IR. U mnie to ono było głównym sprawcą spadków wydajności. Testowałem to w jednej grze i dosyć szybko podziękowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwierzu Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Kurczę, lubię IR2.0 bo non stop ktoś wtedy ze sobą walczy i mam ulubione źródło zarobku bez zabawy w stacje czy inną giełdę.Niezbyt wydajne co prawda, ale odpowiadające mojemu tempu. I lubię czasem mieć tą adrenalinkę gdy w środku Xenońskiego sektora znajduję opuszczony M2 i muszę wykombinować jak go skrycie przejąć i ewakuować bez strat Cywilne statki raczej nie są tu problemem i wiem o którym skrypcie mowa - zauważyłem jednak, że w niektórych sektorach są po prostu SETKI wojskowych statków, zazwyczaj myśliwców. Mogę tylko podejrzewać, że IR je wykorzystuje jako Assault albo Response i się jakoś skrypt zapętlił, w vanilli nigdy czegoś takiego nie widziałem.Nawet jak grałem lata temu w X3TC z XRM+IR to nigdy tak spawn statków nie wariował.Jeśli rzeczywiście IR może być tutaj sprawcą - jest jakiś inny mod, który zmusza rasy do walk między sobą?A może w AP taki mod jak IR w ogóle nie jest potrzebny?W X3AP gram w zasadzie po raz pierwszy, wcześniej całe życie Reunion i TC. Czytałem, że AP dodaje własny skrypt RRF ale czy gwarantuje to walki między rasami non stop? W zasadzie najważniejsza rzecz jest to dla mnie - by się cały czas coś działo i bym mógł na tym coś zarobić EDIT: Dobra, wstępnie puściłem skrypt :https://xdownloads.co.uk/index.php?option=com_jdownloads&view=download&id=1720:a-destroy-ships-xml&catid=101&Itemid=116i po jego użyciu performance gry znacząco się poprawił. Nawet w The Moon mogę już swobodnie latać i SETA nie laguje. Powiedzmy, że póki co problem z głowy Mimo to wciąż jestem ciekaw jak to jest z AP i walkami między rasami, wszelkie info mile widziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Nie pamiętam dokładnie, ale na TC coś podobnego do IR, może MBRR miało opcję, żeby lotniskowce nie latały wraz z setkami myśliwców, bo dało się to wyłączyć. Chyba spam rakiet też się dało. Tylko, że na 100% MBRR gryzł się z IR, no i to był skrypt do TC, chyba na AP nikt go nie przerabiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.