LeWaR Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Znaczy, że ich obrona przeciwrakietowa wyłapuje tylko czy aż 48% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FSEbola Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 a moze z systemem naprowadzania rakiet jest cos nie tak ..??..tego typu rakiety winny byc bardziej skuteczne tym bardziej ze do tanich nie nalezaprogramisci gry dali dupy..?? a moze wadliwa partie zakupilem w doku wojsowym..??? .. mozliwe ze handlarz bronia sprzedal mi shit..!!! a tak na serio jaka wy macie skutecznosc przy tego typu rakietach ..?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Nie sprawdzałem, ale ostatnio waliłem Jedwabnikami, to ponad połowa zestrzelona, dolatywały, gdy wystrzeliwane są dodatkowo jakieś tanie rojowe rakiety. Obrona wtedy musi się napracować, bo rojówki szybko się kręcą, a w tym czasie jedwabnik walnie gdzie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bell Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Tylko że rojówki kręca się bez sensu w kółko po czym słychać missile self destructed ale przdają się do ochrony potężniejszych rakiet chociaż nie zawsze działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FSEbola Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 W dniu 19.11.2012 o 16:41, Bell napisał:Tylko że rojówki kręca się bez sensu w kółko po czym słychać missile self destructed ale przdają się do ochrony potężniejszych rakiet chociaż nie zawsze działa ja mam taki problem z rakieta Huragan.... moze 2 z 10 trafiaja do celu a reszta kreci sie w koło wrogiego statku jakby celu nie widziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Jak rakieta szybko leci to nie "wykręci" na zakręcie i taki jest efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macyek09 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Dziś miałem nietypowe zdarzenie, dostałem wiadomość o porzuconym Aresie w sektorze ''Clarity's end gdy tam dotarłem trwała jeszcze walka pomiędzy paranidianami a piratami nie wdawałem się w tą potyczkę tylko szybko zbliżyłem się do Aresa aby go przejąc (SCS) statek był mocno poturbowany i już jako moja własność powoli oddalał się z pola bitwy, dwie jego wieże miały rozkaz ''zniszcz wszystkich wrogów'' i zanim zdążyłem to zmienić zaczęły strzelać do piratów a oni do niego i tu sie stała rzecz niesłychana pozostałe dwa statki paranidian (Artemis) i (Hyperion) które w dalszym ciągu waliły do piratów z czego sie dało nagle stały się moją własnością nie wiem jak, ,skąd ,dlaczego ,komputer pokładowy zaczął powtarzać w kółko ''twoja reputacja wzrosła'' oczywiście u paranidian "przyjaciel króla kapłana'' a nic nie zrobiłem i nic mnie z nimi nie łączyło... Nigdy czegoś takiego nie doświadczyłem w X-ach miał ktoś podobną sytuacje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 A ja kilka razy, szczególnie ostatnio w AP+XRM, ale najczęściej w sektorach "wojny" Argońsko-Terrańskiej. Tak się dzieje, gdy statek, który przejmujesz, jest statkiem bazą dla innych mniejszych jednostek (te mniejsze mają ustawiony ten duży jako bazę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macyek09 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Tak podejrzewałem... z tym że ja gram w TC+XRM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 W dniu 24.11.2012 o 19:03, Macyek09 napisał:Tak podejrzewałem... z tym że ja gram w TC+XRMTo czemu piszesz w temacie o XRM dla AP?A sprawcą tego jest XRM, a raczej plik Jobs XRM, który generuje dużo statków mających przypisane mniejsze statki do ochrony i wsparcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Dobrałem skrypt MARS i zeżarło mi przypisanie klawisza do "Community Plugin Configuration" Cycrowa... Spotkał się ktoś z tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 W dniu 26.11.2012 o 17:08, LeWaR napisał:Dobrałem skrypt MARS i zeżarło mi przypisanie klawisza do "Community Plugin Configuration" Cycrowa... Spotkał się ktoś z tym?Nie. Spróbuj usunąć w katalogu Moje dokumenty/Egosoft/X3AP/profiles pliki profileX.xpf (gdzie X to numer kolejny). Uruchom grę, a na starcie zostanie stworzony nowy profil.Możesz tez w samej grze stworzyć (zdublować) profil (najlepiej domyślny), może to pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Ok, sprawdze. Nie próbowałem nigdy tego sposobu.EDIT:Nie zadziałało. Nie mam pozycji Community Configuration Menu w skrótach.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FSEbola Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 f..uck..... dzis zaktualizowalo mi gre do 2.5.2 no i oczywiscie odczytac savów nie moge ..... nie che zaczynac od poczatku wiec co teraz moge zrobic zeby wrococ do wersji 2.5.1 .??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 W dniu 27.11.2012 o 20:02, FSEbola napisał:f..uck..... dzis zaktualizowalo mi gre do 2.5.2 no i oczywiscie odczytac savów nie moge ..... nie che zaczynac od poczatku wiec co teraz moge zrobic zeby wrococ do wersji 2.5.1 .???1. Ja też zaktualizowałem (sam, bo gram bez Steamu) i save działają. Aktualizowany jest plik 03.cat/dat a XRM to powinny być pliki 04.cat/dat i 05.cat/dat.2. Jak nie masz backupu, to nie wrócisz.3. Na przyszłość graj bez Steam: http://xudb.pl/topic/2254-albion-prelude-nosteam/4. Jeśli nie będzie innego wyjścia, tylko nowa gra, to pamiętaj, że nie musisz zaczynać od "zera". Jest toś takie jak: http://xudb.pl/topic/2213-skrypt-custom-start/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FSEbola Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 W dniu 27.11.2012 o 20:24, Yacek napisał:1. Ja też zaktualizowałem (sam, bo gram bez Steamu) i save działają. Aktualizowany jest plik 03.cat/dat a XRM to powinny być pliki 04.cat/dat i 05.cat/dat. Yacek.....a istniej mozliwosc podmienienia tych plików..?? wyrzucic zaktualizowane i wrzucic te przed aktualizacja..???czy np. jakbys mi je podeslal od siebie ( bo widze nie ważą za duzo) --daloby tak rade..??z tym NoSteam to u mnie jest tak ze przy probie sciagniecia plik jest niedostepny.....dlatego NoSteam nie zarzucilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 W dniu 27.11.2012 o 20:48, FSEbola napisał:Yacek.....a istniej mozliwosc podmienienia tych plików..?? wyrzucic zaktualizowane i wrzucic te przed aktualizacja..???czy np. jakbys mi je podeslal od siebie ( bo widze nie ważą za duzo) --daloby tak rade..??Da się. Dobrze by było też podmienić pliki skryptów ze starszej wersji AP. Ale u mnie już za późno, zaktualizowałem wersję NoStema, poszukam jeszcze jakiegoś backupu, ale marnie to widzę, bo robiłem ostatnio porządki.Może ktoś inny będzie miał. W dniu 27.11.2012 o 20:48, FSEbola napisał:z tym NoSteam to u mnie jest tak ze przy probie sciagniecia plik jest niedostepny.....dlatego NoSteam nie zarzucilemMogę ci podesłać. Pisz na PM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 U mnie też savy są corrupt.... No cóż zacznę od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldaran Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 U mnie save'y dzialaja bez problemu,problem macie w czyms innym , np skryptach ... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 W dniu 27.11.2012 o 21:33, Aldaran napisał:U mnie save'y dzialaja bez problemu,problem macie w czyms innym , np skryptach ... ?Lub dodatkowych modach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.27Informacja: Info o wersji 1.27Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.26 zarówno w wersji TC jaki APWersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście.Jeśli gramy w wersję Steam, należy się upewnić, że przed aktualizacja moda do wersji 1.27 nastąpiła aktualizacja gry ze Steam do wersji 2.5.2 (AP) lub 3.2c (TC).Ma to zapobiec nadpisaniu przez aktualizację Steam plików skryptów zmienionych przez mod XRM. Pliki, które uległy zmianie:XRM Part 1 XRM Part 2 XRM Part 3 Hull Packs Advanced Universe Pack Mars Data Proszę upewnić się, że przekopiowaliście wszystkie pliki skryptów z części 2, zmieniło się w nich bardzo dużo. Wystarczy skopiować i wkleić je do folderu scripts w odpowiednim katalogu gry, nadpisuje oryginały.Użytkownicy AP - kopiują skrypty z folderu "scripts_AP"Użytkownicy TC - kopiują skrypty z folderu "scripts_TC"STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:Tylko przy kontynuacji gryCaiman Sentinel Vulture Sentinel Baldric Sentinel Emeus Hammerhead Artemis Heron Ryu STATKI, KTÓRYCH NIE MOŻE BYĆ W SEKTORZE PODCZAS UPGRADE:Tylko przy kontynuacji gryArtemisNależy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki. Również pliki z katalogu script z archiwum PART 2 należy przekopiować do katalogu script w katalogu gry.Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#33. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.26to1.27patch.AP".4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.Skrypt "temp.xrm.1.26to1.27patch.AP" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.ZMIANY W WERSJI 1.27:Fixed - Misaligned turrets on Atlas and Bragi Fixed - Sentinel TSs gain XXL ware compatibility, flak in rear and some gain extra guns. Fixed - Artemis size increased Fixed - Emeus gains speed and cargo, but loses laser energy and a shield slot. Fixed - All M6 prices increased Fixed - Rear turret on Marlin Fixed - description of Morrigu Fixed - Hammerhead loses a shield slot, but gains speed, acceleration and turning Fixed - Artemis loses a shield slot and cargo bay size, but gains speed, acceleration, laser energy and turning Fixed - Heron gains power, turning, laser energy, hull strenght, speed and gun numbers Fixed - All TL max cargo doubled Fixed - ISR rebalanced Fixed - Improved PALC sound effect Fixed - Changed Betty pronunciation of MKI from "em kay one" to "mark one" Fixed - Fixed pronunciation of "Xenon", "Rhy's Crusade", "Kuiper", "Avarice". Fixed - Vestibule of Creation renamed to "Omega Expanse" to fix Betty (English only) Fixed - replaced "alert" at the start of the "alert missile closing" phrase with a subtle beep Fixed - improved many sun textures Fixed - Minor spelling and grammar errors in several descriptions Added - New addon pack to disable the Argon/Terran war (AP) Added - TS dock on Ryu Added - Hull plating forge for sale in some Darkspace Showrooms Added - New sector track for Menelaus Paradise Added - New main menu music Wersja 1.27 jest zarówno dla TC jak i dla AP.Instalacja moda w grze AP odbywa się w ten sam sposób co w TC, należy tylko pamiętać, że AP jest zainstalowany w folderze Addon i tam należy kopiować wszystkie pliki moda. Wersja 1.27 zawiera aktualne polskie tłumaczenie.Tłumaczenie jest kompletne, zarówno dla wersji XRM AP jak TC.Tłumaczenia dostępne do tej pory na Mamucie zostały usunięte. Na Mamucie są dostępne również zaktualizowane pliki moich mini poprawek. Jeśli ktoś ich używa (szczególnie pliku Jobs), to powinien pobrać zaktualizowane pliki dla wersji 1.27. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FSEbola Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 jest OK...odinstalowalem AP pozostawiajac TC ...skasowalem wszystko co pozostalo po XRM i skryptach....zainstalowalem AP v2.5.2 + XRM v1.26b + skrypty które instalowalem wczesniejodpalam grę i odczytuje save z wersji 2.5.1 .....no i zadowolenie na mojej twarzy ___________________________________________________________ CytatPojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.27Informacja: Info o wersji 1.27Fixed - All TL max cargo doubledAdded - TS dock on Ryui tak powinno byc od poczatku.....przeciez to latajace kolosy i skoro do M2 mozna dokowac M6 to analogicznie do TL tez powinno sie moc dokowac wszystkim co jest TP czy TS a nawet ponizej M6 wlacznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gie_N_koV Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Witam. Czy jest tu ktoś kto gra dłużej w XRM i mógłby polecić jakieś dodatkowe modyfikacje do niego? Mam zamiar wrócić do X3 a uwielbiam pakować dużo modów . Gram na X3 AP. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 W dniu 15.12.2012 o 20:49, Gie_N_koV napisał:Witam. Czy jest tu ktoś kto gra dłużej w XRM i mógłby polecić jakieś dodatkowe modyfikacje do niego? Mam zamiar wrócić do X3 a uwielbiam pakować dużo modów . Gram na X3 AP. PozdrawiamMasz w moim podpisie.Modów innych nie polecam, mogą być niekompatybilne z XRM (który zmienia bardzo dużo aspektów gry - czyli modyfikuje dużo plików), natomiast skrypty polecam, ale też należy uważać, nie wszystko działa lub współpracuje z XRM. Przed instalacją sprawdź kompatybilność z XRM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FSEbola Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 co to jest to IR 2.0 ..?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.