Skocz do zawartości


Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion - dla Albion Prelude

yaki kolos argoni skradziony XRM skrypty

684 odpowiedzi w tym temacie

#11 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 24 styczeń 2012 - 03:29

Wyświetl postUżytkownik szczekan dnia 23 styczeń 2012 - 22:37 napisał

Kurcze, muszę powiedzieć, że jestem zachwycony. Tak płynnej gry jeszcze nie doświadczyłem. Nie wiem, czy to zasługa patcha, czy też tego zmienionego tła w XRM, a może obu rzeczy naraz, ale...aż chce się grać. Zaskoczyła mnie ilość opcji startowych, wybrałem coś związanego z OTASEM i od razu latam jakimś wypasionym statkiem. Piękna sprawa :)

Jedno i drugie. Ja też nie mogę się oderwać od gry. Jest super, dużo misji, piratów, Kha'ak i Xenonów. Jest tak jak lubię.
Argoni walczą z Terranami. Splici atakują Boronów. Paranidianie Argonów. Teladianie liczą zyssski. :)

#12 Zbiech

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 25 styczeń 2012 - 15:23

Przyłączam się do zachwytów :) Też nie mogę się oderwać od XRM 1.16 :) Gram na profilu Argon Peacekeeper i mam pełne ręce roboty :)

#13 Zbiech

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 25 styczeń 2012 - 21:48

Panowie, wiecie może która wersja SCS Software (chodzi o najlepszą wersję skryptu do przejmowania opuszczonych statków) będzie śmigała z AP+ XRM 1.16 ??

#14 Bell

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 116 postów
  • LokalizacjaMilanówek
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 25 styczeń 2012 - 22:50

Wersja 4.06 działa bez zarzutu sam używam można pobrać stąd http://www.tecsg.co.uk/scs/index.php

#15 ARTii87

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 41 postów
  • LokalizacjaTrójmiasto
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 26 styczeń 2012 - 08:29

Takie pytanko.Jak zainstaluje XRMa pod albiona to jak włącze TC to tam też będzie czy trzeba osobno wrzucić ?

#16 szczekan

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 191 postów
  • LokalizacjaPodbeskidzie
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 26 styczeń 2012 - 09:32

Nie będzie, trzeba wrzucić osobno, obie gry mają osobne zasoby (AP ma wydzielony katalog addon, z którego czerpie dane).

#17 Aldaran

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 146 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 30 styczeń 2012 - 20:18

Witam

Gram w X3AP+ XRM+Immersive Environmenst (dla tych ktorzy maja problem z instalacja najpierw instalujemy IE,potem XRM z wyzszym nr cat/dat) i czy
jest mozliwosc usuniecia lub rozrzedzenia mgly w sektorach?
Jesli nie, to czy ktos podjalby sie napisania takiego skryptu ?

#18 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 06 luty 2012 - 16:04

Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.17

Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.15 (w przypadku TC+XRM)

Pliki, które uległy zmianie:

XRM Part 1
XRM Part 2
Hull Packs (wszystkie trzy wersje)

STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:

Brak


STATKI, KTÓRYCH NIE MOŻE BYĆ W SEKTORZE PODCZAS UPGRADE:
Nagoya
Ariadne
Nexus
Cerberus
Quasar
Sirokos


Należy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki. Również pliki z katalogu script z archiwum PART 2 należy przekopiować do katalogu script w katalogu gry.

Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:

1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.
2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#3
3. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.16to1.17patch".
4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.

Skrypt "temp.xrm.1.16to1.17patch" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.

TYLKO DLA GRACZ AP+XRM:

1. Zaktualizować wszystkie komponenty XRM.
2. Odszukać w archiwum XRM PART 2 katalog "1.17_director_patch".
3. Przekopiować plik "XRM_1.16-1.17_EARTH_FIX_PATCH.xml" do katalogu addon\director.
4. Uruchomić grę AP.
5. Postępować zgodnie z informacjami w wiadomościach.
6. Zapisać grę, wyłączyć i usunąć plik "XRM_1.16-1.17_EARTH_FIX_PATCH.xml" z katalogu addon\director

ZMIANY W WERSJI 1.17:


Fixed - Removed Plutarch HQ in Ore Belt (AP)
Fixed - Removed trading stations that are doubling exchanges in Light of Heart and Lucky Planets (AP)
Fixed - Fighter and Recon drones stats (AP)
Fixed - Repositioned Cerberus turrets
Fixed - Improved Sirokos main gun and turret configuration
Fixed - Improved PSP and M/AM graphic
Fixed - M/AM now fires faster bullets so its more of a "mini-gauss", but remaining a specialist frigate weapon
Fixed - Rebalanced bomber and M7M missiles to account for new AP scripts (AP)
Fixed - Corrected Tau missile damage
Fixed - Vidar and Vidar Sentinel M5 docks
Fixed - Redesigned Earth sector so ships can remain on the sector map (AP)
Fixed - Some TC jobs (xenon and yaki) now use the new job scripts written for XRM:AP (TC)
Fixed - Improved pirate fighter patrol behaviour
Fixed - Various other jobs changes
Fixed - Added stock correction routine to weapons dealer scripts so they will no longer fill up with weapons.
Fixed - Missiles revert to their vanilla model sizes

Added - New models for Nagoya, Ariadne, Nexus and Quasar
Added - New ship - Medusa Vanguard
Added - Jumpdrive Deployment Kits
Added - Jump Beacons for sale (AP)
Added - Jobs and docks to Earth sector (AP)
Added - Weapon, Space Fuel and Space Weed fabs to pirate Shipyards

Wersja 1.17 jest zarówno dla TC jak i dla AP.

Instalacja moda w grze AP odbywa się w ten sam sposób co w TC, należy tylko pamiętać, że AP jest zainstalowany w folderze Addon i tam należy kopiować wszystkie pliki moda.

WAŻNE:
Gracze TC+XRM uruchamiają tylko skrypt "temp.xrm.1.16to1.17patch".
Gracze AP+XRM muszą uruchomić dwa skrypt.

Aktualizacje plików tłumaczenia i plików mini moda będą wkrótce na Mamucie.

#19 szczekan

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 191 postów
  • LokalizacjaPodbeskidzie
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 06 luty 2012 - 22:38

Muszę poprosić o dodatkowe wyjaśnienia:
1) co to znaczy, że w sektorze nie może być np Sirokosa (którym latam)? Mam się przesiąść na inny statek, odskoczyć do innego sektora niż Sirokos, zapisać grę (np lądując na jakiejś stacji) i dopiero potem mam się brać za aktualizację? Czy to, że jestem w trakcie wykonywania misji niczemu nie przeszkadza?
2) Jumpdrive Deployment Kits - czy chodzi o to, że będę mógł przewozić w statku więcej niż jeden napęd skokowy?

#20 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 07 luty 2012 - 04:31

1. Dokładnie tak. Inaczej zobaczysz "savegame is corupted"
2. Nie wiem.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych