Skocz do zawartości


Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion - dla Albion Prelude

yaki kolos argoni skradziony XRM skrypty

699 odpowiedzi w tym temacie

#691 cegła klinkierowa

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 01 marzec 2018 - 17:53

Aby uniknąć takich kwiatków, ponawiam pytanie jednocześnie je doprecyzowując.

Szukam plików językowych moda msp 2.0 lub 1.7, nie pogardzę jakąkolwiek lokalizacją, ofc najchętniej pl/eng.
Wiem z tego tematu, że wcześniej ktoś to robił i może jeszcze tu zagląda, ew. jakaś dobra dusza jest jeszcze w ich posiadaniu.

#692 Monio

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 5 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Albion Prelude

Napisano 23 marzec 2018 - 16:40

Eh co tam moge powiedsziec Po powrocie po kilku moze 5 lat do gry na XTM. Pluginy ktore zainstalowalem --- jest problem a wiec 1-szkolenie marines ktore ginie mi za kazdym zapisem -- magia.
Jeszvcze nie stwierdzilem czy zabiera kase za od tak sobie za zwykla komende. Mam jej troche, Okrety wroga sa 2 -razyy silniejsze. Na K ide z 3- 2 K ale i tak cos mi popsuja - oslony, dziala.Misja jako Handlowiec z dodatkiem Gryfa ok. wypelnina. Ale co mnie irytuje to ilosc wrogich jednotek K + 3 Q non stop pojawiajace sie z nikad i bazy ktore po 15 -20 razy rozwalam a one pojawiaja sie nadal. Przejecie wrogiego systemu jest nie mozliwe. Nie pisze ogonkow i nie wiem czy jest skladnie -- Sory woda robi swoje.

#693 Zwierzu

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 42 postów
  • LokalizacjaMars
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 03 kwiecień 2018 - 22:07

Heja mam małe pytanko.

Jest może jakiś skrypt, który pozwala na 'oczyszczenie' uniwersum ze wszystkich statków npc? Albo zredukowanie ich liczby?
Uwielbiam kombo XRM + Improved Races 2.0 ale po około 20h gry rasy mają już tak dużo statków, że miewam straszne spadki fps w niektórych sektorach, a używanie SETA powyżej 300% jest niegrywalne.
Myślałem, żeby oczyścić wszystkie sektory i pozwolić rozbudować się npc raz jeszcze od nowa, ale nie wiem czy w ogóle jest to możliwe.

Opcja Clean Universe w IR 2.0 chyba nie działa (albo nie wiem dokładnie jak działa), bo nie zauważyłem żadnej zmiany w wydajności.

Bardzo bym chciał kontynuować grę na swoim save, jednak póki co nie ma sensu, a zaczynanie gry od nowa nie wchodzi w grę.
Tak samo instalowanie LU - wiem, że performance ma mega ale mod kompletnie nie dla mnie.

Byłbym bardzo wdzięczny za każdą pomoc.

#694 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1445 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 04 kwiecień 2018 - 08:48

Uroki XRM ;) Dlatego mimo wszystko na forum Ego proponowałem ci zapoznanie się z LU.

Ze skryptów o jakich piszesz:
1. Na forum Ego w temacie z listą modów/skryptów powinieneś znaleźć skrypt Kill all ships. Usuwa wszystkie statki we wszechświecie (nawet wraki), poza twoimi.
2. Cheat package Cycrowa ma opcję niszczenia statków, ale tylko w pojedynczych sektorach, więc trochę byś się musiał naklikać jeśli chcesz wyczyścić wszystkie.


Poza tym, tak z pamięci, co jeszcze u mnie spowalniało grę:
- duża ilość handlarzy mk3 (zwłaszcza ci ze skryptu economic trader)
- skrypt trade overview
- skrypt marine training and repairs + żołnierze na dużej ilości statków

#695 Zwierzu

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 42 postów
  • LokalizacjaMars
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 04 kwiecień 2018 - 12:04

Pamiętam, że mi polecałeś LU no ale w ogóle pod mój styl gry nie podchodzi.
Plus brak fabuł jednak trochę boli, nie są super ale fajnie wypełniają czas jak chwilowo nie ma żadnej wojenki nigdzie ;)

Będę musiał wypróbować ten skrypt do czyszczenia wszystkich sektorów, ostatnim razem jak byłem w The Moon to fps spadły mi do 3 ponieważ setki różnych M4 latały w kółko.
Pewnie nie da się jakimś skryptem wymusić, by gra nie spawnowała więcej niż X statków na rasę?

#696 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1445 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 04 kwiecień 2018 - 12:13

Z tego co kojarzę to były różne pliki jobs usuwające cywilne statki. Nie pamiętam czy xrm już te zmiany w sobie miał, czy trzeba było osobno dorzucać zmodyfikowany plik.

Do nie-cywilnych statków niestety nic mi do głowy nie przychodzi.

#697 Peroox

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 369 postów

Napisano 04 kwiecień 2018 - 13:56

Chyba trzeba by zapytać @Yacek czy nie ma u siebie gdzieś tych poprawek, co m.in usuwały cywili.

#698 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1445 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 04 kwiecień 2018 - 14:24

Na razie niech Zwierzu się wypowie czy to na pewno cywilne statki u niego brużdżą :P


 Użytkownik Zwierzu dnia 03 kwiecień 2018 - 22:07 napisał

.
Opcja Clean Universe w IR 2.0 chyba nie działa (albo nie wiem dokładnie jak działa), bo nie zauważyłem żadnej zmiany w wydajności.


Dopiero teraz zauważyłem, że grasz z IR. U mnie to ono było głównym sprawcą spadków wydajności. Testowałem to w jednej grze i dosyć szybko podziękowałem.

#699 Zwierzu

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 42 postów
  • LokalizacjaMars
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 04 kwiecień 2018 - 16:03

Kurczę, lubię IR2.0 bo non stop ktoś wtedy ze sobą walczy i mam ulubione źródło zarobku bez zabawy w stacje czy inną giełdę.
Niezbyt wydajne co prawda, ale odpowiadające mojemu tempu. I lubię czasem mieć tą adrenalinkę gdy w środku Xenońskiego sektora znajduję opuszczony M2 i muszę wykombinować jak go skrycie przejąć i ewakuować bez strat ;)
Cywilne statki raczej nie są tu problemem i wiem o którym skrypcie mowa - zauważyłem jednak, że w niektórych sektorach są po prostu SETKI wojskowych statków, zazwyczaj myśliwców. Mogę tylko podejrzewać, że IR je wykorzystuje jako Assault albo Response i się jakoś skrypt zapętlił, w vanilli nigdy czegoś takiego nie widziałem.
Nawet jak grałem lata temu w X3TC z XRM+IR to nigdy tak spawn statków nie wariował.
Jeśli rzeczywiście IR może być tutaj sprawcą - jest jakiś inny mod, który zmusza rasy do walk między sobą?

A może w AP taki mod jak IR w ogóle nie jest potrzebny?

W X3AP gram w zasadzie po raz pierwszy, wcześniej całe życie Reunion i TC. Czytałem, że AP dodaje własny skrypt RRF ale czy gwarantuje to walki między rasami non stop? W zasadzie najważniejsza rzecz jest to dla mnie - by się cały czas coś działo i bym mógł na tym coś zarobić ;)

EDIT: Dobra, wstępnie puściłem skrypt :
https://xdownloads.c...=101&Itemid=116
i po jego użyciu performance gry znacząco się poprawił. Nawet w The Moon mogę już swobodnie latać i SETA nie laguje. Powiedzmy, że póki co problem z głowy ;)

Mimo to wciąż jestem ciekaw jak to jest z AP i walkami między rasami, wszelkie info mile widziane ;)

#700 Peroox

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 369 postów

Napisano 04 kwiecień 2018 - 21:44

Nie pamiętam dokładnie, ale na TC coś podobnego do IR, może MBRR miało opcję, żeby lotniskowce nie latały wraz z setkami myśliwców, bo dało się to wyłączyć. Chyba spam rakiet też się dało. Tylko, że na 100% MBRR gryzł się z IR, no i to był skrypt do TC, chyba na AP nikt go nie przerabiał.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych