Skocz do zawartości

Dwa patche dla AP


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

CBJ podał dziś na forum Egosoftu dwie ważne informacje.

Obie dotyczą patchy do AP.

- Już niebawem wyjdzie patch 1.1 dla AP poprawiający błędy wydajności gry, po wykonaniu wielu misji lub odkryciu wielu sektorów (takie czyszczenia kodów MD). Zmiany poprawy wydajności zastosowane w tym patchu zostaną również wprowadzone w patchu 3.2 dla TC.

- Kilka tygodni później ukaże się patch 2.0 dla AP który będzie zawierał plik wykonywalny (exe) uwalniający konieczność połączenia ze Steamem.

Link do informacji: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=3782491#3782491

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiany jakie wprowadza patch 1.1:

X3: Albion Prelude 1.1

New Features and Improvements:

- Added various performance optimisations

- Made several balancing changes to improve gameplay

- Reduced excessively loud weapon/explosion sounds

- Improved missile friendly fire behaviour

- Push effect of "push" lasers now uses falloff

- Player missiles now immune to bullet damage for 2 seconds after launch

- Reduced missile spam from missile boats

- Improved missile barrage command for M8 ships

- Out-of-sector combat fine-tuned for better simulation

- Game now uses a wider range of combat music tracks

- Valhalla's jumpdrive will no longer jump to gates (because it's too big!)

- M8 ships now considered more powerful than M6 ships for mission balancing

- Reduced excessive Stock Exchanges profitability

- Graphs show zero lines for X and Y axis if values above and below zero are present

- Improved behaviour of Home and End keys in menus

- Wider range of quotes used when starting a plot game

- Added localised Loading screen messages

- Steam achievements can now be obtained while in offline mode

- Improved target rectangle scaling at high screen resolutions

Fixes:

- Fixed slowdown over time caused by missions (existing savegames should speed up too)

- Fixed crash when jumping in-sector while player ship turrets are firing

- Fixed freeze caused by RRF script priority conflict

- Fixed claiming of abandoned ships

- Fixed Terran Complex Construction Kit

- Fixed handling of war objects that are boarded

- Fixed OWP firing at targets that have been captured

- Fixed turrets "losing" weapons when going out of sector

- Fixed default shield on Lasertower

- Fixed missing docking slots on Kyoto

- Fixed Pike so that it can now carry shields it can fit

- Fixed price of Griffon Sentinel

- Fixed Traveller achievement

- Fixed several Stock Exchange bugs and exploits

- Fixed sector blacklists for Mk3 traders

- Fixed OOS mining not working

- Fixed various minor issues with marines, fleets and RRF

- Fixed custom menu selection for certain menu items

- Fixed incorrect mod path

- Fixed global parameter for number of missiles in a swarm

- Fixed interface animation speed when running SETA

Patch powinien automatycznie zostać pobrany po uruchomieniu wersji Steamowej AP.

Patch nie dodaje kolejnych plików cat/dat tylko nadpisuje pliki 02 cat/dat.

Patch jest kompatybilny z sav zapisanymi na poprzedniej wersji gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.01.2012 o 17:16, kammeleon napisał:

Mnie osobiście nowy patch zamulił AP jeszcze bardziej.

Mnie też. Mało tego zaliczyłem kilka CTD w czystej grze. Zaglądnąłem na forum Egosoftu i znalazłem temat gdzie inni też mieli takie problemy, Jak później wyjaśnił CBJ powodem był niezaktualizowany przez Steam plik X3AP.exe, który nadal był w wersji 1.0.0.0

Sprawdziłem u siebie, faktycznie tak miałem, mimo, że patch się pobrał.

Zweryfikowałem pobrane pliki i teraz mam plik w wersji 1.1.0.0, gra śmiga, a gram z modem XRM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...