Skocz do zawartości

FAQ X3: AP


Moskit
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Obawiam się, że musisz znaleźć tą książeczkę 🤪

Ja miałem akurat kod na wewnętrznej stronie opakowania, z drugiej strony okładki, ale za to książeczki na oczy nie widziałem. Po prostu nie była dołączona. Inne wydanie, inna zawartość. Nie znam się na tych edycjach cenegi, ale nie sądzę, by gdziekolwiek jeszcze był kod. Są 3 możliwe miejsca gdzie może się znaleźć kod aktywacyjny do jakiejkolwiek gry (książeczka - najczęściej tam jest kod, płyta - nadrukowane na wierzchu, też popularne, i opakowanie, ale tam rzadko znajduje kod). Współczuje, bo jak nie znajdziesz będziesz musiał kupować TC jeszcze raz. Z drugiej strony mi się udało zdobyć za 11 zł. Oryginał. W sklepie internetowym. To raczej nie majątek. A tak w ogóle to idą święta. I wyprzedaże na Steamie 😉 ale i tak życzę powodzenia w szukaniu 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydawało mi się (sądząc z tego co inni pisali), że "pomarańczowe" wydanie Cenegi nie miało instrukcji papierowej, czyli owej "książeczki". Może miałeś kod na jakiś dołączonym do pudełka świstku papieru?

Ja mam pierwsze, zachodnie wydanie TC, kupione u sąsiadów zza Odry i kod mam na tylnej okładce instrukcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że jednak miałem coś takiego, w środku był chyba jakiś tam niezbyt długi opis gry, klawiszologia, i takie tam, a ten klucz był chyba naklejony na samym końcu, z tyłu. Ale mogę się mylić, do pudełka z Xem ponad rok nie zaglądałem. Ale kod chyba nie mogł być nigdzie indziej w tym moim wydaniu. Na pudełku nie ma.

Znalazłem właśnie takie jedno coś, na którym jest kod, ale pisze że to do rejestracji gry w kompanii graczy cenegi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach