Skocz do zawartości

Mini mod dla AP


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wrzuciłem na Mamuta mój mini mod dla AP.

Instalacja:

Ściągnąć plik YacekMMAP.zip

Archiwum zawiera katalog "types" w którym znajdują się trzy pliki:

Globals

IconData

Jobs

Można wypakować cały katalog "types" do katalogu ...Steam\Stemaapps\common\x3 terran conflict\addon

Można też wypakować do katalogu "types" w wyżej podanej lokalizacji (jeśli go nie ma, to najpierw taki założyć) tylko wybrane pliki.

Co zmieniają pliki:

Globals - zwiększa zasięg naszej komunikacji ze stacjami w sektorzez 25 km do 75 km, dzięki czemu nie musimy latać po sektorze w celu sprawdzenia jakie misje są dostępne na stacjach.

IconData - usuwa ikony misji przy stacjach widoczne w widoku z kokpitu, ikony misji będą nadal widoczne przy stacjach w podglądzie sektora. dodaje to trochę realizmu grze (Realizmu? O czym ja piszę?)

Jobs - z pliku usunięte zostały wszystkie statki cywilne. Jeśli komuś nie zależy na wałęsających się bez celu cywilach, a chce odciążyć trochę procesor, to polecam.

UWAGA: jeśli plik zainstalujemy i uruchomimy grę z zapisanego pliku sav, to zobaczymy statki cywilne bez nazw. Tak ma być, statki cywilne znikną do godziny czasu gry. Po prostu statki, które realizują jakieś zadania, musza je wykonać do końca, dopiero wtedy znikną. Nowe statki cywilne już nie będą generowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Na Mamucie pojawił się mały skrypt (kod MD) dodający Kwaterę Główną (PHQ) do stoczni OTAS w sektorze Legend's Home.

Instalacja:

Ściągnąć plik APPHQ.zip

Wypakować katalog director zawierający plik APPHQ.xml do katalogu ...\Steam\Stemaapps\common\x3 terran conflict\addon

Jeśli mamy już tam katalog director to wypakować do niego tylko sam plik APPHQ.xml

Uruchomić grę, chwilę po starcie gry otrzymamy stosowną wiadomość, że PHQ zostało dodane do stoczni.

Po zapisaniu gry można usunąć plik APPHQ.xml lub cały katalog director.

Skrypt zadziała tylko w grze ze znacznikiem *modified* (zmiana imienia na "Magiczne" lub instalacja dowolnego skryptu powoduje pojawienie się tego znacznika).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Mamucie pojawił się mały skrypt (kod MD) dodający wszystkie statki, jakie są w pliku TShips, a nie są dostępne w stoczniach. Część tych statków można dostać za misje dla Korporacji, część dostajemy za wykonanie fabuł (TC i AP), a część po prostu jest, ale ich nie ma w stoczniach (np. nowe statki M7 dodane przez AP).

Lista statków:

- Duże stocznie Argonów:

Kolos Tragarz

Ciężki Centaur Prototyp

Gryf Tragarz

X-Shuttle

- Małe stocznie Argonów:

Eclipse Prototyp

Aamon Prototyp

Nova Prototyp

Zaawansowany Expres

Wzmocniony Merkury

Merkury Prototyp

Zaawansowany Odkrywca

Wzmocniona Elite

- Duże stocznie Boronów:

Guppy

- Małe stocznie Boronów:

Skate Prototyp

Wzmocniony Delfin

Zaawansowana Barakuda

Wzmocnione Mako

Barakuda Prototyp

- Duże stocznie Paranidian:

Agamemnon

Hyperion Zwiadowca

Ariadna

- Małe stocznie Paranidian:

Meduza Prototyp

Demeter Prototyp

Zaawansowany Perseusz

Wzmocniony Perykles

- Duże stocznie Splitów:

Pantera Tragarz

- Małe stocznie Splitów:

Zaawansowana Mamba

Skorpion Prototyp

Wzmocniona Chimera

Wzmocniony Jaguar

- Duże stocznie Teladian:

Kormoran Tragarz

Rybitwa Strażnik

- Małe stocznie Teladian:

Wzmocniona Kea

Sęp Prototyp

Tukan Prototyp

Sokół Prototyp

Kania Zwiadowca

Zaawansowana Pustułka

- Wszystkie stocznie Terran:

Pendent Górnik

- Stocznia Terran w sektorze Księżyc:

Valhalla tragarz

Prom Atmosferyczny

Maccana

- Stocznia Yaki:

Susanova Ścigacz

Susanova Tragarz

Raijin Strażnik

Raijin Ścigacz

Fujin Strażnik

Fujin Ścigacz

Washi Tragarz

Ruchoma Platforma Piratów

Shuri

Akurei Tragarz

Kariudo Tragarz

Senshi Tragarz

Susanova Prototyp

Zaawansowane Chokaro

- Stocznie w sektorze Aldrin:

AP Gunner

#deca

Instalacja:

Ściągnąć plik Wszystkie statki w stoczniach

Wypakować katalog director zawierający plik AllShipsAP.xml do katalogu ...Steam\Stemaapps\common\x3 terran conflict\addon

Jeśli mamy już tam katalog director to wypakować do niego tylko sam plik AllShipsAP.xml

Uruchomić grę, chwilę po starcie gry otrzymamy stosowną wiadomość, że wszystkie statki zostały dodane do stoczni.

Po zapisaniu gry można usunąć plik AllShipsAP.xml lub cały katalog director.

Skrypt zadziała tylko w grze ze znacznikiem *modified* (zmiana imienia na "Magiczne" lub instalacja dowolnego skryptu powoduje pojawienie się tego znacznika).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...