Skocz do zawartości

Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion -


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 7.04.2013 o 20:02, Yacek napisał:

................... Terranie graniczą tylko z Argonami, więc tylko z nimi będą prowadzili otwartą wojnę.

.

nie do konca prawidłowe stwierdzenie......zalezy kto jak gra pokieruje

w któryms z postów opisałem moj przyapdek...... u mnie w grze juz dawno nie widziałem potyczek Terran z Argonami a sektor Omicron Lyrae pieknie sie rozbudowal a spokoj tam panuje jak w dzien swiateczny

1. przejalem sektor Pas asteroid i Heretics End i oddałem Splitom, Splici szybko rozbudowali sie w tym sektorze ---- teraz Terranie toczą wielkie bitwy w sektorze Pas asteroid ze Splitami i nawet do Heretics End nie dolatują a argonska flota juz nie pojawia sie w tych sektorach

2. gdy mialem kontrole nad Węzłem Xenońskim połaczyłem bramy tak zeby Terranie przelatywali bezposrednio przez ten sektor (Queens retribution -WX- Queens Harbour, Kingdom End -WX- Rolks Drift, Mars -WX- Pas asteroid) i teraz Terranie przelatując przez węzeł napotykaja na dośc potęzne siły borońskie i odwetowe siły boronów, nie musze mowic ze w węźle az huczy od wystrzałów i wybuchających okrętów terrańskich i borońskich

zeby było jeszcze ciekawiej Argoni granicza a Terranami od strony sektorów modu Lost Colony, wszystkie sektory graniczace przejałem i przekazełem Argonom...miałem nadzieję ze Terranie podejma tam walkie z Argonami, noo ale jak do tej pory nic sie nie dzieje 🙁

za to ku mojemu zdziwieniu calkiem przypadkiem odkryłem ze Argoni naparzają sie teraz z Paradianami o sektor Cloudbase South West 😉

tymi posunięciami niejako zmusilem Terran do wojny ze Splitami i Boronami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

No ja gram z MBRR i to dzięki niemu "wywołuje wojny", których na razie nie włączam ze względu na Xenonów, którzy zmasakrowali kilka systemów. Miałem nadzieję, że uwikłam Terran w jakiś konflikt i będzie ciekawie, ale oni nawet nie chcą atakować Xenonów.

Aha.

Pamiętam, że w którymś momencie grania na XRM(jakiś czas po starcie) dostałem w dolnym pasku informację o ATF (chyba ich uruchomieniu walki z Xenonami, jednak niczego takiego nie zaobserwowałem. Nie wiecie jaki to komunikat, bo w całości go nie widziałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napotkałem pewien problem.

Fabuły robię powoli, ale robię jednak napotkałem problem z fabułą u Gonerów. Otóż pobrałem misję trzecią i odebrałem Teladinum z sektora Bright Profit, jednak na skutek błędu statek z załadowanym towarem uległ hmm... bez napędu skokowego na okręcie dołączył do mojego skoku i przepadł w galaktyce. Z menu własności już go usunąłem oddając Teladianom(SCS).

Niestety gdy zgłaszam iż zgubiłem Teladinum dostaję komunikat o kolejnej misji jednak nic się tam nie wyświetla prócz znaków zapytania. Nawet podstawienie innego statku z Teladinum nie rozwiązało problemu.

Czy będę musiał resetować fabułę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam jeśli w złym temacie,ale wydaje mi się,że xrm dodaje taki zólty znak dolara koło niektórych statków i nie mam pojęcia co to oznacza.Na początku myślałem,że to nagroda za strącenie takiego statku,ale widuje go czesto,także przy jednostkach wojskowych.Możecie mi powiedzieć o co z tym chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie o to chodzi.

Poszczególne rasy poszukują listem gończym statki, które niszczyły ich własności, przewoziły przez ich tereny zakazane towary(gwiezdna wódka itp).

Jednostki wojskowe także są naznaczane listami gończymi gdyż niszczą jednostki wrogich(antagonistycznych) ras.

Np. Paranidiańscy korsarz niszczy Terrańskie statki handlowe na terenie Argonów. Terranie wystawiają na ten statek list gończy z nagrodą

lub Teladiański TS transportuje zakazane ziele(Telidhuanę czy jakoś tak) przez tereny Argonów. Ich siły policyjne znajdują zakazane towary i statek ten jest niszczony. Teladianie wystawią nagrodę za zniszczenie statku, który zniszczył ich jednostkę.

Jeżeli się mylę poprawcie mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale żeby dostać kase za zniszczenie danego statku musisz posiadać licencję policyjną rasy, która tą nagrodę wyznaczyła.

Np. Widzisz patrol piratów na terenie Argonów. Kilka statków piratów mają znaczek dolara. Po zniszczeniu ich nie dostajesz nagrody za nich (nie licząc ogólnej nagrody za zniszczenie wrogich statków na terenie Argonów) mimo iż masz Licencje Policyjną Argonów. Dlaczego? Ponieważ piraci mogli nie wyrządzić krzywdy statkom argońskim, tylko teladiańskim, więc nagroda została wyznaczona przez Teladian, a ty nie masz ich licencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.04.2013 o 19:38, Peroox napisał:

Ok. Znalazłem w kopii zapasowej sprzed wprowadzenia Workshop 😉 Akurat auto zapisy z dokowania do tej stacji, na której odbiera się towar. Trochę czasu, który zszedł na reorganizowanie floty odejdzie w cień, ale misja powinna być już w porządku 😉

To i tak dobrze. Skrypt Reset Plots, by ci nie pomógł. Reset polega na tym, że dana fabuła jest znów możliwa do wykonania od początku. Miałbyś dwie fabuły Gonerów na raz, jedną zawieszona na problemie i drugą rozpoczętą na nowo.

W dniu 11.04.2013 o 10:32, Seracrus napisał:

Przepraszam jeśli w złym temacie,ale wydaje mi się,że xrm dodaje taki zólty znak dolara koło niektórych statków i nie mam pojęcia co to oznacza.Na początku myślałem,że to nagroda za strącenie takiego statku,ale widuje go czesto,także przy jednostkach wojskowych.Możecie mi powiedzieć o co z tym chodzi?

Wyjaśnione jest to dokładnie w pierwszym poście tego tematu, w sekcji: System nagród XRM.

Po co ja to wszystko pisałem w pierwszym poście, jak i tak nikt nie czyta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ciekawostka z XRM na TC:

Moja flota w Zyrath Dominion.

Patrol

Raptor, Pyton, Tygrys, Wilk, wszystkie wyposażone aż po zęby rakiety. Tylko brak myśliwców na pokładzie Raptora

Wpadają Xenoni w składzie 2 x P i 8 x L.

W wyniku walki, której nie oglądałem z bliska straciłem Wilka i Raptora, podczas gdy moja flota rozwaliła tylko 2P i 2L.

I to wydarzenie skłoniło mnie do refleksji.

Lepsza eskadra myśliwców niż kosztowna flota złożona z okrętów liniowych.

Też tak mieliście? Czy to tylko u mnie kilka myśliwców jest w stanie rozwalić potężne M1 i M2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.05.2013 o 12:39, Peroox napisał:

Ciekawostka z XRM na TC:

Moja flota w Zyrath Dominion.

Patrol

Raptor, Pyton, Tygrys, Wilk, wszystkie wyposażone aż po zęby rakiety. Tylko brak myśliwców na pokładzie Raptora

Wpadają Xenoni w składzie 2 x P i 8 x L.

W wyniku walki, której nie oglądałem z bliska straciłem Wilka i Raptora, podczas gdy moja flota rozwaliła tylko 2P i 2L.

I to wydarzenie skłoniło mnie do refleksji.

Lepsza eskadra myśliwców niż kosztowna flota złożona z okrętów liniowych.

Też tak mieliście? Czy to tylko u mnie kilka myśliwców jest w stanie rozwalić potężne M1 i M2.

W TC w walkach poza sektorem (OOS) to norma, zwłaszcza przy splickich statkach i ich słabymi osłonami. Jeśli chcesz stworzyć skutczne patrole przeciwko większym grupom Xenków i zminimalizować straty to musisz użyć statków o jak najmocniejszych osłonach (terrańskie, ATF, boreas) najlepiej z dodatkiem jakichś łatwo wymienialnych myślwiców jako mięso armatnie. Powinny być także wyposażone w broń o jak największych obrażeniach zadanych 1 strzałem.

W skrócie- walki OOS toczą się w turach, a w każdej poszczególne statki oddają po 1 pełnej salwie z dział i rakiet, kolejność zależy od prędkości statków (szybsze zaczynają pierwsze). W Twoim wypadku myśliwce zaczęły pierwsze i zapewne Wilk padł po 1 turze. W kolejnej Twoje statki zniszczyły po 1 xenku, ale w tej lub następnej straciłeś Raptora.

Niestety taki urok walk w TC, z modami czy bez. OOS wyglądają zupełnie inaczej niż te w sektorze w którym się znajdujesz i trzeba zastosować inną taktykę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż. To była flota zdobyczna z tego co wyciągnąłem ze złomu po walkach o Thyn Abyss i Zyrath Dominion.

Moja główna flota to statki ATF i Terrańskie, z faktu samego uroku tych statków. Tylko moje fabryki nie nadążają produkować broni dla Fenrirów 😉

Nie wiedziałem o tym jak się toczą walki beze mnie, ale jako takie tury obserwowałem po tym jak schodzą osłony statków biorących udział w walce.

Dzięki za wyjaśnienie

Tak wiec czuję, że pójdą miliony na odpowiednie szybkie M4 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.29

Informacja: Informacja o wersji 1.29

Wersja dotyczy głównie kompatybilności XRM z patchem 3.0 dla AP. Przed instalacją należy zaktualizować AP do wersji 3.0.

Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.28 zarówno w wersji TC jaki AP.

Jeśli chcemy zagrać w fabułę "Przełamanie barier" dodaną przez patch 3.0 wymagane jest rozpoczęcie nowej gry po instalacji wersji 1.29. Kontynuacja gry rozpoczętej na wcześniejszej wersji XRM da nam dostęp tylko do fabuł z AP 3.0 Ciemne Interesy, Kłopoty korporacji.

Wersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.

Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście.

Pliki, które uległy zmianie:

XRM Part 1

XRM Part 2

XRM Part 3

Hull Packs

Backgrounds Pack

Advanced Universe

Proszę upewnić się, że przekopiowaliście wszystkie pliki skryptów z części 2, zmieniło się w nich bardzo dużo. Wystarczy skopiować i wkleić je do folderu scripts w odpowiednim katalogu gry, nadpisuje oryginały.

Użytkownicy AP - kopiują skrypty z folderu "scripts_AP"

Użytkownicy TC - kopiują skrypty z folderu "scripts_TC"

STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:

Tylko przy kontynuacji gry

Mistral

Griffon

STATKI, KTÓRYCH NIE MOŻE BYĆ W SEKTORZE PODCZAS UPGRADE:

Tylko przy kontynuacji gry

Griffon

Należy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki. Również pliki z katalogu script z archiwum PART 2 należy przekopiować do katalogu script w katalogu gry.

Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:

1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.

2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#3

3. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.28to1.29patch.TC".

4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.

Skrypt "temp.xrm.1.28to1.29patch.TC" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.

ZMIANY W WERSJI 1.29:

Fixed - Mistral reversed cargo sizes

Fixed - Broken external dock on Griffon

Fixed - Aquilo cargo reduction and price increase

Fixed - Skirnir price increase

Fixed - I/Z price disparity (AP)

Fixed - No war pack terran/commonwelth reps set to neutral (AP)

Fixed - Taipan gains weapon energy, recharge rates and rudder

AP3.0 Compatibility:

Fixed - Merged all necessary 3.0 changes into the XRM files

Fixed - Moved conflicting sector "Credits Received" (restart required to see this and thus play one of the new plots)

Added - New ships from AP3.0 renamed to Mercury Sentinel, Cheetah (acinonyx), Komodo (pteranodon)

Added - New ships added to shipyards except Cheetah, which is only available through the plot or at a research station

Wersja 1.29 jest zarówno dla TC jak i dla AP.

Instalacja moda w grze AP odbywa się w ten sam sposób co w TC, należy tylko pamiętać, że AP jest zainstalowany w folderze Addon i tam należy kopiować wszystkie pliki moda.

Wersja 1.29 zawiera aktualne polskie tłumaczenie.

Tłumaczenie jest kompletne, zarówno dla wersji XRM AP jak TC.

Tłumaczenia dostępne do tej pory na Mamucie zostały usunięte.

Moje mini poprawki będą dostępne na Mamucie w najbliższym czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się mini aktualizacja moda o numerze 1.29b

Informacja: info o wersji 1.29b

Zmiany:

Zmieniona nazwa sektora "Transaction Denied" na "Lost Order" ze względu na wymagania fabuły Ciemne Interesy z patcha 3.0 AP.

Pliki, które uległy zmianie:

XRM Part 2 (wystarczy tylko wypakować pliki cat/dat zawarte w Part 2)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Latał lub używał ktoś z Was splickiego Tygrysa w XRM ? Nie uważacie, że autor się pomylił lub trochę przesadził usuwając mu ciężkie działa z przedniej baterii ? Zastanawiam się czy nie zmienić plików i nie dodać mu tam PBP lub IBL, bo w tej chwili ten statek jest zdecydowanie poniżej średniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...

Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.30

Informacja: Informacja o wersji 1.30

Wersja dotyczy głównie kompatybilności XRM z patchem 3.1 dla AP. Przed instalacją należy zaktualizować AP do wersji 3.1.

Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.29 zarówno w wersji TC jaki AP.

Wersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.

Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście tego tematu.

Pliki, które uległy zmianie:

XRM Part 1

XRM Part 2

Hull Packs

Advanced Universe

Proszę upewnić się, że przekopiowaliście wszystkie pliki skryptów z części 2, zmieniło się w nich bardzo dużo. Wystarczy skopiować i wkleić je do folderu scripts w odpowiednim katalogu gry, nadpisuje oryginały.

Użytkownicy AP - kopiują skrypty z folderu "scripts_AP"

Użytkownicy TC - kopiują skrypty z folderu "scripts_TC"

STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:

Tylko przy kontynuacji gry

I

STATKI, KTÓRYCH NIE MOŻE BYĆ W SEKTORZE PODCZAS UPGRADE:

Tylko przy kontynuacji gry

Atlas

I

Należy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki. Również pliki z katalogu script z archiwum PART 2 należy przekopiować do katalogu script w katalogu gry.

Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:

1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.

2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#3

3. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.29to1.30patch.TC".

4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.

Skrypt "temp.xrm.1.29to1.30patch.TC" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.

ZMIANY W WERSJI 1.30:

Fixed - Left/Right Weapon Turn-in on I and Atlas

Fixed - Increased rep with the Independent Race so all wares can be bought from the XL Weapons Dealer

Fixed - Removed built-in Cargo Bay Life Support from all TLs for AP 3.0 plot compatibility (AP Only)

Fixed - Incorrect race owner on stations in Family Rhy

Fixed - Reverted Oort Cloud and Kuiper Belt security level to Border (New start required to see this change)

Fixed - Crash when starting new game in OSX

Added - AP v3.1 compatibility

Added - Automated repair script for Maintenance Pods (Thanks to Dr Bullwinkle)

Added - External Docking to I (AP Only)

Wersja 1.30 jest zarówno dla TC jak i dla AP.

Instalacja moda w grze AP odbywa się w ten sam sposób co w TC, należy tylko pamiętać, że AP jest zainstalowany w folderze Addon i tam należy kopiować wszystkie pliki moda.

Wersja 1.30 zawiera aktualne polskie tłumaczenie.

Tłumaczenie jest kompletne, zarówno dla wersji XRM AP jak TC.

Tłumaczenia dostępne do tej pory na Mamucie zostały usunięte.

Moje mini poprawki są nadal aktualne dla tej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem tylko zauważyć, że w pierwszy poście w info o tym jak naprawić wywalanie do pulpitu w nazwach plików jest "turent", a nie tak jak powinno być czyli "turret" przez 2 R i bez N. Akurat używałem kopiuj/wklej w szukajce i trochę się zdziwiłem gdy mi nie znalazło tych ze słowem turrent, ale jak się przyjrzałem to znalazłem 😉

Ludzie często piszą turrent...nie wiem czemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Pojawiła się mini aktualizacja moda o numerze 1.30c

Informacja: info o wersji 1.30c

Zmiany:

Zmiany dotyczą tylko brakujących tekstów w tłumaczeniach (w tym w polskim tłumaczeniu) nowego rozwiązania w XRM (napraw statków przez droidy remontowe) oraz poprawionego drobnego błędu w pliku HQ.xml

Pliki, które uległy zmianie:

XRM Part 2 (wystarczy tylko wypakować pliki cat/dat i nadpisać ich poprzednie wersje w katalogu addon).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hej, mam mały problem z tym modem: po zainstalowaniu go jako fake patcha gra się crashuje po przeleceniu wszystkich filmików. Mam całkowicie czystą grę (wyczyściłem wszystko czego używałem wcześniej (skrypty, i 1 mod zainstalowany nromalnie, oraz plug managera) oraz sprawdziłem p[rzez steama kompatybilność plików, wszystko gra. Czy mógłbym prosić o pomoc?

PS : Gram na Albion Prelodue

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.11.2013 o 19:51, Revans napisał:

Hej, mam mały problem z tym modem: po zainstalowaniu go jako fake patcha gra się crashuje po przeleceniu wszystkich filmików. Mam całkowicie czystą grę (wyczyściłem wszystko czego używałem wcześniej (skrypty, i 1 mod zainstalowany nromalnie, oraz plug managera) oraz sprawdziłem p[rzez steama kompatybilność plików, wszystko gra. Czy mógłbym prosić o pomoc?

PS : Gram na Albion Prelodue

Dobra problem rozwiązany trzeba wrzucić do pliku addons i tam jako kontunuację (czyli w czystej wersji 05 i 06)

Przepraszam za problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...