Xeeris Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 1. Sprawdź .2. Ja natomiast dodałbym Galeonowi 2 GJ. Szkoda że tak mało ma . Według mnie jeżeli sobie dodasz osłony i nie będzie to dla ciebie oszustwo, to ok.3. Natomiast ja chciałbym coś w stylu "Ciężki M2" dla Yaki. Tern to nie czasem "Dzierzba"? Z danych jakie podałeś to chodzi ci chyba o "Rybitwe".Potrzebny ci Xenoński M1? Mi "J" wystarcza. Jest wyjątkowo jak dla mnie mocnym M1, a zarazem z dużym hangarem. Z wsparciem C i Q + kilka P to zabójcza grupa. Niektóre M2 padają w walce 1 vs 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk5pio Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Ad. 1) Wychodzi na to Xeeris, że będę musiał go kupić i sprawdzić Ale skoro Zaus ma 2 miejsca na M6 (po bokach tej "nóżki" pod kadłubem - sprawdziłem) i J-ka też ma 2 miejsca na M6 (kolega sprawdził) to i Raptorek tyle będzie miał Ad. 2) Co do osłon, wydaje mi się, że patrząc na ich balans w Tajpanie/Lotanie, nie będzie to oszustwo. Powstanie równowaga.Ad. 3) No dobra, z tym M1+ dla Xenonów przegiąłem Ale M7S by się im przydało, tak samo jakiś TS i TL. W końcu jak oni surowce do stoczni wożą? Co do Tern'a, to pewien nie jestem, chyba po polsku to Rybitwa właśnie, ale mogłem się pomylić, sorry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Xenoni i tak są potężni. Coś o tym wiem, Xeeris chyba też Grupka Xenonów czasem zaskoczy ciebie, szczególnie gdy J napakowany jest myśliwcami.Mój przykład z Belt of Aguilar:Valhalla i 10 myśliwców + 2 korwety w hangarach, Hayabusa i Tobosaku ver A + średnia platfroma bojowa (brak mojej obecności. Sam walczyłem w innym sektorze)vsJ,K,C i kilka Pwynik walki...Wszystko stracone przeciwnik stracił K, trochę drobnicy, a J został dobity już przez 2 Cerbery JonfercoMyśliwce teraz to potęga;) Dlatego szykuje dużą partię myśliwców, bo bez nich liniowce są łatwym łupem.Co do zmian w osłonach. Moc osłon to nie wszystko wytrawny pilot w zwrotnym statku może omijać salwy wroga;) Chodzi o to, że nie tylko statystyki tarcz i broni są ważne, lecz także prędkość i zwrotność. Fakt, że terrańskie są i szybkie i mają mocne osłony, jednak jak dla mnie broń na wielkich okrętach jest słabsza niż innych ras. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Wiem,wiem .Nienawidzę tracić kadłub na statku. Zawsze coś się rozwali, spadnie prędkość, dojdą koszty naprawy. Dlatego patrolowałem 3 +M2 (Bragi,Proteusz i Tajpan) w Grand Exchange. Bo jedynie one mogły wyjść bez strat kadłuba w walce z K i C.Przykład na temat Platform Obronnych (Duża) w jednym z Paradiańskich sektorów:Uzbrojenie:-Jedna prawa i lewa wieżyczka uzbrojona w Splickie działa, te na okrętach liniowych (służące do rozwalania innych liniowców)-Druga prawa i lewa wieżyczka była uzbrojona w Działa Trójpromieniowe-dolna i górna Elektromagnetyczne Działa Szeregowe.Piraci:-6-8 M3 + 10-15 M4 + 10-15 M5Wynik:Gdy wleciałem do sektora platforma miała 10% osłon. Dlaczego? Zakładam że chodzi o prędkość platformy, która nie zachwyca.A takie pytanko na koniec. Jaki dla was jest najbardziej zabójczy M7? Dla mnie C. 6 lub 8 GJ osłon, broń na okręty liniowe, szybki i zwrotny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk5pio Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Najpotężniejsze M7 wg. Mnie to K'haacka Fragata Wkładasz same Beta Kyony i lecisz na wrogów Dodatkowo zwrotności ma 6 lub 8 (po podkręceniu na max w Placówce Handlowej lub Doku Zaopatrzeniowym). Prędkość taka sobie (137 m/s, no ale da się to przeżyć). Jedyny poważny minus jak dla Mnie to brak możliwości zadokowania jakimkolwiek myśliwcem do niej :/A drugi najpotężniejszym M7 (ale pod innym względem) jest Tern/Rybitwa. 14 myśliwców + 6x M6 mówi samo za siebie. Uzbieraj 6 Zaawansowanych Korwet K'haak + 14 Zaawansowanych Myśliwców. Wyposaż wszystko w Beta Kyony i masz silną grupę pod wezwaniem Nigdy tak wprawdzie nie miałem, ale potencjał Jest. U Mnie było 1x LX + 6x L oraz Zaawansowana Korweta, Wzmocniona Ciężka Hydra, Smok Strażnik, Zaawansowana Ciężka Nemezis i Hyperion - z tego co pamiętam Oczywiście dla bardziej Tradycyjnych graczy zostaje C lub Q Też Bardzo Zacne okręty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szynszyl Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Takie pytanko mam kapsułe naprawczą z duuużym zapasem tub kwantowych. Ogólnie działa bez zarzutu, jednak za każdym razem gdy chce naprawic statek musze pszesiadac sie do kapsuły i recznie łatać kadłub. Da sie jakoś wydac polecenie kapsule?? W kapsule nie mam prawie żadnych podzespołów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztamka Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 W dniu 2.11.2012 o 14:20, Szynszyl napisał:Takie pytanko mam kapsułe naprawczą z duuużym zapasem tub kwantowych. Ogólnie działa bez zarzutu, jednak za każdym razem gdy chce naprawic statek musze pszesiadac sie do kapsuły i recznie łatać kadłub. Da sie jakoś wydac polecenie kapsule?? W kapsule nie mam prawie żadnych podzespołów...Według mojej wiedzy nieAle jest skrypt mobile ship repair gdzie taka opcja istnieje choć już dawno nie używałem a chodzi o to http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=221081&start=0&sid=f57584aa235fa625afd29311a66674e3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szynszyl Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 A współpracuje to z XRM?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Jest kilka skryptów do napraw (oprócz kapsuł remontowych w XRM):Mobile Ship RepairMarine RepairSLAMJa używam tego ostatniego.Linki znajdziesz w temacie o spolszczeniach skryptów.PS. Używasz SCS Suite. Ten skrypt tworzy trzy stacje o nazwie Automatyczna Stacja Remontowa, w których za free bardzo szybko naprawisz każdy zadokowany do nich statek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hyyde Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Czy ma znaczenie w jakiej kolejnosci wgram patch 2.5.1 i XRM ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldaran Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 hyydeXRM jest modem , czyli dodajesz to do podstawy ktorą jest gra.XRM jest uaktualniany w zaleznosci jaki patch wyszedl dla gry,reszte wydedukuj sam,to nie jest trudne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 W dniu 13.11.2012 o 15:08, hyyde napisał:Czy ma znaczenie w jakiej kolejnosci wgram patch 2.5.1 i XRM ?Ma, kolosalne. Najpierw patch do podstawowej gry, potem mod.W drugim poście tego tematu jest instrukcja instalacji.Natomiast pisząc o patchu 2.5.1 masz na myśli patch do AP, więc powinieneś pisać w temacie o XRM dla AP: http://xudb.pl/topic/2173-mod-x3-rebalance-mod-xrm-total-conversion-dla-albion-prelude/Pisz na przyszłość w odpowiednich tematach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.27Informacja: Info o wersji 1.27Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.26 zarówno w wersji TC jaki APWersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście.Jeśli gramy w wersję Steam, należy się upewnić, że przed aktualizacja moda do wersji 1.27 nastąpiła aktualizacja gry ze Steam do wersji 2.5.2 (AP) lub 3.2c (TC).Ma to zapobiec nadpisaniu przez aktualizację Steam plików skryptów zmienionych przez mod XRM. Pliki, które uległy zmianie:XRM Part 1 XRM Part 2 XRM Part 3 Hull Packs Advanced Universe Pack Mars Data Proszę upewnić się, że przekopiowaliście wszystkie pliki skryptów z części 2, zmieniło się w nich bardzo dużo. Wystarczy skopiować i wkleić je do folderu scripts w odpowiednim katalogu gry, nadpisuje oryginały.Użytkownicy AP - kopiują skrypty z folderu "scripts_AP"Użytkownicy TC - kopiują skrypty z folderu "scripts_TC"STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:Tylko przy kontynuacji gryCaiman Sentinel Vulture Sentinel Baldric Sentinel Emeus Hammerhead Artemis Heron Ryu STATKI, KTÓRYCH NIE MOŻE BYĆ W SEKTORZE PODCZAS UPGRADE:Tylko przy kontynuacji gryArtemisNależy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki. Również pliki z katalogu script z archiwum PART 2 należy przekopiować do katalogu script w katalogu gry.Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#33. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.26to1.27patch.TC".4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.Skrypt "temp.xrm.1.26to1.27patch.TC" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.ZMIANY W WERSJI 1.27:Fixed - Misaligned turrets on Atlas and Bragi Fixed - Sentinel TSs gain XXL ware compatibility, flak in rear and some gain extra guns. Fixed - Artemis size increased Fixed - Emeus gains speed and cargo, but loses laser energy and a shield slot. Fixed - All M6 prices increased Fixed - Rear turret on Marlin Fixed - description of Morrigu Fixed - Hammerhead loses a shield slot, but gains speed, acceleration and turning Fixed - Artemis loses a shield slot and cargo bay size, but gains speed, acceleration, laser energy and turning Fixed - Heron gains power, turning, laser energy, hull strenght, speed and gun numbers Fixed - All TL max cargo doubled Fixed - ISR rebalanced Fixed - Improved PALC sound effect Fixed - Changed Betty pronunciation of MKI from "em kay one" to "mark one" Fixed - Fixed pronunciation of "Xenon", "Rhy's Crusade", "Kuiper", "Avarice". Fixed - Vestibule of Creation renamed to "Omega Expanse" to fix Betty (English only) Fixed - replaced "alert" at the start of the "alert missile closing" phrase with a subtle beep Fixed - improved many sun textures Fixed - Minor spelling and grammar errors in several descriptions Added - New addon pack to disable the Argon/Terran war (AP) Added - TS dock on Ryu Added - Hull plating forge for sale in some Darkspace Showrooms Added - New sector track for Menelaus Paradise Added - New main menu music Wersja 1.27 jest zarówno dla TC jak i dla AP.Instalacja moda w grze AP odbywa się w ten sam sposób co w TC, należy tylko pamiętać, że AP jest zainstalowany w folderze Addon i tam należy kopiować wszystkie pliki moda. Wersja 1.27 zawiera aktualne polskie tłumaczenie.Tłumaczenie jest kompletne, zarówno dla wersji XRM AP jak TC.Tłumaczenia dostępne do tej pory na Mamucie zostały usunięte. Na Mamucie są dostępne również zaktualizowane pliki moich mini poprawek. Jeśli ktoś ich używa (szczególnie pliku Jobs), to powinien pobrać zaktualizowane pliki dla wersji 1.27. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.28Informacja: Info o wersji 1.28Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.27 zarówno w wersji TC jaki APWersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście.Jeśli gramy w wersję Steam, należy się upewnić, że przed aktualizacja moda do wersji 1.28 nastąpiła aktualizacja gry ze Steam do wersji 2.5.2 (AP) lub 3.2c (TC).Ma to zapobiec nadpisaniu przez aktualizację Steam plików skryptów zmienionych przez mod XRM. Pliki, które uległy zmianie:XRM Part 2Hull Packs Proszę upewnić się, że przekopiowaliście wszystkie pliki skryptów z części 2, zmieniło się w nich bardzo dużo. Wystarczy skopiować i wkleić je do folderu scripts w odpowiednim katalogu gry, nadpisuje oryginały.Użytkownicy AP - kopiują skrypty z folderu "scripts_AP"Użytkownicy TC - kopiują skrypty z folderu "scripts_TC"STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:Tylko przy kontynuacji gryAll Sentinel TSs Mistral Mistral Superfreighter STATKI, KTÓRYCH NIE MOŻE BYĆ W SEKTORZE PODCZAS UPGRADE:Tylko przy kontynuacji grybrakNależy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki. Również pliki z katalogu script z archiwum PART 2 należy przekopiować do katalogu script w katalogu gry.Tym razem nie ma specjalnego skryptu aktualizującego, który musimy uruchamiać po aktualizacji moda.ZMIANY W WERSJI 1.28:Fixed - Sentinel TSs rebalanced Fixed - Mistral and Mistral Superfreighter rebalanced to be the Argon equivalent of a Sentinel TS Fixed - Missing models on player bought Equipment Docks in TC Fixed - Emeus gains speed and cargo. Fixed - Otas ships get a rep requirement for purchase increase to match ATF levels. Wersja 1.28 jest zarówno dla TC jak i dla AP.Instalacja moda w grze AP odbywa się w ten sam sposób co w TC, należy tylko pamiętać, że AP jest zainstalowany w folderze Addon i tam należy kopiować wszystkie pliki moda. Wersja 1.28 zawiera aktualne polskie tłumaczenie.Tłumaczenie jest kompletne, zarówno dla wersji XRM AP jak TC.Tłumaczenia dostępne do tej pory na Mamucie zostały usunięte. Wersja nie wymaga aktualizacji mini poprawek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szynszyl Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Cytat- ROZWIĄZANIE PROBLEMU Z WYCHODZENIEM GRY DO PULPITU -XRM nie ma wbudowanego NPC Bail Addon.XRM ze skryptem NPC Bail Addon działa poprawnie.Z tego co zauważyłem jakiś czas temu problem z wyjściem do pulpitu zaczęły się od poprzedniej wersji, gdy Paul dodał do XRM skrypt Litcube's Missile Boat Add-OnJa pozbyłem się tego skryptu i już nie mam problemów.Jak pozbyć się skryptu?Należy usunąć z katalogu Script następujące pliku:!turent.missileattack.pckLib.Cmd.Turrent.Barrage.xmlLib.Gen.Arrays.SortByElement.xmlLib.Gen..GetBestMissileForTarget.xmlsetup.DisableMissileBarrage.xmlZ czystej gry (bez XRM) należy przekopiować plik !turent.missileattack.pck.Jeśli ktoś nie ma instalki czystej gry (lub z jakimś innym modem, ważne aby bez skryptu Missile Boat), to niestety będzie musiał zainstalować TC aby odzyskać ten plik. UWAGA: plik !turent.missileattack.pck. jest wymagany przez grę.Czy przy obecnej części moda nadal należy wykonać ten zabieg?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 W dniu 24.12.2012 o 00:14, Szynszyl napisał:Czy przy obecnej części moda nadal należy wykonać ten zabieg??A czy gra wychodzi Ci do pulpitu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Gra ktoś w XRM na TC z zainstalowanym modem IEX ? Zainstalowałem go (IEX) według instrukcji i niby wszystko było ok, ale po jakimś czasie zauważyłem brak paru bram skokowych (Preacher's Void- Holy Dimensions' Chi oraz New Income - Pilgrim's Casino - Saileen II). Reszta chyba jest ok.Wiem, że tego save już nie uratuję, ale kolejne gry chciałbym zacząć już bez żadnych bugów, a nie wiem czy ten typ tak ma czy ja coś sknociłem.Kolejność instalacji:IEIEXXRM pt.1XRM pt.2Hull pack do XRMXRMi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldaran Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 W/g mnie kolejnosc masz poprawna.Piszesz ze grasz w TC+XRM,dla pewnosci zrobilbym tak samo rowniez w katalogu addons dla AP by miec 'swiety spokoj'(wiem ze akurat AP uzywa jakichs plikow z TC , ale nie zaszkodzi je rowniez tam tez zainstalowac,chyba ze juz to zrobiles).http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=304158 - przeczytaj "TERRAN CONFLICT INSTALLATION INSTRUCTIONS" bodajze drugi post,sprawdz czy wszystko zrobiles jak nalezy.Ja po instalacji moda i tła uruchomilem X3 Plugin Menager w celu weryfikacji , przed rozpoczeciem gry.U mnie chodzilo bez problemu,nie mialem 'pustych bram'.Jesli masz wersje steamowa,proponuje wyczyscic katalog glowny z plikow .dat , .cat , tak samo w katalogu addons , mov , t , scripts.Wlacz weryfikacje gry na steamie , niech pobierze brakujace pliki,wtedy zainstaluj jeszcze raz XRM i tła.Mi to pomagalo gdy z grą bylo cos nie tak , a nie wiedzialem gdzie lezy błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 W dniu 9.01.2013 o 13:08, Aldaran napisał:Piszesz ze grasz w TC+XRM,dla pewnosci zrobilbym tak samo rowniez w katalogu addons dla AP by miec 'swiety spokoj'(wiem ze akurat AP uzywa jakichs plikow z TC , ale nie zaszkodzi je rowniez tam tez zainstalowac,chyba ze juz to zrobiles).Bez sensu, a wręcz szkodliwe.Jeśli ktoś gra w TC, to ta gra nie będzie widziała żadnych plików w katalogu addon, więc nie ma potrzeby robić tam kopii plików moda.Jeśli natomiast ktoś gra w AP, to instalując XRM powinien instalować go na czystą instalkę TC, bez żadnych modów, a przede wszystkim skryptów. AP teoretycznie czyta z katalogu TC tylko pliki cat/dat do numeru 13, potem dopiero swoje pliki cat/dat i pliki moda XRM z katalogu addon. Ale jak dokładnie jest, nie wie sam Bernd Dlatego lepiej mić AP w czystej instalce TC.@Prowler - zobacz do opisu XRMi, może ta jest w jakiej kolejności powinien być ten dodatek. Ja już dawno się tym nie interesowałem. Jak dla mnie za kolorowo, jak na mroczny klimat XRM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opis czytałem, inne moje mody nie zmieniają w żaden sposób właściwości wszechświata, więc czort wie o co chodzi Pewnie najlepiej byłoby pokombinować na czystej instalce gry, ale trochę za dużo z tym zachodu, zwłaszcza, że część z tych nowych teł nie przypadła mi do gustu. Na razie wróciłem do dodatku XRM backgrounds i jest ok.AP nie mam, plugin managera również, wszystko instaluję ręcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 W dniu 9.01.2013 o 18:28, Prowler napisał:AP nie mam, plugin managera również, wszystko instaluję ręcznie.Bardzo pozytywny odruch. Zainstaluj sobie TC od nowa i zrób archiwum zip czy jakieś tam inne. Szybciej sie rozpakuje niż zainstaluje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk5pio Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 No cóż, u Mnie ot tak nie działa... Jakoś lepiej idą mi poprzez PM niż ręcznie wrzucane, czemu nie wiem... I niech nikt mi nie pisze, że to jakiś kłopot metodą ctrl+c / ctrl+v wrzucić pliki do folderów "scripts"i "t" bo tak nie jest... Ok, koniec OFFu...Mam sprawę, jak wiadomo, w opisie Argońskiego M7 "Cyklop" mamy napisane: "systemy bojowe jego lewo- i prawoburtowych wieżyczek połączono w ten sposób, aby wzajemne pola ostrzału nakładały się na siebie tworząc przed dziobem Cyklopa swoistą strefę śmierci.". Kolega mi mówił, że to faktycznie tak w tym statku działa... Ja sam akurat nim osobiście nie latałem, a obecnie nie mam go skąd wytrzasnąć (SCS Suite mówi, że żaden nie jest bezpański na tą chwilę...). A moje pytanie brzmi, czy są w XRM-ie inne statki (M1/M2/M6 lub M7), które też mają tego typu ustawienie wieżyczek burtowych, pozwalające na tworzenie przed dziobem tego typu "stref śmierci"? Czy też tylko Cyklop jest tak wyjątkowy? I drugie pytanie, jest gdzieś jakaś rozpiska (najlepiej graficzna), która pokazywałaby jakie są pola ostrzału w danym statku (z XRM-a) z danych wieżyczek/ dział? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaml78 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Witam wszystkich, jestem całkowicie nowy i mam kilka pytań odnośnie tego moda:1) Mam X'y (TC + AP) ze Steam'u czy istnieje mozliwość zainstalowania XRM (na osobnej kopii gry) tzn, orginal ze steamu leży sobie tam gdzie domyślnie go steam zainstalował, a ja robie kopie całości np na 2gi dysk. ( jak chce pograć w "czystą wersję" odpalam ze stem, natomiast jak chcę XRM to uruchamiam Xy z dysku "D") ?2) Czy jest może jakaś stronka z nie-chaotyczną instrukcją jak XRMa zainstalować na steamowską wersję (o ile to możliwe zgodnie z 1 pytankiem i w języku PL) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 1. Jest.2. Nie ma.Sprawa prosta, kopiujesz cały katalog Terran Conflict z lokalizacji Steamowej do dowolnego katalogu, na dowolnym dysku (np. D:\gry\X3TC\Terran Conflict).Jeśli chcesz grać w TC to ściągasz i instalujesz (oczywiście w tym nowy katalogu np.D:\gry\X3TC\Terran Conflict) najnowszego patcha dla TC, nadpisze on pliki w tym plik X3TC.exe na wersję noSteam. Instalujesz XRM i grasz.Jeśli chcesz grać w AP, to ze strony Egosoftu pobierasz plik X3AP.exe w wersji NoSteam, kopiujesz go do tego nowego katalogu z grą (np. D:\gry\X3TC\Terran Conflict) instalujesz XRM i uruchamiasz grę z tego pliku exe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
housik Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Mam pytanie dotyczące Kha’ak. Znalazłem gdzieś tam w kosmosie ich korwetę strasznie mi się podoba i wymyśliłem sobie że zrobię sobie flotę z ich statków (wiem że nie są wybitne, ale tak sobie wymyśliłem najwyżej będzie trudniej. ). Czy jest inny sposób zdobywania ich statków niż przez wirus włamań systemowych ? Zdobywanie statku w ten sposób dla mnie trwa za długo. Czy jest szansa że bbs będą się pojawiać ich plany, w sumie przejmowanie mnie nie rajcuje sam bym sobie je wybudował ?.Drugie pytanie dlaczego ich korwety i np. moje wieżyczki strzelają ogniem przerywanym , skoro strzelając ręcznie można ciągłym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.