Skocz do zawartości

Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion -


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1. Sprawdź 😉 .

2. Ja natomiast dodałbym Galeonowi 2 GJ. Szkoda że tak mało ma 🙁 . Według mnie jeżeli sobie dodasz osłony i nie będzie to dla ciebie oszustwo, to ok.

3. Natomiast ja chciałbym coś w stylu "Ciężki M2" dla Yaki. Tern to nie czasem "Dzierzba"? Z danych jakie podałeś to chodzi ci chyba o "Rybitwe".

Potrzebny ci Xenoński M1? Mi "J" wystarcza. Jest wyjątkowo jak dla mnie mocnym M1, a zarazem z dużym hangarem. Z wsparciem C i Q + kilka P to zabójcza grupa. Niektóre M2 padają w walce 1 vs 1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Ad. 1) Wychodzi na to Xeeris, że będę musiał go kupić i sprawdzić 😁 Ale skoro Zaus ma 2 miejsca na M6 (po bokach tej "nóżki" pod kadłubem - sprawdziłem) i J-ka też ma 2 miejsca na M6 (kolega sprawdził) to i Raptorek tyle będzie miał 😀

Ad. 2) Co do osłon, wydaje mi się, że patrząc na ich balans w Tajpanie/Lotanie, nie będzie to oszustwo. Powstanie równowaga.

Ad. 3) No dobra, z tym M1+ dla Xenonów przegiąłem 😁 Ale M7S by się im przydało, tak samo jakiś TS i TL. W końcu jak oni surowce do stoczni wożą? Co do Tern'a, to pewien nie jestem, chyba po polsku to Rybitwa właśnie, ale mogłem się pomylić, sorry 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xenoni i tak są potężni. Coś o tym wiem, Xeeris chyba też 😉 Grupka Xenonów czasem zaskoczy ciebie, szczególnie gdy J napakowany jest myśliwcami.

Mój przykład z Belt of Aguilar:

Valhalla i 10 myśliwców + 2 korwety w hangarach, Hayabusa i Tobosaku ver A + średnia platfroma bojowa (brak mojej obecności. Sam walczyłem w innym sektorze)

vs

J,K,C i kilka P

wynik walki...

Wszystko stracone przeciwnik stracił K, trochę drobnicy, a J został dobity już przez 2 Cerbery Jonferco

Myśliwce teraz to potęga;) Dlatego szykuje dużą partię myśliwców, bo bez nich liniowce są łatwym łupem.

Co do zmian w osłonach. Moc osłon to nie wszystko wytrawny pilot w zwrotnym statku może omijać salwy wroga;) Chodzi o to, że nie tylko statystyki tarcz i broni są ważne, lecz także prędkość i zwrotność. Fakt, że terrańskie są i szybkie i mają mocne osłony, jednak jak dla mnie broń na wielkich okrętach jest słabsza niż innych ras.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem,wiem 😀 .

Nienawidzę tracić kadłub na statku. Zawsze coś się rozwali, spadnie prędkość, dojdą koszty naprawy. Dlatego patrolowałem 3 +M2 (Bragi,Proteusz i Tajpan) w Grand Exchange. Bo jedynie one mogły wyjść bez strat kadłuba w walce z K i C.

Przykład na temat Platform Obronnych (Duża) w jednym z Paradiańskich sektorów:

Uzbrojenie:

-Jedna prawa i lewa wieżyczka uzbrojona w Splickie działa, te na okrętach liniowych (służące do rozwalania innych liniowców)

-Druga prawa i lewa wieżyczka była uzbrojona w Działa Trójpromieniowe

-dolna i górna Elektromagnetyczne Działa Szeregowe.

Piraci:

-6-8 M3 + 10-15 M4 + 10-15 M5

Wynik:

Gdy wleciałem do sektora platforma miała 10% osłon. Dlaczego? Zakładam że chodzi o prędkość platformy, która nie zachwyca.

A takie pytanko na koniec. Jaki dla was jest najbardziej zabójczy M7? Dla mnie C. 6 lub 8 GJ osłon, broń na okręty liniowe, szybki i zwrotny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpotężniejsze M7 wg. Mnie to K'haacka Fragata 😀 Wkładasz same Beta Kyony i lecisz na wrogów 😁 Dodatkowo zwrotności ma 6 lub 8 (po podkręceniu na max w Placówce Handlowej lub Doku Zaopatrzeniowym). Prędkość taka sobie (137 m/s, no ale da się to przeżyć). Jedyny poważny minus jak dla Mnie to brak możliwości zadokowania jakimkolwiek myśliwcem do niej :/

A drugi najpotężniejszym M7 (ale pod innym względem) jest Tern/Rybitwa. 14 myśliwców + 6x M6 mówi samo za siebie. Uzbieraj 6 Zaawansowanych Korwet K'haak + 14 Zaawansowanych Myśliwców. Wyposaż wszystko w Beta Kyony i masz silną grupę pod wezwaniem 😁 Nigdy tak wprawdzie nie miałem, ale potencjał Jest. U Mnie było 1x LX + 6x L oraz Zaawansowana Korweta, Wzmocniona Ciężka Hydra, Smok Strażnik, Zaawansowana Ciężka Nemezis i Hyperion - z tego co pamiętam 😀

Oczywiście dla bardziej Tradycyjnych graczy zostaje C lub Q 😉 Też Bardzo Zacne okręty 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 2.11.2012 o 14:20, Szynszyl napisał:

Takie pytanko mam kapsułe naprawczą z duuużym zapasem tub kwantowych. Ogólnie działa bez zarzutu, jednak za każdym razem gdy chce naprawic statek musze pszesiadac sie do kapsuły i recznie łatać kadłub. Da sie jakoś wydac polecenie kapsule?? W kapsule nie mam prawie żadnych podzespołów...

Według mojej wiedzy nie

Ale jest skrypt mobile ship repair gdzie taka opcja istnieje choć już dawno nie używałem a chodzi o to http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=221081&start=0&sid=f57584aa235fa625afd29311a66674e3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest kilka skryptów do napraw (oprócz kapsuł remontowych w XRM):

Mobile Ship Repair

Marine Repair

SLAM

Ja używam tego ostatniego.

Linki znajdziesz w temacie o spolszczeniach skryptów.

PS. Używasz SCS Suite. Ten skrypt tworzy trzy stacje o nazwie Automatyczna Stacja Remontowa, w których za free bardzo szybko naprawisz każdy zadokowany do nich statek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 13.11.2012 o 15:08, hyyde napisał:

Czy ma znaczenie w jakiej kolejnosci wgram patch 2.5.1 i XRM ?

Ma, kolosalne. Najpierw patch do podstawowej gry, potem mod.

W drugim poście tego tematu jest instrukcja instalacji.

Natomiast pisząc o patchu 2.5.1 masz na myśli patch do AP, więc powinieneś pisać w temacie o XRM dla AP: http://xudb.pl/topic/2173-mod-x3-rebalance-mod-xrm-total-conversion-dla-albion-prelude/

Pisz na przyszłość w odpowiednich tematach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.27

Informacja: Info o wersji 1.27

Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.26 zarówno w wersji TC jaki AP

Wersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.

Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście.

Jeśli gramy w wersję Steam, należy się upewnić, że przed aktualizacja moda do wersji 1.27 nastąpiła aktualizacja gry ze Steam do wersji 2.5.2 (AP) lub 3.2c (TC).

Ma to zapobiec nadpisaniu przez aktualizację Steam plików skryptów zmienionych przez mod XRM.

Pliki, które uległy zmianie:

XRM Part 1

XRM Part 2

XRM Part 3

Hull Packs

Advanced Universe Pack

Mars Data

Proszę upewnić się, że przekopiowaliście wszystkie pliki skryptów z części 2, zmieniło się w nich bardzo dużo. Wystarczy skopiować i wkleić je do folderu scripts w odpowiednim katalogu gry, nadpisuje oryginały.

Użytkownicy AP - kopiują skrypty z folderu "scripts_AP"

Użytkownicy TC - kopiują skrypty z folderu "scripts_TC"

STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:

Tylko przy kontynuacji gry

Caiman Sentinel

Vulture Sentinel

Baldric Sentinel

Emeus

Hammerhead

Artemis

Heron

Ryu

STATKI, KTÓRYCH NIE MOŻE BYĆ W SEKTORZE PODCZAS UPGRADE:

Tylko przy kontynuacji gry

Artemis

Należy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki. Również pliki z katalogu script z archiwum PART 2 należy przekopiować do katalogu script w katalogu gry.

Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:

1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.

2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#3

3. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.26to1.27patch.TC".

4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.

Skrypt "temp.xrm.1.26to1.27patch.TC" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.

ZMIANY W WERSJI 1.27:

Fixed - Misaligned turrets on Atlas and Bragi

Fixed - Sentinel TSs gain XXL ware compatibility, flak in rear and some gain extra guns.

Fixed - Artemis size increased

Fixed - Emeus gains speed and cargo, but loses laser energy and a shield slot.

Fixed - All M6 prices increased

Fixed - Rear turret on Marlin

Fixed - description of Morrigu

Fixed - Hammerhead loses a shield slot, but gains speed, acceleration and turning

Fixed - Artemis loses a shield slot and cargo bay size, but gains speed, acceleration, laser energy and turning

Fixed - Heron gains power, turning, laser energy, hull strenght, speed and gun numbers

Fixed - All TL max cargo doubled

Fixed - ISR rebalanced

Fixed - Improved PALC sound effect

Fixed - Changed Betty pronunciation of MKI from "em kay one" to "mark one"

Fixed - Fixed pronunciation of "Xenon", "Rhy's Crusade", "Kuiper", "Avarice".

Fixed - Vestibule of Creation renamed to "Omega Expanse" to fix Betty (English only)

Fixed - replaced "alert" at the start of the "alert missile closing" phrase with a subtle beep

Fixed - improved many sun textures

Fixed - Minor spelling and grammar errors in several descriptions

Added - New addon pack to disable the Argon/Terran war (AP)

Added - TS dock on Ryu

Added - Hull plating forge for sale in some Darkspace Showrooms

Added - New sector track for Menelaus Paradise

Added - New main menu music

Wersja 1.27 jest zarówno dla TC jak i dla AP.

Instalacja moda w grze AP odbywa się w ten sam sposób co w TC, należy tylko pamiętać, że AP jest zainstalowany w folderze Addon i tam należy kopiować wszystkie pliki moda.

Wersja 1.27 zawiera aktualne polskie tłumaczenie.

Tłumaczenie jest kompletne, zarówno dla wersji XRM AP jak TC.

Tłumaczenia dostępne do tej pory na Mamucie zostały usunięte.

Na Mamucie są dostępne również zaktualizowane pliki moich mini poprawek. Jeśli ktoś ich używa (szczególnie pliku Jobs), to powinien pobrać zaktualizowane pliki dla wersji 1.27.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.28

Informacja: Info o wersji 1.28

Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.27 zarówno w wersji TC jaki AP

Wersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.

Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście.

Jeśli gramy w wersję Steam, należy się upewnić, że przed aktualizacja moda do wersji 1.28 nastąpiła aktualizacja gry ze Steam do wersji 2.5.2 (AP) lub 3.2c (TC).

Ma to zapobiec nadpisaniu przez aktualizację Steam plików skryptów zmienionych przez mod XRM.

Pliki, które uległy zmianie:

XRM Part 2

Hull Packs

Proszę upewnić się, że przekopiowaliście wszystkie pliki skryptów z części 2, zmieniło się w nich bardzo dużo. Wystarczy skopiować i wkleić je do folderu scripts w odpowiednim katalogu gry, nadpisuje oryginały.

Użytkownicy AP - kopiują skrypty z folderu "scripts_AP"

Użytkownicy TC - kopiują skrypty z folderu "scripts_TC"

STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:

Tylko przy kontynuacji gry

All Sentinel TSs

Mistral

Mistral Superfreighter

STATKI, KTÓRYCH NIE MOŻE BYĆ W SEKTORZE PODCZAS UPGRADE:

Tylko przy kontynuacji gry

brak

Należy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki. Również pliki z katalogu script z archiwum PART 2 należy przekopiować do katalogu script w katalogu gry.

Tym razem nie ma specjalnego skryptu aktualizującego, który musimy uruchamiać po aktualizacji moda.

ZMIANY W WERSJI 1.28:

Fixed - Sentinel TSs rebalanced

Fixed - Mistral and Mistral Superfreighter rebalanced to be the Argon equivalent of a Sentinel TS

Fixed - Missing models on player bought Equipment Docks in TC

Fixed - Emeus gains speed and cargo.

Fixed - Otas ships get a rep requirement for purchase increase to match ATF levels.

Wersja 1.28 jest zarówno dla TC jak i dla AP.

Instalacja moda w grze AP odbywa się w ten sam sposób co w TC, należy tylko pamiętać, że AP jest zainstalowany w folderze Addon i tam należy kopiować wszystkie pliki moda.

Wersja 1.28 zawiera aktualne polskie tłumaczenie.

Tłumaczenie jest kompletne, zarówno dla wersji XRM AP jak TC.

Tłumaczenia dostępne do tej pory na Mamucie zostały usunięte.

Wersja nie wymaga aktualizacji mini poprawek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

- ROZWIĄZANIE PROBLEMU Z WYCHODZENIEM GRY DO PULPITU -

XRM nie ma wbudowanego NPC Bail Addon.

XRM ze skryptem NPC Bail Addon działa poprawnie.

Z tego co zauważyłem jakiś czas temu problem z wyjściem do pulpitu zaczęły się od poprzedniej wersji, gdy Paul dodał do XRM skrypt Litcube's Missile Boat Add-On

Ja pozbyłem się tego skryptu i już nie mam problemów.

Jak pozbyć się skryptu?

Należy usunąć z katalogu Script następujące pliku:

!turent.missileattack.pck

Lib.Cmd.Turrent.Barrage.xml

Lib.Gen.Arrays.SortByElement.xml

Lib.Gen..GetBestMissileForTarget.xml

setup.DisableMissileBarrage.xml

Z czystej gry (bez XRM) należy przekopiować plik !turent.missileattack.pck.

Jeśli ktoś nie ma instalki czystej gry (lub z jakimś innym modem, ważne aby bez skryptu Missile Boat), to niestety będzie musiał zainstalować TC aby odzyskać ten plik. UWAGA: plik !turent.missileattack.pck. jest wymagany przez grę.

Czy przy obecnej części moda nadal należy wykonać ten zabieg??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Gra ktoś w XRM na TC z zainstalowanym modem IEX ? Zainstalowałem go (IEX) według instrukcji i niby wszystko było ok, ale po jakimś czasie zauważyłem brak paru bram skokowych (Preacher's Void- Holy Dimensions' Chi oraz New Income - Pilgrim's Casino - Saileen II). Reszta chyba jest ok.

Wiem, że tego save już nie uratuję, ale kolejne gry chciałbym zacząć już bez żadnych bugów, a nie wiem czy ten typ tak ma czy ja coś sknociłem.

Kolejność instalacji:

IE

IEX

XRM pt.1

XRM pt.2

Hull pack do XRM

XRMi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W/g mnie kolejnosc masz poprawna.

Piszesz ze grasz w TC+XRM,dla pewnosci zrobilbym tak samo rowniez w katalogu addons dla AP by miec 'swiety spokoj'(wiem ze akurat AP uzywa jakichs plikow z TC , ale nie zaszkodzi je rowniez tam tez zainstalowac,chyba ze juz to zrobiles).

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=304158 - przeczytaj "TERRAN CONFLICT INSTALLATION INSTRUCTIONS" bodajze drugi post,sprawdz czy wszystko zrobiles jak nalezy.

Ja po instalacji moda i tła uruchomilem X3 Plugin Menager w celu weryfikacji , przed rozpoczeciem gry.

U mnie chodzilo bez problemu,nie mialem 'pustych bram'.

Jesli masz wersje steamowa,proponuje wyczyscic katalog glowny z plikow .dat , .cat , tak samo w katalogu addons , mov , t , scripts.

Wlacz weryfikacje gry na steamie , niech pobierze brakujace pliki,wtedy zainstaluj jeszcze raz XRM i tła.

Mi to pomagalo gdy z grą bylo cos nie tak , a nie wiedzialem gdzie lezy błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.01.2013 o 13:08, Aldaran napisał:

Piszesz ze grasz w TC+XRM,dla pewnosci zrobilbym tak samo rowniez w katalogu addons dla AP by miec 'swiety spokoj'(wiem ze akurat AP uzywa jakichs plikow z TC , ale nie zaszkodzi je rowniez tam tez zainstalowac,chyba ze juz to zrobiles).

Bez sensu, a wręcz szkodliwe.

Jeśli ktoś gra w TC, to ta gra nie będzie widziała żadnych plików w katalogu addon, więc nie ma potrzeby robić tam kopii plików moda.

Jeśli natomiast ktoś gra w AP, to instalując XRM powinien instalować go na czystą instalkę TC, bez żadnych modów, a przede wszystkim skryptów. AP teoretycznie czyta z katalogu TC tylko pliki cat/dat do numeru 13, potem dopiero swoje pliki cat/dat i pliki moda XRM z katalogu addon. Ale jak dokładnie jest, nie wie sam Bernd 😀

Dlatego lepiej mić AP w czystej instalce TC.

@Prowler - zobacz do opisu XRMi, może ta jest w jakiej kolejności powinien być ten dodatek. Ja już dawno się tym nie interesowałem. Jak dla mnie za kolorowo, jak na mroczny klimat XRM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis czytałem, inne moje mody nie zmieniają w żaden sposób właściwości wszechświata, więc czort wie o co chodzi 😀 Pewnie najlepiej byłoby pokombinować na czystej instalce gry, ale trochę za dużo z tym zachodu, zwłaszcza, że część z tych nowych teł nie przypadła mi do gustu. Na razie wróciłem do dodatku XRM backgrounds i jest ok.

AP nie mam, plugin managera również, wszystko instaluję ręcznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No cóż, u Mnie ot tak nie działa... Jakoś lepiej idą mi poprzez PM niż ręcznie wrzucane, czemu nie wiem... I niech nikt mi nie pisze, że to jakiś kłopot metodą ctrl+c / ctrl+v wrzucić pliki do folderów "scripts"i "t" bo tak nie jest... Ok, koniec OFFu...

Mam sprawę, jak wiadomo, w opisie Argońskiego M7 "Cyklop" mamy napisane: "systemy bojowe jego lewo- i prawoburtowych wieżyczek połączono w ten sposób, aby wzajemne pola ostrzału nakładały się na siebie tworząc przed dziobem Cyklopa swoistą strefę śmierci.". Kolega mi mówił, że to faktycznie tak w tym statku działa... Ja sam akurat nim osobiście nie latałem, a obecnie nie mam go skąd wytrzasnąć (SCS Suite mówi, że żaden nie jest bezpański na tą chwilę...). A moje pytanie brzmi, czy są w XRM-ie inne statki (M1/M2/M6 lub M7), które też mają tego typu ustawienie wieżyczek burtowych, pozwalające na tworzenie przed dziobem tego typu "stref śmierci"? Czy też tylko Cyklop jest tak wyjątkowy? I drugie pytanie, jest gdzieś jakaś rozpiska (najlepiej graficzna), która pokazywałaby jakie są pola ostrzału w danym statku (z XRM-a) z danych wieżyczek/ dział?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, jestem całkowicie nowy i mam kilka pytań odnośnie tego moda:

1) Mam X'y (TC + AP) ze Steam'u czy istnieje mozliwość zainstalowania XRM (na osobnej kopii gry) tzn, orginal ze steamu leży sobie tam gdzie domyślnie go steam zainstalował, a ja robie kopie całości np na 2gi dysk. ( jak chce pograć w "czystą wersję" odpalam ze stem, natomiast jak chcę XRM to uruchamiam Xy z dysku "D") ?

2) Czy jest może jakaś stronka z nie-chaotyczną instrukcją jak XRMa zainstalować na steamowską wersję (o ile to możliwe zgodnie z 1 pytankiem i w języku PL) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jest.

2. Nie ma.

Sprawa prosta, kopiujesz cały katalog Terran Conflict z lokalizacji Steamowej do dowolnego katalogu, na dowolnym dysku (np. D:\gry\X3TC\Terran Conflict).

Jeśli chcesz grać w TC to ściągasz i instalujesz (oczywiście w tym nowy katalogu np.D:\gry\X3TC\Terran Conflict) najnowszego patcha dla TC, nadpisze on pliki w tym plik X3TC.exe na wersję noSteam. Instalujesz XRM i grasz.

Jeśli chcesz grać w AP, to ze strony Egosoftu pobierasz plik X3AP.exe w wersji NoSteam, kopiujesz go do tego nowego katalogu z grą (np. D:\gry\X3TC\Terran Conflict) instalujesz XRM i uruchamiasz grę z tego pliku exe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mam pytanie dotyczące Kha’ak. Znalazłem gdzieś tam w kosmosie ich korwetę strasznie mi się podoba i wymyśliłem sobie że zrobię sobie flotę z ich statków (wiem że nie są wybitne, ale tak sobie wymyśliłem najwyżej będzie trudniej. ). Czy jest inny sposób zdobywania ich statków niż przez wirus włamań systemowych ? Zdobywanie statku w ten sposób dla mnie trwa za długo. Czy jest szansa że bbs będą się pojawiać ich plany, w sumie przejmowanie mnie nie rajcuje sam bym sobie je wybudował ?.

Drugie pytanie dlaczego ich korwety i np. moje wieżyczki strzelają ogniem przerywanym , skoro strzelając ręcznie można ciągłym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...