Xeeris Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Mam ten sam problem. Okręt wroga lekko się obracał i już jakiś myśliwiec znikał . Gdyby był jakiś sposób to z chęcią bym się dowiedział. Jeszcze sprawdze jak jest z myśliwcami z CODEA, ale chyba będzie to samo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 W dniu 16.08.2012 o 12:07, Centurion napisał:PS Co zrobic żeby moje myśliwce nie rozbijały się o okrety wroga?Może nie tyle na okręty wroga, choć tu też było lepiej, ale na pewno pomagało przy rozbijaniu się myśliwców o nasze własne lotniskowce (tylko o statek gracza), skrypt Bounce, opisany w tym temacie: http://xudb.pl/topic/2184-przypadkowe-zderzanie-statkow/page__view__findpost__p__33374 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 On czasem nie jest jako XRM Bounce? W skrótach klawiszowych widziałem podobne.A problem rozwiązany. Wziąłem M3 Statek Eksperymentalny, czyli coś między czymś silnym, a szybkim. Namęczyłem się, a jedyne straty to skaner minerałów (po nieładnym zderzeniu ze statkiem L gdzie zostało mi 1% osłon )A tak na serio zadanie wykonane na 75%. Doleciałem, zeskanowałem, pokonałem i trzeba wrócić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 W dniu 16.08.2012 o 15:40, Xeeris napisał:On czasem nie jest jako XRM Bounce? W skrótach klawiszowych widziałem podobne.W skrótach masz XRM BOUNTY - system nagród. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Każdy czasem przekręca słowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phantom Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Mam takie pytanko, skoro EMP jest wbudowane w XRM, to znaczy, że mogę wszystkie skrypty go wymagające(np. Jumpgate Construction Technology) instalować prosto na XRM?Było pytanko, czas na spostrzeżenia. Mimo zaleceń postanowiłem przejść wszystkie fabuły, i na początku Terrańskiej podczas patrolu wracając z Obłoku Oorta zamiast patrolować Pluton>Neptun>Uran kazano mi latać przez Pluton>Pas Kuipera>Uran 2>Uran. Dziwne to, ponieważ autor skryptu pisał że nic nie zmieniał w fabułach, pewnie to z powodu pojawienia się połączenia Pas Kuipera>Uran 3, ale nie mam pewności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugiogon666 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 TC z XMR. Po przeczytaniu wątków wszelakich poddaje się i zapytam:Mam "Statek Naprawczy", można: ->polecenie specjalne ->konsola złomiarza : sprzedać moje zdobyczne statki itd.Nie mam pojęcia jak je naprawiać? (ponoć może zużywając ogniwa)Gdzieś też czytałem o "rozbiórce statku" - można jakoś rozebrać statek odzyskując surowce? czy tylko sprzedawać?[ z innej beczki: 14 M3+ z rozkazem chroń mnie, rozbiło się o Q które atakowałem, mały błąd: zapomniałem o nich w ferworze walki ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 1. Pytanie dotyczy skryptu SCS Suite, więc zadaj je w odpowiednim temacie, nie ma ono nic wspólnego z XRM.2. Złomować statki (rozbierać na surowce) można w HQ.3. Standardowy błąd gry. Zobacz do tematu: http://xudb.pl/topic/2184-przypadkowe-zderzanie-statkow/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phantom Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Czy to normalne, że nie mam żadnej bramy do Holy Dimensions` Chi, oraz że Xenoni są podbisani w encyklopedii i mapie scorpa(i chyba też w mapie wszechświata) "niezależny"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 1. Jest brama z sektora Preachers Void. W pierwszym poście mas screena z mapy Scorpa, możesz sprawdzić2. Tak. Pisałem już o tym, od którejś wersji moda Xenoni zmienili się w rasę Niezależna, ze względu na Xenoński profil startowy, rasa Niezależna jest prostsza do edycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phantom Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 1. No to mam problem:SpoilerJest to jedyny taki przypadek w grze. Uprzedzając pytania skryptów jak narazie nie mam żadnych(tylko mape Scorpa ze spolszczeniem).Moje pliki cat/dat:-14- IE-15- IEX-16- XRM part 1-17- XRM part 2-18- XRM Hullpack High-19- XRM Cocpits(te podstawowe)-20- Poprawka IEX do XRM-21- zmiana rozmiaru automatu dokującego dla CODEADodatkowo mam jeszcze poprawione spolszczenie z Mamuta(0001-L048.xml) oraz trzy minipoprawki autorstwa Yacka(Globals, IconData i Jobs)Wszystko w najnowszych wersjach, gra spatchowana do 3.2, reinstalowałem już 3 razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 W dniu 20.08.2012 o 22:38, BlackFighter napisał:Wszystko w najnowszych wersjach, gra spatchowana do 3.2, reinstalowałem już 3 razy.A nową grę zaczynałeś po reinstalce, czy na starych sav? Bo co po reinstalce, jak masz babol w pliku sav.Wywal IE i IEX. Użyj Bacground Pack dla XRM. Zacznij nową grę i zobacz na mapie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugiogon666 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Dzięki Yacek za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.25Informacja: Info o wersji 1.25Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.24 zarówno w wersji TC jaki APWersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście.Jeśli gramy w wersję Steam, należy się upewnić, że przed aktualizacja moda do wersji 1.24 nastąpiła aktualizacja gry ze Steam do wersji 2.5.1 (AP) lub 3.2b (TC).Ma to zapobiec nadpisaniu przez aktualizację Steam plików skryptów zmienionych przez mod XRM.Pliki, które uległy zmianie:XRM Part 1XRM Part 2Hull PacksAdvanced Universe PackProszę upewnić się, że przekopiowaliście wszystkie pliki skryptów z części 2, zmieniło się w nich bardzo dużo. Wystarczy skopiować i wkleić je do folderu scripts w odpowiednim katalogu gry, nadpisuje oryginały.Użytkownicy AP - kopiują skrypty z folderu "scripts_AP"Użytkownicy TC - kopiują skrypty z folderu "scripts_TC"Nowość dla wersji 1.25:Należy skopiować zawartość katalogu "Soundtrack" zawartego w części 2 do "Soundtrack" w głównym katalogu instalacyjnym gry Terran Conflict zarówno dla TC i AP.STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:Tylko przy kontynuacji gryKha'ak Guardian Patroclus Polacca (nowy statek - zobacz info) Mobile Mining Base Ship (nowy statek - zobacz info) STATKI, KTÓRYCH NIE MOŻE BYĆ W SEKTORZE PODCZAS UPGRADE:Tylko przy kontynuacji gryPike PAR Khaak Guardian Polacca Mobile Mining Base ShipNależy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki. Również pliki z katalogu script z archiwum PART 2 należy przekopiować do katalogu script w katalogu gry.Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#33. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.24to1.25patch.TC".4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.Skrypt "temp.xrm.1.24to1.25patch.TC" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.ZMIANY W WERSJI 1.25:Fixed - Valhalla left/right turrets now turn in slightly. Fixed - Increased Khaak corvette hull. Fixed - Moved Tokyo model so that it intersects with the centre of the scene to help with bullet hits. Fixed - Ensured correct fighter drone types are sold by merchants Fixed - Removed jump drive deployment kits from bartering system as its price is too high to balance. Fixed - Tepukai gains ST ware compatibility Fixed - Rewritten CWP equip script to rebalance missile stocks, add extra wares to be dropped in battles and to rebalance boarding defences - See notes. Fixed - Broken guardians Fixed - PAR ships not matching the models or sounds of their standard couterparts. Fixed - Rebalanced Patroclus Fixed - Oceanus price Fixed - Polacca and Mobile Mining Base Ship swapped so that the Polacca can be hired. Fixed - Terraformer missile + laser loadouts Fixed - Removed vanilla terraformer military jobs Fixed - Altered Research Stations to sell new terraformer ships. Fixed - Reconfigured Aamon Prototype weapons. Fixed - various sector description typos Fixed - M6 internal docks, Boron Equ. Dock and Argon Stock Exch fixes from Killjaeden. Added - marines to boron military outposts Added - Tepukai jobs Added - More Bioscanner selling locations Added - TC Corporation and Treasure Hunt Plots (AP) Added - Enalbed AP Terran plot (AP) Added - Argon and Terran Terraformer ships, plus jobs for each. Added - New effect for Phased Repeater Gun. Added - New sounds for PAC, PBE, FBL, MD, IRE, HEPT, PRG, IBL, PPG, PSG. Added - New jump sound with charging noise with "Enhanced Betty" Addon Pack (AP) Added - New sector track for Black HOle Sun. Wersja 1.25 jest zarówno dla TC jak i dla AP.Instalacja moda w grze AP odbywa się w ten sam sposób co w TC, należy tylko pamiętać, że AP jest zainstalowany w folderze Addon i tam należy kopiować wszystkie pliki moda. Wersja 1.25 zawiera aktualne polskie tłumaczenie.Tłumaczenie jest kompletne, zarówno dla wersji XRM AP jak TC.Tłumaczenia dostępne do tej pory na Mamucie zostały usunięte.Aby korzystać z aktualnego tłumaczenia zawartego w modzie, należy usunąć z katalogu t (dla TC) lub addon\t (dla AP) następujące, starsze wersji plików tekstowych moda:0004-L048.xml3500-L048.xml7027-L048.xml8387-L048.xml9400-L048.xml9950-L048.xml9951-L048.xmlNa Mamucie dostępne są również zaktualizowane pliki moich mini poprawek. Jeśli ktoś ich używa (szczególnie pliku Jobs), to powinien pobrać zaktualizowane pliki dla wersji 1.25. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Ehh. Jak fajnie mimo tych wszystkich skryptów i modów mieć stare problemyZacznę od wnerwiających piratów Terrańskich, którzy znów się obudzili i rozwalili kolejne transporty mięsa/kryształów/prądu w Heretics End.Mam nowy plan na ochronę moich szlaków handlowych. Małe i Średnia Platformy obronne i patrol M7 + 2 M6. I tutaj problemOdkupiłem kiedyś ze stoczni Ciężkiego Centaura(a nawet dwa) jednego w Omicron Lyera, a drugiego w Sektor Argoński M148. Gdy okręt Ciężki Centaur "Heros of Argon" został zaatakowany przez terrańskich piratów w Heretics End zauważyłem tylko jak Miotacze Materii z Pir.Exkalibur robiły w nim dziury i znikał. Chwila szukania i co... został porzucony! W normalny sposób(może NPC BA mieszał w tym palce) mój okręt został porzucony(tak samo pamiętam zrobili mi Kha w Eta Psi Pogromcy Mk 1).Też tak się wam dzieje?I czy klonowanie statków musi być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 1. Też tak czasem się dzieje. Równowaga w NPC BA 2. Musi, aby zmiany wprowadzone w statku zostały uwzględnione w obecnie posiadanym. Nie musisz klonować, możesz sprzedać ten co masz i kupić nowy, na to samo wyjdzie.A co do piratów, to wnerwiający był ich brak w vanilli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Fakt. Przynajmniej robi się ciekawie i trzeba kombinować jak tu powstrzymać coś co się respi, a zamiast okradać niszczy. Ja wolę by mi okradali transporty, a nie niszczyli.Denerwuje mnie tylko to, że moje siły albo niszczą szybko wroga, albo nie mogą nic zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phantom Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zauważyliście, że gdy wlatujemy do sektora, wszyscy obecni w nim wrogowie olewają swoje obecne zajęcia i lecą prosto na nas? Chyba naprawde nas nie lubią... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Nie dostrzegłem niczego takiego. Jak prawie mi rozwalili Dużą Platformę Obronną (20 myśliwców na 10 GJ ehhh...), to kiedy wleciałem to nadal atakowali, ale ze znacznie mniejszą siłą.Co do terrańskich piratów to ich lubię. Dzięki nim łatwo nabijasz range i czasem zostawiają coś fajnego (2 Małe Platformy Obronne latają puste w Ciemna Przestrzeń Klaster po ataku Shamshira i jego 4 kompanów w myśliwcach ).A co do Heretics End to ja znalazłem Dużą Platformę Obronną (piraci...), przejąłem i teraz bardzo się do niej kleją. Złap jedną,daj osłony i po sprawie. Uzbrojenie niekonieczne,nawet Valhalla doleci .Ja mam przerwe w X3. Złapałem grę w którą daaawno grałem (5 lat ) C&C Red Alert 3. Jak ja kocham strategie...Tfu, 20 GJ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Taak. Tylko, że ja główny handel prowadzę w sektorach terrańskich i skutecznie paraliżują ruch na Jowisz 3(sprzedaję tam lód), Heretics End= paraliż handlu Argoni-Terra, Gamma 2 i 3, a także w okolicach Uranów.Co może zrobić piracki-terrański Shamshir z kompanami, a normalne moje siły nie dają rady.Cóż. Chciałem odstawić SCS-a. ale będę potrzebował Cerebrów do celów patrolowych i to w dużych ilościach.Jakie M7 polecacie do zadań eskortowych? Duży dok(4+) + dobra szybkość(+105) mile widziane. Korwety do obstawy fregaty będą z Odzysku, główne Centaury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Forseti, Boroński Colcecatch, Gryf, wszystkie mają ponad 20 miejsc na dok (no może nie Gryf, nie wiem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucx Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Witam Mam nową sygnaturę I wróciłem do X3 TC + XRM i nawet się przyjemnie gra po 2 tygodniowej przerwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Sygnatura wywalona. Regulamin czytał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.25bInformacja: Info o wersji 1.25bWersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.24 zarówno w wersji TC jaki APWersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście.Jeśli gramy w wersję Steam, należy się upewnić, że przed aktualizacja moda do wersji 1.24 nastąpiła aktualizacja gry ze Steam do wersji 2.5.1 (AP) lub 3.2b (TC).Ma to zapobiec nadpisaniu przez aktualizację Steam plików skryptów zmienionych przez mod XRM.Pliki, które uległy zmianie:XRM Part 2Hull PacksNależy zaktualizować tylko pliki cat/dat.Po uruchomieniu gry należy w Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.24to1.25patch.TC" i uruchomić go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk5pio Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Cześć Wszystkim Dawno tu nie zaglądałem Jak widzę, wyszła nowa wersja XRM (i to nie jedyna). W zw. z tym mam pytanie. Po pierwsze, skąd można pobrać 1.25? Bo na 1 str. tematu jest nadal1.24. Po drugie, jak rozumiem, mając grę z pudełka i aktualizując ją na v3.1 mogę spokojnie wgrać wersję 1.24/25? Kolejne pytanie. Czy jest dostępne już spolszczenie do 1.24/25? Bo niestety na mamucie nie znalazłem... Mogłem źle szukać, ale przejrzałem wszystkie 8 stron spolszczeń do X3:TC... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.