Skocz do zawartości

Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion -


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Pojawiła się mini poprawka wersji moda o numerze 1.18c

Informacja: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=3838868#3838868

Wersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.

Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście.

Pliki, które uległy zmianie:

XRM Part 2

ZMIANY W WERSJI 1.18c:

Zmianie uległy tylko pliki skryptów zawarte w katalogu scripts drugiej paczki moda.

Należy przekopiować wszystkie pliki z katalogu script znajdującego się w archiwum do katalogu scripts w katalogu gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy kampania Terrańska miała jakąś przerwę pomiędzy 5, a 6 scenriuszem. Teraz nie pamiętam jak to było w podstawce, ale trochę już polatałem, a nic nie wyskakuje. Odstawiłem dwójkę agentów tam gdzie kazali. Chyba trzeba było poczekać, ale pytam się na wszelki wypadek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tau to super rakieta. Nie ma szybszego sposobu na zabijanie wyznaczonych celów niż puszczenie Poltegisterów by zająć obronę anty-rakietową i wystrzelić kilka Tau. Wyparuje obstawa wraz z M6. Tylko trudno trafić nią w zwarciu:) Zawsze mam ma Vidarze zapas 20 rakiet.

Zeta są także dobre na myśliwce od M5 i M4. Hordy znikną gdy wystrzelisz serie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam poważny problem. Od patrolu w Circle of Labour prześladują mnie jednostki Argonów. Nie wiem czemu, ale mój Centaur Strażnik zaatakował jakoś transport Plutarchu, a moje rakiety trafiły kopalnie rudy. Teraz Centarur Strażnik zaatakował sam z siebie Argońską Stację Handlową. Cały handel przechodzący przez Omicrol Lyrea jest niszczony przez policję, która nie chce dać się przeprosić... Jak rozwiązać szybko ten problem? Czemu mój M6 zachowuje się tak dziwnie? Chyba styki mu się nie zniszczyły, bo to było od patrolu gdzie zjechali mu kadłub do 50%. Sprawa jest paląca, bo dość duża część mojego handlu jak i statków lata przez ten sektor. Z Argonami mam dobre-bardzo dobre stosunki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma na Przyjaciela. Zaatakował Stacje Handlową po tym jak z niej od dokował. Trzeba czasu i znalezienia hakerów by wszystko wróciło do równowagi czy niektórzy mszczą się do swojej śmierci?

EDIT

Statki, które chroniły Centaura miały Argonów na wroga, a na chwilę pamiętam Centaur też miał, ale po tym jak do niego wsiadłem od razu zmieniło się na przyjeciel... Mamy winnego, ale kto ten błąd spowodował...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty 😀

Oprócz ustawień globalnych przyjaciel-wróg, każdy statek ma własne ustawienia. Można je dowolnie zmieniać, mogą się też same zmieniać jeśli mamy ustawione "Uznaj za wroga, jeśli ma wrogie zamiary" na TAK.

Coś (może rakieta) przypadkiem zaatakowało twój statek, uznał to za atak i zmienił nastawienie na wróg dla Argonów.

Gdy się do niego przesiadłeś ustawienia zostały zmienione na globalne.

Szukaj hakerów, by zmienić nastawienie stacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Świeżak w grze jestem, gram w X3TC + XRM i mam problem.

Już ktoś wcześniej wspominał o zamulaniu gry przez nazwijmy to"dymek z silników" i podał sposób na naprawę.

Wszystko fajnie pięknie ale jeżeli chodzi o angielski jestem z deka tępy, a translator jak wiadomo nie ogarnia by przetłumaczyć wszystko z sensem...tymbardziej zagadnienia tematyczne.

A więc moja prośba o ile to nie problem jak ktoś może niech wyjaśni w naszym ojczystym jak podbyć się tego efektu z XRM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie.

Mam 90 mld

Lepiej dozbierać do Osaki i ją kupić, czy najpierw kupić Kvasir i nim polatać?

Będę chciał dużo walczyć.

Do Osaki część ekwipunku już mam w tym osłony i kilka broni. Kvasir jednak nie jest skokiem na przód w głęboką wodę i zawsze później będzie przydatny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.19

Informacja: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=3844590#3844590

Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.18 zarówno w wersji TC jaki AP

Wersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.

Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście.

Pliki, które uległy zmianie:

XRM Part 1

XRM Part 2

Hull Packs (wszystkie trzy wersje)

MARS Data

STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:

Tylko przy kontynuacji gry

Valhalla

STATKI, KTÓRYCH NIE MOŻE BYĆ W SEKTORZE PODCZAS UPGRADE:

Tylko przy kontynuacji gry

Coelacanthe

Oceanus

Any PAR Shipyard

Kyoto

Należy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki. Również pliki z katalogu script z archiwum PART 2 należy przekopiować do katalogu script w katalogu gry.

Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:

1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.

2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#3

3. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.18to1.19patch.TC".

4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.

Skrypt "temp.xrm.1.18to1.19patch.TC" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.

ZMIANY W WERSJI 1.19:

Fixed - Added optional set of scripts to fix some RRF behaviour such as PTP jumping, picking up random ships and instant emergency jumping. See notes below (AP)

Fixed - Bragi turret issues

Fixed - PAR Shipyard model now uses standard SY model as the old models were causing issues with RRF ships trying to dock at them (AP)

Fixed - Missing map links (AP)

Fixed - Artemis weapon compatibility (AP)

Fixed - Hull strengths on AP M7 carriers (AP)

Fixed - Atmospheric lifter price

Fixed - Valhalla not jumping - see notes below (AP)

Fixed - Medusa Vanguard for sale

Fixed - Boreas rear turret issue

Fixed - swapped Kyoto turret models to use Cadius' models (AP)

Fixed - Increased hit box length of all fighter weapons to stop them from passing through targets in low frame rate situations.

Fixed - AP SRST file now updated for XRM ships (AP)

Fixed - HQ production times, and money and resource requriements rebalanced - See notes below

Fixed - Added models for Xenon wreckage in Dark Space Cluster

Fixed - M/AML rebalanced as a mini-gauss type weapon with long range and fast bullet speed

Fixed - CWP weapon priorities relaxed to give a bit more variety in weapon spawning - see notes below

Fixed - Various other jobs tweaks

Added - New models for Boron Oceanus (AP) and Coelacanthe

Added - New ships - Paranid Poseidon M2L, Xenon X M8, Xenon R M3B

Added - New missile trails

Added - New gate link between Midnight Star and NJY's Deception (AP)

Added - New effects for IPG and M/AML

Added - Weapons to Kha'ak Military Transport

Added - New versions of all Equipment Docks and Trading Stations for player use with extended storage

Wersja 1.19 jest zarówno dla TC jak i dla AP. Jednak jest to ostatnia wersja dla TC, kolejne będą tworzone tylko dla AP. Chyba, że pojawią się jakieś błędy w tej wersji, to zostaną usunięte również dla TC.

Instalacja moda w grze AP odbywa się w ten sam sposób co w TC, należy tylko pamiętać, że AP jest zainstalowany w folderze Addon i tam należy kopiować wszystkie pliki moda.

Aktualizacje plików tłumaczenia i plików mini moda będą wkrótce na Mamucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.03.2012 o 20:44, czlowieknikt napisał:

A więc moja prośba o ile to nie problem jak ktoś może niech wyjaśni w naszym ojczystym jak podbyć się tego efektu z XRM.

1.Ściągamy programy X3ModManager klik i PortablePython2.7.2.1(musi to być wersja 2.7.2.1 przy nowszych pojawia się błąd) klik

2.Otwórz za pomocą X3ModManager plik XRM###_PART_2.cat z instalki moda lub z folderu z grą (w moim przypadku plik ma nr 15.cat w folderze z grą)

3.Odszukaj plik o nazwie types\TShips.pck kliknij prawym przyciskiem myszy wybierz extract opcja "Decompress compressed files" musi być zaznaczona wybierz miejsce docelowe gdzie ma być wypakowany np. C:\mod kliknij ok.

4.W miejscu które wybraliśmy jako docelowe tu domyślnie C:\mod powinien pojawić sie plik TShips.txt

5.W tym samym folderze gdzie znajduje sie plik TShips.txt tworzymy nowy plik tekstowy wklejamy do niego poniższy tekst zapisujemy i zmieniamy nazwę na np. ShipsTFile.py nazwa pliku nie jest ważna ważne jest aby miał rozszerzenie .py

TFILE = "TShips.txt"
TFILEOUT = "TShips.txt.out"
######### PROCESSING CODE ( Do Not Modify ) #############
import time
F = open(TFILE, "r")
Lines = []
 
data = F.readline()
while data != "":
	Lines.append(data)
	data = F.readline()
ProcessedLines = []
for Line in Lines:
	if "//" not in Line:
		ProcessedLines.append(Line)
 
SizeData = 0
Data = []
for Line in ProcessedLines:
	Split = Line.split(";")
	Split.pop()
	if(len(Split) == 2):
		SizeData = Split
	else:
		Data.append(Split)
######### Modify Code ( Modify Here ) #############
for Entry in Data:
	Entry[49] = "0" # WipeTrails
 
######### PROCESSING CODE ( Do Not Modify ) #############
F.close()
F = open(TFILEOUT, "w")
SizeData = (SizeData[0]+';'+SizeData[1]+';\n')
F.write("//Generated by ParseTFile.py by Jack08\n")
F.write(SizeData)
for Bullet in Data:
	String = ""
	for element in Bullet:
		String += (element+";")
	String += "\n"
	F.write(String)
F.close()
raw_input("Output file \""+TFILEOUT+"\" Written\nProcess Completed\nPress Enter to Exit")
######### PROCESSING CODE ( End ) #############

5.Odpalamy PyScripter-Portable.exe z folderu PortablePythona następnie klikamy File-->Open wyszukujemy folder gdzie mamy zapisany plik ShipsTFile.py tu domyślnie C:\mod zaznaczamy go klikamy otwórz następnie wciskamy Ctrl+F9 i enter, w folderze z plikiem TShips.txt powinien pojawić sie plik TShips.txt.out

6.Przejdź do katalogu gdzie masz zainstalowanego moda XRM np E:\XRM MOD stwórz w nim folder types jeśli nie ma tam takiego folderu wklej do niego plik TShips.txt.out i zmień jego nazwę na TShips.txt

7.Włącz grę i ciesz sie brakiem kilometrowych ogonów za statkiem 😛

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja latam w Vidar Strażnik(M6), we flocie mam kolejne 2 x M6 Shamshira i Centaura Strażnika + myśliwce ale i 1 x TL i 1 x TM.

.

Przydało by się coś ciężkiego. Wnerwiła mnie flota Kha 1 Niszczyciel i 2 x Fregata latająca 2 dni gry po Wenus, a rakiety są słabo skuteczne na ich lasery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...