Skocz do zawartości

Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion -


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

W dniu 5.03.2012 o 19:23, Aldrin napisał:

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=3833149#3833149

Myślę że to już będzie naprawde ostateczna wersja na TC. A wtedy zajme sie przeróbką tego moda.

XRM będzie dalej rozwijany tylko pod AP. Jeśli chcesz rozwijać XRM pod TC zapytaj autora moda o zgodę.

W dniu 5.03.2012 o 19:23, Aldrin napisał:

Nie wiecie, jak ma się kompatybilnośc z Immersive Enviroments na TC ?

Działało, jeśli były jakieś problemy to z winy IE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

Listy pytań jeszcze nie wyczerpałem:(

Czy normalnie w XRM TC toczą się stałe wojny i bitwy?

Jak tak to jak taką znaleźć i jak się na nie dostać.

Do tej pory widziałem tylko walki z Piratami, Xenonami, Kha i niszczenie pojedynczych myśliwców-> czyli to co w podstawce(widziałem w sektorze Interwords walki Paradianów z Argonami).

Czy poziom 1 misji Final Fury wzrasta z posiadaną rangą i statkami i czy dodatkowo wzrosła w XRM. Teraz w BSH jest więcej sił zbrojnych więc to co normalnie mi wyskakiwało na podstawce zostanie szybko zmiecione.

Jak na razie lubię Korsarzy bo dostarczają my ciężkich myśliwców i TS/TP Terran w Omicron Lyrea:) a to równa się zyssski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.03.2012 o 22:25, Peroox napisał:

Czy poziom 1 misji Final Fury wzrasta z posiadaną rangą i statkami i czy dodatkowo wzrosła w XRM. Teraz w BSH jest więcej sił zbrojnych więc to co normalnie mi wyskakiwało na podstawce zostanie szybko zmiecione.

Głównie z pierwszego powodu. Paul (autor moda) kilka razy wspominał, że nie ingerował w fabuły TC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.03.2012 o 19:38, Yacek napisał:

XRM będzie dalej rozwijany tylko pod AP. Jeśli chcesz rozwijać XRM pod TC zapytaj autora moda o zgodę.

No rozwijac to raczej nie, jest już tak dobry, że na TC nie czeba nic dodawac. No może kiedyś, pożyjemy, zobaczymy....

Chodziło mi tylko o ,,lekką przeróbke'' na własny użytek. Wraz ze zmianą modeli terrańskich stacji Układ Słoneczny stracił swój klimat (naprawde mi sie podobało gdy jedna stacja zajmowała z pół sektora 😀 )

A skrypt Gateless Jumpdrive?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.03.2012 o 16:18, Aldrin napisał:

No rozwijac to raczej nie, jest już tak dobry, że na TC nie czeba nic dodawac. No może kiedyś, pożyjemy, zobaczymy....

Chodziło mi tylko o ,,lekką przeróbke'' na własny użytek. Wraz ze zmianą modeli terrańskich stacji Układ Słoneczny stracił swój klimat (naprawde mi sie podobałogdy jedna stacja zajmowała z pół sektora 😀 )

Ja nie lubię ziemskich sektorów, właśnie ze względu na te ogromne stacje. I szczerze mówiąc to nie przypominam sobie, aby XRM zmienił ich rozmiary, nadal są tak wielkie.

W dniu 6.03.2012 o 16:18, Aldrin napisał:

A skrypt Gateless Jumpdrive?

Ale o co chodzi z tym skryptem?

W XRM wszystkie akceleratory transorbitalne (albo prawie wszystkie, bo są chyba dwa wyjątki) są zwykłymi bramami skokowymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.03.2012 o 17:09, Yacek napisał:

Ja nie lubię ziemskich sektorów, właśnie ze względu na te ogromne stacje. I szczerze mówiąc to nie przypominam sobie, aby XRM zmienił ich rozmiary, nadal są tak wielkie.

Przyzwyczaiłem się.

W dniu 6.03.2012 o 17:09, Yacek napisał:

Ale o co chodzi z tym skryptem?

W XRM wszystkie akceleratory transorbitalne (albo prawie wszystkie, bo są chyba dwa wyjątki) są zwykłymi bramami skokowymi.

Chodziło mi kompatybilnośc. 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z góry przepraszam za błędy w nazwach

Kolejne 2 statki handlowe rozwalone na szlaku Omicron Lyrea do Pas Asteroid przez Terrańskich Piratów i 2 transporty w Układzie Słonecznym. Z tego jeden był zbrojny, dwa zdobyczne pirackie Excalibury i Szable a także 1 Rapier pilnowały Petendenta Superfrachtowca XL z najlepszym osprzętem.

Statki handlowe w większości padały w ciągu kilku chwil mimo pełnych osłon i kadłuba i tego iż atakujący mieli same myśliwce z tego tylko 1 Excalibur, a taz mieli 1 x Excalibur i 4 x Rapier.

Trochę zaczyna mnie to irytować, tym bardziej, że gdy ja przylatuje na miejsce zdarzenia to piratów już nie ma, a jak sam patroluje teren to akurat nikogo nie ma. Często piraci specjalnie czekają, aż mój statek oddokuje:). Prawie nigdy nie atakują innych statków, a Policja tak w 1/3 przypadków chce z nimi walczyć i to prawie zawsze jak sam już przylecę.

Podoba mi się zwiększone znaczenie piratów, ale tylko ci z Układu Słonecznego na prawdę mnie wnerwiają. Na resztę wystarczą okręty eskorty, lub patrole złożone z myśliwców.

Macie jakieś pomysły jak się bronić. Mam 3 x M6, a na myśliwcach już krucho stoje bo wiele padło z walce lub jak 3 Excalibury wpadły w jakaś stacje lub statek który ochraniały.

Jedynym moim pomysłem, który da najwięcej to patrol korwety z obstawą na trasie Omicron Lyrea<--->Pas Asteroid i czekająca eskadra myśliwców przy bramie do Heretic End. W układzie słonecznym tylko eskorta, bo mapy są za duże by korwety z obstawą szybko dolatywał na miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem jest tylko taki, że do Układu Słonecznego droga jest jedna, a tam piraci przechwytując mi transporty, jednak to da się załatwić. Wymyśliłem "karawany" -> kilka TS w osłonie 2 korwet i kilku myśliwców będzie kursowało między Terranami a Argonami.

Podnoszenie reputacji u piratów. Dobry pomysł. Spróbuje, ale nie wiem czy ci 'Terrańscy" akceptują reputacje tych z Wspólnoty. Czasami kursuje do baz piratów z zdobycznymi nielegalnymi towarami lub po mariners do szkolenia i przy okazji biorę misje.

Tylko w jakich sytuacjach spada reputacja u piratów? I jak wygląda przy tym ubijanie tych, którzy ciebie atakują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Musisz latać między tymi sektorami? Jak pisałem zmień trasy handlowe. Masz prawie 300 sektorów.

2. Robisz misje dla piratów, handlujesz z nimi - reputacja rośnie. Zabijasz - reputacja spada. Prosta zależność. Dodaj sobie skrypt http://xudb.pl/index.php/topic/2026-skrypt-kod-md-ranks-for-xenon-khaak-pirates-and-yaki/ będziesz widział jak się zmienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. No cóż. Jest taka kwestia, że mam kopalnie krzemu na asteroidzie 70 w Pas Asteroid, a krzem w większości jest sprzedawany w Wspólnocie. Spróbuje z napędem skokowym:). Chodzi też, o handel z Terranami, a także o cały przesył różnych materiałów i statków. Tym bardziej, ze zdobyczne statki TS z Omicron Lyrea po wyremontowaniu idą do Ukłądu Słoneczenego, gdzie wymieniam je na kasę i reputacje z misji dostarczenia TS/TP. Jak na razie kasa z misji zwraca straty wśród i tak zdobycznych okrętów.

2. Dzięki. Trudno będzie nie bić piratów, ale się postaram. Przynajmniej dopóki nie będę miał wystarczająco sił by rozbijać w pył piratów:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się mini poprawka wersji moda o numerze 1.18b

Informacja: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=3836687#3836687

Wersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.

Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście.

Pliki, które uległy zmianie:

XRM Part 2

ZMIANY W WERSJI 1.18:

Dodano wyszukiwanie Nagród w Systemie Nagród dla graczy TC.

Zmodyfikowana wartości Nagród (zmniejszono).

Usunięto pojawiające się wiadomości o otrzymaniu Nagrody.

Dla graczy AP dodano Fix RRF, są to pliki skryptu RRF zawartego w AP z wersji 1.1. Wersja RRF z 2.0 posiada kilka błędów. O tych błędach można przeczytać w tym temacie: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=319099

Aby wprowadzić zmiany w Systemie Nagród, należy po instalacji poprawki w Rozgrywka/Ustawienia SI wyłączyć XRM System Nagród, a następnie go włączyć.

Na Mamucie znajdują się zaktualizowane plików tłumaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestaw Instalacyjny Napędu Skokowego przenosisz na statek, na którym chcesz instalować Napęd Skokowy, a który go nie posiada. Następnie używasz klawisza skrótu przypisanego do Instalacji Napędu Skokowego (Sterowanie - Interfejs). Zestaw Instalacyjny Napędu Skokowego zmienia się w Napęd Skokowy, który używasz tak jak normalny, zakupiony w stacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.03.2012 o 19:18, Aldrin napisał:

Nie lepiej kupic zwykły Napęd Skokowy?

Napęd Skokowy możesz mieć tylko jeden na statku. Instalator służy do przewożenia Napędu Skokowego dla statków, które zdobywamy (abordażem, przy pomocy NPC Bail), a które chcemy ewakuować z zagrożonego sektora. Zdobądź statek w sektorze Xenonów i spróbuj go uratować i bezpiecznie dostarczyć do najbliższej stoczni, wtedy zrozumiesz zalety Instalatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...