Skocz do zawartości

Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion -


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 25.02.2012 o 19:53, Yacek napisał:

Używasz SCS Suite, ten skrypt generuje kontenery z losową zawartością z pliku TWare, a że jest tam również Licencja, to się pojawił taki kontener. Znikło, bo TC nie obsługuje Licencji Policyjnej USC.

Tak, mam zainstlowany, ale to nie on to wygenerował, tylko misja na tym właśnie polegała, żeby to zabrac.

W dniu 28.02.2012 o 17:25, zlomi napisał:

Mam pytanie z innej beczki, jest może jeszcze gdzieś dostępna wersja TC XRM 1.15 lub 16 bo wprowadzone ulepszenie z tymi rakietami z AP nie odpowiada mi zabardzo. Bardzo byłbym wdzięczny za linka

A co ci w tych rakietach tak przeszkadza? I raczej wątpie żeby kto to miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

W dniu 28.02.2012 o 17:25, zlomi napisał:

Mam pytanie z innej beczki, jest może jeszcze gdzieś dostępna wersja TC XRM 1.15 lub 16 bo wprowadzone ulepszenie z tymi rakietami z AP nie odpowiada mi zabardzo. Bardzo byłbym wdzięczny za linka

Dziwne, bo ja bym powiedział że właśnie wersja 1.15 była najbardziej skopana pod względem rakiet.

Spróbuj użyć sposobu opisanego w drugim poście w sekcji Rozwiązanie problemu z wychodzeniem gry do pulpitu.

Wszystkie wersje są dostępne na serwerze gdzie się pobiera wystarczy tylko zmienić numer wersji w linku:

http://www.thexuniverse.us/downloads/cmod/XRM/1.15/XRM1.15_PART_1.zip

http://www.thexuniverse.us/downloads/cmod/XRM/1.15/XRM1.15_PART_2.zip

http://www.thexuniverse.us/downloads/cmod/XRM/1.16/XRM1.16_PART_1.zip

http://www.thexuniverse.us/downloads/cmod/XRM/1.16/XRM1.16_PART_2.zip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprostu nie używam statków typu M8 i M7M i mnie troszeczke irytuje jak z jeden bombowiec z dużej odległości potrafi zniszyć mój niszczyciel zanim ten doleci do niego. Może jestem staroświecki ale wole walki typu M2 VS M2 bez żadnych cheatów w postaci mega potężnych rakiet przed którymi ani nie bronią działka ani system antyrakietowy mosqito. To jest udogodnienie dla tych którzy nie mogą przejsc np. ostatniej misji w operacji ostatecznej furii. Dzięku za linki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co ktokolwiek budowałby bombowce, jeżeli nie miały by czym niszczyć? Jeżeli wnerwiają cię rakiety zaistaluj skypt obrony przeciwrakietowej Mosquito(sam stosuje od kiedy jeden Tomahawk na czystym zjechał mi 100% osłon i 90% kadłuba z Centaura). Przeżyłem, ale nauczyło mnie to szacunku do bombowców

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw to trzeba przeczytać to co napisałem wcześniej, pozatym ten system troche nie działa w ziemiańskich okrętach, no i wogóle w modzie XRM nie sprawdza się przeciwko rakietom typu Tomahawk ponieważ albo zrobiły się rojowe albo wypuszczają je po 10 z ogromną predkością.

Ps.

Mam jeszcze jeden problem a mianowicie po wybraniu jakiejkolwiek misji patrol w danym sektorze na ułamek sekundy pojawiają sie wrogie statki po czym znikają a misja kończy się tym ze otrzymuje grosze za sam udział w patrolu bo nikogo nie udało mi się zestrzelić. Podobno wszystko przez mod MBRR, obawiam się jednak że po jego usunieciu inwazje mogą być bardzo "destruktywne" dla niektórych sektorów. Jest jakis podobny mod w działaniu do MBRR ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem. Mój Shamsir jak i Excalibur ma ochronę anty-rakietową Poltegister:) Wystarczy tylko wiedzieć jakie ma się systemy. Poltegistery też są rojowe.

Tylko chce jedno. Przywrócić im wyznaczanie nowych celów-retarget? Jak to można zrobić? Wtedy były by to nie tylko idealne rakiety obronne, ale mógłbym nimi spamować 😀

Cóż. Wszelkie M8 jakie spotkam rozwalam na początku, by nie szkodziły. Może masz rację, że nie działa, bo żaden nie zdążył we mnie wystrzelić rakietami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.02.2012 o 23:01, zlomi napisał:

Mam jeszcze jeden problem a mianowicie po wybraniu jakiejkolwiek misji patrol w danym sektorze na ułamek sekundy pojawiają sie wrogie statki po czym znikają a misja kończy się tym ze otrzymuje grosze za sam udział w patrolu bo nikogo nie udało mi się zestrzelić. Podobno wszystko przez mod MBRR, obawiam się jednak że po jego usunieciu inwazje mogą być bardzo "destruktywne" dla niektórych sektorów. Jest jakis podobny mod w działaniu do MBRR ??

Podobno to wina MBRR, a raczej rakiet wystrzeliwanych przez pojawiające się również M8. Że niby wybuchają i niszczą całą wrogą flotę pojawiającą w tej misji. Jeśli tak to patch 3.2 dla TC powinien poprawić ten błąd. Jeśli masz 3.2 to albo poprawa działa tylko na statki gracza, albo jest inna przyczyna tego znikania.

Są jeszcze dwa podobne do MBRR skrypty: Race Response Fleet i Improved Race. Pierwszy jest wbudowany w AP i zmodyfikowany w XRM dla AP działa świetnie. Jak będzie działał z XRM dla TC nie wiem. IR nie polecam.

I pamiętaj, te trzy skrypty nie mogą być instalowane razem, tylko jeden z nich na raz. Inaczej dojdzie do konfliktu i spadku wydajności.

Jeśli byś się decydował na odinstalowanie MBRR i instalację RRF to polecałbym rozpoczęcie nowej gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki za info. narazie zainstaluje ten path 3.2 bo jade narazie na 3.1.1 więc może to usunie ten błąd, zobaczymy. Z ciekawostek moge powiedzieć że przeinstalowanie XRM z wersji 1.17 na wersje 1.15 nie zmieniło wystrzeliwanych rakiet przez bombowce i M7M. Będe chyba musiał instalować od nowa albo przeglądać skrypt po skrypcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie macie doświadczenia z terrańskimi pilotami?

Dziś mnie całkowicie zdenerowali, gdy zniszczyli mój TP w Circle of Labour, chwile później Petendenta Górnika w ATF Forsetii pod okiem ATF i 15 min czekali pod stacją na mój statek. Stali i czekali mimo patrolów i przelatujących obok innych statków. Nigdy się nie spotkałem z taką sytuacją. Będę zmuszony wywalić w patrole 10-20 mld, których nie mam by strzegły mi lini transportowych i szlaków handlowych.

To jakiś błąd czy znienawidzili mnie za nic?

Gdzie mogą mieć jakąś baze?

Dodam iż piraci z Wspólnoty mimo iż "przypadkiem" ostrzelałem ich bazę(tą z kampanii terrańskiej) nie wchodzą mi w drogę, ale ci z Układu Słonczego ciągle.

Co do rakiet, to któryś mod z tych trzech miał taką wadę iż rakiety były po prostu zbyt lepsze(a raczej ilościowo) od obrony przeciwrakietowej. Wiem tylko, że coś takiego było, nie pamiętam teraz i nie mogę znaleźć gdzie i o co chodziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.18

Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.17 zarówno w wersji TC jaki AP

Wersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.

Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście.

Pliki, które uległy zmianie:

XRM Part 1

XRM Part 2

Hull Packs (wszystkie trzy wersje)

STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:

Nagoya

STATKI, KTÓRYCH NIE MOŻE BYĆ W SEKTORZE PODCZAS UPGRADE:

Acinonyx

Hawk

Należy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki. Również pliki z katalogu script z archiwum PART 2 należy przekopiować do katalogu script w katalogu gry.

Plik OBS.xml z katalogu "director" należy usunąć, już nie jest wymagany.

Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:

1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.

2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#3

3. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.17to1.18patch.TC".

4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.

Skrypt "temp.xrm.1.17to1.18patch.TC" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.

ZMIANY W WERSJI 1.18:

Fixed - Maccana docks (AP)

Fixed - Terran Freight Drones with incorrect race settings

Fixed - Titan Mk1 down turret not firing

Fixed - Jump Beacon Price (AP)

Fixed - Reduced Kyoto dock numbers (AP)

Fixed - Reduced Hyperion rep required to buy

Fixed - Replaced Quasar model (TC)

Fixed - PAR equip script not equiping Sabre

Fixed - Nagoya gains speed, turning and a shield slot, and fixed its non-firing turret

Fixed - Tenshi description (TC)

Fixed - Erronious ships in some Argon shipyards

Fixed - TLs being full up with energy cells

Fixed - Timeout on Kha'ak jobs to stop sectors like Aldrin acting like sinks

Fixed - Further rebalancing of OOS combat

Fixed - Credits Received sector descriptions

Fixed - Race Military Intel Networks now pick up military strikes in pirate sectors

Fxied - Replace Xenon I engine models with XRM style models

Added - New models for Acinonyx and Hawk

Added - Bounty system

Added - Race Responce Command Ships

Added - AP 2.0 content including new M7 carriers and the PHQ and HUB plots (AP)

Wersja 1.18 jest zarówno dla TC jak i dla AP.

Instalacja moda w grze AP odbywa się w ten sam sposób co w TC, należy tylko pamiętać, że AP jest zainstalowany w folderze Addon i tam należy kopiować wszystkie pliki moda.

NOWOŚCI:

System nagród XRM

Aktualizacje plików tłumaczenia i plików mini moda będą wkrótce na Mamucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba będzie zainstalować.

Mam tylko dziwne wrażenie, że statki terran teraz są o wiele gorsze w rozwalaniu myśliwców i wszystkiego co jest mniejsze od M6. Jak chciałem zrobić mega walkę na Marsie w czasie questa konwojowania Pochwy to J rozwalili szybko, ale nad myśliwcami siedzieli kilka godzin(gdybym nie wszedł i nie wywalił 30 x Widmo i 50 x Zeta)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Mamucie jest dostępne aktualne tłumaczenie dla wersji XRM 1.18 oraz plik z mini poprawkami dla TC+XRM.

Zmiany w pliku Jobs - został zaktualizowany dla wersji 1.18.

Podziękowania dla Viliae za pozwolenie użycia jego tłumaczenia SRM. Dzięki temu większość opisów statków moda XRM jest już przetłumaczona i tłumaczenie otrzymuje numer 0.3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.03.2012 o 19:41, Peroox napisał:

Trzeba będzie zainstalować.

Mam tylko dziwne wrażenie, że statki terran teraz są o wiele gorsze w rozwalaniu myśliwców i wszystkiego co jest mniejsze od M6. Jak chciałem zrobić mega walkę na Marsie w czasie questa konwojowania Pochwy to J rozwalili szybko, ale nad myśliwcami siedzieli kilka godzin(gdybym nie wszedł i nie wywalił 30 x Widmo i 50 x Zeta)

Pewnie działa fali uderzeniowej maja mniejsze obrażenia.

W dniu 3.03.2012 o 16:08, Peroox napisał:

Jak to jest z systemem nagród za zniszczenie statków, na które są listy gończe w XRM na TC?

http://xudb.pl/index.php/topic/2173-mod-x3-rebalance-mod-xrm-total-conversion-dla-albion-prelude/page__view__findpost__p__33887

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Jedynie Terranie dają jak na razie w TC nagrody, ale żeby się dostać do nagród muszę skończyć fabuły TC(wszystkie?)

Cóż. Teoretycznie koło liniowców kręciło się całkiem sporo myśliwców terran, ale te... nie wiem nawet jak to robiły, że myśliwce ani jednej, ani drugiej strony specjalnie nie spieszyły się z rozwalaniem siebie nawzajem.

Pytanie do grających dłużej. Czy na tej liście możesz znaleźć się i ty(jako gracz)??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czytasz uważnie opisu. Przeczytaj jeszcze raz, to będziesz wiedział co jest wymagane, aby otrzymywać nagrody od innych ras, oraz co daje skończenie fabuł TC.

Gracz nie znajdzie się na liście do nagród. 😀

Co do broni, to mod zmienia parametry wszystkich broni, dodaje bronie unikatowe w TC i kilka własnych. Nie ma teraz broni uniwersalnych, na wszystkie typy statków. Na każdy rodzaj statku (myśliwce, korwety i fregaty, statki dowodzenia) należy wybrać inną broń. Konfiguracja uzbrojenia własnego statku zależy od tego na co będziemy nim polować. Trzeba nauczyć się od nowa używania odpowiednich broni na odpowiednie statki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z nią zrobili? Nie mam jeszcze statków mogących korzystać z tej broni, ale interesuje mnie to, ponieważ zbieram finanse na jakiś M7 Terran albo ATF.

Jak to jest z statkami Korsarzy? Należą do jakiejś rasy/organizacji i czy to jest regułą? Np, jeden korsarz w Nemesis należał do Paradianów i zleciała mi repka, ale przy zdobyciu dwóch M3 od Argonów w sektorach Terran nie zauważyłem żadnego spadku.

Zauważyłem, że Korsarze atakują statki Terran w sektorach Wspólnoty, lub rzadko w Układzie Słonecznym, ale Terranie ani ATF specjalnie nie reagują na większość statków Korsarzy, chyba, że ten sam się prosi(jednak jeden Korsarz zaatakował dwa Rapiery, których piloci uciekli i Korsarz na tym nie ucierpiał).

Jak jest jakaś różnica to proszę o informacje w różnicy TC a AP.

Dzięki wam za wszelkie wcześniejsze odpowiedzi na moje pytania:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.03.2012 o 15:10, Peroox napisał:

A co z nią zrobili? Nie mam jeszcze statków mogących korzystać z tej broni, ale interesuje mnie to, ponieważ zbieram finanse na jakiś M7 Terran albo ATF.

Jak to jest z statkami Korsarzy? Należą do jakiejś rasy/organizacji i czy to jest regułą? Np, jeden korsarz w Nemesis należał do Paradianów i zleciała mi repka, ale przy zdobyciu dwóch M3 od Argonów w sektorach Terran nie zauważyłem żadnego spadku.

Zauważyłem, że Korsarze atakują statki Terran w sektorach Wspólnoty, lub rzadko w Układzie Słonecznym, ale Terranie ani ATF specjalnie nie reagują na większość statków Korsarzy, chyba, że ten sam się prosi(jednak jeden Korsarz zaatakował dwa Rapiery, których piloci uciekli i Korsarz na tym nie ucierpiał).

Jak jest jakaś różnica to proszę o informacje w różnicy TC a AP.

Dzięki wam za wszelkie wcześniejsze odpowiedzi na moje pytania:)

Wyrzutnia antymateri - efekt broni straszny, pociski zbyt powoli lecą żeby trafic myśliwce, zbyt małe obrażenia żeby coś zrobic większzym statkom.

Korsarze- jeśli atakują terran to pewnie Paranidcy, ja mam TC niewiem jak w AP, ale można sie domyślic że wtedy i Argoni by ich bili. Terrańscy korsarze nie pozostają dłużni i dośc często widze Katane lub nawet Hayabuse bijących Paranidian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.03.2012 o 15:50, Aldrin napisał:

Wyrzutnia antymateri - efekt broni straszny, posiski zbyt powoli lecą żeby trafic myśliwce, zbyt małe obrażenia żeby coś zrobic większzym statkom.

Ale za to jak wszystkie bronie amunicyjne, w XRM nie wymaga amunicji. Więc coś za coś. W M/AM nie jest bronią na myśliwce, jeśli już jej używać to przeciw M6. Odrzuć przyzwyczajenia z Vanilli gdy instalujesz XRM.

W dniu 5.03.2012 o 15:50, Aldrin napisał:

Korsarze- jeśli atakują terran to pewnie Paranidcy, ja mam TC niewiem jak w AP, ale można sie domyślic że wtedy i Argoni by ich bili. Terrańscy korsarze nie pozostają dłużni i dośc często widze Katane lub nawet Hayabuse bijących Paranidian.

Korsarze w XRM należą do wszystkich ras. Znaczy się każda rasa ma swoich korsarzy. Co to jest korsarz i czym różni się od pirata, poszukajcie definicji i przeczytajcie. Będziecie wiedzieć, dlaczego mimo że dwie rasy nie są oficjalnie wrogo nastawione do siebie, to ich korsarze atakują statki przeciwnej rasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.03.2012 o 16:15, Yacek napisał:

Ale za to jak wszystkie bronie amunicyjne, w XRM nie wymaga amunicji. Więc coś za coś. W M/AM nie jest bronią na myśliwce, jeśli już jej używać to przeciw M6. Odrzuć przyzwyczajenia z Vanilli gdy instalujesz XRM.

Ciekawe po co zostały fabryki amunicji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...