Skocz do zawartości

Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion -


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

W dniu 20.11.2011 o 15:34, xarexs napisał:

witam

zainstalowałem po kolei i wszystko się udało aż do momentu jak mam zainstalować Military Base Response Revamp który z kolei wymaga JSON parser library i tutaj po naciśnięciu download, zamiast ściągania pliku wyskakuje strona z takim czym:

<pre>��9x�MP�J�@|���Gi��G��C�>�%��I� ����{�ŗeafvf�2'����

to sobie odpuściłem i chciałem zainstalować inne rekomendowane pluginy do moda ale na co drugim mam to samo.Szukałem w necie żeby te pliki ściągnąć skąd indziej ale każda strona daje odnośnik do strony egosoftu a ten z kolei do cycrowa i krąg się zamyka...A może robię cóż nie tak?

P.S. Dotąd nie używałem niczego oprócz bonus packu a tam wszystko się instaluje samo, poczytałem o pluginach, modach i myślę że załapałem co i jak, tylko naprawdę nie wiem co mam zrobić jak zamiast pliku xxx.spk mam wyświetlana stronę cala wypisana z :

��9x�MP�J�@|���Gi��G��C�>�%��I� ����{�ŗeafvf�2'����</pre>

Spróbuj kliknąć na linku do pliku prawym przyciskiem myszki i wybierz "zapisz element docelowy jako".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie bardzo jest co źle tu zainstalować cholibka (przekopiować , zmienić nazwę). Parę razy próbowałem.

Jeśli mówisz o patchu do gry (mam najnowszego). I najnowszego XRM (bo sciagałem parę dni temu).

TC instalowałem starym sposobem - mam wszystkie patche po kolei (ale to chyba nie powinno mieć znaczenia). System XP - tez na bieżąco aktualizowany.

Jest pewna prawidłowość. Zasejwowałem paredziesiąt sekund przed takim punktem wywalenia sie gry. Po wczytaniu za każdym razem gra sie wywalała (po tych mniej wiecej parudziesięciu sekundach) bez względu na to w jakim byłem sektorze i statku. Tak jakby jakiś skrypt cos zaczynał wywołyłać i trach ...

Może jakiś bebug czy cos takiego żeby ustalić jaki skrypt za to odpowiada ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.11.2011 o 09:54, gchojna1 napisał:

Nie bardzo jest co źle tu zainstalować cholibka (przekopiować , zmienić nazwę). Parę razy próbowałem.

Jeśli mówisz o patchu do gry (mam najnowszego). I najnowszego XRM (bo sciagałem parę dni temu).

TC instalowałem starym sposobem - mam wszystkie patche po kolei (ale to chyba nie powinno mieć znaczenia). System XP - tez na bieżąco aktualizowany.

Jest pewna prawidłowość. Zasejwowałem paredziesiąt sekund przed takim punktem wywalenia sie gry. Po wczytaniu za każdym razem gra sie wywalała (po tych mniej wiecej parudziesięciu sekundach) bez względu na to w jakim byłem sektorze i statku. Tak jakby jakiś skrypt cos zaczynał wywołyłać i trach ...

Może jakiś bebug czy cos takiego żeby ustalić jaki skrypt za to odpowiada ?

Mam podobnie.... 🙁 zauważyłem tez że wywala jak próbuje ręcznie przejąc statek ktory teoretycznie jest bez pilota bo gdy daje polecenie "przejmi wszystkie statki w sektorze" to go nie widzi , podlatuje recznie klikam klawisz skrótu od przejmi statek i buuum program X3 przestał działac system windows szuka rozwiązania 😀 czasem dzieje sie tez tak w sytuacjach gdy nie przejmuje statkow ale wiem ze sie taki statek na polu byitwy znalazl, bez pilota i bez mozliwosci przejecia po jakims czasie nie długim nastepuje buum i wywala z systemu , nie wiem czy to zbieg okolicznosci ale udaje mi sie czasem zniwelowac te wywalania z systemu niszczac taki statek nie do przejęcia , moze sie myle a moze to własnie one powoduja ze sytem wywala gre...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się mylę (poprawcie) ale w czystym TC piloci nie wyskakuja jeśli to NPC prowadzą walkę.

Jest oczywiście skrypt NPC Bailing Addon który to wprowadza ale nie doczytałem żeby XRM go używał ? (poprawcie jak sie mylę). Można by zobaczyć jakie skrypty sa w tym skrypcie 🙁 i po nazwach je usunąć albo zamienić na te z czystego TC (wykastrować XRM z NPC Bailing Addon ) - może to byc przyczyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XRM nie ma wbudowanego NPC Bail Addon.

XRM ze skryptem NPC Bail Addon działa poprawnie.

Z tego co zauważyłem jakiś czas temu problem z wyjściem do pulpitu zaczęły się od poprzedniej wersji, gdy Paul dodał do XRM skrypt Litcube's Missile Boat Add-On

Ja pozbyłem się tego skryptu i już nie mam problemów.

Jak pozbyć się skryptu?

Należy usunąć z katalogu Script następujące pliku:

!turent.missileattack.pck

Lib.Cmd.Turrent.Barrage.xml

Lib.Gen.Arrays.SortByElement.xml

Lib.Gen..GetBestMissileForTarget.xml

setup.DisableMissileBarrage.xml

Z czystej gry (bez XRM) należy przekopiować plik !turent.missileattack.pck.

Jeśli ktoś nie ma instalki czystej gry (lub z jakimś innym modem, ważne aby bez skryptu Missile Boat), to niestety będzie musiał zainstalować TC aby odzyskać ten plik. UWAGA: plik !turent.missileattack.pck. jest wymagany przez grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wydaje się że mi pomogło!!!!!!! Grałem półtorej godziny bez zwiechy. Jeszcze dziś bedę próbował żeby miec pewność.

Wielki szacun i podziękowania za pomoc. (może warto wrzucić twojej rady do opisu moda na pierwszej stronie )

XRM to bardzo dobry mod. Te niezbalansowane statki mnie niezmiennie dobijały.

Jeszcze z ciekawości prawie osobiste - czy w XRM równie chetnie latasz Hyperionem ? 🙁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.12.2011 o 09:43, gchojna1 napisał:

Jeszcze z ciekawości prawie osobiste - czy w XRM równie chetnie latasz Hyperionem ? 🙁

Tylko na początku (Appaloxem - można wystartować z tym statkiem, a to wersja Yaki Hyperiona), później to już za słaby. Latam M7 (różnymi), ale zawsze mam kilka M3 jako wsparcie. Przydają się do obrony prze myśliwcami wroga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Yaki Armada i PG3 to zobacz do drugiego posta w tym temacie, podałem listę skryptów z którymi gram.

O PP+KXI i NoCiv zapomnij. XRM posiada własny plik Jobs, generujący inwazje Khaak, Xenonów, oraz spory ruch piratów również w sektorach ziemskich, więc nie warto psuć moda dodając plik Jobs zawartym w tym skrypcie.

Jeśli chcesz nie mieć statków Cywilnych to zobacz również do drugiego posta w temacie, masz tam linka do pliku z moimi poprawkami, zawierającego również przeróbkę pliku Jobs moda XRM usuwającą statki cywilne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.14 (a nawet 1.14b, która dodaje poprawki do wersji 1.14)

Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.13

Pliki, które uległy zmianie:

XRM Part 1

XRM Part 2

Hull Packs (wszystkie trzy wersje)

STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:

Wszystkie M6

STATKI, KTÓRE WYMAGAJĄ KLONOWANIA:

Wszystkie Mk1

Gryf

Klonowanie wymagane jest tylko wtedy, gdy posiadamy wyżej wymienione statki.

Klonowanie można zrobić na dwa sposoby:

- sprzedać obecny statek, kupić nowy 🙁

- użyć opcji clone ship z cheat Script.

Należy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki.

Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:

1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.

2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#3

3. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.13to1.14patch".

4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.

Skrypt "temp.xrm.1.13to1.14patch" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.

Na Mamucie znajdują się aktualizacje:

Mini poprawek XRM - zaktualizowany plik Jobs do wersji 1.14

Tłumaczenia - aktualizacja plików 9950 i 9951 do wersji 1.14

ZMIANY W WERSJI 1.14 (1.14b):

Fixed - Altered Terran pirates so they spawn further out of sectors and slightly less often

Fixed - Some inaccurate descriptions

Fixed - Toucan Prototype Cockpit position

Fixed - All M6s now only have a single M5 dock (except Hyperion)

Fixed - Odysseus moved to the centre of its scene

Fixed - All Mk1 capital ships have been retextured, resized (150% of their original size) and any model anomalies fixed

Fixed - Griffon model error

Fixed - Xenon G missile tubes reduced to 20

Fixed - Various other jobs fixes

Fixed - Medium weapon energy usage reduced so M6s can fire for longer

Added - 9 new ships

Added - New "Advanced Universe" addon pack

Added - Aldrin military patrols

Added - All M6s gain an extra shield slot

Added - All M5s, M4s, M3s and M6s gain 20m/s on their top speed

Added - All Superfreighters can now mount their race's frigate anti-fighter weaponry

Added - Increased inter-race weapon compatibility on all advanced/prototype ships

New ships are:

ATF M2+ Bragi

ATF M3 Verdandi Sentinel

ATF M6 Vidar Sentinel

ATF M3B Norns

ATF M7C Forseti

Argon M2+ Atlas

Argon M1+ Daedalus

Paranid M2+ Proetus

Paranid M1+ Oedipus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna poprawka wersji 1.14 oznaczona 1.14c pojawiła się dziś.

Pliki, które uległy zmianie:

XRM Part 1

XRM Part 2

Hull Packs (wszystkie trzy wersje)

Lista zmian:

Fixed - Bragi Alignment issues

Fixed - Daedalus and Norns texture issues

Fixed - Removed emissive colour from Vidar, Vidar Sentinel, Verdandi Sentinel and Norns

Fixed - Collosus Mk1 turret cockpit issue

Added - New Boreas model

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gram już od pewnego czasu z tym modem i tak się zastanawiam czy byłby on kompatybilny z:

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=2606713#2606713

bo chciałbym zainstalować dodatkowy skrypt:

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=220579

Ponieważ latanie bez zapasowych napędów skokowych jest trochę przydługie. (zwłaszcza jak taki zdobyczny M1 jest mocno obity to potrafi minąć sporo czasu zanim on gdziekolwiek doleci). A jak Wy radzicie sobie z takim problemem?

PS. kto wymyślił w tym skrypcie automat dokujący o rozmiarze XXL...M6 już mi tego nie uniesie nie mówiąc o mniejszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.12.2011 o 20:52, Yacek napisał:

Tak czytam co piszesz i zastanawiam się czy przed instalacją XRM zapoznałeś się z jego opisem. Cytat z opisu XRM w oryginalnym temacie na forum Ego:

może i nie doczytałem dokładnie tamtego opisu.

W dniu 13.12.2011 o 20:39, Konrad162 napisał:

PS. kto wymyślił w tym skrypcie automat dokujący o rozmiarze XXL...M6 już mi tego nie uniesie nie mówiąc o mniejszych.

A tak z ciekawości Wy też tak macie czy to może błąd mojej instalacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.12.2011 o 09:56, LeWaR napisał:

doinstalowałeś dodatek zmieniający wielkość niektórych elementów?

hmm raczej tak, może coś źle wkleiłem a to ściągnę jeszcze raz stąd:

Cytat

Zmiana rozmiaru Automatu Dokującego dla CODEA

Docking Computer ware size fix for CODEA --- Wersja SPK

Zainstaluj te pliki cat/dat jako fake patch z numerem większym niż mod XRM. Przywróci Automat Dokujący z powrotem do rozmiaru "S", dzięki czemu będzie on mógł być instalowany na myśliwcach używanych przez CODEA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.12.2011 o 19:52, Yacek napisał:

Błędy przy większych SETA to ja widzę od samego początku gry TC.

Zobacz do moda dodającego spaliny, jest taki na forum S&M Egosoftu. Ten mod został użyty w XRM. Zobacz jakie pliki dodaje (oczywiście w cat/dat). Usuń te pliki z cat/dat moda XRM. Powinno zadziałać.

mówisz o tym modzie? http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=229178&postdays=0&postorder=asc&start=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...