Skocz do zawartości

Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion -


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 24.10.2011 o 18:30, Viliae napisał:

Ekhm, pierwszy post tego tematu:

MARS Data File for XRM v1.10

Wystarczy wypakować ten plik do katalogu "t". Musisz jednak używać skryptu MARS v5.08 lub nowszego.

Twoje tłumaczenie MARS-a jest do zwykłego skryptu, dla XRM musi być osobne, zmodyfikowane na podstawie tego pliku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Mylisz się Yacku w moim tłumaczeniu jest plik 7054-L048, ale posiada nieaktualne dane broni, w obecnym XRM obniżono moc niektórych broni.

Poprawka MARS Data File for XRM v1.10 to tylko dane Laser Data i ustawienia dla niektórych aspektów użytkowania np.: ostrzeliwanie małych statków zasięg Goblinów, nieedytowalne z poziomu gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.10.2011 o 17:24, ARTii87 napisał:

Czy ten mod zmienia muzykę w sektorze home of light na tą z reuniona może ? Pytam się bo akurat strasz mi się podobała a The Time Of The Truth to właśnie robił.A jeśli nie ,to jak to można zrobić samemu ?

Mam trzeci stopień umuzykalnienia (słyszę gdy grają), ale muzyka w TC w sektorach jest taka sama jak w X3R.

Pliki z muzyka znajdują się katalogu "soundtrack". Jaki plik odpowiada jakim sektorom masz opisane tu: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=257804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.12

Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.11.

Pliki, które uległy zmianie:

XRM Part 1

XRM Part 2

Hull Packs (wszystkie trzy wersje)

MARS Data - plik z danymi dla skryptu MARS.

Należy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki.

Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:

1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.

2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#3

3. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.11to1.12patch".

4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.

Skrypt "temp.xrm.1.11to1.12patch" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.

Na Mamucie znajdują się aktualizacje:

Mini poprawek XRM - zaktualizowany plik Jobs do wersji 1.12

Tłumaczenia - aktualizacja pliku 9950 do wersji 1.12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.11.2011 o 20:39, Yacek napisał:

Hę? A będzie taka? Bo sądząc po numeracji to prędzej 1.20.

To zero jest nieistotne. Równie dobrze mógłbym napisac 1.20000000 i wyszło by na to samo.

Sądząc po numeracji będzie jeszcze wiele,wiele wersji.

Aha i jeszcze jedno: widzieliście przeźroczyste (nieistniejące?) wraki statków xenonów w sektorze Ciemna Przestrzeń Klaster?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.11.2011 o 20:42, ARTii87 napisał:

Co mnie lekko irytuje w tym modzie ,to (a może to kwestia przyzwyczajenia ? ) że na myśliwcach nie da się zainstalować napędu skokowego.

Dla mnie OK. Tak powinno być 🙁

W dniu 1.11.2011 o 20:54, aldrinwarrior napisał:

To zero jest nieistotne. Równie dobrze mógłbym napisac 1.20000000 i wyszło by na to samo.

Istotne. Oznacza że jest to 20 wersja moda. A wersji będzie tyle, ile poprawek, zmian itp. będzie dokonywał autor. Dobrze teraz nie trzeba rozpoczynać nowej gry, bo przy kilku wcześniejszych zmianach, trzeba było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.11.2011 o 17:09, m2nster napisał:

Witam, zainstalowalem moda xrm w wersji 1.11b i mam pytanie.

1. czy mozna wylaczyc niektore zmiany? dokladnie chodzi mi o miotacz materi u piratow. sprzatam moja m6 trzy m5 po czym musze wydac 1,5mln kredytow na naprawe 16% kadluba, naprawde sie odechciewa.

Nie można.

Kto Ci każe płacić za naprawę? Masz przecież Laser naprawczy w skafandrze. Możesz też użyć jednego z kilku skryptów do napraw statków. (przez Marines, droidy naprawcze itp). Poczytaj temat o spolszczeniach skryptów i wybierz co Ci odpowiada. Ja używam SLAM - Ship Labor and Maintenance.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.13

Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.12.

Pliki, które uległy zmianie:

XRM Part 1

XRM Part 2

Hull Packs (wszystkie trzy wersje)

STATKI, KTÓRE WYMAGAJĄ KLONOWANIA:

Mammoth Mk1

Klonowanie wymagane jest tylko wtedy, gdy posiadamy wyżej wymienione statki.

Klonowanie można zrobić na dwa sposoby:

- sprzedać obecny statek, kupić nowy 🙁

- użyć opcji clone ship z cheat Script.

Należy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki.

Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:

1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.

2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#3

3. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.12to1.13patch".

4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.

Skrypt "temp.xrm.1.12to1.13patch" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.

Na Mamucie znajdują się aktualizacje:

Mini poprawek XRM - zaktualizowany plik Jobs do wersji 1.13

Tłumaczenia - aktualizacja plików 7027 i 9950 do wersji 1.13

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.11.2011 o 13:44, piotr111 napisał:

oczywiscie czekam na tlumaczenie no chyba ze nowego x wypuszczą 🙁

Pisałem już na ten temat. Nie ma co się spodziewać pełnego tłumaczenia.

To co jest w tej chwili w zupełności wystarcza, aby grać bez readtextów. A opisów sektorów, statków, broni itp. i tak nikt nie czyta 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

zainstalowałem po kolei i wszystko się udało aż do momentu jak mam zainstalować Military Base Response Revamp który z kolei wymaga JSON parser library i tutaj po naciśnięciu download, zamiast ściągania pliku wyskakuje strona z takim czym:

<pre>��9x�MP�J�@|���Gi��G��C�>�%��I� ����{�ŗeafvf�2'����

to sobie odpuściłem i chciałem zainstalować inne rekomendowane pluginy do moda ale na co drugim mam to samo.Szukałem w necie żeby te pliki ściągnąć skąd indziej ale każda strona daje odnośnik do strony egosoftu a ten z kolei do cycrowa i krąg się zamyka...A może robię cóż nie tak?

P.S. Dotąd nie używałem niczego oprócz bonus packu a tam wszystko się instaluje samo, poczytałem o pluginach, modach i myślę że załapałem co i jak, tylko naprawdę nie wiem co mam zrobić jak zamiast pliku xxx.spk mam wyświetlana stronę cala wypisana z :

��9x�MP�J�@|���Gi��G��C�>�%��I� ����{�ŗeafvf�2'����</pre>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...