Yacek Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Może zmienić przeglądarkę na inną? Mnie pobiera z linków prawidłowo. Używam Fire Foxa. W Chrome też jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 W dniu 20.11.2011 o 15:34, xarexs napisał:witamzainstalowałem po kolei i wszystko się udało aż do momentu jak mam zainstalować Military Base Response Revamp który z kolei wymaga JSON parser library i tutaj po naciśnięciu download, zamiast ściągania pliku wyskakuje strona z takim czym:<pre>��9x�MP�J�@|���Gi��G��C�>�%��I�����{�ŗeafvf�2'����to sobie odpuściłem i chciałem zainstalować inne rekomendowane pluginy do moda ale na co drugim mam to samo.Szukałem w necie żeby te pliki ściągnąć skąd indziej ale każda strona daje odnośnik do strony egosoftu a ten z kolei do cycrowa i krąg się zamyka...A może robię cóż nie tak?P.S. Dotąd nie używałem niczego oprócz bonus packu a tam wszystko się instaluje samo, poczytałem o pluginach, modach i myślę że załapałem co i jak, tylko naprawdę nie wiem co mam zrobić jak zamiast pliku xxx.spk mam wyświetlana stronę cala wypisana z :��9x�MP�J�@|���Gi��G��C�>�%��I�����{�ŗeafvf�2'����</pre>Spróbuj kliknąć na linku do pliku prawym przyciskiem myszki i wybierz "zapisz element docelowy jako". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gchojna1 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Czy XRM działa u Was w pełni stabilnie ?U mnie wyskakuje błąd i gra się wywala średnio raz na godzinę(nic nie mówiący komunikat)Czysta gra nie zawiesza się u mnie wogóle - stad moje pytanie (nie wiem czy coś u mnie z kompem nie tak może jakaśkwestia konfiguracyjna). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteropeter Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Na jakim patchu grasz? Może to kwestia niewspółpracujących ze sobą wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 W dniu 29.11.2011 o 09:42, gchojna1 napisał:Czy XRM działa u Was w pełni stabilnie ?Stabilnie. Albo nie masz patcha 3.0, albo źle zainstalowałeś moda XRM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gchojna1 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Nie bardzo jest co źle tu zainstalować cholibka (przekopiować , zmienić nazwę). Parę razy próbowałem.Jeśli mówisz o patchu do gry (mam najnowszego). I najnowszego XRM (bo sciagałem parę dni temu).TC instalowałem starym sposobem - mam wszystkie patche po kolei (ale to chyba nie powinno mieć znaczenia). System XP - tez na bieżąco aktualizowany.Jest pewna prawidłowość. Zasejwowałem paredziesiąt sekund przed takim punktem wywalenia sie gry. Po wczytaniu za każdym razem gra sie wywalała (po tych mniej wiecej parudziesięciu sekundach) bez względu na to w jakim byłem sektorze i statku. Tak jakby jakiś skrypt cos zaczynał wywołyłać i trach ...Może jakiś bebug czy cos takiego żeby ustalić jaki skrypt za to odpowiada ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dee Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 W dniu 30.11.2011 o 09:54, gchojna1 napisał:Nie bardzo jest co źle tu zainstalować cholibka (przekopiować , zmienić nazwę). Parę razy próbowałem.Jeśli mówisz o patchu do gry (mam najnowszego). I najnowszego XRM (bo sciagałem parę dni temu).TC instalowałem starym sposobem - mam wszystkie patche po kolei (ale to chyba nie powinno mieć znaczenia). System XP - tez na bieżąco aktualizowany.Jest pewna prawidłowość. Zasejwowałem paredziesiąt sekund przed takim punktem wywalenia sie gry. Po wczytaniu za każdym razem gra sie wywalała (po tych mniej wiecej parudziesięciu sekundach) bez względu na to w jakim byłem sektorze i statku. Tak jakby jakiś skrypt cos zaczynał wywołyłać i trach ...Może jakiś bebug czy cos takiego żeby ustalić jaki skrypt za to odpowiada ?Mam podobnie.... zauważyłem tez że wywala jak próbuje ręcznie przejąc statek ktory teoretycznie jest bez pilota bo gdy daje polecenie "przejmi wszystkie statki w sektorze" to go nie widzi , podlatuje recznie klikam klawisz skrótu od przejmi statek i buuum program X3 przestał działac system windows szuka rozwiązania czasem dzieje sie tez tak w sytuacjach gdy nie przejmuje statkow ale wiem ze sie taki statek na polu byitwy znalazl, bez pilota i bez mozliwosci przejecia po jakims czasie nie długim nastepuje buum i wywala z systemu , nie wiem czy to zbieg okolicznosci ale udaje mi sie czasem zniwelowac te wywalania z systemu niszczac taki statek nie do przejęcia , moze sie myle a moze to własnie one powoduja ze sytem wywala gre... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gchojna1 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Może się mylę (poprawcie) ale w czystym TC piloci nie wyskakuja jeśli to NPC prowadzą walkę.Jest oczywiście skrypt NPC Bailing Addon który to wprowadza ale nie doczytałem żeby XRM go używał ? (poprawcie jak sie mylę). Można by zobaczyć jakie skrypty sa w tym skrypcie i po nazwach je usunąć albo zamienić na te z czystego TC (wykastrować XRM z NPC Bailing Addon ) - może to byc przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 XRM nie ma wbudowanego NPC Bail Addon.XRM ze skryptem NPC Bail Addon działa poprawnie.Z tego co zauważyłem jakiś czas temu problem z wyjściem do pulpitu zaczęły się od poprzedniej wersji, gdy Paul dodał do XRM skrypt Litcube's Missile Boat Add-OnJa pozbyłem się tego skryptu i już nie mam problemów.Jak pozbyć się skryptu?Należy usunąć z katalogu Script następujące pliku:!turent.missileattack.pckLib.Cmd.Turrent.Barrage.xmlLib.Gen.Arrays.SortByElement.xmlLib.Gen..GetBestMissileForTarget.xmlsetup.DisableMissileBarrage.xmlZ czystej gry (bez XRM) należy przekopiować plik !turent.missileattack.pck.Jeśli ktoś nie ma instalki czystej gry (lub z jakimś innym modem, ważne aby bez skryptu Missile Boat), to niestety będzie musiał zainstalować TC aby odzyskać ten plik. UWAGA: plik !turent.missileattack.pck. jest wymagany przez grę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gchojna1 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 No i wydaje się że mi pomogło!!!!!!! Grałem półtorej godziny bez zwiechy. Jeszcze dziś bedę próbował żeby miec pewność.Wielki szacun i podziękowania za pomoc. (może warto wrzucić twojej rady do opisu moda na pierwszej stronie )XRM to bardzo dobry mod. Te niezbalansowane statki mnie niezmiennie dobijały.Jeszcze z ciekawości prawie osobiste - czy w XRM równie chetnie latasz Hyperionem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 W dniu 1.12.2011 o 09:43, gchojna1 napisał:Jeszcze z ciekawości prawie osobiste - czy w XRM równie chetnie latasz Hyperionem ? Tylko na początku (Appaloxem - można wystartować z tym statkiem, a to wersja Yaki Hyperiona), później to już za słaby. Latam M7 (różnymi), ale zawsze mam kilka M3 jako wsparcie. Przydają się do obrony prze myśliwcami wroga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Jak się ma współpraca tego moda z modemi typu:Pirate Patrols + Kha'ak&Xenon Invasions + NoCivorazYaki Armada czy Pirate Guild. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Co do Yaki Armada i PG3 to zobacz do drugiego posta w tym temacie, podałem listę skryptów z którymi gram.O PP+KXI i NoCiv zapomnij. XRM posiada własny plik Jobs, generujący inwazje Khaak, Xenonów, oraz spory ruch piratów również w sektorach ziemskich, więc nie warto psuć moda dodając plik Jobs zawartym w tym skrypcie.Jeśli chcesz nie mieć statków Cywilnych to zobacz również do drugiego posta w temacie, masz tam linka do pliku z moimi poprawkami, zawierającego również przeróbkę pliku Jobs moda XRM usuwającą statki cywilne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.14 (a nawet 1.14b, która dodaje poprawki do wersji 1.14)Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.13Pliki, które uległy zmianie:XRM Part 1XRM Part 2Hull Packs (wszystkie trzy wersje)STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:Wszystkie M6STATKI, KTÓRE WYMAGAJĄ KLONOWANIA:Wszystkie Mk1GryfKlonowanie wymagane jest tylko wtedy, gdy posiadamy wyżej wymienione statki.Klonowanie można zrobić na dwa sposoby:- sprzedać obecny statek, kupić nowy - użyć opcji clone ship z cheat Script.Należy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki.Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#33. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.13to1.14patch".4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.Skrypt "temp.xrm.1.13to1.14patch" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.Na Mamucie znajdują się aktualizacje:Mini poprawek XRM - zaktualizowany plik Jobs do wersji 1.14Tłumaczenia - aktualizacja plików 9950 i 9951 do wersji 1.14ZMIANY W WERSJI 1.14 (1.14b):Fixed - Altered Terran pirates so they spawn further out of sectors and slightly less often Fixed - Some inaccurate descriptions Fixed - Toucan Prototype Cockpit position Fixed - All M6s now only have a single M5 dock (except Hyperion) Fixed - Odysseus moved to the centre of its scene Fixed - All Mk1 capital ships have been retextured, resized (150% of their original size) and any model anomalies fixed Fixed - Griffon model error Fixed - Xenon G missile tubes reduced to 20 Fixed - Various other jobs fixes Fixed - Medium weapon energy usage reduced so M6s can fire for longer Added - 9 new ships Added - New "Advanced Universe" addon pack Added - Aldrin military patrols Added - All M6s gain an extra shield slot Added - All M5s, M4s, M3s and M6s gain 20m/s on their top speed Added - All Superfreighters can now mount their race's frigate anti-fighter weaponry Added - Increased inter-race weapon compatibility on all advanced/prototype ships New ships are: ATF M2+ Bragi ATF M3 Verdandi Sentinel ATF M6 Vidar Sentinel ATF M3B Norns ATF M7C Forseti Argon M2+ Atlas Argon M1+ Daedalus Paranid M2+ Proetus Paranid M1+ Oedipus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Kolejna poprawka wersji 1.14 oznaczona 1.14c pojawiła się dziś.Pliki, które uległy zmianie:XRM Part 1XRM Part 2Hull Packs (wszystkie trzy wersje) Lista zmian:Fixed - Bragi Alignment issues Fixed - Daedalus and Norns texture issues Fixed - Removed emissive colour from Vidar, Vidar Sentinel, Verdandi Sentinel and Norns Fixed - Collosus Mk1 turret cockpit issue Added - New Boreas model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Gram już od pewnego czasu z tym modem i tak się zastanawiam czy byłby on kompatybilny z:http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=2606713#2606713bo chciałbym zainstalować dodatkowy skrypt:http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=220579Ponieważ latanie bez zapasowych napędów skokowych jest trochę przydługie. (zwłaszcza jak taki zdobyczny M1 jest mocno obity to potrafi minąć sporo czasu zanim on gdziekolwiek doleci). A jak Wy radzicie sobie z takim problemem?PS. kto wymyślił w tym skrypcie automat dokujący o rozmiarze XXL...M6 już mi tego nie uniesie nie mówiąc o mniejszych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Tak czytam co piszesz i zastanawiam się czy przed instalacją XRM zapoznałeś się z jego opisem. Cytat z opisu XRM w oryginalnym temacie na forum Ego: CytatThe EMP Mod is fully merged into the SRM and should be removed if installed separately. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 W dniu 13.12.2011 o 20:52, Yacek napisał:Tak czytam co piszesz i zastanawiam się czy przed instalacją XRM zapoznałeś się z jego opisem. Cytat z opisu XRM w oryginalnym temacie na forum Ego:może i nie doczytałem dokładnie tamtego opisu.W dniu 13.12.2011 o 20:39, Konrad162 napisał:PS. kto wymyślił w tym skrypcie automat dokujący o rozmiarze XXL...M6 już mi tego nie uniesie nie mówiąc o mniejszych.A tak z ciekawości Wy też tak macie czy to może błąd mojej instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 doinstalowałeś dodatek zmieniający wielkość niektórych elementów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 W dniu 14.12.2011 o 09:56, LeWaR napisał:doinstalowałeś dodatek zmieniający wielkość niektórych elementów?hmm raczej tak, może coś źle wkleiłem a to ściągnę jeszcze raz stąd:CytatZmiana rozmiaru Automatu Dokującego dla CODEADocking Computer ware size fix for CODEA --- Wersja SPKZainstaluj te pliki cat/dat jako fake patch z numerem większym niż mod XRM. Przywróci Automat Dokujący z powrotem do rozmiaru "S", dzięki czemu będzie on mógł być instalowany na myśliwcach używanych przez CODEA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 może orientuje się ktoś jak usunąć ten "dym" z silników? To strasznie zamula grę podczas większych starć. a dodatkowo przy większym SETA pojawiają się błędy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Błędy przy większych SETA to ja widzę od samego początku gry TC.Zobacz do moda dodającego spaliny, jest taki na forum S&M Egosoftu. Ten mod został użyty w XRM. Zobacz jakie pliki dodaje (oczywiście w cat/dat). Usuń te pliki z cat/dat moda XRM. Powinno zadziałać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 W dniu 15.12.2011 o 19:52, Yacek napisał:Błędy przy większych SETA to ja widzę od samego początku gry TC.Zobacz do moda dodającego spaliny, jest taki na forum S&M Egosoftu. Ten mod został użyty w XRM. Zobacz jakie pliki dodaje (oczywiście w cat/dat). Usuń te pliki z cat/dat moda XRM. Powinno zadziałać.mówisz o tym modzie? http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=229178&postdays=0&postorder=asc&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Yes Sir. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 W dniu 15.12.2011 o 20:10, Yacek napisał:Yes Sir.Ponieważ tamte linki ze skryptem wygasły to napisałem na forum ego i w całej swej życzliwości ktoś pokierował mnie do prostego sposobu wyłączenia tych ogonówhttp://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=3700456#3700456 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.