Skocz do zawartości


* * * * * 5 głosy

Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion -

xrm spolszczenie mod

1348 odpowiedzi w tym temacie

#41 Centurion

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 182 postów
  • LokalizacjaFobos
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 02 listopad 2011 - 17:14

Wyświetl postUżytkownik m2nster dnia 02 listopad 2011 - 17:09 napisał

sprzatam moja m6 trzy m5 po czym musze wydac 1,5mln kredytow na naprawe 16% kadluba, naprawde sie odechciewa.

Może bardziej ściślej.
O jakie zmiany chodzi?

#42 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 02 listopad 2011 - 17:30

Wyświetl postUżytkownik m2nster dnia 02 listopad 2011 - 17:09 napisał

Witam, zainstalowalem moda xrm w wersji 1.11b i mam pytanie.
1. czy mozna wylaczyc niektore zmiany? dokladnie chodzi mi o miotacz materi u piratow. sprzatam moja m6 trzy m5 po czym musze wydac 1,5mln kredytow na naprawe 16% kadluba, naprawde sie odechciewa.

Nie można.
Kto Ci każe płacić za naprawę? Masz przecież Laser naprawczy w skafandrze. Możesz też użyć jednego z kilku skryptów do napraw statków. (przez Marines, droidy naprawcze itp). Poczytaj temat o spolszczeniach skryptów i wybierz co Ci odpowiada. Ja używam SLAM - Ship Labor and Maintenance.

#43 ARTii87

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 41 postów
  • LokalizacjaTrójmiasto
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 13 listopad 2011 - 08:51

Wyszła wersja 1.13

#44 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 13 listopad 2011 - 13:09

Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.13
Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.12.

Pliki, które uległy zmianie:

XRM Part 1
XRM Part 2
Hull Packs (wszystkie trzy wersje)

STATKI, KTÓRE WYMAGAJĄ KLONOWANIA:
Mammoth Mk1

Klonowanie wymagane jest tylko wtedy, gdy posiadamy wyżej wymienione statki.
Klonowanie można zrobić na dwa sposoby:
- sprzedać obecny statek, kupić nowy :(
- użyć opcji clone ship z cheat Script.

Należy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki.

Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:

1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.
2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#3
3. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.12to1.13patch".
4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.

Skrypt "temp.xrm.1.12to1.13patch" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.

Na Mamucie znajdują się aktualizacje:
Mini poprawek XRM - zaktualizowany plik Jobs do wersji 1.13
Tłumaczenia - aktualizacja plików 7027 i 9950 do wersji 1.13

#45 piotr111

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 173 postów
  • Lokalizacja
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 16 listopad 2011 - 13:44

oczywiscie czekam na tlumaczenie no chyba ze nowego x wypuszczą :(

#46 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 16 listopad 2011 - 16:44

Wyświetl postUżytkownik piotr111 dnia 16 listopad 2011 - 13:44 napisał

oczywiscie czekam na tlumaczenie no chyba ze nowego x wypuszczą :(

Pisałem już na ten temat. Nie ma co się spodziewać pełnego tłumaczenia.
To co jest w tej chwili w zupełności wystarcza, aby grać bez readtextów. A opisów sektorów, statków, broni itp. i tak nikt nie czyta :)

#47 piotr111

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 173 postów
  • Lokalizacja
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 17 listopad 2011 - 22:00

Zobaczyłem, uruchomilem i pograłem. Mod jest bajer m6 zaatakowac m2 to prawie samobójstwo nie wiem jak jest z rakietami. A i mam pytanie wieżyczkom można wydac polecenie obrona antyrakietowa i tylko rakiety, czym to sie różni?

#48 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 18 listopad 2011 - 11:05

obrona rakietowa = chroń statek + tylko rakiety == jeśli nie ma rakiet w pobliżu to wali do czerwonych statków.
tylko rakiety == wali tylko do rakiet, nie rusza statków.

#49 piotr111

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 173 postów
  • Lokalizacja
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 18 listopad 2011 - 11:21

Dziekuje i mam pytanie czy da sie połaczyc kwatere głowna i baze na asteroidzie w kompleks?
Pozdrawiam

#50 xarexs

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 20 listopad 2011 - 15:34

witam
zainstalowałem po kolei i wszystko się udało aż do momentu jak mam zainstalować Military Base Response Revamp który z kolei wymaga JSON parser library i tutaj po naciśnięciu download, zamiast ściągania pliku wyskakuje strona z takim czym:

<pre>��9x�MP�J�@|���Gi��G��C�>�%��I� ����{�ŗeafvf�2'����

to sobie odpuściłem i chciałem zainstalować inne rekomendowane pluginy do moda ale na co drugim mam to samo.Szukałem w necie żeby te pliki ściągnąć skąd indziej ale każda strona daje odnośnik do strony egosoftu a ten z kolei do cycrowa i krąg się zamyka...A może robię cóż nie tak?
P.S. Dotąd nie używałem niczego oprócz bonus packu a tam wszystko się instaluje samo, poczytałem o pluginach, modach i myślę że załapałem co i jak, tylko naprawdę nie wiem co mam zrobić jak zamiast pliku xxx.spk mam wyświetlana stronę cala wypisana z :

��9x�MP�J�@|���Gi��G��C�>�%��I� ����{�ŗeafvf�2'����</pre>





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych