Skocz do zawartości


* * * * * 5 głosy

Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion -

xrm spolszczenie mod

1346 odpowiedzi w tym temacie

#21 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 22 październik 2011 - 14:51

Wyświetl postUżytkownik pershing dnia 21 październik 2011 - 19:52 napisał

kolejna dziwna jak dla mnie rzecz...
misje patrolowe
za każdym razem jak biorę misję patrolowe sektora/ów i otwieram ekran sektora, dosłownie przez chwilkę widzę wrogie statki które ta misja generuje a po chwili znikają

ktoś wie o co chodzi?

Podaj jak instalowałeś XRM i jakie masz inne mody i skrypty.

PS. U mnie to samo. Kiedyś działało OK. Może to wina MBRR? A może autor moda coś namieszał w kodzie misji. Jutro sprawdzę czy zmieniał coś w plikach misji i zgłoszę problem w temacie o modzie na form Ego.

Wyświetl postUżytkownik Viliae dnia 22 październik 2011 - 13:21 napisał

Witam
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć gdzie mogę znaleźć:
"Teladiańscy Dealerzy Złomu"
"Paranidiańscy Handlarze Mieniem Odzyskanym"
Ewentualnie jaki skrypt/MOD dodaje je do XRM-a?

Pozostaje Ci mapa Scorpa. Te stacje to dealerzy czarnego rynku, ich lokalizacja może być różna. Zobacz do pierwszego posta i opisu "Handlarze bronią", ostatnie zdanie.

#22 pershing

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 50 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 22 październik 2011 - 19:46

Yacek zainstalowałem oba party .spk
XRM v1.10 PART 1

XRM v1.11 PART 2

mody i skrypty:
CommunityPluginConfiguration-V1.50-02.08.2011
JSONparserlibrary-V1.2-25.09.2011
Konfiguracja+plugin_F3w-V1.41-17.01.2010
MilitaryBaseResponseRevamp-V2.15-11.10.2011
Mobile_Ship_Repairs_v1.5_Script_Version
NPCBailingAddon-V1.7.8-21.09.2010 (wgrane po tym jak ten błąd występował)
SalvageCommandsandNPCs-V1.5-20.11.2008
SCS4.02wom
Shipkillednotifications-V1.0.3-16.11.2008
TheMarauderShipyard-v0.5-23.01.2009 (wgrane po tym jak ten błąd występował)
TheTravelingMechanic-v0.2-03.12.2008
XRMHULLHIGH
14_Display_Ranks
Solo_Duel_Mission

chciałem też grać MARS ale wybierając modyfikacje MARS po załadowaniu zapisy wyświetla parę READTEXT"ów ale ogólna informacja jest o tym że ten mod jest na vanilia

#23 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 22 październik 2011 - 21:23

Ogólnie te same skrypty.
jak pisałem, jutro sprawdzę. Dam znać.

Wyświetl postUżytkownik pershing dnia 22 październik 2011 - 19:46 napisał


chciałem też grać MARS ale wybierając modyfikacje MARS po załadowaniu zapisy wyświetla parę READTEXT"ów ale ogólna informacja jest o tym że ten mod jest na vanilia

Bo nie ma aktualnego tłumaczenia. Nie używam MARS.

#24 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 24 październik 2011 - 16:13

Pojawiła się nowa wersja 1.11b
Zmiany dotyczą tylko XRM Part 2 i tylko katalogu "script", pojawiły się w nim nowe wersje plików skryptu "missile boat" autorstwa Litube.

Instalacja: pobrać XRM 1.11b PART 2, wypakować katalog "script" o przekopiować z niego wszystkie pliki do katalogu "script" w katalogu gry z modem XRM.

#25 Viliae

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 9 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 24 październik 2011 - 18:30

Wyświetl postUżytkownik Yacek dnia 22 październik 2011 - 21:23 napisał

Bo nie ma aktualnego tłumaczenia. Nie używam MARS.

Ekhm
http://www.mamuthq.n...ie-do-mars.html

#26 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 24 październik 2011 - 19:14

Wyświetl postUżytkownik Viliae dnia 24 październik 2011 - 18:30 napisał


Ekhm, pierwszy post tego tematu:
MARS Data File for XRM v1.10

Wystarczy wypakować ten plik do katalogu "t". Musisz jednak używać skryptu MARS v5.08 lub nowszego.

Twoje tłumaczenie MARS-a jest do zwykłego skryptu, dla XRM musi być osobne, zmodyfikowane na podstawie tego pliku.

#27 Viliae

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 9 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 24 październik 2011 - 20:03

Mylisz się Yacku w moim tłumaczeniu jest plik 7054-L048, ale posiada nieaktualne dane broni, w obecnym XRM obniżono moc niektórych broni.
Poprawka MARS Data File for XRM v1.10 to tylko dane Laser Data i ustawienia dla niektórych aspektów użytkowania np.: ostrzeliwanie małych statków zasięg Goblinów, nieedytowalne z poziomu gry.

#28 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 24 październik 2011 - 20:31

Może i mylę, jak pisałem nie używam MARS-a. Ma nadal ten sam problem co zawarty w TC skrypt do zmiany broni w wieżyczkach.

#29 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 24 październik 2011 - 21:50

Mars data file to opis broni dla MARS. To nie jest plik z tłumaczeniem.

#30 ARTii87

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 41 postów
  • LokalizacjaTrójmiasto
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 26 październik 2011 - 17:24

Czy ten mod zmienia muzykę w sektorze home of light na tą z reuniona może ? Pytam się bo akurat strasz mi się podobała a The Time Of The Truth to właśnie robił.A jeśli nie ,to jak to można zrobić samemu ?





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych