Skocz do zawartości


* * * * * 5 głosy

Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion -

xrm spolszczenie mod

1346 odpowiedzi w tym temacie

#11 Gother

    Pilot

  • Przyjaciele
  • PipPip
  • 37 postów
  • LokalizacjaForum Xudb
  • Rasa: Boron
  • Gram w: X3: Albion Prelude

Napisano 19 październik 2011 - 16:58

Haha spadłem z krzesła. Gdy wybiera się opcje startową "Advanced Start" po prawej stronie jest postać z My Little Pony. :(

#12 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 19 październik 2011 - 17:04

Tak, Mizuchi, współautor moda, twórca nowych profili startowych jest fanem kucyków :(
Drugi taki fan, przez swoją pasje do kucyków, doprowadził do zamknięcia starego tematu z modem Cadiusa.

#13 Gother

    Pilot

  • Przyjaciele
  • PipPip
  • 37 postów
  • LokalizacjaForum Xudb
  • Rasa: Boron
  • Gram w: X3: Albion Prelude

Napisano 20 październik 2011 - 16:21

Mod bardzo fajny, Szczególnie statki MK1, że aż łezka się w oku kręci... Dołączona grafika

#14 pershing

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 42 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 21 październik 2011 - 06:19

witam wczoraj zauważyłem dziwną rzecz..
kupiłem sobie piracką brygantynę kupiłem tarczę i trochę uzbrojenia, następnie zaatakowałem parę statków piratów.
dokładnie 4x M3 i 2x M4....
wszystko ładnie pięknie dałem polecenie ataku, po czym przełączyłem na widok zewnętrzny żeby podziwiać jak brygantynka sobie radzi
oczywiście wygrałem raczej niemożliwe były by przegranie takiej walki, ale po walce miałem stan tarcz 83% a kadłuba 92%?
a na pewno nie zdołali mi zbić tarcz.

Wy też tak macie?

#15 Melkor

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 50 postów
  • Rasa: Xenon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 21 październik 2011 - 06:57

pershing już w czystym TC jest broń (na pewno używają jej piraci) która niszczy tylko kadłub mimo że tarcze są podniesione. Niestety nie pamiętam jej nazwy ale o ile pamiętam to trzeba do niej dokupywać amunicje, może też to być nowa broń twórców moda. Na pewno nie jest to żaden błąd więc spokojnie :(

#16 "Xenobot"

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 24 postów
  • LokalizacjaXenon Cor 023
  • Rasa: Xenon
  • Gram w: X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 21 październik 2011 - 07:18

Ta broń to Miotacz Materii i ma taki specyficzny efekt wizualny..

#17 pershing

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 42 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 21 październik 2011 - 08:10

nie no nie myślałem że to błąd tylko po prostu się zdziwiłem :(

#18 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 21 październik 2011 - 16:50

Dla tych co nie doczytali pierwszego posta, w XRM wszystkie bronie amunicyjne już nie potrzebują amunicji.
Co do piratów, to na statki NPC działa skrypt CWP, który uzupełnia braki w uzbrojeniu, osłonach i tuningach generowanych statków.

#19 pershing

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 42 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 21 październik 2011 - 19:52

kolejna dziwna jak dla mnie rzecz...
misje patrolowe
za każdym razem jak biorę misję patrolowe sektora/ów i otwieram ekran sektora, dosłownie przez chwilkę widzę wrogie statki które ta misja generuje a po chwili znikają

ktoś wie o co chodzi?

#20 Viliae

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 9 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 22 październik 2011 - 13:21

Witam
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć gdzie mogę znaleźć:
"Teladiańscy Dealerzy Złomu"
"Paranidiańscy Handlarze Mieniem Odzyskanym"
Ewentualnie jaki skrypt/MOD dodaje je do XRM-a?





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych